Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Ahoj fandové,
po dlouhé době bych rád pro fandy značky napsal několik zkušeností a porovnání několika řad OTB/Legacy. Za posledních 10 let jsem byl majitelem OTB 2.D MY11, Legacy 2,5CVT MY12, OTB 2.5CVT MY17 a aktuálně OTB 2.5CVT MY22 se kterým lámu prvních 10t km.
S každým z předešlých modelů jsem najel cca 85-100t km, takže zkušeností k porovnání až až. To že jsem 12 let u Subaru může naznačovat, že jsem fanda. Přiznám se však, že pokaždé, když chci auto vyměnit, tak objedu veškerou konkurenci a vybírám i zde, takže s tím fandovstvím to není až tak vážné. Pokud bych narazil na něco lepšího, tak bych neváhal Subaru opustit. Prozatím je však situace taková, že ať si sednu do čehokoliv od konkurence stejné řady jako OTB, vždy mi něco vadí a vracím se zpět k Subaru.
Ale teď k tomu porovnání.
MOTOR:
Všechny ročníky OTB mají jedno společné - spíše podprůměrný než průměrný výkon, který je největší slabina celého auta a vždy si řeknu, proč jsem do toho zase šel. Když odmyslím první diesel, který a na udávaný výkon jel velmi dobře, tak všechny tři benziny tedy EJ25, FB25 i FB25 přímý vstřik jsou na velikost auta OTB prostě málo. V porovnání však mohu jednoznačné říct, že mezi všemi třemi benziny je značný rozdíl. Když jsem po dieselu sednul do EJ25, nenastal ani pocit nadšení a ani zklamání. Motor ve spojení s CVT je opravdu velmi příjemný a když se pošle do otáček, tak vás na chvilku i zatlačí do sedačky a pocitově silnějšímu dieselu ujede. Nevýhoda je, že CVT není vhodná na sportovní jízdu, prostě to neustálé vytáčení a padání otáček je otravné. Mnohdy bylo lepší udržovat na dálnici 170+ (samozřejmě v DE), aby to neustále nehoupalo a drželo motor v otáčkách a pak ta jízda byla příjemná.
Když jsem přesedl do FB25 v OTBMY17, tak jsem měl pocit, že ten motor někdo polil živou vodou. Ve všech režimech jede tento motor výrazně lépe než EJ. Žádná výkonová hitparáda to však stále není.
Současné FB s přímým vstřikem v OTBMY22, není takový skok, jako byl mezi EJ a FB, ale i zde je motor zase o kousek lepší. Pokles výkonu o pár KW nepoznám, ale nárůst krouticího momentu o 10% je poznat ihned. Přímý vstřik má lepší odezvu a větší sílu v nižších otáčkách, což znamená, že téměř pořád točí méně než nepřímý vstřik a CVT není trvale jak na houpačce. Přechod na přímý vstřik tedy není jen ,,zelený,, ale i uživatelsky přínosný. Spolehlivost samozřejmě nedokážu posoudit, karbon a DPF může složit i tento motor. Mohu však říct, že za 10t km jsem ani jednou nepostřehl, jakýkoliv náznak změny chování, poklesu výkonu apod. což např. diesel předváděl při každém vypalování DPF. Doufám tedy, že to vydrží.
