Renovace světel Outback BP
Renovace světel Outback BP
Ahoj,
už zase opruzuju s dávkou dotazů - Outback BP H6 2005.
1, Svítí to na prd. Jestli to správně chápu, tak je tam ta nejblbější kombinace, tj. halogenová žárovka a projektorovej světlomet s čočkou. Zkoušeli jste to někdo renovovat? Mám leštící sadu, objednal bych si dvousložkovej UV lak atd, ale jak je to s vnitřkem světla? Jde to světlo nějak nedestruktivně rozebrat? Má smysl měnit čočku a jde sehnat? Jde vyndat parabola kvůli pokovení? Nedělal to už někdo?
Na fb občas lidi píšou o svitlip.cz, ale teď tam psal borec o renovaci xenonu na Oťase 2015 za 21k.. to je dobrá palice, plus týden bez auta.
2, dělaly se origo zadní parkovací senzory/kamera a jde to sehnat? Přijde mi, že je nad značkou příprava na kameru, ale zas je mi divný, že při tom kolik to auto má kravin v tý výbavě že by tam chyběly senzory/kamera pokud by se dělaly..
3, 5AT a podřazování - pročetl jsem velkej kus toho 60 stránkovýho vlákna o 5AT (nemám s AT moc zkušeností ani je nemám moc rád). Pochopil jsem takový základy, jako že řadit rychleji, počkat s rozjezdem než převodovka úplně zařadí atd. Ale hrozně mi nevyhovuje to (ne) podřazování, přijde mi na hlavu abych z kopce, kde je 50 já jel 70, stál na brzdě a displej ukazoval spotřebu 1l. Někde jsem se dočetl, že Subaru 5AT trpí při podřazování nad 3000 - to je pravda? Vadí tomu podřazování nad 3k? Vadí tomu vůbec brždění motorem nebo podřazování? Samozřejmě jsem se nikdy nedostal někde nad 2.5, on ten motor brzdí docela slušně, ale pokaždý co docela škubne a nemám možnost to ovlivnit když nemám spojku - vadí tohle opačné zatížení? Nerad bych si špatným zacházením odrovnal převodovku.
4, Olej (nezabíjejte mě) - mám tu asi 5l 5W50 Sunoco, co jsem spokojeně používal v impreze. Někdo píše, že s 5W to začne žrát olej ještě víc než normálně, zatím mi to nepřišlo, ale při max otáčkách mi přijde že to trochu zakouří, přece jenom to má skoro 300k na hrbu. Plus tam je sice nový olej, ale nevím jaký až to budu případně dolejvat. Je nějaký konsenzus na olej do H6, stejně jako byl Sunoco/Milers 5W50 do imprezy? Pak jsem u rezervy při úklidu ještě našel flašku od převodového oleje (něco jako Dextron nebo tak nějak) - chystám se změřit olej i v převodovce, ale má smysl ho vozit v autě? Ubývá vůbec? A pokud ano, co je dobrý olej do té převodovky? Vím že některý jsou na něj celkem háklivý.
díky
už zase opruzuju s dávkou dotazů - Outback BP H6 2005.
1, Svítí to na prd. Jestli to správně chápu, tak je tam ta nejblbější kombinace, tj. halogenová žárovka a projektorovej světlomet s čočkou. Zkoušeli jste to někdo renovovat? Mám leštící sadu, objednal bych si dvousložkovej UV lak atd, ale jak je to s vnitřkem světla? Jde to světlo nějak nedestruktivně rozebrat? Má smysl měnit čočku a jde sehnat? Jde vyndat parabola kvůli pokovení? Nedělal to už někdo?
Na fb občas lidi píšou o svitlip.cz, ale teď tam psal borec o renovaci xenonu na Oťase 2015 za 21k.. to je dobrá palice, plus týden bez auta.
2, dělaly se origo zadní parkovací senzory/kamera a jde to sehnat? Přijde mi, že je nad značkou příprava na kameru, ale zas je mi divný, že při tom kolik to auto má kravin v tý výbavě že by tam chyběly senzory/kamera pokud by se dělaly..
3, 5AT a podřazování - pročetl jsem velkej kus toho 60 stránkovýho vlákna o 5AT (nemám s AT moc zkušeností ani je nemám moc rád). Pochopil jsem takový základy, jako že řadit rychleji, počkat s rozjezdem než převodovka úplně zařadí atd. Ale hrozně mi nevyhovuje to (ne) podřazování, přijde mi na hlavu abych z kopce, kde je 50 já jel 70, stál na brzdě a displej ukazoval spotřebu 1l. Někde jsem se dočetl, že Subaru 5AT trpí při podřazování nad 3000 - to je pravda? Vadí tomu podřazování nad 3k? Vadí tomu vůbec brždění motorem nebo podřazování? Samozřejmě jsem se nikdy nedostal někde nad 2.5, on ten motor brzdí docela slušně, ale pokaždý co docela škubne a nemám možnost to ovlivnit když nemám spojku - vadí tohle opačné zatížení? Nerad bych si špatným zacházením odrovnal převodovku.
4, Olej (nezabíjejte mě) - mám tu asi 5l 5W50 Sunoco, co jsem spokojeně používal v impreze. Někdo píše, že s 5W to začne žrát olej ještě víc než normálně, zatím mi to nepřišlo, ale při max otáčkách mi přijde že to trochu zakouří, přece jenom to má skoro 300k na hrbu. Plus tam je sice nový olej, ale nevím jaký až to budu případně dolejvat. Je nějaký konsenzus na olej do H6, stejně jako byl Sunoco/Milers 5W50 do imprezy? Pak jsem u rezervy při úklidu ještě našel flašku od převodového oleje (něco jako Dextron nebo tak nějak) - chystám se změřit olej i v převodovce, ale má smysl ho vozit v autě? Ubývá vůbec? A pokud ano, co je dobrý olej do té převodovky? Vím že některý jsou na něj celkem háklivý.
díky
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Renovace světel Outback BP
Pokud vím, origo parkovací senzory žádné Subaru nikdy nemělo. Tahle generace rozhodně ne. Pípáky se dají dodělat a nestojí moc. Nějaká kamera nad tu SPZ myslím jde dát, ale na origo displej z ní to video nikdy nedostaneš. Kdybys měl neorigo rádio s velkým displejem, tak je to asi řešitelné. Otázka je, jestli to stojí za tu námahu
Olej používáš celkem správný, 5Wcokoliv je v pořádku Osobně bych do toho lil spíš 5W40, jestli nejezdíš furt kudlu, 5W50 je pro tohle auto asi zbytečný a nejsem sice žádný tribotechnik, ale co jsem pochytil, tyhle oleje s velkým rozpětím zimního a letního čísla prý rychleji degradují a doporučují se častější výměny. Jestli jezdíš nějak normálně, 5W30 nebo 5W40 je ok. Naopak 10W50 se má za to, že tam moc nepatří, i když ho tam některé servisy lijou. Ale co člověk, to názor.
Tahle převodovka už je na náplň docela háklivá, nejlépe lejt tam originál Subaru ATF (koupíš v autorizáku). Je drahý, ale nemění se často. Neslyšel jsem, že by ho někdo musel dolejvat. Jednou za 60 tis. vyměnit, nebo častěji, pokud máš tažné a taháš...
Olej používáš celkem správný, 5Wcokoliv je v pořádku Osobně bych do toho lil spíš 5W40, jestli nejezdíš furt kudlu, 5W50 je pro tohle auto asi zbytečný a nejsem sice žádný tribotechnik, ale co jsem pochytil, tyhle oleje s velkým rozpětím zimního a letního čísla prý rychleji degradují a doporučují se častější výměny. Jestli jezdíš nějak normálně, 5W30 nebo 5W40 je ok. Naopak 10W50 se má za to, že tam moc nepatří, i když ho tam některé servisy lijou. Ale co člověk, to názor.
Tahle převodovka už je na náplň docela háklivá, nejlépe lejt tam originál Subaru ATF (koupíš v autorizáku). Je drahý, ale nemění se často. Neslyšel jsem, že by ho někdo musel dolejvat. Jednou za 60 tis. vyměnit, nebo častěji, pokud máš tažné a taháš...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Renovace světel Outback BP
Senzory k parkování: v Evropě se nabízela sada jako “originální” příslušenství z katalogu příslušenství asi 10tkč. Pokud budeš dávat jinou sadu, pohlídej si velikost senzorů, aby se nemusela vyřezávat traverza pod nárazníkem.
Původní nové lampy svítily dobře a příjemně. Lze realizovat nelegální přestavbu na LED jádro.
Olej převodovka jednoznačně od Subaru, asi 500 za litr.
S automatem se více brzdí. Je levnější měnit brzdy než opotřebovávat převodovku. Se spotřebou to nemá moc co dělat.
Původní nové lampy svítily dobře a příjemně. Lze realizovat nelegální přestavbu na LED jádro.
Olej převodovka jednoznačně od Subaru, asi 500 za litr.
S automatem se více brzdí. Je levnější měnit brzdy než opotřebovávat převodovku. Se spotřebou to nemá moc co dělat.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Renovace světel Outback BP
Záleží jestli má smysl ty světla rozebírat. Ve vnitř by špinavé být neměli. A nevím jak má svítit halogen, jeslti se ti to třeba jen nezdá, že to svítí málo. Jestli se nějak čočka vysvěcuje, netuším.
Já šel na světla takto, ale mám xenony. Jen jsem obrousil, nalakoval a svítí pěkně.
viewtopic.php?f=39&t=8881&start=15#p480776
Leštění je dle mě ztráta času. Je třeba strhnout celou tu horní matnou vrstvu.
Já šel na světla takto, ale mám xenony. Jen jsem obrousil, nalakoval a svítí pěkně.
viewtopic.php?f=39&t=8881&start=15#p480776
Leštění je dle mě ztráta času. Je třeba strhnout celou tu horní matnou vrstvu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Renovace světel Outback BP
Renovoval jsem si je sám, koupil jsem z aliexpressu projektory a měl jsem druhej set světel s hezkýma "sklama". Celý světlo jde po (opatrnym) zahřátí hezky rozlepit, parabolu projektoru kvůli pokovení vyndat i rozebrat jde, ale jak dlouho pokovení vydrží nikdo nepoví. Teď mě ještě čeká vyzkoušet různý žárovky nebo LEDky tak, aby to rozumně svítilo, ale nebudilo pozornost. Nejde mi ani o brutální bílý světlo, jenže sehnat příjemnej teplej odstín kterej funguje i na mokru, ale aby to svítilo dost, je trochu problém.xtcc píše: 1, Svítí to na prd. Jestli to správně chápu, tak je tam ta nejblbější kombinace, tj. halogenová žárovka a projektorovej světlomet s čočkou. Zkoušeli jste to někdo renovovat? Mám leštící sadu, objednal bych si dvousložkovej UV lak atd, ale jak je to s vnitřkem světla? Jde to světlo nějak nedestruktivně rozebrat? Má smysl měnit čočku a jde sehnat? Jde vyndat parabola kvůli pokovení? Nedělal to už někdo?
Na fb občas lidi píšou o svitlip.cz, ale teď tam psal borec o renovaci xenonu na Oťase 2015 za 21k.. to je dobrá palice, plus týden bez auta.
viewtopic.php?f=39&t=7911&p=487631#p487631
U svitlip.cz si nechal světla zrenovovat i místní Jechy. Cena to je brutální, ale zase máš jistotu, že tam je to nejlepší co tam dát šlo a že to nějakou dobu vydrží.
Kameru si dodělával taky Jechy, ale k Android rádiu. Jestli to jde dát do původního displeje navigace teď nevím, jestli to má zezadu A/V vstup... Můžeš se ho zkusit zeptat, jestli netuší, ten středovej panel měl za poslední rok rozebranej snad 4x jak zkoušel různý rádia a varianty.xtcc píše: 2, dělaly se origo zadní parkovací senzory/kamera a jde to sehnat? Přijde mi, že je nad značkou příprava na kameru, ale zas je mi divný, že při tom kolik to auto má kravin v tý výbavě že by tam chyběly senzory/kamera pokud by se dělaly..
