Legacy 2,0D

Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

Mareka píše:Až cca od modelu 2010-11 vylepšili uložení kliky i její materiál
http://www.subaruclub.cz/forum-tema/praskla-klika-85810
aj tu sú info

https://subdiesel.wordpress.com/boxer-d ... gine-info/
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Mira »

Jak malý děcko. Většina členů a majitelů těchto vozů zde na fóru ti diesel nedoporučuje a ty hledáš názory proč si ho koupit? Pokud jsi zarytý ničitel životního prostředí, tak si u hulících kamen zůstaň, ale brát si chrochta od Subaru je čirý nesmysl a všichni se ho už zbavili nebo zbavují a pořizují benzin. Proč asi. Taky u tak malých nájezdů je to zhovadilost, ale chápu, že pokud někdo neuznává jiný motor než ty primárně určené do strojů o nevhodnosti vás nikdo nepřesvědčí. Holt zde najdeš zaryté subaristy, pro tebe doporučuji nějaké weby příznivců TDI. Tam se určitě dozvíš proč jsou TDI to nej, zde naopak. To tady my nevime. máme opačné zkušenosti.
Ale rozhodně si pořiď tento skvělý vůz, ovšem s 2,5L benzin. Rozhodně neprohloupíš. Ale budeš si naříkat, že to nejede, netáhne to vodcpoda, je to plečka. Pohledem na otáčkoměr zjistíš, že tam kde TDI skončilo, benzín se teprve protahuje. Nebo raději rovnou vem 3,0 H6. Pak na naftu rychle zapomeneš. :-D
A pokud jezdíš na spotřebu, jsi tu špatně. =)

Ale vážně, naftu od Subaru nebrat. Pokud nemá již vyměněný polomotor. Jinak tě to určitě čeká. Ale třeba jsi dítko štěstěny a vybereš kus, co pojede. Ale pravděpodobnost, že to vyjde je více jak minimální, to spíš vyhraješ ve sportce. Takže pokud jsi riskér, pravidelně si vsaď, šanci na výhru budeš mít rozhodně větší. Přeji hodně štěstí. (*_^) |,,,,

A na srozuměnou - já jsem zarytý odpůrce "moderních" sazínků, takže mne neber tak vážně. A doporučuju se svést v autě s motorem, tzn. turbo ano, jistě, výborně, ale BENZIN. ;)
Naposledy upravil(a) Mira dne sob pro 17, 2016 7:25 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od cerv »

Vždyť ho nechte,at si každý koupí co chce a sere peníze do čeho chcete dle libosti!

TDI forever!
Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

Mira píše:Jak malý děcko. Většina členů a majitelů těchto vozů zde na fóru ti diesel nedoporučuje a ty hledáš názory proč si ho koupit? Pokud jsi zarytý ničitel životního prostředí, tak si u hulících kamen zůstaň, ale brát si chrochta od Subaru je čirý nesmysl a všichni se ho už zbavili nebo zbavují a pořizují benzin. Proč asi. Taky u tak malých nájezdů je to zhovadilost, ale chápu že pokud někdo neuznává jiný motor než ty u primárně určené do strojů o nevhodnosti vás nikdo nepřesvědčí. Holt zde najdeš zaryté subaristy, pro tebe doporučuji nějaké weby příznivců TDI. Tam se určitě …
no ja som zisťoval čo je iné v motoroch od 2011 a to už som zistil,no budem asi radši opatrnejší a vyskúšam si benzín,asi základ 2,0 len 2,0 by sa dal poriadiť od cca 11000 a nafta od 8500,preto som zvažoval naftu,a aj preto lebo naftu mám zadara....
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od SCOOTER »

cerv píše:Vždyť ho nechte,at si každý koupí co chce a sere peníze do čeho chcete dle libosti!

TDI forever!

Nezbývá než SOUHLASIT =) ...komu neni radno tomu neni pomoci!!!.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

cerv píše:Vždyť ho nechte,at si každý koupí co chce a sere peníze do čeho chcete dle libosti!

TDI forever!
Hlavne si kúpim to čo mi doporučíš ty!!!!!

Som strašne zvedavý čo máš ty..
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od quickly »

Legacy75: ta dehtová auta jsou levná, protože je jich moc. Mně osobně vydržel dehtový forestík MY09 218 tkm, ale již nejsem vychvalovatel dehtu. Mám teď benzína 2.0i-L, průměrnou spotřebu mám s benzínem o půl litru vyšší než dehet (ostatní jezdili s dehtem za 7,5 a víc). Ano, benzín 2.0 nemá ten tah a sílu, ale vůbec neřeším problémy se vstřiky, DPF, kvalitou PHM,... Jako druhé auto mám Legacy 3.0H6, se kterým jezdím za 9,3 . Pokud máš nájezd do 15 tkm, tak bych doporučil se svézt H6. Je to úplně jiný level. Sice dávám na šestihrnka o 1 kč na 1 km víc, než s 2.0, ale ta radost a pocit z jízdy za to stojí.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

