CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

miroslaw79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm

CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od miroslaw79 »

Ahoj,
hledám náhradu za Outback 2007 pro manželku, narazil jsem na inzerát:
https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 40940.html

Jedná se mi o ten relativně vysoký nájezd, počítám, že větší část z toho byla po dálnici, chtěl bych se zeptat, jestli tady je někdo, kdo tenhle motor (2.5i z roku 2016) má s větším nájezdem a byl by ochoten mi poradit, na co si dát pozor. Někde jsem četl o riziku poškození CVT když motor jezdí ustálenou rychlostí po dálnici, případně jiné problémy hlavně okolo CVT...?

Auto je pro manželku, garážované, s nájezdem jen cca 5.000 km ročně plus nějaké dovolené, takže počítám, že by mělo vydržet zase aspoň tech 10 let nebo déle, i s tímhle nájezdem :-)

[THNX]
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od Tapan »

Tohle není žádný "vyšší nájezd", který by měl znamenat riziko z důvodu životnosti CVT. To bych se spíš bál o tlumiče, ložiska... Jestli byla v předepsaných intervalech měněna náplň v převodovce, věřím, že bude v pořádku a těch 10 let v tomhle režimu bez problémů vydrží :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16139
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od quickly »

Důležitá je ta výměna oleje po 60 tkm, já jsem najel s CVT (forester SJ 2013) 267 tkm a zcela bez problémů.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od suubaru »

na cvt z 2011 máme 280+tkm. Není problém, a dá se případně řešit. Vyjíždění drážek je chiméra. Ideálně před koupí najdi někoho, kdo takové auto má, ať se v něm projede , pozná případný problém.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
miroslaw79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od miroslaw79 »

Díky všem za reakce, o nikom, kdo by to se mnou projel, bohužel nevím. Teď máme doma MY2008, takže já s CVT zkušenosti nemám, ale zkusím sehnat k více detailů k prodávanému kusu, snad bych případné vady u té převodovky poznal i sám (cukání apod.).
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16139
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od quickly »

Prodává to Dancars, takže by to auto s problémem nemělo být. Případně ať se zeptá někdo, kdo tam má dobré vztahy, na to auto zeptá.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
kwt2000
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1313
Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Jméno a příjmení: Petr Jelínek
Bydliště: Rudolec u Sokolova

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od kwt2000 »

Já na první generaci CVT najel skoro 250tkm a teď na druhé mám 170tkm a bez problémů. Olej měním po 120tkm. Takže za mě palce nahoru ,,,,| (*_^) |,,,,
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE

PONTIAC FIREBIRD - minulost ::-(((
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od suubaru »

miroslaw79 píše:Díky všem za reakce, o nikom, kdo by to se mnou projel, bohužel nevím. Teď máme doma MY2008, takže já s CVT zkušenosti nemám, ale zkusím sehnat k více detailů k prodávanému kusu, snad bych případné vady u té převodovky poznal i sám (cukání apod.).
Opava není daleko, kdybys nikoho nesehnal, dalo by se něco vymyslet. Ale někdo z Dancaru by mohl taky auto projet, prodejce nebo servisák, objektivně posoudit.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
jarda
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
Jméno a příjmení: Jarda Košulič
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od jarda »

Ahoj, do Dancarsu jezdím na servis a prodával jsem tam svůj Outback. Nějakou kritiku jsem tu na jejich servis četl, já s nimi žádný problém nemám. Při prodeji pokud to auto má nějaký problém, o kterém vědí, tak Ti to řeknou (v inzerátu to ale přímo napsané nebude). To neznamená, že se pak nic nepokazí, ale to auto je ještě v záruce, servisní historii má kompletní a na servisu jej tam znají - fakt bych se nebál. Asi bych hned při koupi rovnou řešil servisní prohlídku, podle kilometrů by se měla brzy dělat, a jestli se servisní plán pro CVT nějak zásadně neliší, tak to bude hned za víc peněz (180 tkm byla u mě myslím jedna z nejdražších prohlídek, ale to píšu taky o starší generaci, to asi víš sám jak to tam je). Možná si prodávající s vědomím té prohlídky dal rezervu do ceny a bude se dát domluvit buď na tom, aby se ta prohlídka ještě udělala na náklady prodávajícího, nebo nějakou přiměřenou slevu.

Těch necelých 170 tis. bych taky nepovažoval za vyšší nájezd, ani u CVT. Můj truhlář přes Dancars kupoval ročník tuším 2011 a teď nevím přesně, ale to auto mělo hodně přes 200 tis., možná i přes 300 už když to kupoval. Jezdí opravdu hodně, myslím, že teď už má najeto přes 400 a zatím na to nenadává. S převodovkou ale už problém řešil, resp. říkal něco o "výměně měniče" a myslím to bylo za cenu kolem 50 tis. Kč. Projevovalo se to tak, že mu to chcípalo při rozjezdech v křižovatkách. Ale to bylo při nájezdu, na který se s tímhle autem tímhle tempem ani nedostaneš :-)

Jinak mě (omlouvám se, trochu mimo téma) obecně celkem zaráží, jak šla cena (nebo hodnota?) těch aut nahoru. Svůj první Outback ročník 2008 jsem kupoval necelých 5 let starý tehdy za nějakých 300 tis. s DPH a tolik ta auta tehdy prostě stála, nebylo to nejlevnější ani nejdražší v nabídce. Dneska je to za stejný model a zhruba stejnou úroveň výbavy od půl milionu nahoru. Co se děje?
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
miroslaw79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od miroslaw79 »

Ahoj,
s tím servisem je to dobrej nápad, zkusím to s nimi nějak pořešit. Ještě jsem objevil podobný kousek ve Frýdku Místku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
tak si asi naplánuju celodenní výlet na Ostravsko a uvidím, ženě by stačila i výbava Active :-)

K těm cenám - já jsem kupoval MY 2008 ve 2009 rok staré s 30tis za 520 s DPH, podobné kousky se teď prodávají o 200tis dráž. Inflace za celou tu dobu může být tak 15-17 % procent celkem, takže zjevně se na trhu něco stalo...
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16139
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od quickly »

za tou cenou je podle mne hlad po benzínech.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od vena »

miroslaw79 píše:Ahoj,
hledám náhradu za Outback 2007 pro manželku.....
A tohle prodáváte nebo už jste to prodali ?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
jarda
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
Jméno a příjmení: Jarda Košulič
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od jarda »

Ještě k té ceně třeba na sauto je to nejlevnější nabídka daného modelu, další o fous dražší je pak ten Emistar FM (míň km, menší výbava) a pak o 100 tis. dražší u Freye (míň km, podobná výbava). Tak buď v té ceně v Opavě zohlednili blížící se servis, nebo nějaký problém, nebo snahu netrápit se s prodejem příliš dlouho.
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
miroslaw79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od miroslaw79 »

Vena: stávající Outback MY2007 budu prodávat, jakmile budu mít doma náhradu, kdyby měl někdo zájem, mohu zaslat bližší info.

Ad cena - v Opavě je ten inzerát myslím už delší dobu, psal jsem jim ohledně prohlídky a zatím neopověděli, tak uvidím. Asi se mi stejně víc zamlouvá ten Emistar kvůli menšímu nájezdu....
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od parabolD »

Jinak na ten měnič bylo u CVT I svolavací akce, minimálně v US pro před FL. Já mám na BR s cvt nájezd 320 a velkou většinu problémů vyřešily 3 výměny náplně po sobě.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“