Zdar, snad mě neukamenujete. Chtěl bych na svoje SF něco malinko laděnějšího a sportovnějšího než origo. Zvuk je prostě nádhernej ale může bejt ještě lepší tak proč toho nevyužít . Jako zásadně nechci aby to slyšelo celý město. Idealní by bylo kdyby to mělo sportovní nádech až ve vyšších otáčkách.
Má někdo nějaké zkušenosti? něco jsme četl dát tám třeba s nějakýho STIčka ale vůbec nevím jak to to ohledně uchycení a tak. Iděálně aby měl i homolagaci a šel tak plug and play.
Laděný výfuk
Laděný výfuk
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Laděný výfuk
Koncák z STI tam pude, ale má jinej tvar kolena. Bude ti to bez úpravy trčet níž pod autem a je malinko kratší. A pouze koncák je tichošlápek, zvýrazní to basy, ale musíš nastražit uši abys to slyšel, v autě úplný ticho. To bys musel mít koncák Prodrive, ten je lepší, ale skoro nesehnatelnej. Nebo si ho nechat udělat, ale bude bez homologace. Nebo zkusit nerez od Málka, ten prej má výraznější zvuk.
Já mám výfuk Remus, od katu dozadu jen roura a kulatej krátkej koncák s absorpčním koncem a je teda slyšet jen při otevřeným okně.
Já mám výfuk Remus, od katu dozadu jen roura a kulatej krátkej koncák s absorpčním koncem a je teda slyšet jen při otevřeným okně.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Laděný výfuk
Ad Málek: mám origo na atmosce 2.0 od Málka a duní to jen na volnoběh a v otáčkách do cca 2000. Takže jedině si od něj ten laděny objednat, jestli to umí.
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Laděný výfuk
No, já mám takovou nízkonákladovou verzi.
Mám koncový tlumič z Polska, stál něco přes tácek, možná 1500,-.
Samotná koncovka je docela široká, rozhodně širší než jsem měl původně (ale nemám tucha co to bylo).
No a zvuk je pěkný, mírný, hluboký, do těch dvou tisíc otáček, a výš už je to spíš vysavač. Pokaždé když nastartuji tak to slyším, myslím že na koncovce bych aji našel nějaký nápis, budeš-li chtít.
Ale je to pšonek, na dlouho asi nebude.
Mám koncový tlumič z Polska, stál něco přes tácek, možná 1500,-.
Samotná koncovka je docela široká, rozhodně širší než jsem měl původně (ale nemám tucha co to bylo).
No a zvuk je pěkný, mírný, hluboký, do těch dvou tisíc otáček, a výš už je to spíš vysavač. Pokaždé když nastartuji tak to slyším, myslím že na koncovce bych aji našel nějaký nápis, budeš-li chtít.
Ale je to pšonek, na dlouho asi nebude.
Forester STurbo 01
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Laděný výfuk
Toho Polaka mam taky. Uz druheho, prvni drzel tak5-6let.Nestoji moc a ty roky staci. Kdyz trdlas po parkovisti do 2000 otacek tak to zni dobre.Potom je to "vysavac" , teda normalni,ale jet 200-300km s rachotem to by mi ulitla hlava.