Postřehy z Outbacka 3.0R
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Je to přišroubovaný. Ale není to vidět.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Podařilo se mi doma najít krabici cca stejného rozměru jako ten Kenwood sub, tak jsem to hned co mi žena propůjčila klíče od auta mazal vyzkoušet. Místa je tam požehnaně, navíc je tam takový "schod" do kterého to přesně zapadne.
Takže jdu objednávat . Díky moc za tip! snad to bude stát za to
Zajímavý je, že když jsem OTB vybíral, ženě se moc nelíbil a teď s ním jezdí radši i když jede někam sama bez dětí, samozřejmě to vždycky svaluje na to, že si zrovna neuvědomila, že si bere klíče od Suba .
Takže jdu objednávat . Díky moc za tip! snad to bude stát za to
Zajímavý je, že když jsem OTB vybíral, ženě se moc nelíbil a teď s ním jezdí radši i když jede někam sama bez dětí, samozřejmě to vždycky svaluje na to, že si zrovna neuvědomila, že si bere klíče od Suba .
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
A že ty klíče od Subaru jsou lehce zaměnitelné s jakýmikoliv jinými klíči aut . Já jsem tohodle zatím uštřen, pač na OTB nemám parkovací senzory, ale až je jednou dodělám, asi na tom budu stejněbaazzaa píše:Zajímavý je, že když jsem OTB vybíral, ženě se moc nelíbil a teď s ním jezdí radši i když jede někam sama bez dětí, samozřejmě to vždycky svaluje na to, že si zrovna neuvědomila, že si bere klíče od Suba .
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Přesně, ten klíč je vlastně úplně stejný jako všechny jiné .
Od doby kdy jsem přidal couvací kameru se už moc Subem nesvezu
Od doby kdy jsem přidal couvací kameru se už moc Subem nesvezu
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Proklatá couvací kamera, ta to vše dovršila
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Já jsem si to myslel, že pod tou sedačkou nemůže být míň místa, než v BH.
Věřím, že budeš spokojen.
Věřím, že budeš spokojen.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Po delší době se zas ozývám.
Na autě za ten čas přibylo pár věcí, tak jsem je tu chtěl sepsat a podělit se o dojmy + vás poprosit o radu... předem se tedy omlouvám za dlouhé čtení .
- Nakonec jsem vybral o něco větší basový reproduktor pod sedadlo spolujezdce JBL Basspro SL. Tak nějak splňuje co jsem očekával, hluboké basy jako z klasického subwooferu s ozvučnicí to ale stejně nikdy nevydá. Kvůli velikosti rozhodně nedoporučuji těm, kteří hodlají vozit na zadních sedadlech dospělé osoby.
https://www.ahifi.cz/aktivni-subwoofer- ... QEQAvD_BwE
- Zadní příčný stabilizátor Whiteline BSR39Z. Za mě rozhodně na BP doporučuji! Auto neztratilo nic ze své "pohodlnosti", ale co ztratilo, tak je pohupování ze strany na stranu na nerovnostech. Plus to autu neskutečně přidalo na jistotě v zatáčkách! A to bez nadsázky. Měl jsem pocit, že se zadek při hodně ostrých průjezdech dost potápí, ale teď to auto krásně podrží bez většího náklonu. Outback je teď navíc o něco víc přetáčivý, ale v tom dobrém smyslu.
- Přední chlazené kotouče DBA Street series T2 + desky EBC Redstuff. Oproti klasickým kotoučům ATE jsou samozřejmě chlazené / drážkované o dost hlučnější. Já je měnil, hlavně proto, že jsem měl občas problém s přehřátými brzdami po častějším prudkém zabrždění (stačilo tak 3x a už to prostě nebrzdilo). No, nakonec to spíš bylo deskama TRW, které za moc nestály. Teď jsou brzdy o dost ostřejší i za studena, sice to ani po zahřátí tak nějak pořád není ono, ale holt to nejsou sportovní velké brzdy a na ten výkon a váhu to nikdy nebude super brzdit. Jinak za mě dobrá volba na běžné a občas rychlejší ježdění.
- Nově lakované disky, barva tmavý antracit + gumy Dunlop Sportmaxx RT2. Disky jsem nechal renovovat u Flachworks, naprosto perfektně odvedená práce, klučina je fakt detailista a profesionál http://www.flachworks.com/
Jak mě to vždycky překvapí po přezutí ze zimních, že to tahá za ruce :D, asi se zas vrátím ke tvrdým zimákům.
- A teď to nejpodstatnější. V únoru 2020, ve 268500 Km šel motor ven a dělaly se "rachtající" rozvody. Daly se nové vodící lišty + řetěz a ozubená kola z jetého motoru, který měl údajně 120tis Km. namotáno.
Servis proběhl v AWD, kde mi právě bylo nabídnuto rozvody přendat z jiného motoru, než kupovat vše nové za ranec peněz, prý se rozvody na H6 v podstatě neřeší a je opravdu výjimkou, když už se musejí měnit...
Celá ta sranda i s komplet repasí kardanu a výměnou silentbloků na zadní nápravě (no vlastně celých ramínek, protože v originálu se přece mění celá ramena - to mi ale bylo řečeno až při placení faktury) vyšla i tak na slušný balík a já jen valil oči. No co, hlavně když to autu prospěje a bude zas na nějakou dobu pokoj...
Jenže... cca po týdnu jsem si všiml cestou na hory, že se auto ne a ne ohřát, i když topilo docela v pohodě. Samozřejmě mě napadl termostat, ten jsem po návratu z hor vyndal a jak jinak, bylo to opravdu tím, zřejmě se při opravě rozvodů uvolnil někde kus "něčeho" (fakt nevím co by to mohlo být, vypadá to jako úlomek plastu) a v termostatu se to pak skříplo, ten následně nedovíral.
OK, dal jsem tedy sám nový termostat a problém zmizel. To ještě pánům v AWD odpustím.
Jenže... už delší dobu pozoruji (dobře asi tak poslední rok - 15tis. Km), že po nastartování uvnitř v kabině slyším proudit vodu trubkami, to samé se děje i po přidání plynu mezi 1 - 2 tis. otáčkami. Pokud do chladiče vodu doleju, na pár dní je pokoj...
Samozřejmě jsem tohle začal řešit už v prvopočátku: V říjnu 2019 kdy bylo auto opět v AWD na servisu jsem nechal udělat komplet kontrolu celého auta, můj poznatek jsem jim sdělil. Během servisu byly měněné trubky chlazení a tedy i výměna kapaliny. Druhý den po vyzvednutí auta ze servisu jsem pozoroval opět to samé, proudící vodu... říkal jsem si, že je prostě jen okruh ještě zavzdušněný a tak jsem dolil vodu do chladiče, chybělo asi půl litru. Po cca 2 týdnech se to opakovalo a já stále dolíval, tentokrát max po půl deci.
Nutno říct, že se voda nikam neztrácela, bylo jí jen o to víc v expanzce, což jsem si na první pohled nevšiml. Po jedné ostřejší jízdě cca před 14 dny expanzka přetekla a až u toho jsem si všiml, že jdou do expansky bubliny.
Celé tohle mi indikuje, že se jedná o fouklé těsnění a okruh se prostě pořád zavzdušňuje. Zapomněl jsem dodat, že při posledním servisu kdy byly dělány rozvody se měnilo i víčko chladiče.
- Voda neubývá
- Ve vodě není olej
- V oleji není voda
- Motor se nepřehřívá, max co jsem viděl přes apku 98 stupňů, to bylo ale po opětovném vytáčení do omezovače, rychlejší jízda v řádu minut.
- Chladící okruh se stále zavzdušňuje
- Do expanzní nádoby jdou bubliny, pouze ale po rychlejší jízdě. Na volnoběh mi to tak nepřipadá. Pokud je motor studený tak ihned po nastartování bubliny v chladiči také nepozoruji.
- Na volnoběh jsou hadice měkké, po rychlejší jízdě o něco tvrdší, stále jdou ale zmáčknout...
Mohlo by se opravdu jednat o fouklé těsnění? Pokud ano, tak to dělá už delší dobu. Jakto že by si takové zásadní věci v AWD nevšimli?
