Cvakání v motoru
Re: Cvakání v motoru
Filtr AT není díl podléhající pravidelným výměnám. Dle originál plánu údržby se mění pouze pokud je mechanicky poškozený, teče nebo podobně...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Cvakání v motoru
Podle mne nikdo nepočítal s tím že ty auta budou jezdit tak dlouho . Myslím že po 10 letech ničemu neuškodí filtr vyměnit. Je možný že se mi to plete, ale nebyla kdysi prezentována náplň v at převodovce jako doživotní?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Cvakání v motoru
Asi neuškodí, ale těžko po nich chtít, aby to udělali sami od sebe, když jim to explicitně neřeknu a v plánu údržby to není...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Cvakání v motoru
Sorry, ale slušný servis má výměnu buď automaticky udělat, NEBO ASPOŇ DOPORUČIT A ZEPTAT SE, ZDA BYL FILTR NĚKDY MĚNĚN.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Cvakání v motoru
Výbojky by měli taky automaticky měnit?
Nechci jakkoliv omlouvat jakýkoliv servis, naopak... neuvěřitelně mě sere, že prostě člověk nemůže přijít kamkoliv a nedostane se mu kvalitních služeb... ale prostě tohle mi přijde směšný.
Nechci jakkoliv omlouvat jakýkoliv servis, naopak... neuvěřitelně mě sere, že prostě člověk nemůže přijít kamkoliv a nedostane se mu kvalitních služeb... ale prostě tohle mi přijde směšný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Cvakání v motoru
Nechci to rozmazávat a vnášet další vášně,ale nedobře se to čte,nedobře...spíš jsem se dřív vždy zdržel zpět,ale byl jsem z toho hodně rozčarován,když vesměs dříve tu byly na ony servisy jen samé chvály,není to totiž rozhodně první,silně negativní recenze.Nebyla by rozhodně na škodu reakce protistrany,protože je vždy k dobru věci znát věci z obou stran,ať to vypadá jakkoliv na pohled tristně-ale té se asi nedočkáme.
Honzo:já bych neřešil ani tak filtr,ale to ostatní to je teda silné kafe a není to prvně.Sám jsem auto zamýšlel zavésti do těchto servisů,jednou to zkusit,ale po tomhle???Navíc hlavně neberu jen případ roxyho...Škoda no,takhle to tam dát už jednoduše nemůžu,důvěra je fuč,vím,že jim je to aboslutně jedno,jsem jen nezajímavý zákazník a práce mají moře.
Ještě by mě utěšilo jedno-kdyby byl roxy konkurence,což je ale kravina,takže ještě kdyby kecal,čemuž nevěřím a pak snad ještě kdyby vše nějakým zázrakem bylo jinak,což už by chtělo ale vysvětlení protistrany.No a hlavně jak jsem už psal,nebyl to první případ,já tohle nerad říkám a řeším,protože kdo nic nedělá nic nezkazí!!!Tj bez diskuze,jen to si můžu říct doma na dvorku či v garáži,nebo možnááá někde v dílně na vsi,u neznámého mechoše a ne v tomto případě a kor když to není první případ.Navíc tady už cáluju poměrně jiné částky než v garážovce.
Honzo:já bych neřešil ani tak filtr,ale to ostatní to je teda silné kafe a není to prvně.Sám jsem auto zamýšlel zavésti do těchto servisů,jednou to zkusit,ale po tomhle???Navíc hlavně neberu jen případ roxyho...Škoda no,takhle to tam dát už jednoduše nemůžu,důvěra je fuč,vím,že jim je to aboslutně jedno,jsem jen nezajímavý zákazník a práce mají moře.
Ještě by mě utěšilo jedno-kdyby byl roxy konkurence,což je ale kravina,takže ještě kdyby kecal,čemuž nevěřím a pak snad ještě kdyby vše nějakým zázrakem bylo jinak,což už by chtělo ale vysvětlení protistrany.No a hlavně jak jsem už psal,nebyl to první případ,já tohle nerad říkám a řeším,protože kdo nic nedělá nic nezkazí!!!Tj bez diskuze,jen to si můžu říct doma na dvorku či v garáži,nebo možnááá někde v dílně na vsi,u neznámého mechoše a ne v tomto případě a kor když to není první případ.Navíc tady už cáluju poměrně jiné částky než v garážovce.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Cvakání v motoru
U Subaru snad ani ne... u klasických převodvoek určitě ne, nevím jestli takový nápad neměli u některé generace CVT, ale mám za to, že tam předepsané výměny jsou taky. Zato hromada jiných automobilek tvrdí, že náplň je doživotní (což maj v zásadě i pravdu - do konce života převodovky tam vydrží )námořník píše:Podle mne nikdo nepočítal s tím že ty auta budou jezdit tak dlouho . Myslím že po 10 letech ničemu neuškodí filtr vyměnit. Je možný že se mi to plete, ale nebyla kdysi prezentována náplň v at převodovce jako doživotní?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Cvakání v motoru
Já právě myslím že u prvních cvt to tvrdili .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Cvakání v motoru
Já měnil dokonce olej v převodovkách manuálních,kde uváděli samozřejmě taky "celoživotní" náplň.Možná by to ty auta(citroeny a pažout)vydržely a v tomto případě opravdu na převodovku nedojely,taky měli odhrkáno už celkem fest,ale vždy po výměně šla převodovka lehčeji řadit i v zimě.Hlavně v saxu jsem to poznal,tam byla změna velká.S kámošema z xantia clubu jsmě měli jasno-po koupi časem vyměnit převod.oil vždy.I kluci co se autama profesně zabývali to dělali i na vlastním autě a doporučovali všem.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Cvakání v motoru
To máš sice pravdu, ale kdybych onehdá věděl, že tam nějaký hydraulický filtr je, nechal bych ho automaticky vyměnit, protože je to filtr, který lze snadno vyměnit, stejně jako ten olejový a cena nebyla nijak závratná, tuším stál kolem 900kč i s cenovou přirážkou servisu. Stejně tak autorizák Subaru nemění při výměně rozvodů automaticky vodní pumpu a klidně tam nechá tu původní (u mě značka Yamada), přitom je to pak vše dvojí práce dělat znova kvůli vodní pumpě v ceně cca. 800 až 1500kč, tedy opět rozdělávat rozvody. Stejně tak mají za celoživotní, náplň v servu řízení. Samozřejmě, že začalo zanedlouho po servisu autorizáku a všech jejich úkonech při najetí 120tkm ráno po nastartování cca. 30 sekund vynechávat a pak se chytlo. Nechal jsem proto servo propláchnout v jiném servise pruplachovým strojem a vyměnit olej a jede zase jako nové a je tomu už dobré 2 roky a stále šlape jako nové. Autorizák by vyměnil rovnou celé servo a vo tom to je, co mají měnit nemění a co není třeba ti vymění, protože si myslí, že se tím problém vyřešíHonzaCZ píše:Filtr AT není díl podléhající pravidelným výměnám. Dle originál plánu údržby se mění pouze pokud je mechanicky poškozený, teče nebo podobně...
Soused má třeba Forestera (2008) a ten Dancaru v Opavě nemůže přijít na jméno. Všechno co Dancar opravoval znamenal po opravě problém. Pak se naštval a nechal to vše zkontrolovat a opravit v jiném servise a od té doby je zase s autem spokojen, i když to vše prakticky zaplatil 2x.
Subaru Legacy SW IV (2007) / 2.0R, 121kW, AT, Bi-Fuel (LPG - BRC)
Kia Rio 1.25, 62kW, MT (2020)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (2002) (BA95)
Kia Rio 1.25, 62kW, MT (2020)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (2002) (BA95)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Cvakání v motoru
... myslim, ze kazdy servisuje kde chce ... ja budu do obou zminenych jezdit dal a dal je doporucovat ... a moc rad ... a budu stale tvrdit, ze jednani je vysoce nadstandardni, ceny prijemne a prace bezvadne odvedena ...
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Cvakání v motoru
Kluci, kurňa, od toho je to snad odbornej servis, aby zákazníkovi řekl "pane, sice to není předepsaný, ale doporučujeme preventivně vyměnit filtr..olej…" Nevěřím, že by někdo řekl u několikasetkorunové položky "NE".
Co se týče vodní pumpy, tak vícero lidí říká, že při první výměně rozvodů na to nesahat, při druhé výměně automaticky měnit.
K tomu, jak tu někdo psal, že si v servise kontroluje, co na tom autě dělají - už jsem se setkal s tím, že člověka prostě na dílnu nepustí. Prej z bezpečnostních důvodů . A taky jsem viděl, že sice na dílnu můžeš, ale nesmíš za "žlutou čáru", která je ovšem dost daleko, takže maximálně vidíš mechošovi záda. Navíc mechoš nasranej, že mu čumíš na záda a zdržuješ ho "blbýma" řečma od práce, kterou má normalizovanou na minuty...
