Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am
Příspěvky: 9
Zdravím subaristi, mám nabehane na legu sedan 2.0D 210000km . Pri bežnej jazde (cca90km/h) sa mi z ničoho nič ozvala rána s motora pri čom mi motor odrazu zdochol. Auto uz následne nejde naštartovať-ani uz nechce pretocit motor .Znamy si myslí že mám zadrety motor. Výmeny oleja su pravidelne a olej dávam stále ten ktorý sa dával už od vyroby. Neviete čo sa mohlo stať ? Prosím vás poradte nejaký postup poprípade nejaký servis najlepšie z moravsko-slezka keďže som zo severného Slovenska.
Vopred ďakujem


čtv dub 20, 2017 12:56 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19214
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Donere vítej na fóru, škoda, že za tak nepříjemných okolností. Známý má bohužel pravdu a motor je zadřený. Ale pokud jsi najel 210 000, jsi v podstatě šťastný člověk a máš velké štěstí. Hodně těch motorů padlo mnohem dříve.
Na Ostravsku ti můžeme doporučit buď Subaru-Opava a nebo neznačkové servisy Waltra Emberta z Fryčovic nebo Proturbo.
Proturbo a Subaru-Opava mají web, na Emberta ti když tak napíše číslo někdo z kolegů.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv dub 20, 2017 5:14 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 1829
Bydliště: Ostrava
Bohužel je to jak napsal předseda - klasický problém těchto modelů: poddimenzované uložení klikovky = zadřený motor.

U nás na severu http://www.Proturbo.cz (Frýdek-Místek) nebo Embert (Fryčovice) 602581781.
V Proturbo kdysi dokonce měli ten polomotor skladem....

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


čtv dub 20, 2017 5:44 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am
Příspěvky: 9
V prvom rade ďakujem za rýchlu odozvu. A k téme neviete čo konkrétne sa tam mohlo stať ?poprípade co môže byť poškodené ? Oplatí sa opraviť ci kúpiť druhý motor ? Respektive koľko cca môže stať oprava ? V poľsku som našiel za 2200€(cca 27000 cz ) komplet zrepasovany motor na výmenu za poškodený ,samozrejme +doprava + robota oplatí sa ? Diky


čtv dub 20, 2017 5:58 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 1829
Bydliště: Ostrava
V Proturbo 60 až 150 tis. Kč podle napáchaných škod (zlomená/přidřená klikovka a vše co "vezme" s sebou). Mění se celý polomotor včetně klikovky, která už nemá problémy z prvních verzí.
V autorizáku to vyjde cca na dvojnásobek.

Motoru z PL bych se trochu bál - motor bude fakt dobře zrepasovaný a se zárukou?

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


čtv dub 20, 2017 6:17 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am
Příspěvky: 9
Však to je to ze asi bez záruky. Fuuu tak to je slušná pálka ...... takže menej ako 60000 ani nemám rátať čo?


čtv dub 20, 2017 6:28 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 1588
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
Doner píše:
Však to je to ze asi bez záruky. Fuuu tak to je slušná pálka ...... takže menej ako 60000 ani nemám rátať čo?

Doner : asi tak nejak :-/ Pod 60 ani nahodou ::-(((

_________________
martas

Subaru Forestr Comfort 2.0D - MY 2010 - najeto 83 000km - spotreba 6,8 l
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - najeto 93 000km - spotreba 10,8 l
Subaru Impreza WRX STI - TOP - MY 2011 - najeto 30 300km - spotřeba 12,4 l


čtv dub 20, 2017 7:59 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
doner. V poľsku som našiel za 2200€(cca 27000 cz )

2200 eur to není 27000 kč ale 60 000 kč
ale i tak to nebude žádná sláva. myslím že do sto tisíc nemáš šanci a motory nejsou....
tady jeden na bazoši je repasoval za 40000 kč a byl to podvodníček. pobral zálohy a pak se už neozval..
přeji hodně štěstí

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


čtv dub 20, 2017 8:02 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Příspěvky: 706
Bydliště: FM
Doner píše:
Neviete čo sa mohlo stať ?



Stalo se to, že sis bohužel koupil naftové Subaru...
Zkus se domluvit s polákem, jestli je schopen dodat podklady k provedeným opravám a poskytnout záruku.
Motor bych si nechal vyměnit u něj, aby nenastaly nějaké dohady.
Ale jinak platí to rozpětí, co tady kluci napsali, je to řacha.

_________________
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW


čtv dub 20, 2017 8:10 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am
Příspěvky: 9
No ty brdo takže idem ešte skúsiť zháňať niečo dôveryhodnejšie ako poliaka . Som v koncoch . Nečakal som takú paľbu


čtv dub 20, 2017 8:43 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát pro 06, 2013 6:57 pm
Příspěvky: 406
Uprimne receno, asi nezname nikoho /pokud ano, tak me opravte/, kdo by najel na dehtu 250kkm s puvodnim motorem. Dokonce i Quicklyho dehet /majitel velmi nereprezentativni vzorek - mysleno v dobrem/ po prodeji padnul v 2xx.xxx km. Cili to, co se usetrilo pri provozu na PHM, se v nejoptimistictejsim pripade do auta nasype ted pri servisu. To jen za predpokladu, ze ho mas od noveho. Pokud jsi koupil jeteho dehta, tak jsi kaskader. Proc asi stoji tolik dehtovych Subaru na prodej a nikdo znalejsi veci je nechce?

Takze asi nejrealistictejsi reseni je odtahnout auto k nekomu, kdo to umi. Ten rozebere motor a vyrkne ortel, za kolik bude oprava. 60kkc je asi castka velmi minimalisticka. Podle meho nazoru dat 100kkc do opravy 7 let stareho dehtu dava smysl jen tehdy, je-li zbytek 1A+ /turbo, vstriky, filtr,.../ a je predpoklad dalsiho jezdeni bez zasadnich investic. A nebo mas k tomu autu citovej vztah.

A co se tyce servisu, tak J3rry s Embertem moc stesti neudelal. Zkus mu tady napsat zpravu.


Naposledy upravil pafka dne čtv dub 20, 2017 10:09 am, celkově upraveno 1



čtv dub 20, 2017 9:00 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 1829
Bydliště: Ostrava
Obávám se, že cokoliv levnějšího (než jsme uvedli) zavání průšvihem (motor bez záruky, servis/výměna bez zkušeností apod.).
Rozhodně bych se bál servisu/nákupu u někoho, kdo vidí boxera (a a navíc v naftě) párkrát za život.

Ad kvalita práce Embert vs. Proturbo: s Embertem měl (pokud se nepletu) problémy jen J3rry - ostatní zákazníci jsou spokojeni. Proturbo mělo (možná stále má) vše pro výměnu skladem, což je výhoda. Ale i na ně jsem slyšel pár výhrad (ale já tam jezdím už pár let a spokojenost).

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


čtv dub 20, 2017 9:14 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1413
pafka píše:
....
A co se tyce servisu, tak J3rry s Embertem moc stesti neudelal. Zkus mu tady napsat zpravu.


nerad bych se v tom vrtal, ale J3erry(mu) ten motor foukl znova a to už ho tuším 2x dělal někdo jinej. Možná to není až tak úplně o Waltrovi ... ?

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


čtv dub 20, 2017 9:46 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2653
Bydliště: Tábor
Opět a dokola...Boxer Diesel časovaná bomba,kdo koupí ojetý auto tak je to kaskadér!!...co těch sráčů stojí s padlim motorem v Německu a i u nás...proč?!

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


čtv dub 20, 2017 10:31 am
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19214
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Téma Jerry v tomhle vlákně vynechte. Embert je mechanik, který má slvělé renomé a chválí ho lidé, kterým věřím. Takže ho můžeme doporučovat s čistým svědomím.
Všechny doporučované servisy mají nějaké nespokojené zákazníky.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv dub 20, 2017 11:28 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron