Stránka 4 z 26

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 02, 2018 8:54 am
od Kolben
Jojo, tak na tohle to nestiha reagovat vubec.

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 03, 2018 11:36 am
od jkotek
Jirko, Eyesight má nějaký konstantní dohled a když z této vzdálenosti ukrojíš požadavkem na velký odstup, pak musí vozidli zpomalit na kratší vzdálenosti a tedy brzdí silněji.
Plus když detekované vozidlo před Tebou jede pomalu, tak o to více musí brzdit.
Osobně na dalnici jezdím na jednu čárku (jinak se mi do díry někdo nasáčkuje a ES začne brzdit), v omezení a státovkách na dvě.

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 03, 2018 2:06 pm
od milosv
ES mi asi nejlépe funguje v obci nebo na státní. Na dálnici, i když jezdím na jednu čárku, mi při dojíždění auta před sebou začne ubírat plyn snad 100m před pomalejším autem. Pokud chci zachovat plynulou jízdu, musím se svými 130km/h zavazet v levém pruhu následně víc, než je nutné.
Při sjezdu z dálnice totéž, jak zmínil JirkaZ. A možná ještě horší je odbočovací pruh na rovné silnici. Těsně před odbočujícím autem, které najíždí do odbočovacího pruhu a já jedu rovně, mi to ES zahamtne - detekuje překážku. Takže zkušenost - při blížící se kterékoliv popsané situaci ES vypnout a pak zase zapnout :-/
No a podporu v jízdních pruzích - tu mám vypnutou stále. Jen to pořád pípá a trhá volantem, a když ho nechám řídit, tak řve ruce na volant, 3x vyrovná a pak už to nechá jet rovně po tečně ven ze silnice >:-f Vše Forester 2018.

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 03, 2018 7:50 pm
od tracid
milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 03, 2018 7:55 pm
od JirkaZ
Přátelé, auto mám tři měsíce a jsem maximálně nadšený. Nějaké drobnosti se jistě najdou, ale SUBARU má duši a já jsem děsně rád, že jsem si vybral Outbacka. Ještě kdyby to tak šlo udělat, že bych měl STI pro volný čas, ale na to nejsou mergle. Rasto Chvala se účastnil prezentace SUBARU v Rovaniemi, rozplýval se jedna báseň, a tak jsme si se ženou řekli, že tam vyrazíme po vlastní ose. Lítání hodíme za hlavu a svezem se autem. Těším se velmi.

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 03, 2018 8:47 pm
od milosv
tracid píše:milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.
JJ, je to tak. Kombinuji obojí, ES je občas příliš "akční". Ale celkově to je hodně příjemná věc. Na každou jízdu se těším a moc si to užívám.
A jízdní vlastnosti SJ se dají přirovnat k SG, i když to je to proti SG mamut :-D

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 3:25 pm
od croctoy
Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 4:22 pm
od JirkaZ
Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 4:35 pm
od milosv
Vypnout ES?

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 4:40 pm
od JirkaZ
Milosi, to ne, to by bylo rouhání

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 6:09 pm
od ferorev
croctoy píše:Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.
Toto pocujem prvy krat, nieco take sa da urobit??

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 9:56 pm
od puschpull
JirkaZ píše:Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Tuším že musíš stisknout obě tlačítka pro nastavování vzdálenosti mezi vozidly na dobu cca 2 vteřiny. Pak se to přepne na normální tempomat. V návodu je pak popis normálního tempomatu asi na 10 stránkách ...

Re: Eyesight a navigace

Napsal: pát lis 09, 2018 11:09 pm
od croctoy
Žádné vypínání ES...aktivuješ tempomat, poté stiskneš a podržíš spodní tlačítko pro nastavení vzdálenosti od před tebou jedoucího vozidla, ozve se tón a je to. Jsi v módu standardního tempomatu, tzn.nastavíš rychlost a přibrzďuješ si sám, případně krátce deaktivuješ temp a pak jen znovu dáš set. ES stále funguje, tj. varuje před překážkou a je schopen poslat posádku k čelnímu sklu :)

Re: Eyesight a navigace

Napsal: sob lis 10, 2018 10:25 am
od milosv
Na SJ mám jen jedno tlačítko a vzdálenost přepíná v kolečku. Zkusím podržet :-)

Re: Eyesight a navigace

Napsal: ned lis 11, 2018 1:21 pm
od milosv
Takže hlásím - podržím tl. na vzdálenost a přepne se >B-)
Díky za radu. :-()()-: