Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Zivotnost origo kotucov a dosiek na prednej naprave 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19814
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
danielo píše:
Dosky neriešim ale kotúče sa mi nezdajú na výmenu.


Vezmi šupleru (posuvné měřítko) a změř tloušťku. Jestli jsou rovné a v toleranci, není důvod je měnit.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 29, 2017 7:46 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
Příspěvky: 146
Bydliště: Slovensko
VDC píše:

Vezmi šupleru (posuvné měřítko) a změř tloušťku. Jestli jsou rovné a v toleranci, není důvod je měnit.
A tie údaje čo som vygooglil sú OK? Hrúbka nových kotúčov 24mm a minimálna 22mm?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MT (SJ) MY14 Obrázek
Hyundai ix35 Style 4x4 2.0 CRDi 100 kW; MT; Machine Silver...2010-2014 Obrázek
Ford Focus II kombi 1.6 TDCi...2006-2010
Opel Vectra caravan 1.6i........2004-2006
Mazda 323F 1.5i..................2001-2004


úte srp 29, 2017 7:52 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19814
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, takže cokoliv nad 22mm je v pořádku a není třeba je měnit.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 29, 2017 8:08 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6166
Bydliště: Česká Třebová
Ano, ano!!! 22mm je min. tloušťka.
Ale pro zajímavost, když jsem to kdysi probíral s klukama z AWD, tak mi řekli, že když to má trochu méně, tak se není třeba ničeho obávat.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte srp 29, 2017 8:47 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2899
Bydliště: Opava
když je to na hrane u minima, rychleji se to zahriva a ma to tendenci se kroutit ...
ale při zpusobu jizdy na pohodu je to asi uplne ok ..

jinak .. když se to meri suplerou, je potřeba merit ciste kotouce - ne přes tu hranu, která tam byva ...
takze to zmer přes třeba 2 desetikacky (kazdou z jedne strany) a pak odecti jejich tloušťku :)

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


úte srp 29, 2017 8:58 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6166
Bydliště: Česká Třebová
Hamoune, kde by vzal na Slovensku desetikačku, neřku-li dvě. <:-< <:-< :-DDD
Jedině že by vyrazil k nám na Západ. :-DDD

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte srp 29, 2017 9:01 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
Pánové, a jaké jsou vaše zkušenosti s ruční brzdou.
Probržďujete ji občas za jízdy, nebo necháváte zadní bubny a pakny vesele zareznout a nebo dokonce zkorodovat?


úte srp 29, 2017 9:12 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19814
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já nechávám ručku zareznout, respektive zkorodovat a za jízdy za ní netahám. Ale visí to na ní při každém zastavení, tak to asi tak hrozný nebude. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 29, 2017 9:15 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
Tak někdy zkus přibrzdit z kopce a uslyšíš ten rachot...

Někde jsem četl, že při tomto provedení ruční brzdy se samostatným bubnem je dobré čas od času lehce probrzdit za jízdy. Řekněme tak dvakrát za sebou cca 100 metrů.
Ruční brzda je v podstatě plnohodnotná bubnová brzda, s bubnem o průmeru 170 mm a s tloušťkou obložení 3,5 mm, přičemž min. je 1,5 mm.
Tak proč ji občas nevyužít i za jízdy?

P.S.
Možná, že mě teď "cestovatel" zase přátelsky nazve chytrolínem...


úte srp 29, 2017 9:23 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 247
Ja mam teraz cca 12K a zacalo mi robit to, ze pri prudsom zatoceni a sucasnom pribrzdeni sa mi spredu, asi od kotucov, ozyvaju take "suchave" svuky. Nie priamo skripot, ale je tam nieco pocut. Pri priamom brzdeni ziaden taky problem. A sa mi aj zda, ze su kotuce trochu ryhovane, nie je tam uplne hladka obrusena plocha.
Bud tam je nejaky bordel stale chyteny, alebo neviem. Blatickom som pred casom chodil.
Idem teraz o par dni na prehliadku, tak im poviem, nech na to radsej pozru.
Resp. o chvilu sa budu menit gumy, tak pozriem aj vtedy na kotuce detailnejsie.
Co viem, tak brzdy dostali poriadne zabrat len v centre bezpecnej jazdy, bohvie, aky vplyv ma pribrzdovanie vnutorneho kolesa v zatackach.

