Stránka 2 z 3

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 20, 2017 12:48 pm
od Subaru70
..ještě bych rád připomenul, že pro repas vždy volit komponenty až od roku 2012 kdy už byly např. silnější kliky a pod. určitě neměnit za starej motor. Jinak poctivá výměna polomotoru jako celku je cca opravdu hodně přes 100 tis.Kč.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: pát dub 21, 2017 6:34 pm
od totok
Zdravim, u Waltra sem nechal delat "malou" GO kdyz mi pul roku po koupi 2.5i OTB odeslo tesneni pod hlavou vedle EGR. Na vanoce ;-)
Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci.

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk

R

Napsal: sob dub 22, 2017 6:26 am
od Doner
J

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: sob dub 22, 2017 12:37 pm
od spm
Se obávám, že v těhlech letech 3.6 nekoupíš, protože to se to akorát nějak přestalo v Evropě prodávat...

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: sob dub 22, 2017 9:09 pm
od martas
Nevim,jestli maj jeste v AWD toho otase 3,6 ,ale je to amerika :-/

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: stř dub 26, 2017 8:35 am
od Doner
Našiel som aj 3.6ky ale je ich malo. Ale ako je to z údržbou ktorý motor sa oplatí viac ? Resp. Čo je na ktorom kazove načo si dat pri kúpe pozor ? Vďaka

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 5:57 am
od catana
3.6 Outbacka uz koupis tak z 2010, pak uz se v Evrope neprodaval kvuli emisim. Ja osobne CVT rad nemam, vadi mi ze se lisi zvuk motoru s rychlosti, ale obecne funguje lepe nez 5AT, ktera je neskutecne natvrdla. Prerazuje tak dve sekundy pote co das padlem impuls a nezvlada situace typu brzdim a pak pridam (napr. kruhac).

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 11:35 am
od suru70
Jak se tu psalo. Já 3,6-ku pořídil loni, ale je jich opravdu jako šafránu. 2012 zcela výjimečně, většinou 2010-11. Obecně jak 2,5, tak 3,6 jsou už vychytané a spolehlivé motory, na normální svižnou jízdu, ale při zrychlení ti na obličeji vyklouzlí přihlouplý úsměv jen 3,6- ka (zvuk a zátah). Servisní a provozní náklady trochu vyšší samozřejmě 3,6-ka. CVT neznám, ale 5AT přesně co píše Catana.....trochu přihlouplá, ale příjemná, musíš si zvyknout.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 11:49 am
od j3rry
yeti píše:
nerad bych se v tom vrtal, ale J3erry(mu) ten motor foukl znova a to už ho tuším 2x dělal někdo jinej. Možná to není až tak úplně o Waltrovi ... ?
Waltr je píčus, tečka. Zkurvil mi originál closed deck blok, kterej tam byl panenskej od výroby. A to tak, že mi to dvakrát zkurvil a ještě k tomu podruhé tam nějakým zázrakem dali ojnici naopak, na čemž to pak bylo nutno otevřít zase - ergo přestože třetí kiks na tom motoru byl poprvé sice v rukách JS, nicméně s Waltrem a jeho bandou zkurvenými komponenty. Tolik píčus Embert.

Že se mi potom dvakrát vysypal polomotor, který jsem koupil z Polska, protože mi onehdá jaksi kvůli čurákovi jménem Embert došli prachy, je věc jiná. Doporučuju znovu pořádně přečíst moje vlákno o Impreze. Zjevně se neumíš, na rozdíl od některých, orientovat v neustále se vyvíjející hromadě textu. A neargumentuj mi tu, že to má hromadu stránek - já například aktuálně v hlavě nosím čtyři správní spisy dopravněfašistických kauz svých kamarádů. Pamatuju si co se kdy stalo, co kdy který policajt řekl u jakého ÚJ, co kde magorstrátní parazit posral. Takže věř, že konkrétně posloupnost toho, jak mi ve Fryčovicích dojebávali motory znám perfektně. Jediné, co mi chybí je informace o tom, jestli ten motor dělal osobně Walter, nebo jestli to tam dělal Pepa/Martin. Z (ne)pochopitelných důvodů jsem se v tomto směru nikdy nedozvěděl pravdu a můj osobní tip je, že ten motor nedělal Walter, ale z (ne)pochopitelných důvodů to nechce přiznat... Neserte mě svými pojebanými kurva spekulacemi. Přesně tak, jak je to popsáno v mém tématu o mé Impreze, tak přesně tak se to stalo.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 1:25 pm
od Doner
Suru 70
Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 1:46 pm
od suru70
Šestihrnky údajně moc vhodné pro přestavbu na LPG nejsou, ale jsou tu na fóru lidi co to mají a funguje jim to bez problémů.
2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 1:52 pm
od Traveller
Já mám pocit, pokud mě neklame paměť, že 3.6 na plyn ti tu někdo hodně rychle rozmluví. Uvidíš. B-)

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 2:01 pm
od bushman1
A má smysl to Lego 2.0D dávat dohromady, když už je to po celé republice docela známé, že ty motory jsou průser?
Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí.
A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody. >:-f
Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok!

Není jednodušší to prodat s padlým motorem?
Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 4:50 pm
od spm
H6ky, co jezdí celkem bez problému na plyn, jsou akorát staré 3.0 154kW. U těch novějších se akorát kalkujuje s tím, jestli úspora za LPG převýší nákup nového motoru, až se to posere :-DDD

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 5:47 pm
od Majer
Opravit to je asi nesmysl když to chceš obratem prodat.. Neb to neprodás, jedině za nesmyslně nízkou cenu. Je toho plný net a nikdo to nechce...

Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...