Co se týče parkovacích senzorů, asi z výroby nic takovýho nebylo, ale mám sadu asi za 500,-, pípání je hezky odstupňovaný, chvíli mi jeden senzor zlobil, ale to bude asi tím, že se ho kus urval, když jsem skoro svlíknul nárazník v Milovicích, a nedrží tam správně. Jinak paráda. Napojil jsem to na kabel zpátečky co je v konektoru tažnýho, za tapecem v kufru, ani jsem nemusel kuchat kabeláž ke světlům.
On ti automat nevidí do hlavy a netuší, jestli chceš brzdit motorem nebo plachtit. Jak už zaznělo, s automatem se prostě víc používá brzda, nicméně sem tam si podřadím sám když jde o dlouhej kopec, a nevím teda jak moc se převodovce takový podřazování nelíbí, ale žádný škubání nepozoruju. Jestli je původní a byl jen měněnej olej, tak má nakrouceno asi 390 000 km, nedávno jsem měnil olej za tenhle Millers Oils Millermatic ATF SP III WS a spokojeně točí dál. Vyměnil jsem i filtr při tom, jak to vypadalo je vidět tady.xtcc píše: 3, 5AT a podřazování - pročetl jsem velkej kus toho 60 stránkovýho vlákna o 5AT (nemám s AT moc zkušeností ani je nemám moc rád). Pochopil jsem takový základy, jako že řadit rychleji, počkat s rozjezdem než převodovka úplně zařadí atd. Ale hrozně mi nevyhovuje to (ne) podřazování, přijde mi na hlavu abych z kopce, kde je 50 já jel 70, stál na brzdě a displej ukazoval spotřebu 1l. Někde jsem se dočetl, že Subaru 5AT trpí při podřazování nad 3000 - to je pravda? Vadí tomu podřazování nad 3k? Vadí tomu vůbec brždění motorem nebo podřazování? Samozřejmě jsem …
Abych teda nekřivdil, ono to škubne, ale "plynule". Neni tam žádnej drc, jen výrazný zpomalení čím níž jdu. Na trojku nic, dvojka je poznat, a v horských průsmycích jsem využil i jedničku, a to se skoro zakousneš do volantu, ale furt to je řekl bych plynulý. Jediný, kdy to škubne, je když ho zmatu - takový to, že se na jedničku rozjíždíš, trochu prudčeji, ale hned zas pustíš plyn a jak už se AT rozhodla, že zařadí dvojku, ale najednou jsi pustil plyn, tak to je takový hrubší. Třeba. Ale jinak fakt v pohodě.
Podřazování na dálnici, kdy se chceš z pravýho pruhu zařadit do mezery v levym, tak to z 5 shodíš na 3, motor vyskočí do 4000, tam nepozoruju teda vůbec nic. Krom příjemného pocitu dostatku výkonu
Individální. Stačí se podívat nejen, co kdo leje osobně, ale i co lejou servisy. V AWD jsou schopný ti do atmosféry daily driveru nacpat 10W60, jinde zas jedině 5W30 a všude bez rozdílu.xtcc píše: 4, Olej (nezabíjejte mě) - mám tu asi 5l 5W50 Sunoco, co jsem spokojeně používal v impreze. Někdo píše, že s 5W to začne žrát olej ještě víc než normálně, zatím mi to nepřišlo, ale při max otáčkách mi přijde že to trochu zakouří, přece jenom to má skoro 300k na hrbu. Plus tam je sice nový olej, ale nevím jaký až to budu případně dolejvat. Je nějaký konsenzus na olej do H6, stejně jako byl Sunoco/Milers 5W50 do imprezy? Pak jsem u rezervy při úklidu ještě našel flašku od převodového oleje (něco jako Dextron nebo tak nějak) - …
Řídil bych se tím, cos tam měl doteď a kolik oleje to žralo. Neodchyloval bych se nějak zásadně. Já třeba jezdím 5W40 (opět Millers), kterej to moc nežere, spíš vyjímečně, třeba při delších přesunech na dálnici. Ten 5W40 je právě takovej konsensus, ale pokud někomu žere, dává 5W50 a víc. To jsme ti moc nepomohli
