Díky, nechám si udělat před zimou.chuckee píše:3500kc v Opavě.
Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
Díky, nechám si udělat před zimou.chuckee píše:3500kc v Opavě.
Tak jses dočkal, ten spodek vypadá dobře. Až dojede přes oceán moje bílá perla tak to nechám udělat taky.chuckee píše:Jinak podvozek je stříklý. V pátek ho jdu přebrat, jupí
Ještě jsem se ptal jestli stříkají dutiny a říkali, že jo, ale většinou až po dvou letech. Stojí to 2500kc. Takže to pak nechám udělat taky.Trabukowski píše: Tak jses dočkal, ten spodek vypadá dobře. Až dojede přes oceán moje bílá perla tak to nechám udělat taky.
Ještě jeden dotaz. Ten nástřik podvozku má jaké vlastnosti. Podvozek je náchylný na korozi? Jdu si pro XT na začátku července. Tak jestli si to mám nechat striknout na začátku a ne až před zimou.chuckee píše:
Ještě jsem se ptal jestli stříkají dutiny a říkali, že jo, ale většinou až po dvou letech. Stojí to 2500kc. Takže to pak nechám udělat taky.
kory007 píše:Ještě jeden dotaz. Ten nástřik podvozku má jaké vlastnosti. Podvozek je náchylný na korozi? Jdu si pro XT na začátku července. Tak jestli si to mám nechat striknout na začátku a ne až před zimou.
Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
Tak při pročítání tothoto vlákna nestačím žasnout, to jsme to teda dopracovali že je nutný stříkat spodek u nových aut. Ta by sakra měla být už z výroby dokonale ošetřená,za ty prachy co jako nová stojí víc jak dokonale, nebo se snad pletu?Taky jsem čekatelem a taky jsem uvažoval o nástřiku spodku. Po konzultaci s prodejcem mi doporučil udělat to později, prý jsou auta i kvuli transportu po moři z Japonska ošetřena důkladně (narozdíl od evropské produkce) a pár let (1-2-3) není třeba řešit. Jinak mám domluvenou instalaci na tažné odnimatelné přímo u prodejce CaK za 15.480,- (je jedno jestli 7 nebo 13 pin), na Dacii Dustra mi montovali pevné origo u dealera před 8mi roky za 7.500,-
Tapan: kdyby jsi jel třeba někdy okolo, stav se, mám tady jedno ve stáří 11 let, jedno 8 let a posuzovat tříletý už je blbost, i když si pamatuji nářky kluků co tady nadávali jak je u Forestra rezavý třeba výfuk už po roce. Když koukneš třeba na to osmiletý E91, a to kamkoliv, tak nikde nic co by vypadalo jako rez, a to včetně výfuku, ano, je to nerez a ten těžko shnije, ale právě proto si myslím, že ty nerezy mohlo mít i Sůbo při těch cenách aut a ne aby příruby byly už u tříletýho nebo čtyřletýho auta k nerozebrání . OTB H6 2007 v době svého vzniku stál 1,3 mega a myslím že v takové cenové relaci by se toto dít nemělo. Taky jsem podvozek a podlahu nechal v BA stříknout, protože to bylo hrozný a já chtěl aby mi vydržel, s výfukem už nic bohužel dělat nedalo...... Věřím, že ty nosné části, blatníky, dveře a pod. u nových už budou OK a Subaru je pořád Subaru a bude v mém srdci pořád, i přes všechny ty CVT, EyeSighty a kdoví co ještě...... Těšil jsem se že po H6 bude novější H6 a potom další a i ten výful jak liška bych jí odpustit.....Nechci Subaru hanit a ani jsem nechtěl jinam, ale musel jsem, nedokázal jsem se smířit třeba s 2,5 CVT, i když by se tříletý kupovalo o moc lépe než BMW nebo MB, kde nic jiného než šestiválec nepřipadalo v úvahu. On ten svět stejně spěje k tomu že auta budou v budoucnu jen sterilní přepravníky z bodu A do bodu B a na zábavu dosáhnou jen ti vyvolení co si ji zaplatí, ale zatím se tomu budu zuby nechty bránit co mi budou síly a peníze stačitTapan píše:romull: tedy já se nechci pouštět do nějakého off topic dohadování, ale zrovna BMW bych jako etalon v protikorozní ochraně moc nevytahoval. Souhlasím, že japonec začne kvést dřív, ale viděl jsem orezlé lemy nebo víko kufru u mnoha BMW mladších 10 let a nemyslím si, že všechny byly po nehodě.
Audi je na tom s antikorozní úpravou dobře pořád a ty starý byly ve svý době až neskutečný. Známý má jako pracovní pořád tu starou dobrou A6 2,5 TDI z roku 1994, se kterou jsme tenkrát jezdili do Raichu. Je to strašnej traktor, který prý dá až dojezdí rovnou do sběru. Jenže ona pořád jezdí, i když už má na hrbu dost přes půl mega a kdoví o kolik ji stočli, když ji tenkrát v Raichu kupoval od Turka. I kastle je v neuvěřitelným stavu, takový lemy nemají mnohdy ani o deset let mladší auta. Zato interiér už má dost, ty sedačky jsou už děsný, ale výfuk je pořád původníTapan píše:romull: Svého času měly imho nejlepší protikorozní ochranu Audi (měli jsme 80ku, r.v. 1986, karosérie rezla po 20 letech jen v místech, kde byla předtím poškozená a opravovaná). Nové modely nevím, aktuálně se o Audi nezajímám. Ohledně koroze je to s Japonci kříž, ale co se mne týče, jebat korozi, mnohem horší je, že aktuálně je vrcholná motorizace Subaru v Evropě 1.6ka atmo benzín. Pokrok nezastavíš.