Postřehy z Outbacka 3.0R
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Postřehy z Outbacka 3.0R
Ahoj Subaristi.
Na podzim 2018 jsem koupil Outbacka 3.0R, rok 2008, najeto 250tis. Km s SI drive za celkem normální cenu s tím, že jsem věděl, že auto bude potřebovat nějakou tu investici - výfuky (dal jsem nakonec poláky a zatím spokojenost), přední tlumiče včetně horního uložení (obojí od KYB), kosti stabilizátorů, silentbloky předních ramen, komplet brzdy, před měsícem v AWD měněné ložisko zadního kola, náplň převodovky a diferenciálu, no a pak nějaký maličkosti, které nemá ani cenu zmiňovat.
S autem jsem víceméně spokojený (líbí se mi), ale je na něm pár věcí, které nevím zda jsou úplně normální a občas mě vyloženě štvou.
Např. vždy po přesedlání z druhého auta v rodině (Hnůjdaj i30 2010, takže fakt žádný zázrak) mě překvapuje, jak odlišné a hodně citlivé je řízení, doslova tahá za ruce při přejezdu jakékoliv nerovnosti, což na komfortu a celkovému dojmu z řízení dost ubírá. V malých rychlostech je řízení takové až gumové.
Dále podvozek, je sice měkčeji naladěn, ale zdá se mi, že se do karoserie přece jen přenášejí více rázy než jsem byl zvyklý např. u starého Focusu MKI (kde mimochodem řízení a podvozek byl fakt parádní, to si ale člověk uvědomí až když jezdí s něčím jiným). Občas se po přejetí větší nerovnosti (hlavně pravým zadním kolem - alespoň mi to přijde) přenáší rázy až do volantu, v tu chvíli jako by byl volant na pružině, celé auto se jakoby rozvibruje. Podotýkám, že zadni origo nivelační tlumiče mají najeto 70tis. Km, a nikde netečou, při klidné jízdě tlumí naprosto v pohodě.
Jaký máte pocit z řízení Outbacka vy co ho vlastníte?
Nebo je něco orpavdu špatně? Aut jsem za život již pár vystřídal, ale tohle mi přijde fakt divný. Motorově nemám co bych vytknul, snad jen tu spotřebu , ale kvůli té jsem tohle auto fakt nekupoval.
Možná by stálo za to se s někým z vás domluvit, aby auto projel...
Díky za rady
Na podzim 2018 jsem koupil Outbacka 3.0R, rok 2008, najeto 250tis. Km s SI drive za celkem normální cenu s tím, že jsem věděl, že auto bude potřebovat nějakou tu investici - výfuky (dal jsem nakonec poláky a zatím spokojenost), přední tlumiče včetně horního uložení (obojí od KYB), kosti stabilizátorů, silentbloky předních ramen, komplet brzdy, před měsícem v AWD měněné ložisko zadního kola, náplň převodovky a diferenciálu, no a pak nějaký maličkosti, které nemá ani cenu zmiňovat.
S autem jsem víceméně spokojený (líbí se mi), ale je na něm pár věcí, které nevím zda jsou úplně normální a občas mě vyloženě štvou.
Např. vždy po přesedlání z druhého auta v rodině (Hnůjdaj i30 2010, takže fakt žádný zázrak) mě překvapuje, jak odlišné a hodně citlivé je řízení, doslova tahá za ruce při přejezdu jakékoliv nerovnosti, což na komfortu a celkovému dojmu z řízení dost ubírá. V malých rychlostech je řízení takové až gumové.
Dále podvozek, je sice měkčeji naladěn, ale zdá se mi, že se do karoserie přece jen přenášejí více rázy než jsem byl zvyklý např. u starého Focusu MKI (kde mimochodem řízení a podvozek byl fakt parádní, to si ale člověk uvědomí až když jezdí s něčím jiným). Občas se po přejetí větší nerovnosti (hlavně pravým zadním kolem - alespoň mi to přijde) přenáší rázy až do volantu, v tu chvíli jako by byl volant na pružině, celé auto se jakoby rozvibruje. Podotýkám, že zadni origo nivelační tlumiče mají najeto 70tis. Km, a nikde netečou, při klidné jízdě tlumí naprosto v pohodě.
Jaký máte pocit z řízení Outbacka vy co ho vlastníte?
Nebo je něco orpavdu špatně? Aut jsem za život již pár vystřídal, ale tohle mi přijde fakt divný. Motorově nemám co bych vytknul, snad jen tu spotřebu , ale kvůli té jsem tohle auto fakt nekupoval.