S olejem do převodovky jsem už psal výše, podle mě neubývá, rozdíly měření jsou způsobený spíš tím, že se to obtížně měří. S sebou normálně nevozím. Jestli jsi našel lahev "něco jako Dexron", tak do našeho automatu spíš ne. Dexron III směl přijít do starších 4EAT jestli se nepletu, ale v týhle generaci už ani do 4EAT u 2.5l, u H6 kde je 5EAT taky ne. V současnym autě Dexron III využiješ jenom do posilovače řízení, který mimochodem taky kontroluj, jestli má dost, naše generace trpí na tekoucí řízení. Do předního a zadního diffu patří opět jiný oleje.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Renovace světel Outback BP
Můj Outback H6 rv 2006 taky po koupi (před dvěma lety) svítil tak, že jsem nic neviděl. V rámci mého postupného uvádění do původního stavu jsem si v AWD nechal vyměnit oba přední světlomety za nové. Cena i s prací byla 23 tisíc Kč, vč. DPH, bylo to v tentýž den hotovo (spolu s vyřízením STK, výměnou oleje, atd. - tj. cena byla vyšší). Takže cena za renovaci 21 tisíc a týden bez auta je opravdu mimo.xtcc píše: 1, Svítí to na prd. Jestli to správně chápu, tak je tam ta nejblbější kombinace, tj. halogenová žárovka a projektorovej světlomet s čočkou. Zkoušeli jste to někdo renovovat? Mám leštící sadu, objednal bych si dvousložkovej UV lak atd, ale jak je to s vnitřkem světla? Jde to světlo nějak nedestruktivně rozebrat? Má smysl měnit čočku a jde sehnat? Jde vyndat parabola kvůli pokovení? Nedělal to už někdo?
Na fb občas lidi píšou o svitlip.cz, ale teď tam psal borec o renovaci xenonu na Oťase 2015 za 21k.. …
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Renovace světel Outback BP
Oni při tý renovaci používají stejně půlku věcí nových, ale skládají to z nejlepšího dostupnýho aftermarketu, teda tak to prezentujou. Takže nejde o to, že by za tu samou cenu opravili to starý, a za stejnou cenu můžeš mít nový, máš tam za tu cenu jiný nový díly a teoreticky lepší. Prej teda.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace světel Outback BP
Já mám od Sviťlíp rozpočet 14-22000 podle typu projektoru. Takže to není striktně 20+
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Renovace světel Outback BP
Pokud čajny kamery nejsou kompatibilní s origo rádiem. Tak poradím objednat z alíka bud obyč 2din za litra nebo třeba Android 2din kolem 2500 + k tomu kameru v rámečku SPZ, ta stojí kolem 500 z čajny.xtcc píše: 2, dělaly se origo zadní parkovací senzory/kamera a jde to sehnat? Přijde mi, že je nad značkou příprava na kameru, ale zas je mi divný, že při tom kolik to auto má kravin v tý výbavě že by tam chyběly senzory/kamera pokud by se dělaly..
Takhle to mám na jiným autě a paráda . Kabeláz zvládne i nepokročily amatér.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Renovace světel Outback BP
No, akorát je trochu problém, že v BL/BP je vestavěný typový rádio včetně panelu klimatizace, nejde jednoduše vyměnit, jedinej způsob jak tam rozumně dostat 2DIN rádio je buď nahradit horní displej navigace a mít tak "dvě rádia", nebo pořídit JDM rámeček pro dvoudin s klimatizací, kterej ale stojí asi 6k nebo kolik, nesedí perfektně a je potřeba upravit kus plastu za tlačítkem výstražných světel. Pak jo, pak tu kabeláž zvládne i amatérbarts píše: Pokud čajny kamery nejsou kompatibilní s origo rádiem. Tak poradím objednat z alíka bud obyč 2din za litra nebo třeba Android 2din kolem 2500 + k tomu kameru v rámečku SPZ, ta stojí kolem 500 z čajny.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Renovace světel Outback BP
Jo, tam je s tím rádiem potíž.
Kdybych chtěl mermomocí couvací kameru, tak si jí ais koupím se středovým zrcátkem. Sice jsem to nikdy na živo neviděl, ale na fotkách to vypadá docela použitelně.
Kdybych chtěl mermomocí couvací kameru, tak si jí ais koupím se středovým zrcátkem. Sice jsem to nikdy na živo neviděl, ale na fotkách to vypadá docela použitelně.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Renovace světel Outback BP
Tak to je velký špatný V tom případě, na to zpětný zrcátkopodvlada píše: No, akorát je trochu problém, že v BL/BP je vestavěný typový rádio včetně panelu klimatizace, nejde jednoduše vyměnit, jedinej způsob jak tam rozumně dostat 2DIN rádio je buď nahradit horní displej navigace a mít tak "dvě rádia", nebo pořídit JDM rámeček pro dvoudin s klimatizací, kterej ale stojí asi 6k nebo kolik, nesedí perfektně a je potřeba upravit kus plastu za tlačítkem výstražných světel. Pak jo, pak tu kabeláž zvládne i amatér
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Renovace světel Outback BP
Před dvěma měsíci byl náš OTB na renovaci světel a to u profíka v Ořechu. Po špatných zkušenostech s leštěním jednou já,jednou od firmy. Oboje ze začátku vypadalo dobře,ale vydrželo sotva rok.Problémem je vnitřní degradace světlometu. Ten se musí otevřít a vyleštit zevnitř, o vnějšku nemluvím.Důležitá je ochranná UV vrstva,to jsem nevěděl a nedělal.
To jsou včechno zprostředkované informace. Teď jsou tam nové projektory i xenony a zatím to vypadá i svítí parádně. Auto tam stálo 3 dny, cena 12k.
Otrava je,že nikdo nenabízí slušnou přestavbu denního svícení,aby se hlavní světla trochu šetřila. Svítit mlhovkama je prý na pokutu.Ptal jsem se u Boxerů,neuměji,neznaji.
To jsou včechno zprostředkované informace. Teď jsou tam nové projektory i xenony a zatím to vypadá i svítí parádně. Auto tam stálo 3 dny, cena 12k.
Otrava je,že nikdo nenabízí slušnou přestavbu denního svícení,aby se hlavní světla trochu šetřila. Svítit mlhovkama je prý na pokutu.Ptal jsem se u Boxerů,neuměji,neznaji.
fajfka
Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
Re: Renovace světel Outback BP
U aut co mají separé dálkáče by třeba šlo použít denní svícení dálkovejma. I pro xenonové výbojky by to bylo lepší.
Jsou pro to moduly.
Jen nevím co na to životnost žárovek. Při nižší intenzitě zřejmě nebude tak dobře fungovat halogenový cyklus.
A druhá méně podstatná záležitost. Ty světla nemají homologaci pro denní svícení. Jenže subaru pořádně nikdo nezná, tak nikdo ani neví jak to má svítit.
Jestli se dělá homologovaná náhrada mlhovek s denním svícením netuším.
Jsou pro to moduly.
Jen nevím co na to životnost žárovek. Při nižší intenzitě zřejmě nebude tak dobře fungovat halogenový cyklus.
A druhá méně podstatná záležitost. Ty světla nemají homologaci pro denní svícení. Jenže subaru pořádně nikdo nezná, tak nikdo ani neví jak to má svítit.
Jestli se dělá homologovaná náhrada mlhovek s denním svícením netuším.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Renovace světel Outback BP
Přestavba světel pro Outback pokud vím neexistuje, musela by to být dodatečná montáž.
Dodatečná montáž světel pro denní svícení - pravidla: https://www.auto-moto-elektronika.cz/16 ... na-to.html (je tam dokonce fotka outbacku )
Dodatečná montáž světel pro denní svícení - pravidla: https://www.auto-moto-elektronika.cz/16 ... na-to.html (je tam dokonce fotka outbacku )
Naposledy upravil(a) mirekst dne stř pro 16, 2020 2:50 pm, celkem upraveno 1 x.