Re: OUTBACK 2015
Napsal: stř říj 09, 2019 12:03 pm
To by bylo bezva, kdybys kvůli falešnýmu poplachu měl Tatru v kufru...
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
no já jsem měl v té fázi nohu na plynu, lehce ale měl.ladis77 píše:u 2016 jde vypnout pipani na pruhy, brzdici nevim.me to obcas pipne, ze to neco vidi,nic tam není, ale nikdy me to nezastavilo, a kdyztak se to da přemluvit plynem
Tak dnes mi na garančce řekli, že svody jsou KO ale že je nějaká svolávačka na XV a Forestra kvůli výměně svodů. Na Outbacka zatím ne. Nevíte někdo něco?kwt2000 píše:Mě, v úterý po garančce ve 120tkm oznámili, že mám popraskané svody a že to záruka nekryje. Ale jestli to něčemu vadí odpovědět nedokázali. Nicméně neregistruji žádnou zvýšenou hlučnost nebo cokoliv jiného tak to zatím řešit nebudu.
No hlavně, on Outback na rozdíl od jiných aut jede HNED jak se dotkneš plynu, žádný podřazování automatu , žádný tlakování railu, žádný roztáčení turba....prostě na denní ježdění na kruháčích a křižovatkách idální....porovnávám s mým předchozím turbodieselem s automatem (DCT)...mě přijde že Outback jede o moc líp, než by se zdálo podle papírovýho výkonu...až na dálnici 150,160+ to už není hitparáda....Harous píše:Tak jsem se svezl zhruba 150 km s novým Outbackem a dospěl jsem k zajímavému zjištění ohledně výkonu. Když jsem jel na místo tak jsem se bál nízkého výkonu. Auto jsem si převzal, vyrazil a po 150 km mi nepřišlo, že by to auto mělo nedostatek výkonu. Pak jsem vlezl do svého a zase jsem si říkal, že Outbacku tomu výkon chybí. Tak nějak mi přišlo, že dokud jsem s tím jel, tak výkon nechybí. Chybí on vlastně? Dneska už říkám, že asi ne. Koní (a hlavně Nm) může být sice vždy víc, ale to auto má podle mě tak …
Myslíš, že by eyesight udělal to samé, kdyby si byť jen lehce přibržďoval?suubaru píše:POPRVÉ po 140tkm najetých s eyesightem mě falešně brutálně zabrzdilo auto. Mokro, jízda tak 45 kmh, lehce levotočivá zatáčka s chodníkem napravo, po chodníku cyklista v pohybu proti mě a chystal se přejet přes silnici, ale zůstal na chodníku. Možná strčil hlavu s helmou lehce do silnice. Eyesight nekompromisně jebnul na brzdu, málem jsem okusoval volant.
Kdybys lehce brzdil, varuje tě signál před nouzovým brzděním a auto nebude samo panicky brzdit (pootočíš volantem, či zvýšíš brzdný účinek)....ES zajímá relativní rychost k překážce, neboli rychlost přibližování se...když je rozdíl rychlostí malý nechá ES i malou mezeru (když se třeba vmáčkne do mezery jiné auto) a nebrzdí panicky....jakmile se ovšem k překážce blížíš rychle, někdy ani varování před nouzovým brzděním nespustí, rovnou brzdí...ES je skvělý systém, jen ty zpomalovací ostrůvky mu motají hlavu jedeš (byť ne rychle) do překážky, protože tě silnice a obrubníky nutí ...vykreslit vlnovku..seatik píše:
Myslíš, že by eyesight udělal to samé, kdyby si byť jen lehce přibržďoval?
Pozná ten systém, že prostě reaguješ na situaci byť vlažným způsobem nebo si to je schopno i přes to vše vzít do vlastních rukou? Tohle by mi zajímalo.