Na tom celém mě děsí to, že byl motor už venku a teď doslova po pár tisících by šel znovu... never ending story.
Na autě za ten čas přibylo pár věcí, tak jsem je tu chtěl sepsat a podělit se o dojmy + vás poprosit o radu... předem se tedy omlouvám za dlouhé čtení .
- Nakonec jsem vybral o něco větší basový reproduktor pod sedadlo spolujezdce JBL Basspro SL. Tak nějak splňuje co jsem očekával, hluboké basy jako z klasického subwooferu s ozvučnicí to ale stejně nikdy nevydá. Kvůli velikosti rozhodně nedoporučuji těm, kteří hodlají vozit na zadních sedadlech dospělé osoby.
https://www.ahifi.cz/aktivni-subwoofer- ... QEQAvD_BwE
- Zadní příčný stabilizátor Whiteline BSR39Z. Za mě rozhodně na BP doporučuji! Auto neztratilo nic ze své "pohodlnosti", ale co ztratilo, tak je pohupování ze strany na stranu na nerovnostech. Plus to autu neskutečně přidalo na jistotě v zatáčkách! A to bez nadsázky. Měl jsem pocit, že se zadek při hodně ostrých průjezdech dost potápí, ale teď to auto krásně podrží bez většího náklonu. Outback je teď navíc o něco víc přetáčivý, ale v tom dobrém smyslu.
- Přední chlazené kotouče DBA Street series T2 + desky EBC Redstuff. Oproti klasickým kotoučům ATE jsou samozřejmě chlazené / drážkované o dost hlučnější. Já je měnil, hlavně proto, že jsem měl občas problém s přehřátými brzdami po častějším prudkém zabrždění (stačilo tak 3x a už to prostě nebrzdilo). No, nakonec to spíš bylo deskama TRW, které za moc nestály. Teď jsou brzdy o dost ostřejší i za studena, sice to ani po zahřátí tak nějak pořád není ono, ale holt to nejsou sportovní velké brzdy a na ten výkon a váhu to nikdy nebude super brzdit. Jinak za mě dobrá volba na běžné a občas rychlejší ježdění.
- Nově lakované disky, barva tmavý antracit + gumy Dunlop Sportmaxx RT2. Disky jsem nechal renovovat u Flachworks, naprosto perfektně odvedená práce, klučina je fakt detailista a profesionál http://www.flachworks.com/
Jak mě to vždycky překvapí po přezutí ze zimních, že to tahá za ruce :D, asi se zas vrátím ke tvrdým zimákům.
- A teď to nejpodstatnější. V únoru 2020, ve 268500 Km šel motor ven a dělaly se "rachtající" rozvody. Daly se nové vodící lišty + řetěz a ozubená kola z jetého motoru, který měl údajně 120tis Km. namotáno.
Servis proběhl v AWD, kde mi právě bylo nabídnuto rozvody přendat z jiného motoru, než kupovat vše nové za ranec peněz, prý se rozvody na H6 v podstatě neřeší a je opravdu výjimkou, když už se musejí měnit...
Celá ta sranda i s komplet repasí kardanu a výměnou silentbloků na zadní nápravě (no vlastně celých ramínek, protože v originálu se přece mění celá ramena - to mi ale bylo řečeno až při placení faktury) vyšla i tak na slušný balík a já jen valil oči. No co, hlavně když to autu prospěje a bude zas na nějakou dobu pokoj...
Jenže... cca po týdnu jsem si všiml cestou na hory, že se auto ne a ne ohřát, i když topilo docela v pohodě. Samozřejmě mě napadl termostat, ten jsem po návratu z hor vyndal a jak jinak, bylo to opravdu tím, zřejmě se při opravě rozvodů uvolnil někde kus "něčeho" (fakt nevím co by to mohlo být, vypadá to jako úlomek plastu) a v termostatu se to pak skříplo, ten následně nedovíral.
OK, dal jsem tedy sám nový termostat a problém zmizel. To ještě pánům v AWD odpustím.
Jenže... už delší dobu pozoruji (dobře asi tak poslední rok - 15tis. Km), že po nastartování uvnitř v kabině slyším proudit vodu trubkami, to samé se děje i po přidání plynu mezi 1 - 2 tis. otáčkami. Pokud do chladiče vodu doleju, na pár dní je pokoj...
Samozřejmě jsem tohle začal řešit už v prvopočátku: V říjnu 2019 kdy bylo auto opět v AWD na servisu jsem nechal udělat komplet kontrolu celého auta, můj poznatek jsem jim sdělil. Během servisu byly měněné trubky chlazení a tedy i výměna kapaliny. Druhý den po vyzvednutí auta ze servisu jsem pozoroval opět to samé, proudící vodu... říkal jsem si, že je prostě jen okruh ještě zavzdušněný a tak jsem dolil vodu do chladiče, chybělo asi půl litru. Po cca 2 týdnech se to opakovalo a já stále dolíval, tentokrát max po půl deci.
Nutno říct, že se voda nikam neztrácela, bylo jí jen o to víc v expanzce, což jsem si na první pohled nevšiml. Po jedné ostřejší jízdě cca před 14 dny expanzka přetekla a až u toho jsem si všiml, že jdou do expansky bubliny.
Celé tohle mi indikuje, že se jedná o fouklé těsnění a okruh se prostě pořád zavzdušňuje. Zapomněl jsem dodat, že při posledním servisu kdy byly dělány rozvody se měnilo i víčko chladiče.
- Voda neubývá
- Ve vodě není olej
- V oleji není voda
- Motor se nepřehřívá, max co jsem viděl přes apku 98 stupňů, to bylo ale po opětovném vytáčení do omezovače, rychlejší jízda v řádu minut.
- Chladící okruh se stále zavzdušňuje
- Do expanzní nádoby jdou bubliny, pouze ale po rychlejší jízdě. Na volnoběh mi to tak nepřipadá. Pokud je motor studený tak ihned po nastartování bubliny v chladiči také nepozoruji.
- Na volnoběh jsou hadice měkké, po rychlejší jízdě o něco tvrdší, stále jdou ale zmáčknout...
Mohlo by se opravdu jednat o fouklé těsnění? Pokud ano, tak to dělá už delší dobu. Jakto že by si takové zásadní věci v AWD nevšimli?
Na tom celém mě děsí to, že byl motor už venku a teď doslova po pár tisících by šel znovu... never ending story.
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10608
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Tak to zamrzí, když už jenom to blbý vyndání motoru stojí tolik práce. Ale asi už to na to fouklý těsnění vypadá.
Okruh je normálně natlakovanej, je blbost, aby si to někde přisálo, a asi tedy jediná možnost je - spaliny skrz těsnění.
Moje fouklý se projevovalo jen bubláním v expanzce, nepozoroval jsem, že by byl olej ve vodě nebo voda v oleji. Aspoň ne nijak zásadně. A ani tomu nelítala teplota do červenýho. V podstatě, kdybych nevěděl co hledat, tak jsem to asi nepostřehl. A uvnitř topilo rychle.
Mimochodem, když já měl motor venku a dělalo se toho víc, "když už tak už", tak v 360 tkm měnili jen napínáky (a dávali nový, co to je za blbost tam cpát z jinýho auta, cca 2k za kus, kolik naúčtovali tobě?), že řetěz prej v pohodě. Samozřejmě pokud už je v háji i řetěz, tak se toho asi musí vyměnit víc, ale stejně, dávat tam z jinýho auta... no budiž. Doufám že ti aspoň předběžnou kalkulaci řekli předem, než se do toho pustili.
Jak se mění zadní silentbloky na ramenech netuším, ale divil bych se kdyby nešly vylisovat a nalisovat nový. Možná jak na kterym rameni, vlečný je kus železa a určitě se lisujou, ale některý příčný jsou jen zohýbanej kus plechu, tak se možná mění celý. Já dával StrongFlex polyuretan a jsem za to rád, jde to i s minimem nářadí
Držím palce ať to stojí co nejmíň.
Okruh je normálně natlakovanej, je blbost, aby si to někde přisálo, a asi tedy jediná možnost je - spaliny skrz těsnění.
