Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Názor na Subaru Outback 3,0R (benzín), r. v. 2006 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned kvě 15, 2011 11:12 am
Příspěvky: 11
Hezký den,
chtěla bych se touto cestou zeptat na názor na výše uvedený vůz. Momentálně jsem dlouholetou spokojenou uživatelkou Subaru Impreza 2,0 (1998) a z důvodu rozrůstající rodiny bych potřebovala vyřešit prostornější, ale i bezpečnější přepravu. Impreza je pro mě synonymum spolehlivosti a absolutně bezproblémové údržby (byť za cenu vyšší spotřeby, ale i tak dostávala kvalitní palivo, oleje, atd.). Na Outbacka 3,0 jsem četla pozitivní i negativní recenze, nicméně našla jsem jich poměrně málo na to, abych byla schopná si utvořit nějaký ucelený názor. Potřebovala bych vědět, na co si u tohoto auta dát pozor, jestli je pravda, že po nájezdu 200 tis. km přicházejí nějaké extrémní problémy, atd. Za jakoukoliv informaci moc děkuji.


pon dub 09, 2018 11:31 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4267
Já bych to nekupoval, je to tak strašně návykový, že už člověk v ničem jinym jezdit nechce ::-((( :-DDD

Problémy má tenhle motor na plyn, který dlouhodobě spíš nepřežije. A druhý zásadní problém po 200.000km typicky je, že foukne těsnění pod hlavou. Takže pokud to nebylo přetěsněný, tak se to nejspíš brzo stane.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon dub 09, 2018 11:34 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned kvě 15, 2011 11:12 am
Příspěvky: 11
No o návykovosti něco málo vím, proto u nás i ta Impreza bude žít pravděpodobně až do smrti (naší :-) LPG určitě nechceme


pon dub 09, 2018 11:54 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 859
co na to říct...stejně jako jiný subarka, esli to bylo dobře opečovávaný, tak není co řešit...v něčem byl pofacelift lepší v něčem možná horší, 2006 je před. Bude trochu víc žrát a přehrávat jenom audio CD, v tomhle to jsou třetihory. Po 200tis je nějakej větší servis (už se mi to blíží), jinak servisovat to potřebuje blbosti jako kde co a jezdí to krásně...proti réze trochu parník no...drahý gumy (neni to koncernovej rozměr)...no a servisně buděš řešit aby ti to neshnilo jak je u subarek zvykem...tady je to pěkně zamaskovaný plastama.

mám to jako rodiný auto, děti v tom neblejou, v létě se to nepřehřívá, v zimě to topí hned...a zatim sem se vždycky vešel s bordelem. Doporučim koženej interier, proti hadru mnohem lepší na udržbu, krev i zvratky z toho šli skvěle dolu, rohlíky vysaješ...

Bezpečnější auto na transport dětí se v týhle kategorii hledá špatně, můj názor.

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon dub 09, 2018 12:16 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 03, 2017 10:12 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno/Zlin
Takove Volvo V70 bude urcite bezpecnejsi.


pon dub 09, 2018 12:24 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 209
ja poridil V70R a i pres nezne zachazeni mne postihla generalka motoru a od pocatku neskutecne zlobi elektronika, takze za mne >:-f mozna starsi a jednoduseji udelanou jednickovou radu V70 a samozrejme s jednodussim motorem 5 valcovou atmosferou, ale ja uz jsem rozhodnut zustat u subaru...


pon dub 09, 2018 12:37 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 67
Bydliště: Novohradský hory
Hlavne je treba si uvedomit, ze u 12 let staryho auta je bezpecnost velka neznama...

Predseda tady pred par dny daval fotky na pohled hezkyho Outbaca - kterej byl az nepekne nahlodanej zubem casu... Takze se odvazim pochybovat, ze korozi napadeny auto je nejak zvlast bezpecny. Navic pokud se nepletu, i airbagy maj zivotnost nejakejch 10 - 12 let a pak by se teoreticky meli vymenit atd...

Nevim, jestli je trilitr vzdy automat - pokud ano, tak je to dalsi vec, co se muze pokazit. Usporny to auto taky zrovna nebude...

Co jsem se koukal, tak zminovanej outback stoji nekde mezi 100 a 150.000. Pokud je hlavnim kriteriem bezpecnost, koupil bych za 150.000 nejaky petilety auto. Pokud je ta ctryrkolka nutnnost, pak tolik moznosti neni a Outback je jedna z variant - ale pred koupi bych odstrojil spodek a kouk se, jak moc je to zrezly. Z moji zkusenosti jsou opravy karoserie to nejnakladnejsi na aute (pokud teda Monique neumi se svareckou, strikaci pistoli a nema doma zdviz...).


pon dub 09, 2018 12:39 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4267
No, jeden z požadavků byl, že to má být prostornější... pětiletý auta do 150 jsou obvykle ty menší auta. Což je první věc. Druhá věc je, že bych silně pochyboval, že pětiletá fábie bude bezpečnější, než dvanáctiletej Outback. Crash testy teda dělat nebudu, koroze něco udělá, ale zase 06 by ještě nemusely být tak hnilý, aby to nešlo zachránit.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon dub 09, 2018 12:44 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 859
Gordiku sorry, ale meleš blbosti přečtený z netu, kde se výrobci aut snaží všemožně prodat nový vůz za každou cenu.

Koroze dnes (tedy u 12ti letého vozu) je jiný příběh jak u aut z 90tých let. Mluvil jsem o korozi lemů apod., ta se tady objevuje.

Pokud auto nebylo bourané (a u subar se bouračka pozná vcelku rychle), tak zas tak velký vliv orezlý části podvozku na chování při střetu mít nebudou. Za další si uvědom, na jaké urovni tenhle 12ti letej otík byl, když šel do prodeje a za mně je z pohledu bezpečnosti naprosto adekvátní i dnes. Dnes se hvězdičky loví hlavně a především za všechny možný elektro asistenty...tady už jsou výztuhy, deformační zony atd.atd...

Nezpochybnitelným faktem z pohledu bezpečnosti je schopnost aktivně se kolizi vyhnout a tady v tomto případě máš proti nějaký 5ti letý jebce všechny trumfy v rukávu...u tohohle auta už brzdy brzdí, výkon na zmizení máš dostatečněj (proti 5ti letý jebce za stejný prachy) a podvozek tě fakt nepošle proti zdi, pokud nejsi idiot.

3.0 je vždy automat a zjisti si něco o jeho poruchovosti než vypustíš podobný moudro prosím ...jsi zas někde v 90tých letech a i na mojem legu z roku 92 fungoval naprosto bezchybně než sem ho popravil vlastní blbostí.

Muj ota je rok 2005 a mám zrezlý akorát příruby na vejfuku...tolik k tomu korozí prolezlému...

Jak jsem psal, nesmí bejt bouraný a musí být opečovávaný.

K airbagům a jejich životnosti: po 10ti až 15ti letech by se měli měnit z preventivních důvodů, nikoliv proto, že by nefungovali. Ale statistiky nikde nehovoří o tom, že by ty pytle nevystřelili apod...takže bych v tom tak velké riziko neviděl.

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon dub 09, 2018 1:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 67
Bydliště: Novohradský hory
Hele, netvrdim, ze snidam moudrou kasi. Na druhou stranu si to necucam z prstu - beru info tady z fora. Ten zubem casu nahlodanej Ota je v sekci "Koroze na voze".

R.v. toho Otase nevim, od oka je to neco kolem 2006. Pokud se nepletu tak v prednim nosniku byla uz dira... Predseda z toho byl prekvapen - a ja dost rozcarovanej, ze je to vubec mozny. Nerikam, ze jsem odbornik pres auta - ale ten otas z venku fakt vypadal hezky a clen z fora asi vedome nekoupi vrak. Ale neni nic snazsiho, nez se onoho nestastnika zeptat, jak to s tou korozi bylo (treba to s tim uz kupoval a tudiz koupil za facku, ze...). Jen rikam - pokud ma bejt rohodujici hledisko bezpecnost, tak u tak staryho auta bych si to hodne dobre zkontroloval - protoze se to da castecne zamaskovat a ma to vliv jak na bezpecnost, tak na servisni naklady. A ano - i tak stary auto muze bejt v cajku.

To samy automat. Nikdy jsem nerek, ze je poruchovej. Ve 12 letech to auto bude za sebou mit 2-3 majitele a na hrbu 200.000 km. Nikdo nevi, jestli ten automat nekterej z predchozich majitelu vlastni blbosti nenacal, kdyz coZmo svoji blbosti ten svuj popravil. Proste za me - u manualu tyhle starosti (temer) odpadaj.

Taky netvrdim, ze u 12 let staryho auta nebudou fungovat airbagy. Muzou bejt v cajku, o tom zadna. Akorat u tehdle elektronickejch serepeticek s vekem auta roste pravdepodobnost, ze se na pristrojovce rozsviti kontrolka ohlasujici problem.

Jen rikam - auto relativne levny velky, spolehlivy a bezpecny je protimluv. Ta Impreza co ji ted ma Monique je proste auto, co kdyz ma benzin a olej, tak jede. Ten Otas uz je precijen komplikovanejsi stroj vyzadujici vic udrzby (treba menit olej v automatu). Z nekteryho pozadavku bude muset Monique slevit a univerzalne spravny reseni neexistuje. Bude zalezet na konkretnim stavu danyho auta atd. Za sebe muzu jen rict - ja bych si 12 let staryho trilitrovyho automata v cene ca. 150.000 nekupoval. Radci bych treba rok setril a koupil neco mladsiho bez automatu a 100% bez koroze. Impreza pokud to dobre chapu slouzi, takze neni kam zpechat.

Z myho pohledu lepsi davat provokativni pohledy na vec, nez tu chvalit Otase do nebes - a Monique si pak bude treba rvat vlasy. Rozhodne to prosim nechapejte tak, ze Otase hanim. Jak uz jsem psal - pokud to auto musi bejt ctyrkola, tak se ten vyber dost zuzuje a moc lepsich aut nez Otas nebude.


pon dub 09, 2018 2:25 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9721
Bydliště: Hradubice
Pokud se automat neprasil, tak podle mne bude lepší než manuál (mám doma 2xAT (12 let a 8 let) CVT (4 roky)). Před koupí určitě nechat projet Subaru servisem, aby vše důležité zkontrolovali. Já mám třeba 12 let staré SpecB a nemyslím si, že by to s bezpečností bylo na štíru. Byl jsem na svolávačce ohledně airbagů a vše v naprosté pohodě. Kolega schytal v otíkovi MY06 ránu z boku a policajti mu přímo řekli, že kdyby neměl Subaru, tak to nepřežije - schytal to na pravé zadní kolo a B sloupek (kolo zlomené). Podle mne bude mít i starší Outback lepší ochranu cestujících než novější menší auto.

_________________
quickly

Forester 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pon dub 09, 2018 2:43 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4267
Zubem času nahlodanej Ota je ve vlákně SPM - Outback H6; to co je v koroze na voze je úplnej čajíček :-DDD (jinak je to r.v. 2004).

Vlastní blbostí se podle mě dá popravit i ta manuální převodovka... A u manuálu spolu s tím se dá i jednodušejc popravit motor. To si člověk nevybere... Ten můj má za sebou přes 300k km, byl rezavej, přetěsňoval se motor, ale jinak žádná tragédie a nemyslím si, že přijde. Jasně, opravovala se 2x klimačka, semtam někde ložisko, hadice, silentblok. Ale tohle jsou zrovna komponenty, které tu imprezu budou potkávat taky... Kontrolka se mi žádná zatím nerozsvítila. Nicméně když se rozsvítí, tak se to vymění, ale zatím u všech aut co jsem viděl svítící kontrolka airbagu byla konektor pod sedačkou.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon dub 09, 2018 2:48 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned kvě 15, 2011 11:12 am
Příspěvky: 11
No vlasy si budu rvát v každém případě, protože údržbově nic lepšího než Imprezu stejně nenajdu [WINNER] Stříkací pistolí a svářečkou opravdu nevládnu a za Volvo/WV, aj. riskuju rozvod, protože už teď jsem vychytala správný okamžik, kdy můj chlap, zarytý mercedesář, kývnul aspoň na toho Otu, což považuju za největší úspěch :-) Ok, chápu to tak, že v prvé řadě mám hlídat stav karoserie (bouračky, rez), automat, pak jsem vyčetla, že i těsnění hlavy (po nájezdu cca 200k). Já do fóra psala hlavně kvůli tomuhle názoru, který mě trochu nahlodal, nicméně furt to psal bývalý majitel oktávky, což mě nutí to brát s rezervou a raději si zjišťuju info od povolanějších:-) http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Sub ... 19879.html


