Dovybavení nového vozu

Odpovědět
Uživatelský avatar
kory007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: sob kvě 05, 2018 5:22 pm
Jméno a příjmení: René Korytář

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od kory007 »

chuckee píše:3500kc v Opavě.
Díky, nechám si udělat před zimou.

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
Trabukowski
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: pon úno 19, 2018 9:36 pm
Jméno a příjmení: Martin Byrtus
Bydliště: Stará Ves u Rýmařova

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od Trabukowski »

chuckee píše:Jinak podvozek je stříklý. V pátek ho jdu přebrat, jupí
Tak jses dočkal, ten spodek vypadá dobře. Až dojede přes oceán moje bílá perla tak to nechám udělat taky.
Subaru XV 1,6i - S ES Comfort Lineartronic MY20
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
chuckee
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
Jméno a příjmení: Rostislav
Bydliště: Bruntál

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od chuckee »

Trabukowski píše: Tak jses dočkal, ten spodek vypadá dobře. Až dojede přes oceán moje bílá perla tak to nechám udělat taky.
Ještě jsem se ptal jestli stříkají dutiny a říkali, že jo, ale většinou až po dvou letech. Stojí to 2500kc. Takže to pak nechám udělat taky.
Uživatelský avatar
kory007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: sob kvě 05, 2018 5:22 pm
Jméno a příjmení: René Korytář

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od kory007 »

chuckee píše:
Ještě jsem se ptal jestli stříkají dutiny a říkali, že jo, ale většinou až po dvou letech. Stojí to 2500kc. Takže to pak nechám udělat taky.
Ještě jeden dotaz. Ten nástřik podvozku má jaké vlastnosti. Podvozek je náchylný na korozi? Jdu si pro XT na začátku července. Tak jestli si to mám nechat striknout na začátku a ne až před zimou.

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
chuckee
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
Jméno a příjmení: Rostislav
Bydliště: Bruntál

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od chuckee »

Jak je podvozek náchylný na korozi ti nepovím, ale je ošetřen jenom někde a ve spojích. Nechal jsem ho striknout hned, protože byl čistý, neznečištěný od provozu. Myslím si, že potom už ho nikdy před nástřikem tak neumyjí.
chuckee
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
Jméno a příjmení: Rostislav
Bydliště: Bruntál

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od chuckee »

kory007 píše:Ještě jeden dotaz. Ten nástřik podvozku má jaké vlastnosti. Podvozek je náchylný na korozi? Jdu si pro XT na začátku července. Tak jestli si to mám nechat striknout na začátku a ne až před zimou.

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk

jo a nástřik je něco na bázi asfaltu
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od VDC »

Před zimou to určitě stačí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
kory007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: sob kvě 05, 2018 5:22 pm
Jméno a příjmení: René Korytář

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od kory007 »

Díky pánové

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od romull »

Taky jsem čekatelem a taky jsem uvažoval o nástřiku spodku. Po konzultaci s prodejcem mi doporučil udělat to později, prý jsou auta i kvuli transportu po moři z Japonska ošetřena důkladně (narozdíl od evropské produkce) a pár let (1-2-3) není třeba řešit. Jinak mám domluvenou instalaci na tažné odnimatelné přímo u prodejce CaK za 15.480,- (je jedno jestli 7 nebo 13 pin), na Dacii Dustra mi montovali pevné origo u dealera před 8mi roky za 7.500,- :-)
Tak při pročítání tothoto vlákna nestačím žasnout, to jsme to teda dopracovali že je nutný stříkat spodek u nových aut. Ta by sakra měla být už z výroby dokonale ošetřená,za ty prachy co jako nová stojí víc jak dokonale, nebo se snad pletu?
Taky ty kecy prodejce o dokonalém ošetření oproti evropské produkci kvůli transportu přes moře. Možná to něčím napatlají shora i zespoda, možná myslel třčeba evropskou produkci japonských automobilek, ale určitě nikdy neviděl zespodu BMW, MB, nebo Audi, ani po patnácti letech tam rez není, občas trochu třeba ramena, ale podběhy, podlaha, nebo výfuk? Ten se mění jen v případě havárie a jeho poškození. Když jsi vzpomenu jak jsem byl v šoku z toho jak ve stáří čtyř let vypadal zespodu můj Otík H6 oproti dvakrát staršímu BMW 3, kde když člověk sundal všechny ty kryty co tam dělají ti krásnou rovnou podlahu, tak to bylo jako nový, jen pár narezlých šroubů ........ To bylo jediné, co mě tenkrát od jeho koupě zrazovalo, brácha odešel hned jak to uviděl, ten výfuk byl šílený ......ale já ho přesto vzal a nikdy jsem toho nelitoval, i přes tohle veliký mínus jsem ho měl rád, to auto boží a ,,,,| (*_^) |,,,, .
No mohl jsem si tohle ušetřit, ale já musel, tohle a ty motory mě u Subaru vážně žere, a to hodně >:-&
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od Tapan »

romull: tedy já se nechci pouštět do nějakého off topic dohadování, ale zrovna BMW bych jako etalon v protikorozní ochraně moc nevytahoval. Souhlasím, že japonec začne kvést dřív, ale viděl jsem orezlé lemy nebo víko kufru u mnoha BMW mladších 10 let a nemyslím si, že všechny byly po nehodě.

Je třeba se smířit s tím, že auto je spotřební věc. 2-3 roky od koupě se začne koroze objevovat, za 5 let s najetým čtvrtmilionem auto zahodit a koupit nové, se staršími jezdí jen chudina ve východní Evropě. Tak nějak to vidí automobilky...eko jak prase :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od romull »

Tapan píše:romull: tedy já se nechci pouštět do nějakého off topic dohadování, ale zrovna BMW bych jako etalon v protikorozní ochraně moc nevytahoval. Souhlasím, že japonec začne kvést dřív, ale viděl jsem orezlé lemy nebo víko kufru u mnoha BMW mladších 10 let a nemyslím si, že všechny byly po nehodě.
Tapan: kdyby jsi jel třeba někdy okolo, stav se, mám tady jedno ve stáří 11 let, jedno 8 let a posuzovat tříletý už je blbost, i když si pamatuji nářky kluků co tady nadávali jak je u Forestra rezavý třeba výfuk už po roce. Když koukneš třeba na to osmiletý E91, a to kamkoliv, tak nikde nic co by vypadalo jako rez, a to včetně výfuku, ano, je to nerez a ten těžko shnije, ale právě proto si myslím, že ty nerezy mohlo mít i Sůbo při těch cenách aut a ne aby příruby byly už u tříletýho nebo čtyřletýho auta k nerozebrání :-( . OTB H6 2007 v době svého vzniku stál 1,3 mega a myslím že v takové cenové relaci by se toto dít nemělo. Taky jsem podvozek a podlahu nechal v BA stříknout, protože to bylo hrozný a já chtěl aby mi vydržel, s výfukem už nic bohužel dělat nedalo...... Věřím, že ty nosné části, blatníky, dveře a pod. u nových už budou OK a Subaru je pořád Subaru a bude v mém srdci pořád, i přes všechny ty CVT, EyeSighty a kdoví co ještě...... Těšil jsem se že po H6 bude novější H6 a potom další a i ten výful jak liška bych jí odpustit.....Nechci Subaru hanit a ani jsem nechtěl jinam, ale musel jsem, nedokázal jsem se smířit třeba s 2,5 CVT, i když by se tříletý kupovalo o moc lépe než BMW nebo MB, kde nic jiného než šestiválec nepřipadalo v úvahu. On ten svět stejně spěje k tomu že auta budou v budoucnu jen sterilní přepravníky z bodu A do bodu B a na zábavu dosáhnou jen ti vyvolení co si ji zaplatí, ale zatím se tomu budu zuby nechty bránit co mi budou síly a peníze stačit =)
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
chuckee
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: ned úno 18, 2018 8:27 am
Jméno a příjmení: Rostislav
Bydliště: Bruntál

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od chuckee »

