Tak bohužel, možná zatím v Česku, ale já platím za kWh 30 centů, což 7,50 Kč, a levnější to vzhledem k vypnutí všech jaderných a uhelných elektráren v rámci projektu Energieende nebude. Nějaká úspora oproti benzínu tam samozřejmě zbývá, ale za ten vopruz s dobíjením a nutnost koupit SUV co se mi vlastně nelíbí to mně osobně nestojí.Makovica píše:
Inak auto ok, da sa tym evidentne jazdit usporne.
Opouštím SJ a jdu do PHEV
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
No a to je přesně to, co mi na tom vadí. Ten motor bude mít najeto reálně 10t km a tím stalým startováním, neohřátím atp opotřebení jako 100t. Je to jen moje, ničím nepodložená, domněnka. Tak jsem zvědav jak to bude v budoucnu fungovat. To je taky můj důvod, proč o takovýmhle autě v současné době vůbec neuvažuju. Ani v teoretické rovině
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv črc 25, 2013 2:59 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Hoskovec
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Jízdních režimů je několik, pouze EV do 135 km/h , SAVE během jízdy udržuje nabití akumulátoru na stanovené hodnotě, CHARGE vynucené dobíjení spalovacím motorem + REKUPERACE v 6 stupních. Jízdní stavy jsou tři - čistě EV , nebo seriový hybrid , nebo paralelní hybrid. Tyto varianty nemá zatím žádný jiný vůz, ale příští rok asi nějaké přibudou. Pohon všech kol s jakoby závěrem mezinápravového diferenciálu + SPORT a SNOW. atd. atd. Studený start motoru v zimně je běžný u všech spalovacích motoru, u Forestra jsem to řešil nezávislým topením, ale to má taky svoje specifika, navíc to kupující neocení, byť to stálo cca. 50 tis.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Já to neodsuzuju, uvidíme jak to bude fungovat a dej vědět jak jsi spokojenej. Jinak předehřev motoru bych u Subaru, díky inteligentnímu nabíjení řešil na elektriku. Samozřejmě pokud je možnost to napíchnout do zásuvky.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Také jsem zvědav na recenze při skutečném používání. To žádný test v tisku nenahradí, ať v něm píšou cokoliv.
Co se týká ukončení činnosti zde, tak nesubaristů je tady skutečně fůra a myslím, že to tu celkem obohacují. A nakonec, není to tu jenom o autech. Třeba taková kutilská sekce či zahradničení...
Co se týká ukončení činnosti zde, tak nesubaristů je tady skutečně fůra a myslím, že to tu celkem obohacují. A nakonec, není to tu jenom o autech. Třeba taková kutilská sekce či zahradničení...
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Praktické zkušenosti jsou vždycky k nazaplacení. Bude potřeba se s tím naučit jezdit a na těch krátkých trasách to zkusit bez spalovacího motoru. Určitě si na to brzy zvykneš, mě by to asi moc pod vousy ale nešlo, tyhle novoty sice vůbec neodsuzuji a je jasný, že spalovací motor musíš taky startovat když je zima. Tady to ale probíhá tak nějak hlavou, nastartuji, než zavřu vrata a sundám si bundu tak to klape na volnoběh, potom jedu opatrněn 20 km s otáčkami okolo 2 tis. a teprve po prohřátí motoru, AT, rozvodovek a vlastně všeho si už troufnu zatlačit na pilu. U toho hybridu když pojedu a budu chtít předjet po 10 km třeba traktor a něco mi tam vyjede, sešlápnu plyn abych to stihl a on naskočí studený a ztuhlý spalovák a ještě ho vyženu do otáček a po tom předjetí zase zhasne, tak bych to rozbil kladivem . Alespoň takhle to může udělat, jestli to správně chápu . To už teda raději buď spalovák, nebo nějaký prcek a čistě elektromobil do práce .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Přesně takhle to vnímám já. A další věc, asi těžko si budu kupovat auto s 5 let starejma baterkama, jejichž výměna bude stát sto? tisíc. Takže jako ojetina neprodejný.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Projeď si mobile.de, drží si cenu i po letech slušně.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Já bych si to nekoupil
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Ani ja by som nekupil jazdene auto s baterkami s najazdom okolo 150tkm+. Toto bol dovod preco som nesiel ja do Outlandera PHEV. Bal som sa pripadneho predaja. A investiciu do bateriek by som nedaval.