SPOTŘEBA:
Mezi EJ a FB jsou malé rozdíly. V EJ v Legu jsem sice najezdil cca 100tkm s průměrem 8,5 a v FB v OTB s průměrem 9,3. Rozdíl v neprospěch OTB s novějším motorem je však způsoben spíše jinou skladbou cest (převážně dálnice) a prostě těžší nohou a vyšším autem. Troufám si říct, že s FB se dá dlouhodobě jezdit minimálně o 0,5l na 100km méně než s EJ. S EJ v Legu i FB v OTB jsem dokázal na dlouhé trasy při spořilovské jízdě vyjet nádrž s průměrem těsně nad 6l/100km. To jsem však byl špunt na cestě a předjížděli mě i autobusáci. Normální jízda osciluje kolem 8,5l/100km. Velký skok však nastal u nynějšího FB s přímým vstřikem. Po téměř 10t km, mám spotřebu 7,8 a to jezdím naprosto stejně jako s předešlým OTB, kde to bylo 9,3. Skok dolů o více než 1,5l/100km je fakt milé překvapení. Nižší otáčky a vyšší krouticí moment má svojí odezvu zde.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI a KOMFORT:
Rozdíly u OTB a Lego řady MY10/12 jsem popisoval v jiném vlákně. Když je však shrnu, tak Lego bylo výrazně komfortnější. Přestože by se dalo čekat, že vyšší OTB s většími koly na tom bude lépe, tak Lego s měkčími tlumiči bylo komfortnější a při tom se drželo na cestě lépe (neposkakovalo). Přechod na OTBMY17 byl opět značný skok a to jak směrem do komfortu, tak do jízdních vlastností. ATV (Active Torque Vectoring) autu přidalo hodně na jistotě a svoje oblíbené zatáčky na Buchlovských kopcích šlo dát jistěji a rychleji. Nečekal jsem, že ten posun a to ne jen v komfortu, ale i v jízdních vlastnostech bude tak výrazný. U současného OTBMY22 sice není tak velký skok, jako u předešlého porovnání, ale i zde je vidět výrazné zlepšení komfortu, kterého si všimla i manželka. Tužší karoserie je znát v každé zatáčce a u přejezdu nerovnosti. ATV se opětovně posunuto dál, takže zase větší pocit jistoty a bezpečí . Citlivost ve volantu a při tom jeho tuhost je u současného OTB úžasná a je jedno po jaké cestě jedete. I když jedete zvostra, tak spolujezdec neremcá a je spíše překvapen, jak to jede svižně a pohodlně. Auto je na dálnici tišší o 2 decibely a to je opravdu znát. Stejně tak CVT s více stupni, je tišší a plynulost ještě plynulejší, nikoliv však na úkor rychlostí ,,podřazení,, V komfortu je větší posun tak o 30% k lepšímu a v jízdních vlastnostech o 10%.
INTERIÉR, ZPRACOVÁNÍ a ASISTENTI:
U řady OTB/Lego MY 10-11 byla velká změna jak v exteriéru, tak v interiéru v porovnání s předešlým modelem. Asi nemá cenu psát, jak byli fandové zklamání. Mně osobně se auto velice líbilo svojí ,,ošklivostíí,, a nezměnitelností s bonusem obrovského prostoru. První auto, kde se spolujezdci nehádali, kdo musí sedět za mnou (jsem prostě velký). Přes použití méně kvalitních materiálů, nemohu na interiér a jeho opotřebení po 100t km říct nic špatného. Vše fungovalo, nic se neošoupalo, nezničilo, nevrzalo ani v létě ani v zimně, prostě betelné. Zejména německé konkurenci jsem však záviděl kvalitnější kvalitu.
Po přechodu na OTBMY17 jsem si částečně napravil sebevědomí. Skok byl obrovský, ale i zde jsem občas narazil na nemilé překvapení a to zejména infotainment a palubní PC. Neumožňoval nic pořádně nastavit a byl neskutečně pomalý, a to načítání písniček s flash a neustálém přehrávání té první hrůza, zlaté Lego MY12. Prostě drobnosti, které mě vytáčeli. EySight a většina asistentů super, i když občas, zejména při lepení se někomu na zadek, mě na můj vkus zejména EySight moc přibržďoval a zpomaloval předjíždění. Minimálně však 2x mi pomohl a byl rychlejší na brzdě než já, takže pozitiva vyhrála. Jediný asistent, který byl spíše k pláči, byl přejíždění pruhů. Ten je fakt k ničemu. Naštěstí u MY17 nehrabal do řízení, takže stačilo ztlumit pípání a byl klid. Automatické přepínání dálkové/potkávací, taktéž k ničemu, protože zatáčky a horizonty nedával. Pořád někdo blikal, takže trvale vypnuto.
Přechod do OTBMY22 je však jedna velká radost. Zde ne jen v interiéru, ale i v infotainmentu marně hledám nějaké výrazné nedostatky. Vše funguje přesně podle očekávání a chybí mi snad jen bezdrátový AA (vyřeší MY23). Co se týká asistentů, tak je vidět posun, jednoduše řečeno kromě start/stop nic nevypínám. Dokonce i hlídání pruhů funguje tak, že při svižné jízdě neřeší stříhání zatáček a nepípá a ani netahá za volat. Nejvíce otravuje na dálnici, kde jsem se musel naučit házet blinkr o půl vteřiny dříve, aby mě netahal za volant. Taky jsem se naučí svačit a rozhlížet se kolem, protože ten ,,autopilot,, funguje velmi návykově a na dálnici odpočinkově. Největší posun je však ve světlech. I když se o nich moc nepíše, tak jsou to matrixi a jejich vykrývání funguje úžasně, přestože má každé jen 12 diod nikoliv několik desítek. Trvale jezdím na dálkové a za 10t km, na mě blikl snad 1 kamion na dálnici, jinak funguji skvěle. Je pěkné sledovat, jak osvětluji vše kolem a svíti dál než ten co jede přede mnou, včetně zatáčení. Když bych něco na autě chtěl pochválit, tak jsou to světla.
SPOLEHLIVOST:
K dieselu napíšu pouze to, že v 85t km dostal nové vstřiky, turbo a EGR, naštěstí na záruku. Žral olej a neustále bojoval s poklesem výkonu při regeneraci DPF a to jsem se o něj staral nadstandardně. Tragédie.
Zbylé tři benzínová Subárka, přežila prvních necelých 100t km pouze na výměně oleje a filtrů. Na prvním Legu jsem sice řešil, nefunkční dešťové čidlo a klepající brzdy, ale vždy a všude mě dovezlo. Na OTBMY17 jsem neřešil vůbec nic a to dnes není u nových aut pravidlo, takže Subaru
Všechna auta měla při prodeji původní brzdy (překvapilo, mě že nebylo potřeba řešit ani destičky), podvozek ve stavu nového. Motor i převodovka čisté a žádné náznaky problémů
SHRNUTÍ:
Pokud někdo přemýšlíte nad některými verzemi BR, BS nebo BT, tak doporučuji, pokud vám to finance dovolí, jít vždy do novějšího. Ani v jednom případě není novější horší a vždy má přidanou hodnotu. Osobně jsem si nebyl jistý, zdali měnit BS a BT, ale nelituji, ba naopak, jsem rád, že jsem v létě velmi slušně prodal BS a dobře koupil BT, které je jedno z posledních co nemá tu šílenost v podobě baterie a v porovnání s BS je posun téměř ve všem. BT není facelift, ale opravdu téměř nové auto.
po dlouhé době bych rád pro fandy značky napsal několik zkušeností a porovnání několika řad OTB/Legacy. Za posledních 10 let jsem byl majitelem OTB 2.D MY11, Legacy 2,5CVT MY12, OTB 2.5CVT MY17 a aktuálně OTB 2.5CVT MY22 se kterým lámu prvních 10t km.
S každým z předešlých modelů jsem najel cca 85-100t km, takže zkušeností k porovnání až až. To že jsem 12 let u Subaru může naznačovat, že jsem fanda. Přiznám se však, že pokaždé, když chci auto vyměnit, tak objedu veškerou konkurenci a vybírám i zde, takže s tím fandovstvím to není až tak vážné. Pokud bych narazil na něco lepšího, tak bych neváhal Subaru opustit. Prozatím je však situace taková, že ať si sednu do čehokoliv od konkurence stejné řady jako OTB, vždy mi něco vadí a vracím se zpět k Subaru.
Ale teď k tomu porovnání.
MOTOR:
Všechny ročníky OTB mají jedno společné - spíše podprůměrný než průměrný výkon, který je největší slabina celého auta a vždy si řeknu, proč jsem do toho zase šel. Když odmyslím první diesel, který a na udávaný výkon jel velmi dobře, tak všechny tři benziny tedy EJ25, FB25 i FB25 přímý vstřik jsou na velikost auta OTB prostě málo. V porovnání však mohu jednoznačné říct, že mezi všemi třemi benziny je značný rozdíl. Když jsem po dieselu sednul do EJ25, nenastal ani pocit nadšení a ani zklamání. Motor ve spojení s CVT je opravdu velmi příjemný a když se pošle do otáček, tak vás na chvilku i zatlačí do sedačky a pocitově silnějšímu dieselu ujede. Nevýhoda je, že CVT není vhodná na sportovní jízdu, prostě to neustálé vytáčení a padání otáček je otravné. Mnohdy bylo lepší udržovat na dálnici 170+ (samozřejmě v DE), aby to neustále nehoupalo a drželo motor v otáčkách a pak ta jízda byla příjemná.
Když jsem přesedl do FB25 v OTBMY17, tak jsem měl pocit, že ten motor někdo polil živou vodou. Ve všech režimech jede tento motor výrazně lépe než EJ. Žádná výkonová hitparáda to však stále není.
Současné FB s přímým vstřikem v OTBMY22, není takový skok, jako byl mezi EJ a FB, ale i zde je motor zase o kousek lepší. Pokles výkonu o pár KW nepoznám, ale nárůst krouticího momentu o 10% je poznat ihned. Přímý vstřik má lepší odezvu a větší sílu v nižších otáčkách, což znamená, že téměř pořád točí méně než nepřímý vstřik a CVT není trvale jak na houpačce. Přechod na přímý vstřik tedy není jen ,,zelený,, ale i uživatelsky přínosný. Spolehlivost samozřejmě nedokážu posoudit, karbon a DPF může složit i tento motor. Mohu však říct, že za 10t km jsem ani jednou nepostřehl, jakýkoliv náznak změny chování, poklesu výkonu apod. což např. diesel předváděl při každém vypalování DPF. Doufám tedy, že to vydrží.
SPOTŘEBA:
Mezi EJ a FB jsou malé rozdíly. V EJ v Legu jsem sice najezdil cca 100tkm s průměrem 8,5 a v FB v OTB s průměrem 9,3. Rozdíl v neprospěch OTB s novějším motorem je však způsoben spíše jinou skladbou cest (převážně dálnice) a prostě těžší nohou a vyšším autem. Troufám si říct, že s FB se dá dlouhodobě jezdit minimálně o 0,5l na 100km méně než s EJ. S EJ v Legu i FB v OTB jsem dokázal na dlouhé trasy při spořilovské jízdě vyjet nádrž s průměrem těsně nad 6l/100km. To jsem však byl špunt na cestě a předjížděli mě i autobusáci. Normální jízda osciluje kolem 8,5l/100km. Velký skok však nastal u nynějšího FB s přímým vstřikem. Po téměř 10t km, mám spotřebu 7,8 a to jezdím naprosto stejně jako s předešlým OTB, kde to bylo 9,3. Skok dolů o více než 1,5l/100km je fakt milé překvapení. Nižší otáčky a vyšší krouticí moment má svojí odezvu zde.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI a KOMFORT:
Rozdíly u OTB a Lego řady MY10/12 jsem popisoval v jiném vlákně. Když je však shrnu, tak Lego bylo výrazně komfortnější. Přestože by se dalo čekat, že vyšší OTB s většími koly na tom bude lépe, tak Lego s měkčími tlumiči bylo komfortnější a při tom se drželo na cestě lépe (neposkakovalo). Přechod na OTBMY17 byl opět značný skok a to jak směrem do komfortu, tak do jízdních vlastností. ATV (Active Torque Vectoring) autu přidalo hodně na jistotě a svoje oblíbené zatáčky na Buchlovských kopcích šlo dát jistěji a rychleji. Nečekal jsem, že ten posun a to ne jen v komfortu, ale i v jízdních vlastnostech bude tak výrazný. U současného OTBMY22 sice není tak velký skok, jako u předešlého porovnání, ale i zde je vidět výrazné zlepšení komfortu, kterého si všimla i manželka. Tužší karoserie je znát v každé zatáčce a u přejezdu nerovnosti. ATV se opětovně posunuto dál, takže zase větší pocit jistoty a bezpečí . Citlivost ve volantu a při tom jeho tuhost je u současného OTB úžasná a je jedno po jaké cestě jedete. I když jedete zvostra, tak spolujezdec neremcá a je spíše překvapen, jak to jede svižně a pohodlně. Auto je na dálnici tišší o 2 decibely a to je opravdu znát. Stejně tak CVT s více stupni, je tišší a plynulost ještě plynulejší, nikoliv však na úkor rychlostí ,,podřazení,, V komfortu je větší posun tak o 30% k lepšímu a v jízdních vlastnostech o 10%.
INTERIÉR, ZPRACOVÁNÍ a ASISTENTI:
U řady OTB/Lego MY 10-11 byla velká změna jak v exteriéru, tak v interiéru v porovnání s předešlým modelem. Asi nemá cenu psát, jak byli fandové zklamání. Mně osobně se auto velice líbilo svojí ,,ošklivostíí,, a nezměnitelností s bonusem obrovského prostoru. První auto, kde se spolujezdci nehádali, kdo musí sedět za mnou (jsem prostě velký). Přes použití méně kvalitních materiálů, nemohu na interiér a jeho opotřebení po 100t km říct nic špatného. Vše fungovalo, nic se neošoupalo, nezničilo, nevrzalo ani v létě ani v zimně, prostě betelné. Zejména německé konkurenci jsem však záviděl kvalitnější kvalitu.
Po přechodu na OTBMY17 jsem si částečně napravil sebevědomí. Skok byl obrovský, ale i zde jsem občas narazil na nemilé překvapení a to zejména infotainment a palubní PC. Neumožňoval nic pořádně nastavit a byl neskutečně pomalý, a to načítání písniček s flash a neustálém přehrávání té první hrůza, zlaté Lego MY12. Prostě drobnosti, které mě vytáčeli. EySight a většina asistentů super, i když občas, zejména při lepení se někomu na zadek, mě na můj vkus zejména EySight moc přibržďoval a zpomaloval předjíždění. Minimálně však 2x mi pomohl a byl rychlejší na brzdě než já, takže pozitiva vyhrála. Jediný asistent, který byl spíše k pláči, byl přejíždění pruhů. Ten je fakt k ničemu. Naštěstí u MY17 nehrabal do řízení, takže stačilo ztlumit pípání a byl klid. Automatické přepínání dálkové/potkávací, taktéž k ničemu, protože zatáčky a horizonty nedával. Pořád někdo blikal, takže trvale vypnuto.
Přechod do OTBMY22 je však jedna velká radost. Zde ne jen v interiéru, ale i v infotainmentu marně hledám nějaké výrazné nedostatky. Vše funguje přesně podle očekávání a chybí mi snad jen bezdrátový AA (vyřeší MY23). Co se týká asistentů, tak je vidět posun, jednoduše řečeno kromě start/stop nic nevypínám. Dokonce i hlídání pruhů funguje tak, že při svižné jízdě neřeší stříhání zatáček a nepípá a ani netahá za volat. Nejvíce otravuje na dálnici, kde jsem se musel naučit házet blinkr o půl vteřiny dříve, aby mě netahal za volant. Taky jsem se naučí svačit a rozhlížet se kolem, protože ten ,,autopilot,, funguje velmi návykově a na dálnici odpočinkově. Největší posun je však ve světlech. I když se o nich moc nepíše, tak jsou to matrixi a jejich vykrývání funguje úžasně, přestože má každé jen 12 diod nikoliv několik desítek. Trvale jezdím na dálkové a za 10t km, na mě blikl snad 1 kamion na dálnici, jinak funguji skvěle. Je pěkné sledovat, jak osvětluji vše kolem a svíti dál než ten co jede přede mnou, včetně zatáčení. Když bych něco na autě chtěl pochválit, tak jsou to světla.
SPOLEHLIVOST:
K dieselu napíšu pouze to, že v 85t km dostal nové vstřiky, turbo a EGR, naštěstí na záruku. Žral olej a neustále bojoval s poklesem výkonu při regeneraci DPF a to jsem se o něj staral nadstandardně. Tragédie.
Zbylé tři benzínová Subárka, přežila prvních necelých 100t km pouze na výměně oleje a filtrů. Na prvním Legu jsem sice řešil, nefunkční dešťové čidlo a klepající brzdy, ale vždy a všude mě dovezlo. Na OTBMY17 jsem neřešil vůbec nic a to dnes není u nových aut pravidlo, takže Subaru
Všechna auta měla při prodeji původní brzdy (překvapilo, mě že nebylo potřeba řešit ani destičky), podvozek ve stavu nového. Motor i převodovka čisté a žádné náznaky problémů
SHRNUTÍ:
Pokud někdo přemýšlíte nad některými verzemi BR, BS nebo BT, tak doporučuji, pokud vám to finance dovolí, jít vždy do novějšího. Ani v jednom případě není novější horší a vždy má přidanou hodnotu. Osobně jsem si nebyl jistý, zdali měnit BS a BT, ale nelituji, ba naopak, jsem rád, že jsem v létě velmi slušně prodal BS a dobře koupil BT, které je jedno z posledních co nemá tu šílenost v podobě baterie a v porovnání s BS je posun téměř ve všem. BT není facelift, ale opravdu téměř nové auto.
Naposledy upravil(a) Ivooos dne pon pro 12, 2022 10:24 pm, celkem upraveno 5 x.
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Super recenze, díky za rozšíření obzoru i z takto nezávislého zdroje.
Ten motor v BT, nemá to v nízkých nepřímý vstřik a pak se přepíná ve vyšších na přimý? Tak to mělo BRZ a řekl bych až na ten malý propad v určitých otáčkách ,že to bylo nejlepší z obou světů.
Ten motor v BT, nemá to v nízkých nepřímý vstřik a pak se přepíná ve vyšších na přimý? Tak to mělo BRZ a řekl bych až na ten malý propad v určitých otáčkách ,že to bylo nejlepší z obou světů.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Hezké srovnání. Ivane jen prosím vysvětlit zkratku ATV.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2910
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Nesnáším řidiče auta který svítí tak, že musím jet ve svém vlastním stínu.
A jestli máš dojem, že jsou ty dálkové zamaskované, tak z pohledu oběti ti musím říct, že NEJSOU.
Nerozumím tomu, jak se na taková světla může udělit homologace. A platí to skrz všechny značky.
Ovšem recenze a porovnání generací OTB parádní
A jestli máš dojem, že jsou ty dálkové zamaskované, tak z pohledu oběti ti musím říct, že NEJSOU.
Nerozumím tomu, jak se na taková světla může udělit homologace. A platí to skrz všechny značky.
Ovšem recenze a porovnání generací OTB parádní
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Active Torque Vectoring - je to ,,nádstavba,, VTD, jednoduše řečeno přerozděluje kroutící moment na kola v zatáčce při akceleraci. Žádná mechanika, ale překvapivě to funguje, výkonu moc nesebere a brzdy nežere.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Chápu, co myslíš, ale fakt jsem si nevšiml, že by to auto přede mnou nějakým způsobem obtěžovalo. Za těch 10t km, jsem se nesetkal, aby měl potřebu mi někdo vracet např. mlhovkou nebo po předjetí oslňování. Když to svítí kolem přede mnou jedoucího auta na krajnice, tak je kolem něj vcelku velký prostor, který osvětlen není a nestává se ani při různých horizontech nebo zatáčkách, že by to nefungovalo správně a oslňovalo. Tím, že je těch diod relativně málo, tak je velmi zřetelně vidět jejich rozsvěcování a zhasínání, stejně tak na palubce svítí kontrolka, kdy jedou dálkové a kdy ne. Funguje to 100x lépe, než obyč automatické přepínáni dálkové potkávací, které měl předešlý model OTB nebo Renault se kterým také často jezdím, kde je to taky dobré leda tak k naštvání všech kolem. Pravda je, že se mi moc často nestává, že bych mohl jet před sebou a zjistit, jak moc Subaru prudí.dundee. píše: ↑pon pro 12, 2022 8:57 pm Nesnáším řidiče auta který svítí tak, že musím jet ve svém vlastním stínu.
A jestli máš dojem, že jsou ty dálkové zamaskované, tak z pohledu oběti ti musím říct, že NEJSOU.
Nerozumím tomu, jak se na taková světla může udělit homologace. A platí to skrz všechny značky.
Ovšem recenze a porovnání generací OTB parádní
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
To jsi napsal hezky a přidávám se k tomu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Tady už je bohužel jen ten nepřímý vstřik.seatik píše: ↑pon pro 12, 2022 7:36 pm Super recenze, díky za rozšíření obzoru i z takto nezávislého zdroje.
Ten motor v BT, nemá to v nízkých nepřímý vstřik a pak se přepíná ve vyšších na přimý? Tak to mělo BRZ a řekl bych až na ten malý propad v určitých otáčkách ,že to bylo nejlepší z obou světů.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Jsem si to po sobě přečetl a tolik hrubek. Stydím se a jdu za dětma na doučování.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
To by bylo spíš na bohu dík.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Že vám chlapi nebude vadit, když ta světla nebud vypínat, ani předělávata a budu prudit dál? Vezmete mě na milost ?
Já za odměnu budu spolu s vámi nadávat na ty co to perou zezadu do mně.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Píšu nepřímý a myslím přímý. logické že.
Omluva, překlep, samozřejmě jsem myslel, že je zde už jen ten přímý vstřik.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Se světly nic neuděláš, to je prostě obecně problém u všech LEDek, že to oslňuje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Skvělý shrnutí, díky za to
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání OTB BR(MY12) - BS(MY17) - BT(MY22)
Děkuji za vysvětlení.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97