quickly píše:Legacy75: ta dehtová auta jsou levná, protože je jich moc. Mně osobně vydržel dehtový forestík MY09 218 tkm, ale již nejsem vychvalovatel dehtu. Mám teď benzína 2.0i-L, průměrnou spotřebu mám s benzínem o půl litru vyšší než dehet (ostatní jezdili s dehtem za 7,5 a víc). Ano, benzín 2.0 nemá ten tah a sílu, ale vůbec neřeším problémy se vstřiky, DPF, kvalitou PHM,... Jako druhé auto mám Legacy 3.0H6, se kterým jezdím za 9,3 . Pokud máš nájezd do 15 tkm, tak bych doporučil se svézt H6. Je to úplně jiný level. Sice dávám na šestihrnka o 1 …
ako už som napísal ,budem uvažovať nad benzínom a zkusím od 2,0 do 3,0 H6-tky všetky a potom sa rozhodnem .No uvidíme .
No ťahala ma nafta lebo ako som písal je pre mňa zadar.. =)
Len preto som zisťoval ako sa rozhodnúť ak teda by to bol diesel od ktorého roku /mesiaca atď ,poprípade nastali zmeny ku lepšiemu....
Každopádne ´dakujem za všetky rady ,utvrdzuje ma to v tom ,že fakt treba uvažovať o tom benzíne viac ako o nafte =)
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od SCOOTER »

Legacy75 píše: Hlavne si kúpim to čo mi doporučíš ty!!!!!

Som strašne zvedavý čo máš ty..
Až tady začne červ psát co všechno od Subaru měl a má...tak to nevim jestli to pobereš ;-D hlavně mír =)
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od quickly »

SCOOTER píše:Až tady začne červ psát co všechno od Subaru měl a má...tak to nevim jestli to pobereš hlavně mír
SCOOTER: když si Legacy75 zobrazí příspěvky od cerva podle data, tak zjistí, že v nových [SUBARU] se nedá jezdit, protože to jsou samé sračky a že je velice spokojený s Priusem. To, že měl a má Subaru auta ale v jeho posledních příspěvcích nový čtenář našeho webu nějak nenajde .

Já mám v Subaru MY06 najeto 45.000 km a v MY09+ mám dohromady najeto 350.000 km, což už je trochu reprezentativní vzorek a podle mne nová Subaru nejsou o tolik poruchovější stroje než předchozí ročníky. Každý ročník má svá specifika.

Petr v jiném vláknu píše, jak se mu jeho forestík opět sere. Kdyby vzal třeba škodovku ze stejného ročníku, tak by za tu dobu oddělal 5 kusů.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od quickly »

Jinak chápu, proč Legacy75 se ptá na dehet, když má naftu zdarma. Je správné, že před koupí k nám nahlédl a dostal od nás dostatek informací, aby se rozhodnul. Pokud si ale sedne do šestihrnka a chytne diagnózu, tak nás asi moc rád nebude, když nové auto bude mít i dvojnásobnou spotřebu než počítal ;-D >B-)
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

quickly píše: SCOOTER: když si Legacy75 zobrazí příspěvky od cerva podle data, tak zjistí, že v nových se nedá jezdit, protože to jsou samé sračky a že je velice spokojený s Priusem. To, že měl a má Subaru auta ale v jeho posledních příspěvcích nový čtenář našeho webu nějak nenajde .

Já mám v Subaru MY06 najeto 45.000 km a v MY09+ mám dohromady najeto 350.000 km, což už je trochu reprezentativní vzorek a podle mne nová Subaru nejsou o tolik poruchovější stroje než předchozí ročníky. Každý ročník má svá specifika.

Petr v jiném vláknu píše, jak se mu jeho …
No presne toto som chcel napísť ,,,,| (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Mira »

Jó pokud máš naftu zadara, tak bych se nechtěl rozhodovat. Tam je cítit, že sis vybral správně jako další povoz subaru, ale dehet je fakt na mašli, protože bys mohl jezdit jen za náklady na údržbu, ale ty by se mohli vyšplhat na ceny, za který si budeš v klidu užívat v H6 a ne se třepat kolik najedeš než to klekne. A cenově u ojetin se karta obrátila. Když se začali prodávat první ojety dehtový subaru,nevšděli batarníci co si za to říct. Dnes je jich jak maku, ale zákaznící nejsou, tak jsou za pár Kč. Prostě dobrej benzin musíš hledat, jsou dražší a nebudou. Za ty 3 roky co mám XT svou hodnotu neztratilo, naopak. Takže pokud máš naftu zdarma, pořiď něco co tě dostane z A do B. A za ušetřený penízky si pořiď hezký víkendový WRX. A máš po problému i po penězích. :-DDD
Ale víš jak si to užiješ? [3GEARS]
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Legacy75
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 17, 2016 3:29 pm

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od Legacy75 »

Mira píše:Jó pokud máš naftu zadara, tak bych se nechtěl rozhodovat. Tam je cítit, že sis vybral správně jako další povoz subaru, ale dehet je fakt na mašli, protože bys mohl jezdit jen za náklady na údržbu, ale ty by se mohli vyšplhat na ceny, za který si budeš v klidu užívat v H6 a ne se třepat kolik najedeš než to klekne. A cenově u ojetin se karta obrátila. Když se začali prodávat první ojety dehtový subaru,nevšděli batarníci co si za to říct. Dnes je jich jak maku, ale zákaznící nejsou, tak jsou za pár Kč. Prostě dobrej benzin musíš …
miro asi to tak urobím ako píšeš ,vlastne diesel mám a mne chba iba 4x4 ...
Dík za odpovede *_*=*_*
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Legacy 2,0D

Příspěvek od ladis77 »

a co za "usetrenou" naftu koupit auto se smrti v ocich, ladis z proturbo.cz tu psal ze uz je k mani, on ma pristup, k nejaky vylepseny klice co nepraska, nechat to udelat a pak jen spokojene jezdit ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Odpovědět

Zpět na „V gen. BM/BR (09-14)“