Ono možná záleží i na tom, kde s tím člověk jezdí. Já jsem z Bruntálu, kde je zima 6mesicu v roce a kde se těch 6mesicu solí. Je to hodně poznat třeba i oproti Opavě, kde je sníh tak možná jednou v roce, natož tak oproti autům jezdeným někde, třeba na jižní Moravě. Před sedmi lety jsem koupil čtyři roky jetou Octavii II, která jezdila někde v severních Čechách. Při koupi byl podvozek jako nový, dokonce na ramenach a poloosách byli vidět ještě bílé originál nálepky. Za těch 7let(cca70000km) jezdenych tady byla od podvozku krásně rozkvetlá včetně prahu a blatníků. Máme tady prakticky od Listopadu do Dubna na cestách rozbředlý sníh, led nebo mokré cesty se solí. Takže si ani nedovedu představit, že bych na novém autě jezdenym tady u nás tyto antikorozní opatření neudělal.
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od Tapan »

romull: Však já neříkám, že není cena vs. antikorozní ochrana tragédie, jen mě překvapily viditelně orezlé lemy i u novějších BMW. A jinak to samozřejmě bude kus od kusu, někdo parkuje garáži, někdo pod přístřeškem, někdo na sídlišti, někdo auto myje často, někdo vůbec a někdo třeba vůbec nejezdí v zimě. Stejně tak najdeme 10 let starý Outback shnilý pod plasty na prach a určitě bude světem jezdit i pár kousků prakticky bez koroze. Svého času měly imho nejlepší protikorozní ochranu Audi (měli jsme 80ku, r.v. 1986, karosérie rezla po 20 letech jen v místech, kde byla předtím poškozená a opravovaná). Nové modely nevím, aktuálně se o Audi nezajímám. Ohledně koroze je to s Japonci kříž, ale co se mne týče, jebat korozi, mnohem horší je, že aktuálně je vrcholná motorizace Subaru v Evropě 1.6ka atmo benzín. Pokrok nezastavíš.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od VDC »

Ani ten konzern ty auta dneska nedělá tak jak je dělal a mívali to opravdu nesrovnatelně lepší. Nikdo dneska nestaví auta na 10 a více let. Chtějí prodávat nový a nový sráče a to se s precizní ochranou karoserie neslučuje. :-)
Mě víc děsí všechny ty elektropíčoviny, který v těch autech přibejvají, počínaje pípáním nezapnutýho pásu, přes všechny ventilky , start-stop až po ES. V tom já osobně vidím problém.
Aktuálně mám od Parabola půjčený BE/BH po FL. Tam už je pípání při nezapnutým pásu a už to mě neskutečně sere. Okamžitě bych to ustřinul, kdybych to měl mít v autě. A vůbec si nedovedu představit, že bych tyhle všechny blikající a pípající sračky vypnout nemohl....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Dovybavení nového vozu

Příspěvek od romull »

Tapan píše:romull: Svého času měly imho nejlepší protikorozní ochranu Audi (měli jsme 80ku, r.v. 1986, karosérie rezla po 20 letech jen v místech, kde byla předtím poškozená a opravovaná). Nové modely nevím, aktuálně se o Audi nezajímám. Ohledně koroze je to s Japonci kříž, ale co se mne týče, jebat korozi, mnohem horší je, že aktuálně je vrcholná motorizace Subaru v Evropě 1.6ka atmo benzín. Pokrok nezastavíš.
Audi je na tom s antikorozní úpravou dobře pořád a ty starý byly ve svý době až neskutečný. Známý má jako pracovní pořád tu starou dobrou A6 2,5 TDI z roku 1994, se kterou jsme tenkrát jezdili do Raichu. Je to strašnej traktor, který prý dá až dojezdí rovnou do sběru. Jenže ona pořád jezdí, i když už má na hrbu dost přes půl mega a kdoví o kolik ji stočli, když ji tenkrát v Raichu kupoval od Turka. I kastle je v neuvěřitelným stavu, takový lemy nemají mnohdy ani o deset let mladší auta. Zato interiér už má dost, ty sedačky jsou už děsný, ale výfuk je pořád původní <:-<
Já když bral Otíka, tak jsem si celkem vyslechl, to jeho obligátní "japonec až na konec" :-D . Vezl mě dvakrát pro Mazdu 6, kterou jsem chtěl kdysi pro ženu, které se líbila, ale najít takovou která by nerezla se nedalo a známý co se dovozem aut živil 20 let mi řekl rovnou že taková neexistuje, to je jako s Alfou Romeo povídá, ta taky rezaví rychlejc než jezdí, a to jezdí hodně rychle :-D .....
Mě zase koroze sere úplně neuvěřitelně a auto které rezne nemůžu, ale pravdu máš v tom, že ty motory jsou snad ještě větší pakárna .....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „IV. gen. SJ (13-18)“