Stránka 2 z 3
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 20, 2017 12:48 pm
od Subaru70
..ještě bych rád připomenul, že pro repas vždy volit komponenty až od roku 2012 kdy už byly např. silnější kliky a pod. určitě neměnit za starej motor. Jinak poctivá výměna polomotoru jako celku je cca opravdu hodně přes 100 tis.Kč.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: pát dub 21, 2017 6:34 pm
od totok
Zdravim, u Waltra sem nechal delat "malou" GO kdyz mi pul roku po koupi 2.5i OTB odeslo tesneni pod hlavou vedle EGR. Na vanoce
Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci.
Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
R
Napsal: sob dub 22, 2017 6:26 am
od Doner
J
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: sob dub 22, 2017 12:37 pm
od spm
Se obávám, že v těhlech letech 3.6 nekoupíš, protože to se to akorát nějak přestalo v Evropě prodávat...
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: sob dub 22, 2017 9:09 pm
od martas
Nevim,jestli maj jeste v AWD toho otase 3,6 ,ale je to amerika
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: stř dub 26, 2017 8:35 am
od Doner
Našiel som aj 3.6ky ale je ich malo. Ale ako je to z údržbou ktorý motor sa oplatí viac ? Resp. Čo je na ktorom kazove načo si dat pri kúpe pozor ? Vďaka
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 5:57 am
od catana
3.6 Outbacka uz koupis tak z 2010, pak uz se v Evrope neprodaval kvuli emisim. Ja osobne CVT rad nemam, vadi mi ze se lisi zvuk motoru s rychlosti, ale obecne funguje lepe nez 5AT, ktera je neskutecne natvrdla. Prerazuje tak dve sekundy pote co das padlem impuls a nezvlada situace typu brzdim a pak pridam (napr. kruhac).
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 11:35 am
od suru70
Jak se tu psalo. Já 3,6-ku pořídil loni, ale je jich opravdu jako šafránu. 2012 zcela výjimečně, většinou 2010-11. Obecně jak 2,5, tak 3,6 jsou už vychytané a spolehlivé motory, na normální svižnou jízdu, ale při zrychlení ti na obličeji vyklouzlí přihlouplý úsměv jen 3,6- ka (zvuk a zátah). Servisní a provozní náklady trochu vyšší samozřejmě 3,6-ka. CVT neznám, ale 5AT přesně co píše Catana.....trochu přihlouplá, ale příjemná, musíš si zvyknout.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 11:49 am
od j3rry
yeti píše:
nerad bych se v tom vrtal, ale J3erry(mu) ten motor foukl znova a to už ho tuším 2x dělal někdo jinej. Možná to není až tak úplně o Waltrovi ... ?
Waltr je píčus, tečka. Zkurvil mi originál closed deck blok, kterej tam byl panenskej od výroby. A to tak, že mi to dvakrát zkurvil a ještě k tomu podruhé tam nějakým zázrakem dali ojnici naopak, na čemž to pak bylo nutno otevřít zase - ergo přestože třetí kiks na tom motoru byl poprvé sice v rukách JS, nicméně s Waltrem a jeho bandou zkurvenými komponenty. Tolik píčus Embert.
Že se mi potom dvakrát vysypal polomotor, který jsem koupil z Polska, protože mi onehdá jaksi kvůli čurákovi jménem Embert došli prachy, je věc jiná. Doporučuju znovu pořádně přečíst moje vlákno o Impreze. Zjevně se neumíš, na rozdíl od některých, orientovat v neustále se vyvíjející hromadě textu. A neargumentuj mi tu, že to má hromadu stránek - já například aktuálně v hlavě nosím čtyři správní spisy dopravněfašistických kauz svých kamarádů. Pamatuju si co se kdy stalo, co kdy který policajt řekl u jakého ÚJ, co kde magorstrátní parazit posral. Takže věř, že konkrétně posloupnost toho, jak mi ve Fryčovicích dojebávali motory znám perfektně. Jediné, co mi chybí je informace o tom, jestli ten motor dělal osobně Walter, nebo jestli to tam dělal Pepa/Martin. Z (ne)pochopitelných důvodů jsem se v tomto směru nikdy nedozvěděl pravdu a můj osobní tip je, že ten motor nedělal Walter, ale z (ne)pochopitelných důvodů to nechce přiznat... Neserte mě svými pojebanými kurva spekulacemi. Přesně tak, jak je to popsáno v mém tématu o mé Impreze, tak přesně tak se to stalo.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 1:25 pm
od Doner
Suru 70
Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 1:46 pm
od suru70
Šestihrnky údajně moc vhodné pro přestavbu na LPG nejsou, ale jsou tu na fóru lidi co to mají a funguje jim to bez problémů.
2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 1:52 pm
od Traveller
Já mám pocit, pokud mě neklame paměť, že 3.6 na plyn ti tu někdo hodně rychle rozmluví. Uvidíš.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 2:01 pm
od bushman1
A má smysl to Lego 2.0D dávat dohromady, když už je to po celé republice docela známé, že ty motory jsou průser?
Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí.
A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody.
Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok!
Není jednodušší to prodat s padlým motorem?
Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 4:50 pm
od spm
H6ky, co jezdí celkem bez problému na plyn, jsou akorát staré 3.0 154kW. U těch novějších se akorát kalkujuje s tím, jestli úspora za LPG převýší nákup nového motoru, až se to posere
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Napsal: čtv dub 27, 2017 5:47 pm
od Majer
Opravit to je asi nesmysl když to chceš obratem prodat.. Neb to neprodás, jedině za nesmyslně nízkou cenu. Je toho plný net a nikdo to nechce...
Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...