Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Volnoběžný ventil 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
Zdar!

Začal jsem mít problém s otáčkami. V případě vozidla v klidu neochotně padá volnoběh. Pokud je v pohybu, nespadne pod 1000 otáček, někdy po jízdě na neutrál bez plynu po delší době (20 sec+) pomalinku spadne, nikdy však na standardní volnoběžné otáčky. A i těch 1000 otáček hledá, tzn. po puštění plynu kolísá okolo pod i nad až se zastaví na tý tisícovce, pokud auto stojí, toto kolísání není, jen pomalu padá.
Chyba na diag žádná.
Dnes se podívám, co dělá škrtící klapka v době kolísání - doufám že najdu v ssm aktuální polohu škrtící klapky.
Co se chci zeptat, jestli u modelu 116 kw je také volnoběžný ventil, jako u modelů starších.
Ještě dodám, že jsem za klapku sání dodělal fleshlube, a mám pocit, jestli jsem jím něco nezahnojil, páč mi toho tam po startu nableje nějak moc...

díky!

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon črc 18, 2016 9:04 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6822
Bydliště: Nové Hrady
A ciste nahodou, nesaje ti nekde kolem toho dodelavanyho flashlube falesnej luft? Da se to otestovat tak, ze kolem vstupu striknes trochu cistice na brzdy (ale ne moc, aby ti to neblaflo). Hasicak a kybl s vodou mej u sebe :845:

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pon črc 18, 2016 9:56 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon zář 14, 2009 9:46 am
Příspěvky: 369
Ocisti skrtiacu klapku... to je najcastejsi problem volnobehu , mne ked blbol volnobezny ventil hrozne tazko padali otacky

_________________
Subaru Legacy turbo 1992


pon črc 18, 2016 9:58 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
projevilo se to delší dobu po montáži(skoro měsejc) Nevrtal jsem novou díru do sání, ale použil t-kus k již vyvrtanému otvoru sání/reduktor. To všechno by mělo bejt těsný, tim čističem zkontroluju těsnost plynovejch vstřiků, jestli tam to někde nesaje...

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon črc 18, 2016 9:59 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
škrtící klapka vyčištěna, právě, na místě se jim nechce padat, za jízdy nespadnou vůbec, a u toho kolísaj. Jen je všude umístění ventilu na starších modelech, tak odpo zkusim hlodat, teď nejsem u auta....

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon črc 18, 2016 10:01 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 156
Bydliště: Milovice,Chomutov
jantar píše:
škrtící klapka vyčištěna, právě, na místě se jim nechce padat, za jízdy nespadnou vůbec, a u toho kolísaj. Jen je všude umístění ventilu na starších modelech, tak odpo zkusim hlodat, teď nejsem u auta....


a co takhle čidlo neutrálu na převodovce? to taky dělá to že nepadaj otáčky

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon črc 18, 2016 11:06 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
To můžu zkontrolovat. Předpokládám, že uvedené čidlo bude jen spínač....

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon črc 18, 2016 11:30 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Ano čidlo je jen spínač. Jeho stav je vidět v diagnostice (např. RomRaider).

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pon črc 18, 2016 4:30 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
Tak čidlo je v háji. Dle ssm náhodný dotek, měřákem prakticky nevede. Po rozkuchání je vnitřek v pořádku, ale izolace drátů se srazila, zřejmě dovnitř natekla voda a je problém s dotykem vodičů na kontakty spínače. Zítra jedu pro nový do subaru...

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


stř črc 20, 2016 8:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6822
Bydliště: Nové Hrady
jantar> to jsem zvedavy, jestli to bylo tim.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


stř črc 20, 2016 8:59 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
no když už sem byl v kuchání, ještě jsem sundal a vyčistil egr, ale skoro nic tam nebylo, trochu koroze uvnitř, ale zřejmě ho lpg tolik nešpiní... Akorát sem byl línej sundávat altik, tak mam ruce zedřený jak po boji s tygrem...

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


čtv črc 21, 2016 6:47 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
tak nevím, zdá se, že malinko méně kolísá. Stále ale během stání padají otáčky neochotně. Padají rychle, na cca 1100 se to zastaví a znatelně pomaleji klesají na volnoběžné.
Za jízdy rychle spadnou na 1000, pak vylezou na 1100, pak spadnou na nějakých 980 kde zůstanou. Jen při dlouhé jízdě na neutrál ještě o malinko poklesnou, na volnoběžné ale nikdy nespadnou :bp:

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


čtv črc 21, 2016 5:21 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 156
Bydliště: Milovice,Chomutov
To jsem zapomněl zmínit.Je docela důležitý udělat reset řídící jednotky jinak si to furt bude pamatovat staré hodnoty klapky čidel.nedávno jsem čistil klapku, měl jsem ji vyndanou dával nové těsnění a i ventil jsem čistil když jsem to namontoval zpět a nastartoval nestačil jsem se divit.po resetu si to načetlo nový údaje a vše ok.zkus to za to nic nedáš :-)

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


čtv črc 21, 2016 7:30 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 55
Tak jsem to zkusil resetovat, a nějak to nepomohlo. Zdála se mi divná komunikace s jednotkou.
Vyvolal jsem si chybu nastartováním motoru bez připojené váhy vzduchu a možná předtím i bez egr ventilu.
v záložce cruise control mám chybu 64, (code 64 : Engine sensor failure 1.) Při pokusu o smazání přez kkl kabel a ssm, ke smazání nedojde. Chyba se vůbec nesmaže, jen jakoby problikne.
Je možné, že prostě vyskočí ihned po smazání znovu, i když nedojde k nastartování, prostě milivteřinu po smazání, bez jakéhokoli jiného zásahu?
(mám podezření na nespolehlivou komunikaci pomocí kkl, občas ssm problém vůbec jednotku načíst...)
Nebo to mám zkusit smazat chybu za nastartovaného motoru?

děkuji za záchranu!

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pát črc 22, 2016 7:11 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 156
Bydliště: Milovice,Chomutov
já resetuju jen odpojením baterky, jinej způsob jsem nezkoušel protože na to nemam instrumenty, tak ti neřeknu ale jestliže ti tam skáče chyba tak asi tam budeš mít něco v nepořádku, třeba tím to se to konečně projevilo. Ale plácám, zkušenější ti určo pomohou..

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pát črc 22, 2016 12:15 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron