Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29325
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Souhlasit nemusíš, ale je to tak. Lambdy u Subaru jsou skutečně přecitlivělé.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned kvě 12, 2019 5:23 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1466
Bydliště: Beskydy
jak se dá vyčistit katalyzátor ? to jsem nevěděl že to jde
jinak já dávám do otase olej 10w50 total , předtím jsem dával 5w40 , mi motor olej nebral možná tak 0,2 l na 1000km , u 10w50 už nebere vůbec , zato mi motor lehce klepká za studena a s 5w40 to šlo slyšet i za tepla malinko, s 10w 50 za tepla vůbec


ned kvě 12, 2019 8:53 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1335
s EJ253 na LPG mi bral /bere olej dost nepravidelně. (provoz na benzín = skoro nulová spotřeba oleje!). Jezdím přes víkend 600 km trasy napůl dálnice a někdy nedolívám, někdy mi zmizí litr oleje ani nevím proč. S hustším olejem se to podle mého nezlepšilo. Teď jezdím 5w50, ta jiná viskozita je na měrce poznat oproti 5w30, a někdy bere někdy ne. Třeba sledovat. Kuře mi vyblikávalo kvůli chudé směsi LPG, se poštelovalo. Furt to nebylo ono kvůli díře v koncovém výfuku. Po výměně zase krása bez kuřete. Spotřeba kolem 10/100 ...ale nad 140 nejezdím, po 250tkm je to už důchodce.

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i nově lpg
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT ex
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


ned kvě 12, 2019 4:05 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 26, 2015 11:00 am
Příspěvky: 57
Bydliště: Ostrava
petr píše:
jak se dá vyčistit katalyzátor ? to jsem nevěděl že to jde

Měl jsem na mysli očištění katu pouze na jeho vstupu, takže to raději doplňuji, aby to někoho mylně nemátlo.

Olej Total 10W-50 jsem používal dříve a taky bez spotřeby oleje, ale přestal jsem jej používat už po první aféře s padělky z Ruska, které zaplavili trh. Po přechodu na olej Sunoco jsem si taky všiml, že motor při teplotách již lehce pod nulou lépe startuje za studena. U Totalu se mě zdálo, že je ten motor při startování nějak lenivější, i když 10W by měl být stále v pohodě a baterku mám také vždy v dobré kondici a dopřávám ji občasné udržování na nabíječce v garáži, pokud v zimě někam delší čas s autem nejedu.

_________________
Subaru Legacy SW IV (MY07) / 2.0R, 121kW, AT, Bi-Fuel (LPG - BRC)
Škoda Fabia 2.0, 85kW, MT (MY02) (LPG - LandiRenzo)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (MY02) (BA95)


stř kvě 15, 2019 12:20 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte úno 19, 2019 1:27 pm
Příspěvky: 10
Revox píše:
VDC:

Tak s tím bych nesouhlasil. Běžné to není

Koukám lidí, že vám ty Suba ale nějak papaj olej. Pravda, boxer má k tomu předpoklady, nicméně moje Lego IV 2.0R/121kW (r.v.2007 s "origo" LPG BRC), které rád vytáčím a proháním, tak olej 5W-50 (Sunoco Synturo Sportivo) nepapá vůbec a měrka ukazuje furt stejně. Sice bych výrobce za tu měrku oleje v motoru nejradši nakopal do zadnice, jak je blbě řešena (zakroucena), oproti třeba té na měření oleje v AT převodovce, ale lze to z ní na několikáté vyčíst. Čili od výměny do výměny po 12 000km nic …


Ahoj, opet se mi blizi vymena oleje a tak muzu porovnavat. Po vymene oleje za doporuceny Millers Oils 5W50 se spotreba oleje vicemene nezmenila, mezi vymenou (10tis km) jsem tam bezmala 5l dolil.
Co se tyce check engine a zminovanych chyb tak to do jiste miry vyresil auto coubal v koline sestelovanim LPG a obohacenim smesi. Po te se jiz check engine pri jizde na plyn nezobrazil. V dubnu jsem mel auto opet u coubala na vymenu chladice kde probihal i servis plynu viz. foto. Po servisu se mi stava ze se check engine s chybou P171 obevi cca po 40km po jizde na benzin. Auto vsak jezdi zda se mi bezproblemu.
Poradite mi nejaky slusny servis ve strednich cechach, idealne kutna hora, caslav, kolin pripadne chrudim, pce?
Rad bych problem s unikem oleje zkusil nejak vyresit i za cenu ze to bude neco stat.
Dikes


Přílohy:
3899FED1-86BB-4D7F-819A-8E35AC62D02D.jpeg
3899FED1-86BB-4D7F-819A-8E35AC62D02D.jpeg [ 213.48 KiB | Zobrazeno 86 krát ]
pon srp 12, 2019 9:39 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8969
Bydliště: Valašsko
VDC píše:
Souhlasit nemusíš, ale je to tak. Lambdy u Subaru jsou skutečně přecitlivělé.

Je to tak, dočetl jsem se zde dřív a pak dodatečně i potvrzeno zkušeným subaru mechanikem.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon srp 12, 2019 10:04 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8969
Bydliště: Valašsko
Revox píše:
Měl jsem na mysli očištění katu pouze na jeho vstupu, takže to raději doplňuji, aby to někoho mylně nemátlo.

Olej Total 10W-50 jsem používal dříve a taky bez spotřeby oleje, ale přestal jsem jej používat už po první aféře s padělky z Ruska, které zaplavili trh. Po přechodu na olej Sunoco jsem si taky všiml, že motor při teplotách již lehce pod nulou lépe startuje za studena. U Totalu se mě zdálo, že je ten motor při startování nějak lenivější, i když 10W by měl být stále v pohodě a baterku mám také vždy v dobré kondici a dopřávám …

No a jaký přesně olej sunoco tam včil máš, jako Total dřív, či jiný? To je rozhodující přeci, sorry, nečtu už zpět, jestli jsi to zmiňoval. Sunoco myslím ani 10W-50 nedělá?

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon srp 12, 2019 10:06 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte úno 19, 2019 1:27 pm
Příspěvky: 10
Obávám se že pouhá změna výrobce oleje z Millers Oils na Sunoco Synturo Sportivo k vyřešení úbytku oleje nepovede.


úte srp 13, 2019 6:52 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: