Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
OUTBACK 2,5i r.v. od 2015 - prestavba na LPG 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Příspěvky: 677
Bydliště: Brandýs nad Labem
Teoreticky je to všechno hezké. Praktický je to však tak, že ne jen u Subaru LPG způsobuje z důvodu všeho výše zmíněného větší zátěž na sedla a ventily a tedy jejich zaklepávání a nutnost častějšího seřizování. A jelikož je u nových motorů subaru seřizování složitější, tak se nedoporučuje nové motory přestavovat. U starých u kterých to Subaru nabízelo i se zárukou, tak zahrnulo seřizování ventilu do servisních prohlídek každých 30tis km. Asi by zde šlo napsat diplomovou práci na téma LPG a předhánět se kdo to má víc nastudované, nebo prakticky odzkoušené, ale to by asi tazateli v rozhodování moc nepomohlo. A při této diskuzi mě napadá krásný a vtip: Když jeden strčí druhému prst do prdele, tak jsou na tom teoreticky stejně. Oba mají prst v prdeli. Prakticky je to však trošku rozdíl a otázka zní. Kdo z těch dvou je na tom lépe? :-)

_________________
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 Obrázek
Suzuki Swift 1.2 MY12 Obrázek
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno po cca 3 letech a 100t Km) Obrázek


ned kvě 28, 2017 1:28 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: sob lis 11, 2017 2:11 pm
Příspěvky: 2
Mam 11/2017 Outback, kupil som ako jazdenku pred 2 mesiacmi, ihned isl prestavba na LPG system. Vsetky auta som za posledne roky daval prerobit na LPG.

Je len dolezite vybrat kvalitny system /ja vzdy volim Prins - je to TOP vo svete/. Avsak velmi dolezite je aj montaz a zostelovanie.

Nikdy som nemal ziadne problemy s prevadzkou a najazdil som na LPG viac ako 150.000 km v troch roznych autach.

Dolezite je mat kvalitny servis na LPG. Ja chodim iba do autoklinika Holcik pri Puchove. Su specialisti na LPG a velky profici. Chodim k nim uz viac ako 5 rokov.

PS: ziadna strata ani vykonu :-)


sob lis 11, 2017 2:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2126
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Je nám všem jasné, že čím novější motory tím víc problémů, ať už jde o dechty nebo benzíny. Ty pitomý zelený a další předpisy si s životností ani spolehlivostí moc nerozumí. Za mě bych to nechal tak jak to je, tankoval co výrobce předepisuje a třepal se, ať mi to těch pět let vydrží bez ztráty kytičky. Navíc jezdit 200 km denně je už celkem porce, to už bych na plyn ani nezkoušel ....

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT .......malá divoká lokomotiva :-)


sob lis 11, 2017 9:34 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 562
loop1 : kvalitné systémy sa neladia, teda neviem ako Prins, ale mali sme v inom aute Vialle a to sa nedá namontovať do auto čo nemajú v databáze.
V prvom rade teda musí byť systém schválený na dané vozidlo (motor), potom sa namontuje riadiaca jednotka určená pre daný počet valcov a do nej sa nahrá mapa určená pre dané vozidlo / motor, nič sa tam neladí, nešteluje. Skrátka to musí fungovať

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


ned lis 12, 2017 9:57 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: