Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

Příspěvek od sima »

GordiK píše:Hele, slyšel jsem dobrý pořekadlo v případe Suzuki Jimny - proč kupovat poruchovýho diesela, když benzín je spolehlivej a tudíž může mít i přes o něco vyšší spotřebu ve finále menší provozní náklady. A to se nebavíme o problémech při prodeji.

Bavíme se o Subaru - ne o VW nebo PSA. Tady se neřeší, jestli to žere 4,5 nebo hrozných 6! Jestli chce někdo provozně levný auto, tak holt musí hledat jinde... Třeba u Dacie - taková předokolka Duster s dCi bude jistě spořílek.
Jo HDI od frantíků či některé VW tj jiná,tam ta úspora skutečně fungovala,včil je to už taky trochu složitější výpočet...ostatně ropa od PSA je i ve volvu,fordu a nevím kde,nebo byla,nesleduju to tak a funguje to tam dobře.Daciu dci má kámoš už léta,jako svoje pracovní auto a opravdu bez problémů,jezdí za hubču,myslím,že to dělal renault.
U subaru bych na to rychle zapomněl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10645
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

Příspěvek od Mira »

No Duster 1,6 dci jezdí po městě za 8. Na dálnici stejně. Takže za hubču rozhodně ne. A novej benzin v subaru jezdí se stejnou spotřebou jak hlučnej sazínek, tak tam výhodu, natož úsporu taky nevidím. Ale kdo chce ať koupí, je jich na výběr jak maku. U benzinu totiž není z čeho vybírat.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

Příspěvek od sima »

Kámoš má ale logana 1,5 Dci a jezdí za pět,max šest s takovou krabicí a slušně naložen...a bez "nenormálních" závad.Po městě bych kecal.Ale samozřejmě tam bude rozdíl,jen ne tak propastný.Jo a motor jsem teda neslyšel,stejně jako u hdi.Co se týče hluku je tam víc možností,či řešení výrobce,opravdu i v naftě se dá jezdit bezhlučně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10645
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

Příspěvek od Mira »

Jezdil jsem se dusterem I. generace s kamnama a II. generace s benzinem a je to úplně jiný auto. Do terénu s tou krátkou jedničkou vidím jediný + toho dieslu. Ten i se 4 lidma v autě krásně brzdí motorem, do kopce taky votcpoda, ale pocitově na silnici je to rozdíl jak traktor a auto.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Outback 12/2013 diesel koupit či nekoupit ?

Příspěvek od sima »

S benzínem jsem nejel,je to možné.Ale tehdy s tím blbým loganem si motor jen ševelil,výkon teda nijak oslnivý,ale šlo to a jinak ok.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „V gen. BM/BR (09-14)“