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (aktualne SJ6)


úte srp 29, 2017 9:55 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2899
Bydliště: Opava
Traveller píše:
Hamoune, kde by vzal na Slovensku desetikačku, neřku-li dvě.
Jedině že by vyrazil k nám na Západ.


:-/ ,,,,| (*_^) |,,,, :-DDD

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


úte srp 29, 2017 9:59 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
Euromincí je víc, než těch českých.
Však si také obyvatelé eurozóny museli po zrušení národních měn znovu pořizovat tobolky...


úte srp 29, 2017 10:08 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6166
Bydliště: Česká Třebová
Také se mi tam sem tam něco ozývalo, než jsem dal ty čtyřpístky. Občas tam něco křoupalo či lupalo, hlavně při dobržďování až do zatáčky. Ale rozhodně ne po 12.000km. Každopádně si nemyslím, že by to mělo být něco vážného.
Ono občas neuškodí to pořádně probrzdit. Já jsem třeba měl lehce zašlý a matný zadní kotouč - zřejmě od toho, jak to přes týden stojí v garáži a lehce to chytne mělkou korozi. Ale teď s přechodem na ty čtyřpístky ty brzdy fakt využívám daleko víc a intenzivněji a najednou jsou zadní kotouče pěkně lesklé.
Takže fakt to chce aspoň jednou za čas ty brzdy trochu víc prošlápnout, aby se všechno "očistilo" apod.

PS: Plukovníku, nebuď chytlavej. ;-D
Ale někdo pozorný tě tu určitě důrazně upozorní skrz ruční brzdu a její používání v zimě na sněhu, kvůli odtržení zadní části auta..., protože pak trpí mezinápravový dif. ;-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte srp 29, 2017 10:10 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
Traveller píše:


Ale někdo pozorný tě tu určitě důrazně upozorní skrz ruční brzdu a její používání v zimě na sněhu, kvůli odtržení zadní části auta..., protože pak trpí mezinápravový dif.


No vidíš, a na to je plukovník alias "smartest" připraven a opáčí, že v případě, pokud nebude vypnutý stabilizační program, zasáhne v takovém případě elektronika VDC/TCS a k zablokování zadní nápravy by nemělo dojít.
Tedy pokud páka ruční brzdy nebude nastavena trubkou.
Ale driftovat s Forestrem nemíním.

P.S
Cestovateli,
domysli si tam všude smajlíky, klofu to do mobilu a jsem na cestách.
Bez smajlíků by to mohlo vypadat, že jsem snad chytlavej, nebo snad dokonce nedůtklivej.
Ale ve skutečnosti si z věcí rád dělám prdel (tedy pokud mě něco opravdu nenasere)


Naposledy upravil plukovník dne úte srp 29, 2017 10:33 am, celkově upraveno 1



úte srp 29, 2017 10:24 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6166
Bydliště: Česká Třebová
Praxe tě naučí, že když na ledíku zatáhneš ručku, tak elektronika-neelektronika pojedeš jak sáňky se zablokovanými (nebo skoro zablokovanými) všemi čtyřmi koly. :-DDD :-DDD :-DDD Ale vše samozřejmě záleží na konkrétním typu podkladu. To každopádně.
Ale pravda určitě je, že tyto nové stroje se už na nějaké driftování moc nehodí a ta elektronika do toho furt kecá, ať je vypnutá nebo ne - jediný rozdíl je, že to ve vypnutém stavu neomezí výkon motoru..., ale kola to přibržďuje stále. Což ovšem při standardním používání auta opravdu vůbec není na škodu a funguje to bezvadně. No však sám uvidíš.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte srp 29, 2017 10:33 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron