aj tu sú infoMareka píše:Až cca od modelu 2010-11 vylepšili uložení kliky i její materiál
http://www.subaruclub.cz/forum-tema/praskla-klika-85810
https://subdiesel.wordpress.com/boxer-d ... gine-info/
aj tu sú infoMareka píše:Až cca od modelu 2010-11 vylepšili uložení kliky i její materiál
http://www.subaruclub.cz/forum-tema/praskla-klika-85810
no ja som zisťoval čo je iné v motoroch od 2011 a to už som zistil,no budem asi radši opatrnejší a vyskúšam si benzín,asi základ 2,0 len 2,0 by sa dal poriadiť od cca 11000 a nafta od 8500,preto som zvažoval naftu,a aj preto lebo naftu mám zadara....Mira píše:Jak malý děcko. Většina členů a majitelů těchto vozů zde na fóru ti diesel nedoporučuje a ty hledáš názory proč si ho koupit? Pokud jsi zarytý ničitel životního prostředí, tak si u hulících kamen zůstaň, ale brát si chrochta od Subaru je čirý nesmysl a všichni se ho už zbavili nebo zbavují a pořizují benzin. Proč asi. Taky u tak malých nájezdů je to zhovadilost, ale chápu že pokud někdo neuznává jiný motor než ty u primárně určené do strojů o nevhodnosti vás nikdo nepřesvědčí. Holt zde najdeš zaryté subaristy, pro tebe doporučuji nějaké weby příznivců TDI. Tam se určitě …
cerv píše:Vždyť ho nechte,at si každý koupí co chce a sere peníze do čeho chcete dle libosti!
TDI forever!
Hlavne si kúpim to čo mi doporučíš ty!!!!!cerv píše:Vždyť ho nechte,at si každý koupí co chce a sere peníze do čeho chcete dle libosti!
TDI forever!
ako už som napísal ,budem uvažovať nad benzínom a zkusím od 2,0 do 3,0 H6-tky všetky a potom sa rozhodnem .No uvidíme .quickly píše:Legacy75: ta dehtová auta jsou levná, protože je jich moc. Mně osobně vydržel dehtový forestík MY09 218 tkm, ale již nejsem vychvalovatel dehtu. Mám teď benzína 2.0i-L, průměrnou spotřebu mám s benzínem o půl litru vyšší než dehet (ostatní jezdili s dehtem za 7,5 a víc). Ano, benzín 2.0 nemá ten tah a sílu, ale vůbec neřeším problémy se vstřiky, DPF, kvalitou PHM,... Jako druhé auto mám Legacy 3.0H6, se kterým jezdím za 9,3 . Pokud máš nájezd do 15 tkm, tak bych doporučil se svézt H6. Je to úplně jiný level. Sice dávám na šestihrnka o 1 …
Až tady začne červ psát co všechno od Subaru měl a má...tak to nevim jestli to pobereš hlavně mírLegacy75 píše: Hlavne si kúpim to čo mi doporučíš ty!!!!!
Som strašne zvedavý čo máš ty..
SCOOTER: když si Legacy75 zobrazí příspěvky od cerva podle data, tak zjistí, že v nových se nedá jezdit, protože to jsou samé sračky a že je velice spokojený s Priusem. To, že měl a má Subaru auta ale v jeho posledních příspěvcích nový čtenář našeho webu nějak nenajde .SCOOTER píše:Až tady začne červ psát co všechno od Subaru měl a má...tak to nevim jestli to pobereš hlavně mír
No presne toto som chcel napísťquickly píše: SCOOTER: když si Legacy75 zobrazí příspěvky od cerva podle data, tak zjistí, že v nových se nedá jezdit, protože to jsou samé sračky a že je velice spokojený s Priusem. To, že měl a má Subaru auta ale v jeho posledních příspěvcích nový čtenář našeho webu nějak nenajde .
Já mám v Subaru MY06 najeto 45.000 km a v MY09+ mám dohromady najeto 350.000 km, což už je trochu reprezentativní vzorek a podle mne nová Subaru nejsou o tolik poruchovější stroje než předchozí ročníky. Každý ročník má svá specifika.
Petr v jiném vláknu píše, jak se mu jeho …
miro asi to tak urobím ako píšeš ,vlastne diesel mám a mne chba iba 4x4 ...Mira píše:Jó pokud máš naftu zadara, tak bych se nechtěl rozhodovat. Tam je cítit, že sis vybral správně jako další povoz subaru, ale dehet je fakt na mašli, protože bys mohl jezdit jen za náklady na údržbu, ale ty by se mohli vyšplhat na ceny, za který si budeš v klidu užívat v H6 a ne se třepat kolik najedeš než to klekne. A cenově u ojetin se karta obrátila. Když se začali prodávat první ojety dehtový subaru,nevšděli batarníci co si za to říct. Dnes je jich jak maku, ale zákaznící nejsou, tak jsou za pár Kč. Prostě dobrej benzin musíš …