pon dub 09, 2018 3:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4267
Zvýšená spotřeba oleje byla věc 2.5 čtyřválců v těhlech ročnících (možná trochu starší). Setrvák zase u manuálních převodovek. Co se týče 35k ceny za rozvody a to, že ten setrvák měnili 3x, je spíš asi výběr nešťastného servisu. Brzdy na tohle trpí obecně, prevence je nechat to čas od času rozebrat a promazat (šikovnější dělají doma, jinak to zvládne servis během údržby).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon dub 09, 2018 3:11 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 67
Bydliště: Novohradský hory
Hele, ten nazor nemuzes brat az tak vazne - spousta blbu si kupovany auto ani poradne neprohlidne a pak se divi... V ty recenzi jde presne o to, o cem pisu - ze novejsi je nekdy lepsi... Proste kdyz najedu 30 tis/rok, tak nekoupim sedmilety auto s 200.000 najeto. Ale zduraznuju - to je muj osobni nazor. Resp. - ja jsem tu (pravem) za blbce, protoze znam auta "jen z obrazku" - a svitici kontrolka airbagu znamena navstevu servisu a par dni bez auta (spm ma zkusenosti, takze si behem 10 minut prehodi konektor a jde se dal. To samy koroze - tady je spousta sikovnejch lidi, co si to opravi, takze jim az tak rez nevadi - u me to ale znamena calovat praci mechanika za normalni sazbu - a to se prodrazi). A pro me plati umera - cim starsi a ojetejsi, tim vic oprav a udrzby a tudiz tim vyssi naklady, protoze mam ruce volsovy.

Proto kdyz jsem kupoval to svy slavny subaru, tak jsem si vzal automechanika a ten s prohlidkou stravil dopoledne... U subaru je trochu blby, ze spodek je zakrytovanej - a ne kazdej prodavajici asi bude souhlasit s tim, ze se auto pri prohlidce "castecne rozmontuje"... Ale bez duveryhodnyho mechanika do bazaru nelez a prohlidku nikdy nepodcenit - a je jedno, co je to za auto.

Idealni by bylo koupit od nekoho z fora - proste Otasu moc neni, mozna moc neprezenu kdyz reknu, ze pulka je sprasenejch. Koupit peknyho Otase neni jako koupit peknou skodovku, tech je vsude mraky. Tady na foru je i sekce Zajimavy inzeraty z netu - tak obcas koukni tam a na zdejsi inzeraty a treba se zadari...

Jinak abych rek celou pravdu: v rodine mame Renaulty, Suzuki, Skodovky a Subaru. Mozna jsme meli stesti - ale zavazny problemy se spolehlivosti nema zadna znacka. Skoro bych rek, ze jedno je za 18 (japonci vic reznou), druhy bez 2 za dvacet (Renda obcas rozsviti kontrolku, Skodovka chce obcas neco v hodnote par stokorun vymenit). Spis jde o stav konkretniho auta, nez rict, ze se subaru jistojiste nemuzes prohloupit.

Jinak osobne bych se zanovnimu Ecku od Mercedes Benzovy s 4Maticem nebranil... :-)


Naposledy upravil GordiK dne pon dub 09, 2018 3:37 pm, celkově upraveno 2



pon dub 09, 2018 3:21 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: