Motor 180kw
Re: Motor 180kw
SZ
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Motor 180kw
nazdar subaráci,tak mi můj mazel zase jede a oprava ,neuvěřitelné,kolem eger ventilu vede svazek drátů k cívkám,byl položený na potrubí až se roztavila izolace a spojila kostru na egr,tím pádem to bylo v háji....dobrý autoelektrikář to našel,nejhorší že to ani nebylo vidět... a už jedu..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49361
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 180kw
No tak super. Takovýhle závady jsou na posrání.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Motor 180kw
Jo ,ale byl jsem z toho na pilulky ..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49361
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 180kw
No to ti věřím.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- dofi
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 348
- Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Černoch
- Bydliště: Jihlava
Re: Motor 180kw
Prosim o radu. Musel jsem dnes smazat 3 chyby(chyby P301,303,305). Misfire lichych valcu.
Motor jeden pekne. Od 1500-7000 otacek se mi nepodarilo, aby se chyby znovu vratily.
Mam to ignorovat nebo mel nekdo podobny problem. Motor ma 10000 km po generalce.
Kdy byly i meneny svicky.aspon podle me horsi nemciny. Byl domeho namontovat tak pred 600km.
Nevim jestli byly meneny i kabely. Kdyz mozne ze ty zustaly moje puvodni a maj 240 kkm.
Odesláno z mého MI MAX 3 pomocí Tapatalk
Motor jeden pekne. Od 1500-7000 otacek se mi nepodarilo, aby se chyby znovu vratily.
Mam to ignorovat nebo mel nekdo podobny problem. Motor ma 10000 km po generalce.
Kdy byly i meneny svicky.aspon podle me horsi nemciny. Byl domeho namontovat tak pred 600km.
Nevim jestli byly meneny i kabely. Kdyz mozne ze ty zustaly moje puvodni a maj 240 kkm.
Odesláno z mého MI MAX 3 pomocí Tapatalk
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2179
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Motor 180kw
Spíš tam zůstaly zapalovací cívky, ale jestli byly missfiry na celé půlce najednou, hledal bych zradu spíš někde v kabeláži...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Motor 180kw
Měl jsem ty stejné chyby. Obvykle se to objevovalo při klidné jízdě a pak se víc přidal plyn. Zpočátku jednou za třeba 200 km a pak se interval zkracoval.
Přícinou byl vadný solenoidový ventil na řízení sací vačky. Dá se to odhalit velmi jednoduše jestli je to tím - pro každou řadu válců je jeden solenoid a dají se vzájemně prohodit. Pokud se po prohozeni objeví kód na druhé straně, tak je to tím solenoidem.
Solenoid je držen 1 šroubem, pak protočit solenoid a vytáhnout (je tam těsnění a musí se překonat menší odpor). Umístění je u hlavy vačky, vedle plnicího hrdla oleje, na druhé straně se musí oddělat přivod vzduchu k filtru (nic zásadního, musí se oddělat i při výměně žárovky).
Snad to pomůže.
Přícinou byl vadný solenoidový ventil na řízení sací vačky. Dá se to odhalit velmi jednoduše jestli je to tím - pro každou řadu válců je jeden solenoid a dají se vzájemně prohodit. Pokud se po prohozeni objeví kód na druhé straně, tak je to tím solenoidem.
Solenoid je držen 1 šroubem, pak protočit solenoid a vytáhnout (je tam těsnění a musí se překonat menší odpor). Umístění je u hlavy vačky, vedle plnicího hrdla oleje, na druhé straně se musí oddělat přivod vzduchu k filtru (nic zásadního, musí se oddělat i při výměně žárovky).
Snad to pomůže.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Motor 180kw
Jo a prý je to hodně citlivý na kvalitu oleje.