Já už jsem došel tak daleko, že když si nejsem úplně jistej, tak si třeba udělám značku na šroubu a hned vidím, jestli borec, když měl kontrolovat ventily, aspoň odšrouboval víko...
Taky bych si rád na autě dělal sám, ale bohužel nemám pořádně kde, čím a kdy...
Revox: překvapilo mě, že na kontrolu a seřízení ventilů sundávali a rovnali hlavy...? A co dělali vzadu u zámku, že poleptali lak?
Co se týče vodní pumpy, tak vícero lidí říká, že při první výměně rozvodů na to nesahat, při druhé výměně automaticky měnit.
K tomu, jak tu někdo psal, že si v servise kontroluje, co na tom autě dělají - už jsem se setkal s tím, že člověka prostě na dílnu nepustí. Prej z bezpečnostních důvodů . A taky jsem viděl, že sice na dílnu můžeš, ale nesmíš za "žlutou čáru", která je ovšem dost daleko, takže maximálně vidíš mechošovi záda. Navíc mechoš nasranej, že mu čumíš na záda a zdržuješ ho "blbýma" řečma od práce, kterou má normalizovanou na minuty...
Já už jsem došel tak daleko, že když si nejsem úplně jistej, tak si třeba udělám značku na šroubu a hned vidím, jestli borec, když měl kontrolovat ventily, aspoň odšrouboval víko...
Taky bych si rád na autě dělal sám, ale bohužel nemám pořádně kde, čím a kdy...
Revox: překvapilo mě, že na kontrolu a seřízení ventilů sundávali a rovnali hlavy...? A co dělali vzadu u zámku, že poleptali lak?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Cvakání v motoru
No já taky považuju za normální, když mi v servise na autu prohlídnou a zkontrolujou co se dá, něco opraví rovnou sami, na něco se zeptají popř. doporučí na příští servis.
Všechno mi vysvětlí, ukážou, poradí, řeknou, kdy se dá bez problémů použít neznačkový díl a kdy je třeba koupit originál.
A taky naopak řeknou ať neblbnu a neřeším prkotiny, popř. kdy už je nesmysl cpát do starého auta další prachy.
Když na to přijde, tak mě na dílnu pustí, ale tak nějak nemám důvod hledět někomu pod ruce, pokud nedělají něco "na počkání", kdy mě prostě jen zajímá jak to v autu funguje. Po opravě ukážou, v jakém stavu byl starý díl a co na něm bylo špatně.
Práce a zakázek mají až nad hlavu a stejně je zákazník zajímá. A to já jsem totální lama a vysvětlují mi trpělivě i základní věci, tak ať vše pochopím jak funguje a co to dělá, když nefunguje... takže poučená lama si pak všímá příznaků a přijede dříve, než se něco pokazí fatálně, což je pro mechaniky nakonec taky lepší.
Tenhle je přístup je přece normální... bohužel ani zdaleka není běžný. Takže já je taky všude chválím a doporučuju. (A tohle nepíšu ani o Dancars ani o ProTurbo, ani s jedněma osobní zkušenost nemám).
Všechno mi vysvětlí, ukážou, poradí, řeknou, kdy se dá bez problémů použít neznačkový díl a kdy je třeba koupit originál.
A taky naopak řeknou ať neblbnu a neřeším prkotiny, popř. kdy už je nesmysl cpát do starého auta další prachy.
Když na to přijde, tak mě na dílnu pustí, ale tak nějak nemám důvod hledět někomu pod ruce, pokud nedělají něco "na počkání", kdy mě prostě jen zajímá jak to v autu funguje. Po opravě ukážou, v jakém stavu byl starý díl a co na něm bylo špatně.
Práce a zakázek mají až nad hlavu a stejně je zákazník zajímá. A to já jsem totální lama a vysvětlují mi trpělivě i základní věci, tak ať vše pochopím jak funguje a co to dělá, když nefunguje... takže poučená lama si pak všímá příznaků a přijede dříve, než se něco pokazí fatálně, což je pro mechaniky nakonec taky lepší.
Tenhle je přístup je přece normální... bohužel ani zdaleka není běžný. Takže já je taky všude chválím a doporučuju. (A tohle nepíšu ani o Dancars ani o ProTurbo, ani s jedněma osobní zkušenost nemám).
Naposledy upravil(a) Jackylle dne stř srp 29, 2018 4:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Re: Cvakání v motoru
Se to bojim dat i na vymenu oleje. Vzdycky me to vratili polity, olej centak nad rysku apod. A to nemluvim o brzdach. Co jde, tak sam. Bohuzel nejsou prostory a cas. Hledam fachmana a ne strelce.