Možná by stálo za to se s někým z vás domluvit, aby auto projel...
Díky za rady
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Napiš ještě odkud jsi, nikde jsem si nevšiml... Určitě se někdo najde
Edit: ajo, Terezín, promiň...
Druhý edit: který Terezín?
Edit: ajo, Terezín, promiň...
Druhý edit: který Terezín?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Jo sorry, Terezín u Litoměřic - Ústecký kraj
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Easy řešení - nechat to prohlídnout a projet technikem z AWD.
Hydraulické řízení v 3,0R je určitě živější, než elektrické řešení v dnešních autech, které je mrtvé a bez zpětné vazby, ale že by mělo tahat za ruce na každé nerovnosti nebo být gumové, to je divné.
A ten podvozek je ještě divnější, rázy do volantu od zadního kola ??? Volant na pružině ???
S 3,0R mám najeto cca 100 tis. km a jezdím v hodně jiných autech, takže nějaké srovnání mám. Možná bych doporučil nepytlíkovat auto z nejlevnějších dílů (polský výfuk, tlumiče) a připlatit si za originál, pokud má auto fungovat tak, jak výrobce zamýšlel. Ideálně svěřit veškerý servis třeba AWD.
Hydraulické řízení v 3,0R je určitě živější, než elektrické řešení v dnešních autech, které je mrtvé a bez zpětné vazby, ale že by mělo tahat za ruce na každé nerovnosti nebo být gumové, to je divné.
A ten podvozek je ještě divnější, rázy do volantu od zadního kola ??? Volant na pružině ???
S 3,0R mám najeto cca 100 tis. km a jezdím v hodně jiných autech, takže nějaké srovnání mám. Možná bych doporučil nepytlíkovat auto z nejlevnějších dílů (polský výfuk, tlumiče) a připlatit si za originál, pokud má auto fungovat tak, jak výrobce zamýšlel. Ideálně svěřit veškerý servis třeba AWD.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Díky za radu.
Ono z toho původního příspěvku asi vyznělo, že na tom šetřím, ale zrovna krom těch výfuků (kde v podstatě neexistuje rozumná náhrada krom nerezu, který je ale cenově úplně jinde) jsem dával vždy díly renomovanějších značek nebo originály. Musím ale uznat, že ty přední tlumiče (KYB) si cca po 2tis. km sedly (změkly) a s předkem problém nemám.
V AWD jsem se právě na to chování řízení a zadních tlumičů ptal a bylo mi řečeno v podstatě to samé co jsem se dočetl tady na foru... řízení je citlivé a oproti Legacy se Outback díky vyššímu těžišti chová trochu jinak. Je ale pravda, že tp na delší trasu neprojížděli.
Osobně si myslím, že ten "volant jako na pružině" je díky zadním tlumičům a celé by to vyřešila výměna, jenže kupovat origo tlumiče oba za 25tis. a pak zjistit, že je to vlastně vlastnost toho auta...to se mi moc nechce.
Ono já chci mít prostě všechno pintlich a někdy to prostě už líp nejde. Spíš mi jde o přímé srovnání s jiným Outbackem. Když jsem to auto kupoval, tak jsem byl projet ještě jednoho 3.0R, ale s odstupem času si nepamatuju, zda to dělal taky...
Ono z toho původního příspěvku asi vyznělo, že na tom šetřím, ale zrovna krom těch výfuků (kde v podstatě neexistuje rozumná náhrada krom nerezu, který je ale cenově úplně jinde) jsem dával vždy díly renomovanějších značek nebo originály. Musím ale uznat, že ty přední tlumiče (KYB) si cca po 2tis. km sedly (změkly) a s předkem problém nemám.
V AWD jsem se právě na to chování řízení a zadních tlumičů ptal a bylo mi řečeno v podstatě to samé co jsem se dočetl tady na foru... řízení je citlivé a oproti Legacy se Outback díky vyššímu těžišti chová trochu jinak. Je ale pravda, že tp na delší trasu neprojížděli.
Osobně si myslím, že ten "volant jako na pružině" je díky zadním tlumičům a celé by to vyřešila výměna, jenže kupovat origo tlumiče oba za 25tis. a pak zjistit, že je to vlastně vlastnost toho auta...to se mi moc nechce.
Ono já chci mít prostě všechno pintlich a někdy to prostě už líp nejde. Spíš mi jde o přímé srovnání s jiným Outbackem. Když jsem to auto kupoval, tak jsem byl projet ještě jednoho 3.0R, ale s odstupem času si nepamatuju, zda to dělal taky...
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
origosubaru vyfuky stoji nesmysl a polmostrow urcite nema vliv na rizeni auta
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
No jestli píšeš, že mají niveláky najeto 70000, tak jim nemůže nic být.
Jestliže je auto nestabilní, nechal bych zkontrolovat geometrii, nebo byla dělána, když se měnilo to horní uložení a tlumiče ?
Co silentbloky na zadní nápravě ? Kontroloval je někdo ? Ty zrovna můžou způsobovat tu podivnou nestabilitu.
Jestliže je auto nestabilní, nechal bych zkontrolovat geometrii, nebo byla dělána, když se měnilo to horní uložení a tlumiče ?
Co silentbloky na zadní nápravě ? Kontroloval je někdo ? Ty zrovna můžou způsobovat tu podivnou nestabilitu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Klepnuti do volantu na nerovnostech bych rekl je skoro vlastnost, stejne jako odezva od kol. Ohkedne nestability, na jakych jezdis pneumatikach? Ja jsem na Outback jednou obul neXLkovy Continentaly a auto se vlnilo jak had. Musel jsem je prefouknout, aby se to zlepsilo. Po vymene za zimni s tuhou kostrou problem zmizel...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Geometrie byla dělaná při výměně tlumičů, auto jede rovně nikam netáhne...na rovné silnici samozřejmě. Ani bych neřekl, že je auto nestabilní, jen se prostě přenáší nerovnosti a propružení zadních kol (asi, dost blbě se to identifikuje, natož popisuje) do volantu, a zase...jen někdy. Při normální jízdě po klasické české silnici se to chová stabilně, krom toho že má volant tendenci se hýbat, ale to bude opravdu asi vlastnost a nezbude mi nic jiného než si zvyknout.
Jezdil jsem na letních Firestone 215/55 R17 bez XL a po přezutí na zimní Nokian WR3 XL se to dost zlepšilo, ale pořád to tam je --> hýbavost volantu na nerovnostech.
Nevím, možná jen řeším kravinu, ale pokud bych věděl, že je to normální, přestal bych to řešit. Momentálně mě napadá dát tužší zkrutnou tyč stabilizátoru do zadu, prý by aut mělo ztuhnout...
Jezdil jsem na letních Firestone 215/55 R17 bez XL a po přezutí na zimní Nokian WR3 XL se to dost zlepšilo, ale pořád to tam je --> hýbavost volantu na nerovnostech.
Nevím, možná jen řeším kravinu, ale pokud bych věděl, že je to normální, přestal bych to řešit. Momentálně mě napadá dát tužší zkrutnou tyč stabilizátoru do zadu, prý by aut mělo ztuhnout...
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Mám teď naježděno něco jak na 2,5i tak na 3,0R a oba mají fakt super citlivé řízení (oproti jakýmukoliv jinýmu autu - Octavia II, Octavia III, Ford Mondeo Mk3, ...). Až mi to je kolikrát nepříjemný, typicky na polňačkách nebo na cestách kde jsou kameny (ani nemusí být velké). Člověk fakt cítí pod kolama všechno. Třeba se mi zdá, že obě auta mají podivnou malou vůli kolem středové polohy, která jakoby byla chvíli víc vpravo, chvíli víc vlevo. Ale možná že to je pouze naklopením silnice. Vždycky si musím zvykat když přesednu ze služebáku.
Se zadníma tlumičema tak když pominu vlastnost zadních tlumičů (samoniveláky), že jsou hodně houpavé, tak v rychle projetých zatáčkách s nerovností jakoby bouchnou. Je to nepříjemné, auto pohodí zadkem, ale na druhé straně stále drží. Není to dle mě, že by ujelo po povrchu, spíš se celé zakroutí. Tohle dělají obě auta. Když jsem měl na 2,5i podložky pod tlumiče (3,5 cm předek, 4 cm zadek) tak tahle vlastnost byla ještě mnohem citelnější, ale stále se mi nezdálo, že by zadek klouzal po silnici. A typicky mi to taky dělá pravý zadek (když se v pravotočivé zatáčce odlehčí).
