Nákup ojetého Subaru Outback
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
měli to tam asi tyden,a platnost inzeratu na sautu je mesic,rekl bych ze to fakt někdo koupil,tech aut není a ještě s takovym najezdem,a jestli to někdo chtěl...ale ty prachy bych za to taky nedal..
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Tohle jste někdo zkoumal?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... k/17529396
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... k/17529396
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
I přes velice příznivou cenu je toto na můj vkus už příliš staré auto...
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Outback této generace se mi v celku zalíbil. Jak je na tom ta 2.5ka s výdrží? 6ti hrnek je pro mě zbytečný, chtěl bych nižžší spotřebu a výkon u daily vozu také nebudu tolik potřebovat, v druhém autě ho mám dost. Na denní ježdění mám ted 3ku golfa syncro ale cítím že už se mi ho nebude chtí udržovat dlouho při životě A Otík mi příjde jako adekvátní nástupce tohotu nezmaru :D
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
To bylo co za auto, druhá generace 99-03? 2.5ky obecně s výdrží asi žádný problém neměly, kromě toho, že dost často žraly hodně oleje, takže to bylo potřeba kontrolovat a dolévat. Ale jinak to podle mě, pokud se s tím nebude jezdit čistě jenom po městě, žere úplně stejně jak H6 a H6 je úplně ultimátní daily car
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Psal jsem to sem do sekce 4. Generalce tj. 2003 dále. Verim ze H6 pojede hezky ale na to mam imprezu. Klidne bych sel do automatu, bude s tim pohodlnější tahání. Primárně jezdim denně 2km do práce a o víkendech dále za rodinou. Asi sem pochopil dobre ze outback je nazdvihane lego je tomu tak? Spis bych asi bral tu 2,5 myslim 121kw a zajima me jestli casto padaj nebo nikoliv?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Stejnej případ, ze začátku těch ročníků rádi žerou olej, pokud to nejezdilo bez něj, tak žádný zvlášť problémy. Ale stejně to o moc úspornější než H6 nebude
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
2,5 žerou olej víc či méně. Do myslím 2006 s nima byl větší problém, pak už to začlo bát lepší. Každopádně takový přijatelný standard je tak 1l/10 000 km. Motory jinak při přiměřené péči drží a dokonce i s plynem. Automaty u 2,5 mají nevýhodu tu, že to jsou jenom 4 kvalty. Ty 127 kw co jsem koukal mají navíc proměný časování ventilů a ofiko píšou tak o 0,3l menší spotřebu.
Jinak já jezdím dle PP s manuálem a 121 kw (a to jezdím svižně) v průměru za 8,7. Teď cesta 65 okresky-30 dálnice-5 město za 8,3. Když je to 70 město-30 dálnice tak se jezdí za 9,0. Velký výlety (dle popisku) s plným autem a rakví za 9,0-9,2. H6 v týhle generaci co vím jdou od nějakých 9,6 výš, průměr nějakých 10l/100 km
Jinak já jezdím dle PP s manuálem a 121 kw (a to jezdím svižně) v průměru za 8,7. Teď cesta 65 okresky-30 dálnice-5 město za 8,3. Když je to 70 město-30 dálnice tak se jezdí za 9,0. Velký výlety (dle popisku) s plným autem a rakví za 9,0-9,2. H6 v týhle generaci co vím jdou od nějakých 9,6 výš, průměr nějakých 10l/100 km
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3140
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
dle spritmonitoru:
2.5 121kW, průměr 9.24
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=121
2.5 127kW, 9.59 (ale je jich tam jen pár, málo na dobrou statistiku)
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=127
3.0 180kW, 11.13
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=180
2.5 121kW, průměr 9.24
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=121
2.5 127kW, 9.59 (ale je jich tam jen pár, málo na dobrou statistiku)
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=127
3.0 180kW, 11.13
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=180
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
11,13, s tim musí jezdit jak prasata Ale ty 2.5 asi budou zatížený stejnou chybou
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Ahoj všem, rád bych pořídil nějaké univerzální auto s rozpočtem okolo 150.000 Kč a do oka mi padl Outback BP, ideálně po faceliftu. Zkoušel jsem nejdřív hodně načíst a pochopil jsem, že chci ideálně 2,5i v manuálu bez LPG. V podstatě jediné, čeho se bojím, jsou ale servisní náklady oproti konkurenci napříkad v podobě Octavie 2 Scout, která je v užším výběru taky, ale srdce mě táhne spíš k Outbacku, kterej se mi vždycky strašně líbil... Dokážete mi říct, kolik vás průměrně stojí servis těchto aut za rok? A je někdo tady na klubu, kdo se specializuje na dovoz z Německa. Tady je totiž nabídka dost omezená...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Cromoly: jestli máš na auto rozpočet 150 tis., tak koukej spíš po zachovalých předfaceliftech. Ono to totiž chce nechat nějakou sumu na servis po nákupu. 15 let staré auto, kterého se někdo zbavuje, s největší pravděpodobností nebude bez jediné vady. To platí např. i pro toho Scouta.
Koukej na zachovalé kousky kolem kila, pozor na stav koroze (je dobrý vědět, kam koukat, on Outback je záludnej v tom, že se ledacos skryje pod oplastování).
Tenhle motor netrpí na nějaké zásadní záludnosti či problémy, zajímat by tě měla spotřeba oleje, ale to při prohlídce stejně nezjistíš. Každopádně spotřeba oleje do litru / 1000 km je u 2.5 spíš vlastnost než vada, čili především je potřeba hladinu oleje hlídat, protože bez oleje to dlouho vrčet nebude. Jinak s tímhle rozpočtem seženeš auto, který bude mít kolem dvou kil na hrbu. Možná bude výfuk na výměnu, možná tlumiče na konci životnosti, může se i stát, že bude téct řízení. Když se to nedoplní, zkurví se servo, stav zjistíš, když na místě při nastartovaném motoru protočíš volant mezi krajními polohami. Mělo by to jít plynule a nemělo by to nijak kvílet. Viskózní spojku zas prověříš tak, že při ohřátém motoru uděláš pár koleček po parkovišti, na každou stranu v plném rejdu. Zase by to nemělo nijak kopat, mlátit apod. Možná při nájezdu 200k bude i spojka blízko konce životnosti. No a všechny Subara trpí na brzdy, rády zatuhávají pístky či vodicí čepy a pak to za jízdy přibržďuje. Dá se řešit a ani to není drahé, ale musí se to kontrolovat.
Ohledně ceny servisu - záleží, jestli jsi schopen si něco na autě udělat sám, nebo se vším jezdíš do servisu. A pokud servis, tak taky odkud jsi, protože dobrých Subaru servisů u nás zas tak moc není. Ono brzdy, čepy nebo silentbloky zvládne udělat každej dobrej mechanik, ale třeba na přetěsnění ventilových vík už bych to osobně dal raději nekomu, kdo ta auta zná a umí. Jinak většina spotřebních věcí se dá sehnat jako druhovýroba různé ceny a kvality, to se od té Octavie moc lišit nebude. Originál díly jsou drahé, ale pokud to není nějaká notorická bolístka, dá se sehnat z vrakáče, na to tu taky jsou lidi
Koukej na zachovalé kousky kolem kila, pozor na stav koroze (je dobrý vědět, kam koukat, on Outback je záludnej v tom, že se ledacos skryje pod oplastování).
Tenhle motor netrpí na nějaké zásadní záludnosti či problémy, zajímat by tě měla spotřeba oleje, ale to při prohlídce stejně nezjistíš. Každopádně spotřeba oleje do litru / 1000 km je u 2.5 spíš vlastnost než vada, čili především je potřeba hladinu oleje hlídat, protože bez oleje to dlouho vrčet nebude. Jinak s tímhle rozpočtem seženeš auto, který bude mít kolem dvou kil na hrbu. Možná bude výfuk na výměnu, možná tlumiče na konci životnosti, může se i stát, že bude téct řízení. Když se to nedoplní, zkurví se servo, stav zjistíš, když na místě při nastartovaném motoru protočíš volant mezi krajními polohami. Mělo by to jít plynule a nemělo by to nijak kvílet. Viskózní spojku zas prověříš tak, že při ohřátém motoru uděláš pár koleček po parkovišti, na každou stranu v plném rejdu. Zase by to nemělo nijak kopat, mlátit apod. Možná při nájezdu 200k bude i spojka blízko konce životnosti. No a všechny Subara trpí na brzdy, rády zatuhávají pístky či vodicí čepy a pak to za jízdy přibržďuje. Dá se řešit a ani to není drahé, ale musí se to kontrolovat.
Ohledně ceny servisu - záleží, jestli jsi schopen si něco na autě udělat sám, nebo se vším jezdíš do servisu. A pokud servis, tak taky odkud jsi, protože dobrých Subaru servisů u nás zas tak moc není. Ono brzdy, čepy nebo silentbloky zvládne udělat každej dobrej mechanik, ale třeba na přetěsnění ventilových vík už bych to osobně dal raději nekomu, kdo ta auta zná a umí. Jinak většina spotřebních věcí se dá sehnat jako druhovýroba různé ceny a kvality, to se od té Octavie moc lišit nebude. Originál díly jsou drahé, ale pokud to není nějaká notorická bolístka, dá se sehnat z vrakáče, na to tu taky jsou lidi
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
To se nenech zmýlit,v D taky,a hodně dávali do těhle ročníku lpg od začátku.Cromoly píše: kdo se specializuje na dovoz z Německa. Tady je totiž nabídka dost omezená...
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
s tim olejem bych tolik nestrasil, tohle delaly model 2004-2005, nase 2,5 2005 brala 1l za vymenu, takze cca 15tis. jinak souhlas, koroze koroze koroze, tohle pohlidat, pac motor postavis, ale sehnat slusnyho klempire, temer nemozno.
jinak auta vozi vrtas
memberlist.php?mode=viewprofile&u=222
jinak auta vozi vrtas
memberlist.php?mode=viewprofile&u=222
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Nákup ojetého Subaru Outback
Mě se celkem povedl kup auta z IT od druhého majitele tady v čr. Na tom spodku je to fakt znát, hlavně pokud to v čr nechal někdo hned něčím nastříkat.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)