L
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Majer: Jestli myslíš 121kw co se dával do Legacy 2.0R tak to úplně ideální volba není. To prej taky musí na seřízení ven...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Ne myslím 2,5 co se dávala do Oty...
V podstatě všechno lepší než nafta po záruce
V podstatě všechno lepší než nafta po záruce
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Majer: tak to rozhodně
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Ja uz mam na LPG v Legu 2.5 najeto 220 000 tisic a motor porad slape.
Akorat zacal poslednich 20 tisic zrat vic olej - dolevam tak litr mezi vymenami. Predtim jsem nedoleval skoro nic.
Ve 220 000 uz jsou Subaru dehty vetsinou po smrti.
Akorat zacal poslednich 20 tisic zrat vic olej - dolevam tak litr mezi vymenami. Predtim jsem nedoleval skoro nic.
Ve 220 000 uz jsou Subaru dehty vetsinou po smrti.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
litr mezi výměnami (15tkm) mě to sežere taky...ale je to stejný už tak 150 tkm.
teď už 60 000 na plyn motor šlape dobře. ani vůle nebyly rozhozený. ale mám tam elektronicky dávkovaný aditivum, jinak tyhle 101kW trpí na zaklepávání ventilů. zase se to ale lehce seřizuje.
teď už 60 000 na plyn motor šlape dobře. ani vůle nebyly rozhozený. ale mám tam elektronicky dávkovaný aditivum, jinak tyhle 101kW trpí na zaklepávání ventilů. zase se to ale lehce seřizuje.