Este tym baterkam neverim. A kedze chcem auto na dlhsie a nabijacie cykly pri tych km nepustia, bohvie aka by bola kapacita po 4-och rokoch. Ja si pockam na novu verziu baterii co ma byt v autach masovo cca o 3 - 4 roky a nemala by mat tu nabijaciu pamat ci ako sa to vola. Outback ostane potom druhe auto v rodine a mozno uz aj Subaru bude nieco mat.
Inak tiez som zvedavy na skusenosti a hlavne na kapacitne skusky po 3-4 rokoch a denno dennych nabijaniach pri jazdach cca 120Km do prace a spat, ja cakam na taketo testy, skor nez si to kupim. Inak je to paradne auto a rozhodovanie nebolo lahke
Este tym baterkam neverim. A kedze chcem auto na dlhsie a nabijacie cykly pri tych km nepustia, bohvie aka by bola kapacita po 4-och rokoch. Ja si pockam na novu verziu baterii co ma byt v autach masovo cca o 3 - 4 roky a nemala by mat tu nabijaciu pamat ci ako sa to vola. Outback ostane potom druhe auto v rodine a mozno uz aj Subaru bude nieco mat.
Inak tiez som zvedavy na skusenosti a hlavne na kapacitne skusky po 3-4 rokoch a denno dennych nabijaniach pri jazdach cca 120Km do prace a spat, ja cakam na taketo testy, skor nez si to kupim. Inak je to paradne auto a rozhodovanie nebolo lahke
Subaru Outback 2019 (Comfort)
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Ve zkratce... Sestra chtela kupovat outlandera phev, bylo to 1-2 lete auto tusim (proste nebylo nove), vsechno bylo super a nadherny a pred podpisem smlouvy jim to jeste nekdo extra proklepl a to auto nejakou delsi dobu stalo a pravidelne se nedobijelo a baterka byla prakticky na vymenu. To samozrejme nebylo moc fajn takze misto toho koupila Land Rovera Bylo to teda v Anglii, ale predpokladam ze jsou ty auta stejny...
A jen tlumocim co vim od ni.. Ja ji od toho zrazoval od zacatku
Sent from my iPhone using Tapatalk
A jen tlumocim co vim od ni.. Ja ji od toho zrazoval od zacatku
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Hoki zůstaň tu na foru a přejmenuj toto vláhno na něco jako přecházím na phev.
Je to zajímavé čtení. Ty názory, že pohon 4x4 nemůže fungovat nechápu. Naopak si myslím, že to bude fungovat mnohem lépe, než klasický mechanický pohon.
Jo ty baterky jsou problém. To delší odstavení bez dobíjení je opravdu pro baterky kritické.
Je to zajímavé čtení. Ty názory, že pohon 4x4 nemůže fungovat nechápu. Naopak si myslím, že to bude fungovat mnohem lépe, než klasický mechanický pohon.
Jo ty baterky jsou problém. To delší odstavení bez dobíjení je opravdu pro baterky kritické.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opouštím SJ a jdu do PHEV
Upravil jsem název vlákna
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Opouštím SJ a jdu do PHEV
Koukám, že Dan ten název už pořešil a nyní se můžeme jen těšit na zkušenosti s novým pohonem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1302
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Tak pro představu např. třeba tady porovnání atmo CVT Forestera (tedy s vydechlým motorem a MPT spojkou, nikoli střed. difem a viskózou) a RAV4 s tímto řešením čtyřkolky:mnov píše:Ty názory, že pohon 4x4 nemůže fungovat nechápu. Naopak si myslím, že to bude fungovat mnohem lépe, než klasický mechanický pohon.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qnND_lDNwUQ[/youtube]
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!