Eyesight a navigace

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od Kolben »

Jojo, tak na tohle to nestiha reagovat vubec.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1882
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od jkotek »

Jirko, Eyesight má nějaký konstantní dohled a když z této vzdálenosti ukrojíš požadavkem na velký odstup, pak musí vozidli zpomalit na kratší vzdálenosti a tedy brzdí silněji.
Plus když detekované vozidlo před Tebou jede pomalu, tak o to více musí brzdit.
Osobně na dalnici jezdím na jednu čárku (jinak se mi do díry někdo nasáčkuje a ES začne brzdit), v omezení a státovkách na dvě.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od milosv »

ES mi asi nejlépe funguje v obci nebo na státní. Na dálnici, i když jezdím na jednu čárku, mi při dojíždění auta před sebou začne ubírat plyn snad 100m před pomalejším autem. Pokud chci zachovat plynulou jízdu, musím se svými 130km/h zavazet v levém pruhu následně víc, než je nutné.
Při sjezdu z dálnice totéž, jak zmínil JirkaZ. A možná ještě horší je odbočovací pruh na rovné silnici. Těsně před odbočujícím autem, které najíždí do odbočovacího pruhu a já jedu rovně, mi to ES zahamtne - detekuje překážku. Takže zkušenost - při blížící se kterékoliv popsané situaci ES vypnout a pak zase zapnout :-/
No a podporu v jízdních pruzích - tu mám vypnutou stále. Jen to pořád pípá a trhá volantem, a když ho nechám řídit, tak řve ruce na volant, 3x vyrovná a pak už to nechá jet rovně po tečně ven ze silnice >:-f Vše Forester 2018.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od tracid »

milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.
Uživatelský avatar
JirkaZ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 418
Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
Jméno a příjmení: Jirka Zemek

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od JirkaZ »

Přátelé, auto mám tři měsíce a jsem maximálně nadšený. Nějaké drobnosti se jistě najdou, ale SUBARU má duši a já jsem děsně rád, že jsem si vybral Outbacka. Ještě kdyby to tak šlo udělat, že bych měl STI pro volný čas, ale na to nejsou mergle. Rasto Chvala se účastnil prezentace SUBARU v Rovaniemi, rozplýval se jedna báseň, a tak jsme si se ženou řekli, že tam vyrazíme po vlastní ose. Lítání hodíme za hlavu a svezem se autem. Těším se velmi.

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od milosv »

tracid píše:milosv: Staci v takove situaci lechtat plynovy pedal a ES te necha normalne jet dale, zareaguje az nouzove brzdeni.
JJ, je to tak. Kombinuji obojí, ES je občas příliš "akční". Ale celkově to je hodně příjemná věc. Na každou jízdu se těším a moc si to užívám.
A jízdní vlastnosti SJ se dají přirovnat k SG, i když to je to proti SG mamut :-D
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Uživatelský avatar
croctoy
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 566
Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
Bydliště: Praha

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od croctoy »

Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.
Subaru Outback 2.5i Sport BS
Uživatelský avatar
JirkaZ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 418
Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
Jméno a příjmení: Jirka Zemek

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od JirkaZ »

Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od milosv »

Vypnout ES?
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Uživatelský avatar
JirkaZ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 418
Registrován: čtv črc 26, 2018 7:04 pm
Jméno a příjmení: Jirka Zemek

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od JirkaZ »

Milosi, to ne, to by bylo rouhání

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Uživatelský avatar
ferorev
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 149
Registrován: sob bře 05, 2016 9:33 pm
Jméno a příjmení: Fero Rev
Bydliště: Praha

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od ferorev »

croctoy píše:Právě kvůli tomu zbytečnému zpomalování na dlouhou vzdálenost to na dálnici vždy přepínáním do režimu normálního tempomatu. ES pro případ krize funguje i tak, jen do toho tolik nekecá. Jak psal Miloš, větší využití vidím ve městě, kde je větší hustota a spousta rychl.omezeni.
Toto pocujem prvy krat, nieco take sa da urobit??
Outback 2.5i Comfort CVT MY2016 : Spotreby.cz
Tribeca B9 3.0 AT MY2007
Ex: Impreza 1.5i AT MY2008
Ex: Forester 2.0D MY2010
Uživatelský avatar
puschpull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3869
Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
Jméno a příjmení: Petr Püschel
Bydliště: Most, Korozluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od puschpull »

JirkaZ píše:Croctoy, kamaráde, já ještě nepřišel na to, jak přepnout do režimu normálního tempomatu

Subaru Outback 2,5i-S Sport ES Lineartronic (MY18)
Tuším že musíš stisknout obě tlačítka pro nastavování vzdálenosti mezi vozidly na dobu cca 2 vteřiny. Pak se to přepne na normální tempomat. V návodu je pak popis normálního tempomatu asi na 10 stránkách ...
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Uživatelský avatar
croctoy
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 566
Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
Bydliště: Praha

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od croctoy »

Žádné vypínání ES...aktivuješ tempomat, poté stiskneš a podržíš spodní tlačítko pro nastavení vzdálenosti od před tebou jedoucího vozidla, ozve se tón a je to. Jsi v módu standardního tempomatu, tzn.nastavíš rychlost a přibrzďuješ si sám, případně krátce deaktivuješ temp a pak jen znovu dáš set. ES stále funguje, tj. varuje před překážkou a je schopen poslat posádku k čelnímu sklu :)
Subaru Outback 2.5i Sport BS
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od milosv »

Na SJ mám jen jedno tlačítko a vzdálenost přepíná v kolečku. Zkusím podržet :-)
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Eyesight a navigace

Příspěvek od milosv »

Takže hlásím - podržím tl. na vzdálenost a přepne se >B-)
Díky za radu. :-()()-:
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“