Moje fouklý se projevovalo jen bubláním v expanzce, nepozoroval jsem, že by byl olej ve vodě nebo voda v oleji. Aspoň ne nijak zásadně. A ani tomu nelítala teplota do červenýho. V podstatě, kdybych nevěděl co hledat, tak jsem to asi nepostřehl. A uvnitř topilo rychle.
Mimochodem, když já měl motor venku a dělalo se toho víc, "když už tak už", tak v 360 tkm měnili jen napínáky (a dávali nový, co to je za blbost tam cpát z jinýho auta, cca 2k za kus, kolik naúčtovali tobě?), že řetěz prej v pohodě. Samozřejmě pokud už je v háji i řetěz, tak se toho asi musí vyměnit víc, ale stejně, dávat tam z jinýho auta... no budiž. Doufám že ti aspoň předběžnou kalkulaci řekli předem, než se do toho pustili.
Jak se mění zadní silentbloky na ramenech netuším, ale divil bych se kdyby nešly vylisovat a nalisovat nový. Možná jak na kterym rameni, vlečný je kus železa a určitě se lisujou, ale některý příčný jsou jen zohýbanej kus plechu, tak se možná mění celý. Já dával StrongFlex polyuretan a jsem za to rád, jde to i s minimem nářadí
Držím palce ať to stojí co nejmíň.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Udělal jsi kus práce !! To je super.
Bohužel ty popisované symptomy nasvědčují, že to bude těsnění.
Bohužel ty popisované symptomy nasvědčují, že to bude těsnění.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Vláďo, trochu jsem to popletl. Dávali se nové napínáky a gufero. Vodící lišty, řetěz a ozubená kola šla z toho jetého motoru co měli v AWD, za to chtěli 7 tis. Kč. Všechno to bylo v rámci zachování nějaké přijatelné ceny za opravu, celkově jen práce na motoru byla za cca 27 tis. Kč
Tu samou práci jsem ještě poptával v Boxerauto, ale tam mi na rovinu řekl, že by to dělal samozřejmě vše z nových dílů, mimo jiné, že když už by to bylo venku, udělalo by se to komplet i s těsněním pod hlavami. Jen za materiál prý cca 45 tis. kč + práce, byl bych na 70 tis. Kč a to už prostě byla darda.
Mě jen prostě štve, že jsem za tu kompletní kontrolu u AWD zaplatil, našli v podstatě jen nefunkční zvedání přední části řidičova podsedáku a načaté siletnbloky na zadní nápravě... na základě toho jsem se tedy objednal na další servis i s těma rozvodama.
Teď co s tím? Je to slovo proti slovu a u AWD je mi jasné, že bych neuhájil, že se na to prostě vykvákli a fouklé těsnění nikdo nediagnostikoval.
Dokážete někdo odhadem vyčíslit kolik by celá ta sranda ohledně opravy stála? Po pravdě se mi to snad už ani do AWD dávat nechce...
Tu samou práci jsem ještě poptával v Boxerauto, ale tam mi na rovinu řekl, že by to dělal samozřejmě vše z nových dílů, mimo jiné, že když už by to bylo venku, udělalo by se to komplet i s těsněním pod hlavami. Jen za materiál prý cca 45 tis. kč + práce, byl bych na 70 tis. Kč a to už prostě byla darda.
Mě jen prostě štve, že jsem za tu kompletní kontrolu u AWD zaplatil, našli v podstatě jen nefunkční zvedání přední části řidičova podsedáku a načaté siletnbloky na zadní nápravě... na základě toho jsem se tedy objednal na další servis i s těma rozvodama.
Teď co s tím? Je to slovo proti slovu a u AWD je mi jasné, že bych neuhájil, že se na to prostě vykvákli a fouklé těsnění nikdo nediagnostikoval.
Dokážete někdo odhadem vyčíslit kolik by celá ta sranda ohledně opravy stála? Po pravdě se mi to snad už ani do AWD dávat nechce...
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10608
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Ajo, už tomu rozumím. To dává smysl. Můj servis motoru byl za 40, přiložím soupis co se dělalo. Měl jsem to v Dobřanech.
Obecně se říká, že těsnění vychází komplet na cca 20-25. Ty máš teď skoro vše v pohodě tak by to nemělo narůst o nic dalšího...
Edit: a do AWD už bych nevlezl. Ani hádat se s nima nemá smysl, Námořník ví svý. Dokud je vše v pohodě je to možná v pohodě servis, ale jak je problém, nulová vstřícnost.
Obecně se říká, že těsnění vychází komplet na cca 20-25. Ty máš teď skoro vše v pohodě tak by to nemělo narůst o nic dalšího...
Edit: a do AWD už bych nevlezl. Ani hádat se s nima nemá smysl, Námořník ví svý. Dokud je vše v pohodě je to možná v pohodě servis, ale jak je problém, nulová vstřícnost.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Těsnění pod hlavou se vším všudy zhruba v ceně jak píše Vláďa. No a když už to bude rozebraný, tak zkontrolovat vše. U mne to taky mělo původně být jen těsnění, ale bylo to chytlý na klice. Předtím to na vrčícím motoru ani mechanik nepoznal. A to to auto před opravou slyšel vrčet i Aleš z Dobřan, který tu platí za kapacitu. Taky předpokládal jen fouklé těsnění. To já jen abys počítal se vším
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Díky kluci, takže nezbývá než si nechat stranou dalších 25 tis. Kč.
Jsem ze severních Čech, nemáte tip na nějaký jiný spolehlivý Subaru servis?
Chápu, že by člověk měl počítat se vším, ale na tom autě se snad už nemá co jiného podělat
Za poslední rok a půl jsem u AWD za servis utratil 80 tis. Kč a to prostě člověka naštve, když jim tam nechá takový peníze a ve výsledku je na tom pořád co dělat. Jasně, je to ojetina u které člověk nikdy neví, zpětně se mi to auto jeví jako pěkná past na mojí peněženku.
Ještě přikládám 2 videa:
- jak se to chová na volnoběh po mírném vychladnutí (cca 5 minut) a opětovném nastartování = žádné bubliny
- jak se to chová na volnoběh těsně po rychlejší jízdě = bubliny
https://photos.app.goo.gl/WAwzbW7aZWEH8tRx8
Jsem ze severních Čech, nemáte tip na nějaký jiný spolehlivý Subaru servis?
Chápu, že by člověk měl počítat se vším, ale na tom autě se snad už nemá co jiného podělat
Za poslední rok a půl jsem u AWD za servis utratil 80 tis. Kč a to prostě člověka naštve, když jim tam nechá takový peníze a ve výsledku je na tom pořád co dělat. Jasně, je to ojetina u které člověk nikdy neví, zpětně se mi to auto jeví jako pěkná past na mojí peněženku.
Ještě přikládám 2 videa:
- jak se to chová na volnoběh po mírném vychladnutí (cca 5 minut) a opětovném nastartování = žádné bubliny
- jak se to chová na volnoběh těsně po rychlejší jízdě = bubliny
https://photos.app.goo.gl/WAwzbW7aZWEH8tRx8
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Zde ještě faktura z AWD.
Nějaké věci, jako právě ty jeté rozvody, tam uvedené nejsou. Celé to vyšlo na 49 tis. Kč, což jsem nechtěl akceptovat, takže mi nabídli "daňovou optimalizaci" a dostali jsme se nakonec na 42 tis. Kč. No i tak je to ranec peněz.
Nějaké věci, jako právě ty jeté rozvody, tam uvedené nejsou. Celé to vyšlo na 49 tis. Kč, což jsem nechtěl akceptovat, takže mi nabídli "daňovou optimalizaci" a dostali jsme se nakonec na 42 tis. Kč. No i tak je to ranec peněz.
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Ze Severních Čech to nebudeš mít do Dobřan tak daleko, jako bys to měl třeba z Moravy. Já bych ti doporučil se domluvit tam. Aleš, hlavní mechanik a motorář je prostě špičkovej a Dobřany nejsou předraženej pražskej servis. Ta cesta by se ti vyplatila.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97