OUTBACK 2015

Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49211
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od VDC »

Neříkáš to myslím dobře Ivane. Subaru vzhledem ke svému výrobnímu portfoliu, není schopno dodržet emisní limity za flotilu prodávaných modelů. Proto prodávají jen vybrané modely motorů. Samozřejmě,že evropská konkurence má v nabídce i normální motory,ale taky spoustu těch nenormálních v rámci koncernů, takže si to můžou dovolit. Z Japonců je na tom srovnatelně s evropskou konkurencí akorát Toyota. A je taky pravda, že lidi co kupujou šesti a osmiválce jsou z ekonomických skupin obyvatelstva, které si koupí jiné značky, než je Subaru...

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od newli »

A jak to tedy resi vyrobci supersportu?

Mimochodem, vyrozumnel jsem, ze honda sem prestane dovazet accord (stejne jako subaru do CR imprezu). Ja se tedy priklanim k tomu, ze jim v tom EU nebrani, ale pro 2 auta prodana rocne to nechteji podstupovat. Proste to nedava smysl z ekonomickeho pohledu (tisknout ceniky, mit predvadecku, zaucovat servis, drzet alespon zakladni nahradni dily, atd. ... a pak prodat par kousku za rok)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49211
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od VDC »

No to samozřejmě máš pravdu, když se to týká modelů, kterých se prodají jednotky kusů. Ale jsem přesvědčen, že co se motorizací týče, tak věřím,že nejsem od pravdy. Výrobci supersportů fungujou téměř všichni v rámci koncernů, nebo se pohybujou ve sféře zákazníků, kterým je to jedno,že bude cena navýšena o nějaký ten ekopoplatek. :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19162
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od hamoun »

Predsedo, nechapu, jak Te to muze bavit tak dlouho a trpelive vysvetlovat :)
jak slysim euroX emisni normy a jejich postupne nabyvani platnosti, tak jsem nepricetny ...
...proc by ty automobilky mely drtit normy, kdyz prodavaji v asii a americe vetsinu aut?? vyserou se na evropu ... dostanem jen to, co ty normy splni relativne bez problemu ...

supersporty to promitnou do ceny koncoveho auta - ti to vubec neresi ...
škoda superb
ex WRX 2008
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Ivooos »

Nepopírám, že eko normy jsou v EU přestřelené (i když zase nemít žádné by byla také chyba, to bychom pak pořád mohli jezdit za kouřícími trabanty s Číny protože kdyby stály 50tis tak by je ti lidé kupovali).
Jde mi spíše o to, že pokud si s ekonormami poradí jiné automobilky, tak proč ne Subaru. Subaru se to prostě pro těch pár kousku nevyplatí. Takže na vině není jen EU, ale i samotné Subaru, které se na zákazníka vykašlalo a posílá na EU trh jen to na čem opravdu profituje, a samozřejmě i zákazník, který si v této cenovce raději vybere jinou značku. Pokud by např. o tu 3,6 byl enormní zájem, tak věřím tomu, že by ty plány Subaru přehodnotilo a ten motor by v nabídce zůstal a vyplatil by se jim i ten vývoj aby splnil normy. Ale ten zájem není, takže to je jedno s druhým. Podle mně jsou na vině všichni tedy EU, Subaru i zákazníci a to tak nějak rovnoměrně.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od newli »

Takze reseni je pomerne snadne, ne? Proste by se nabizel motor 3.6 s o trochu vyssi cenou. Jenze subaru se to proste obchodne nevyplati. Ja na EU vidim radu spatnych veci (napr. bych okamzite zrusil vesekre dotazce), ale zrovna tady (ve vztahu k dovozum japonskych aut) si nemyslim, ze je ten zasadni problem v EU predpisech ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19162
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od hamoun »

Ivooos, newli: treba dalsi pohled na vec ...
http://auto.idnes.cz/emise-co2-cuo-/aut ... tomoto_fdv
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49211
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od VDC »

No vida, potřebujete sem ten text zkopírovat, nebo stačí odkaz. Je tam v zásadě napsáno přesně to, co jsem psal. EU normy nejsou přestřelené, ty jsou úplně mimo realitu. A já jsem si zcela jist, že i kdyby žádné euronormy nebyly, tak nebudeme jezdit za kouřícími trabanty. Vývoj by šel prostě dopředu a automobilky by své zákazníky mohly lákat na výkonné a spolehlivé vozy, s nízkou spotřebou, protože na to zákazník slyší, ale ne mimo hranice reality. Buďme vůbec rádi, že sem Subaru vůbec chce vozit nějaká auta. Jsem přesvědčen, že za pár let to tak nebude a prostě opustí zkurvený evropský trh. Proč si budou dělat pakárnu s eurokreténama, když tu prodají uslintanejch 30 000 aut ? Řešit kvůli tomu Euro 7, 8, 9 to by musel být management automobilky padlej na hlavu, aby si takovou pakárnu dělal... Všichni budou upírat své zraky k Číně a Indii a my budeme jezdit tramvají, nebo v nějakejch jinejch elektrosráčích. Takhle to prostě dopadne....

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od newli »

No clanek me presvedcuje, ze je to horsi, nez jsem si myslel.

Ale nepresvedcil me o tom, ze za tohle subaru nemuze. Proste nechteji, i kdyby mohli (neni to rentabilni). A obavam se (i kdyz priznavam, ze se jedna o muj nicim nepodlozeny nazor), ze by sem ten sestivalec nevozili ani kdyby byly limity rozumnejsi, protoze proste "lidi" to dneska nechtej :-(
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od bonboniera »

Tak to ja bych prosil jednu Teslu :-D
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od ozawasan »

Tak hlavně, ze žijeme na jiné planetě než Indie, Čína apod., takže ty exhalace , co tam vyprodukuji, nemají žádný dopad. Ja můžu topit ekologicky a mit treba na komíně drahej filtr, aby to vypoustelo Diora, ale soused topi petkama a ja ty smrady čuchám....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
PavelG
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Olomoucko

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od PavelG »

ozawasan píše:...ale soused topi petkama ....
topit PETkama ... zná někdo někoho, kdo to fakt dělá?
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Ivooos »

Ty ,,podfuky,,, které se ději při evropském měřícím cyklu jsou celkem profláknuté. např i BMW podvádí v tom, že jeho auta při měřícím cyklu samy rozpoznají že se jedná o měření a přednastaví jinou mapu a auto jede s nižším výkonem a za méně benzínu a děje se toho mnohem víc o čem ani nevíme, nepočítám prkotiny s pneu, hmotností, CX, nataženými a nepoužitelnými převody atd.Výsledek je takový, že jsme s papírovou spotřebou čím dál víc mimo realitu. Předpokládám, že tohle všichni víme.

Ted se všem euro odpůrcům určitě vnukne myšlenka, že za to zase může jen ten bruselský úředník.

Řekněme si ale pravdu, ten kdo podvádí spotřebitele je automobilka a ne ten úředník.

A automobilka podvádí aby ušetřila. Nejde tedy o nic jiného než o peníze.

Teorie a povídačky typu, že pokud by tyto peníze nemusely do kapsy úředníkům, tak by šly na vývoj jsou naprosto zcestné. Ba naopak, šly by pouze do jiné kapsy. Máte někdo pocit, že v 90 letech, kdy tyto poplatky nebyly, šly všechny volné prostředky na vývoj a auta šla mílovými kroky kupředu? Podle mne byl tenkrát vývoj srovnatelný jako teď, jen zisk automobilek a ceny aut byly výrazně vyšší.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od ozawasan »

Tak stabilně by s tim asi topit nešlo, ale bohužel znam nekoho, kdo to do kotle občas přihodí, včetně jinych ladkomin a buď si jistý, ze když se zadari a je inverze, tak je to sila. Jednou už jsem si byl takhle popovídat s jednim expertem, který se už z toho najemniho domu odstěhoval.
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
kiti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3387
Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
Jméno a příjmení: Květoš
Bydliště: Brno-venkov

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od kiti »

Ještě když se jezdily závody do vrchu od Anenského mlýna do Ořechoviček tak ten mlynýř se rozhodl, že bude topit v dílně pneumatikama, který tam všude po závodech byly a to byl nářez
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“