Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je čtv dub 19, 2018 10:34 pm
OUTBACK 2,5i r.v. od 2015 - prestavba na LPG
Autor |
Zpráva |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am Příspěvky: 693 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Teoreticky je to všechno hezké. Praktický je to však tak, že ne jen u Subaru LPG způsobuje z důvodu všeho výše zmíněného větší zátěž na sedla a ventily a tedy jejich zaklepávání a nutnost častějšího seřizování. A jelikož je u nových motorů subaru seřizování složitější, tak se nedoporučuje nové motory přestavovat. U starých u kterých to Subaru nabízelo i se zárukou, tak zahrnulo seřizování ventilu do servisních prohlídek každých 30tis km. Asi by zde šlo napsat diplomovou práci na téma LPG a předhánět se kdo to má víc nastudované, nebo prakticky odzkoušené, ale to by asi tazateli v rozhodování moc nepomohlo. A při této diskuzi mě napadá krásný a vtip: Když jeden strčí druhému prst do prdele, tak jsou na tom teoreticky stejně. Oba mají prst v prdeli. Prakticky je to však trošku rozdíl a otázka zní. Kdo z těch dvou je na tom lépe? 
_________________Subaru Outback 2.5 CVT MY17  Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno)  Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 
|
ned kvě 28, 2017 1:28 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: sob lis 11, 2017 2:11 pm Příspěvky: 2
|
Mam 11/2017 Outback, kupil som ako jazdenku pred 2 mesiacmi, ihned isl prestavba na LPG system. Vsetky auta som za posledne roky daval prerobit na LPG. Je len dolezite vybrat kvalitny system /ja vzdy volim Prins - je to TOP vo svete/. Avsak velmi dolezite je aj montaz a zostelovanie. Nikdy som nemal ziadne problemy s prevadzkou a najazdil som na LPG viac ako 150.000 km v troch roznych autach. Dolezite je mat kvalitny servis na LPG. Ja chodim iba do autoklinika Holcik pri Puchove. Su specialisti na LPG a velky profici. Chodim k nim uz viac ako 5 rokov. PS: ziadna strata ani vykonu 
|
sob lis 11, 2017 2:16 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 2524 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
Je nám všem jasné, že čím novější motory tím víc problémů, ať už jde o dechty nebo benzíny. Ty pitomý zelený a další předpisy si s životností ani spolehlivostí moc nerozumí. Za mě bych to nechal tak jak to je, tankoval co výrobce předepisuje a třepal se, ať mi to těch pět let vydrží bez ztráty kytičky. Navíc jezdit 200 km denně je už celkem porce, to už bych na plyn ani nezkoušel ....
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
sob lis 11, 2017 9:34 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm Příspěvky: 575
|
loop1 : kvalitné systémy sa neladia, teda neviem ako Prins, ale mali sme v inom aute Vialle a to sa nedá namontovať do auto čo nemajú v databáze. V prvom rade teda musí byť systém schválený na dané vozidlo (motor), potom sa namontuje riadiaca jednotka určená pre daný počet valcov a do nej sa nahrá mapa určená pre dané vozidlo / motor, nič sa tam neladí, nešteluje. Skrátka to musí fungovať
_________________ Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001... Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
|
ned lis 12, 2017 9:57 am |
|
 |
Nováček
Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am Příspěvky: 36
|
Ahoj loop1, Kupil som jazdeneho Outbacka, 2.5, 129 kw, 2015 a isel by som do prestavby na plyn, ale odradza ma potrebny servis, ak je to tak, ako pisu v tomto vlakne vyssie. Skratka radsej zaplatim za benzin ako riesit velke mnozstvo komplikacii a problemov, alebo este horsie, nejako fatalne pokazit auto. Ake su tvoje skusenosti s montazou a pouzivanim LGP na Outbacku? Si spokojny s fungovanim a kvalitou? Ako je to s udrzbou systemu?
|
stř pro 06, 2017 10:16 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm Příspěvky: 141
|
loop1: tiez som mal na predchadzajucom aute na lpg viac ako 100tis. bez jedinej poruchy ale to bol sohc motor kde sa ventily stelovali na aute a robota na 30 minut (kontrola kazdych 30tis.) pri novych motoroch musi proste motor z auta von a nastavenie sa pohybuje cca 500-600€ a montazny servis moze byt dobry aky chce ale ked sa ti po 30 tis zaklepu ventily nepomoze ti nic. A ak ti po najazdeni kazdych 30tis km treba nastavit ventily, co sa realne moze stat tak uspora na palive rapidne klesa. Tiez som zvazoval prestavbu kedze som bol s lpg spokojny ale toto nastavenie ma odradilo. Pozri si na fore prispevky clena Rudolfo, tiez zo zaciatku nadsenie a bezproblemove jazdenie a potom pisal, ze uz jazdi len na benzin...
_________________ ex-Legacy MY 2000 92 kw Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
|
stř pro 06, 2017 12:06 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am Příspěvky: 36
|
Cize o tom ani neuvazovat? A radsej to nechat tak ako to je? V nemecku som nasiel zopar novych OTB s uz nainstalovanym systemom od PRINS. Zeby uspora bola taka velka a technici tak sikovny, ze im nevadi vyberanie motora? napr. http://www.autohaus-lind.de/subaru/fahr ... _10km.html
|
stř pro 06, 2017 6:51 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am Příspěvky: 61 Bydliště: Novohradský hory
|
Hele, popravde - moc nerozumim tomu, ze si nekdo koupi stalou ctyrkolku s exotickym motorem za par set tisic a pak resi LPG.
U Subaru je problem motor boxer - proste se k tomu motoru blbe muze, navic je to exoticka znacka a hlavne ty benzinovy motory jsou bonbonek - tak proc tam rvat do novyho auta se spotrebou kolem 8l benzinu LPG... To sis moh koupit Octavku 1,6 TDI a jezdit za 5l na sto...
Proste vyhodou Subaru nejsou nizky provozni naklady. Voni taxikari dobre vi, proc si kupujou prave ty octavky...
|
stř pro 06, 2017 9:01 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am Příspěvky: 36
|
GordiK mas pravdu. Ale na druhej strane ma ta moznost zaujala... Odoslané z E5823 pomocou Tapatalku
|
stř pro 06, 2017 9:42 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|