Se zadníma tlumičema tak když pominu vlastnost zadních tlumičů (samoniveláky), že jsou hodně houpavé, tak v rychle projetých zatáčkách s nerovností jakoby bouchnou. Je to nepříjemné, auto pohodí zadkem, ale na druhé straně stále drží. Není to dle mě, že by ujelo po povrchu, spíš se celé zakroutí. Tohle dělají obě auta. Když jsem měl na 2,5i podložky pod tlumiče (3,5 cm předek, 4 cm zadek) tak tahle vlastnost byla ještě mnohem citelnější, ale stále se mi nezdálo, že by zadek klouzal po silnici. A typicky mi to taky dělá pravý zadek (když se v pravotočivé zatáčce odlehčí).
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Jo tak jak jsi to teď popsal, tak myslím, že přesně vím o čem mluvíš. Sám jsem to vzal jako vlastnost auta, který si s tebou chce povídatbaazzaa píše:Geometrie byla dělaná při výměně tlumičů, auto jede rovně nikam netáhne...na rovné silnici samozřejmě. Ani bych neřekl, že je auto nestabilní, jen se prostě přenáší nerovnosti a propružení zadních kol (asi, dost blbě se to identifikuje, natož popisuje) do volantu, a zase...jen někdy. Při normální jízdě po klasické české silnici se to chová stabilně, krom toho že má volant tendenci se hýbat, ale to bude opravdu asi vlastnost a nezbude mi nic jiného než si zvyknout.
Jezdil jsem na letních Firestone 215/55 R17 bez XL a po přezutí na zimní Nokian WR3 XL se to dost zlepšilo, ale …
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 585
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Když budeš mít cestu do Prahy, nabízím srovnání. Mám sice MY 2005, ale snad by ti to pomohlo
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Díky za příspěvěk! Konečně někdo, kdo má podobné zkušenosti...Cliffer píše:Mám teď naježděno něco jak na 2,5i tak na 3,0R a oba mají fakt super citlivé řízení (oproti jakýmukoliv jinýmu autu - Octavia II, Octavia III, Ford Mondeo Mk3, ...). Až mi to je kolikrát nepříjemný, typicky na polňačkách nebo na cestách kde jsou kameny (ani nemusí být velké). Člověk fakt cítí pod kolama všechno. Třeba se mi zdá, že obě auta mají podivnou malou vůli kolem středové polohy, která jakoby byla chvíli víc vpravo, chvíli víc vlevo. Ale možná že to je pouze naklopením silnice. Vždycky si musím zvykat když přesednu ze služebáku.
Se zadníma tlumičema tak když pominu …
Přesně jak píšeš, nezpevněné cesty a polňačky, tam je to znát nejvíc a taky si vždycky musím zvykat, když s tím třeba týden nejezdím.
Zadek je houpavý, zvlášť když projedu propadlou silnicí, celý zadek to pak trošku nadhodí, ale kola jsou stále na zemi a je to stabilní, taky vlastnost, kterou z jiných kombíků neznám - asi je to teda normální.
Pravotočivá zatáčka, trochu nerovnosti a pravé zadní kolo jako kdyby v tu chvíli moc netlumilo (tlumič ztuhne) a spíš hodně tvrdě kopírovalo zvlněný povrch, v tu chvíli se to pak přenese i do řízení.
Teď k tomu stabilizátoru, pomohla by tužší tyč?
Nebo mam ještě alternativu vyměnit zadní nivelační tlumiče za origo nenivelační, z US verze. V US se dá sehnat celý origo komplet s pružinou a uložením za cenu kolem 10.tis Kč (cena je za oba), což je ale skoro za stejnou cenu jako Pedders v CZ, tam bych se ale bál, že bude zadek o dost tvrdší než origo. Přece jenom nic těžkého nevozím ani tažné nemám.
Nebo se na to vykašlat a peníze, které bych dal do stabilizátoru nebo do tlumičů prostě projet v benzínu...
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- baazzaa
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte led 15, 2019 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Bažant
- Bydliště: Terezín - ten u Litoměřic
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Díky za nabídku. Do Prahy budu mít cestu nejdříve tak za 3 týdny, tak bych ti napsal SZ a domluvili bychom se..Jozifek píše:Když budeš mít cestu do Prahy, nabízím srovnání. Mám sice MY 2005, ale snad by ti to pomohlo
Subaru Outback 3,0R AT MY08
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
Renault Grand Scenic 1.4TCe MY09
Yamaha FZS 1000 Fazer MY03
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z Outbacka 3.0R
Nenivekační tlumiče to nevylepší. A navíc se připravíš o tu hezkou vlastnost, že když to naložíš, drží to světlou výšku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97