Stránka 2 z 3

Re: WRC kridlo 08

Napsal: pát bře 11, 2011 7:06 pm
od tango
M.Z., a co destičky,kotouče,spojka to nějak netrpí :655:

Re: WRC kridlo 08

Napsal: pát bře 11, 2011 8:28 pm
od M.Z.
Stejně jako na WRX, STI snese navýšení na 400k, takže v sérii naprostá pohoda.

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 8:37 am
od tango
tak to je velmi milá zpráva, takže pokud si vezmu jen to, že řídíci jednotka je naladěna na 98, tak neřešit :850: Klasické ježděni pohoda občas zatopit pod kotlem je stejně normální jak u WRX tak STI :850: Je pravda, že se mi potvrzuje info i od Bobeše, že ja to fakt téměř stejný, pokud máš WRX tak stejně začneš předělávat všechno možný :657: D9k M.Z. :pr:

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 2:52 pm
od Cetka
M.Z. hele ja nevim ale naplne jsou jinak velky, Sti MY10 bylo drazsi na servisu v prumeru o 3-6 tis. dle informaci co jsem dostal.
Samozrejme spotrebni material je drazsi.
Jelikoz to mam novy tak jezdim pouze do autorizaku, a to by se celkem slusne promitlo.
karosarske veci jsou take mnonasobne drazsi. ja muzu brat treba blatniky z normalni imprezy...

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 5:16 pm
od M.Z.
O žádných výrazně větších náplních nevím, které konkrétně to jsou?
Rozdíly jsou minimální, je rozdíl autorizák a autorizák. Já jezdím tam, kde mě nenatahujou. Z legrace jsem se informoval a servis (standardní výměna oleje) není nijak zásadně dražší.
Karosářské díly nepovažuju za servis, navíc to kryje pojistka, předpokládám ťukanec, jiný důvod výměny není.
I kdybych teoreticky připustil rozdíl 3-6 tkč na servisu po 15tkm, je to tak pádný důvod, proč nechtít STI?
Já vidím jediný negativní pádný argument v pořizovací ceně, jinak jen samé výhody vůči WRX.
Jestli si dobře pamatuju, tak prohlídka po 15tkm, stála okolo 4tkč, to zaplatím snad i za servis Punta. Fakt by mě zajímaly konkrétní dramatické rozdíly v nákladech.
Jak říkám, rozdíl, který stojí za zmínku jsou jen pneu. Brzdy na XT(destičky) mi vydržely 20tkm, pak jsem stejně dával STI. Ty taky vydrží cca 20tkm (podle stylu jízdy), ale aspoň trochu brzdí, kdežto na WRX brzdách je to o hubu.
Díly podvozku jsou drahé i na WRX, navíc není třeba používat jen origo Subaru.
Když ho moc chceš, tak si to zařídíš, abys ho měl. Sny se mají plnit a ne hledat důvody, proč to nejde.

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 6:32 pm
od tango
teda kucí, to je dobrá debata :845: Fakt by nebylo naškodu udělat porovnání malej servis a velkej servis WRX versus STI :850:
Pneu bych neřešil, pokud tobudeš rvát tak ti nevydrží ani na GX Impreze, no já je od dělal v létě za 7000 tedy dojel zimáky, ale tam fakt bylo :zachod: před tím 5mm :850:
Jestli jsem tak dobře pochopil tak použítí olejů jak motor, tak diferáky je stejný :850: No a v převodovce se nemnění :655:

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 7:18 pm
od M.Z.
Není to žádný velký rozdíl ani proti 2,0 v převodovce se samozřejmě mění, ale ty rozdíly v ceně náplní jsou minimální, navíc jdou výrazně redukovat použitím vlastních olejů. Já to ale nedělám, protože autorizák ve FM má akceptovatelné ceny, takže mi to za to nestojí.
Aspoň má Ondra Ptáček ( přijímací technik) větší obrat, což se mu určitě projeví ve výplatě a on se pak víc snaží :845:
K porovnání servisu WRX vs STI, mi stačí srovnat s XT. Žádný rozdíl, který by stál za řeč a normovanou spotřebu má snad STI ještě menší.

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob bře 12, 2011 10:35 pm
od tango
jasný chápu, takže prostě co je největší darda tak gumy, když řežeš zatáčky :845:

Re: WRC kridlo 08

Napsal: ned bře 13, 2011 12:59 am
od Cetka
Rozdil jsou brzdy, tam se vysypes hnedka, wrxo nebrzdi desky sou mekky smesi, ale sti neni o moc lepsi. a pritom si zaplatis o nejakou tu kacku zvlast, muj sen Sti neni :D
jako jestli to beres takle, tak samozrejme ze muzes servisovat sti i za cenu wrx nebo 2 litra, taky muzu mit servis za naklady a bez prace, ale jsem zasadni v tom, ze kdyz nove tak autorizak po dobu zaruky, pak mi to je sumak, To ze si kupuju vlastni lepsi olej atd.... to dela asi kazdej. Kdyz chces, tak te to auto bude stat stejne, ale kdyz to mas jako clovek automobilem nepoliben, tak tam rozdily jsou a nejsou male.
A jestlize mas novy wrx za 650k nebo sti za 900-1,2 tak to je taky rozdil.

Re: WRC kridlo 08

Napsal: ned říj 07, 2018 9:51 pm
od Venc8
Nemáte někdo aktuální tip, kde sehnat Sti křídlo na hatchback? Zatím jsem našel nejlevnější za cca 8k a to se mi za kus laminátu zdá poměrně dost. Případně kdyby někdo měl na prodej, klidně i lehce poškozené...

Díky V.

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob led 12, 2019 5:01 pm
od Venc8
Nemáte někdo zkušenosti s tímto prodejcem?

https://www.ebay.ie/itm/SUBARU-IMPREZA- ... 1860198670

Konečně přijatelná cena...

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob led 12, 2019 5:06 pm
od hamoun
a ... tobe se to libi?
jasne .. origo wrx je zoufale ...
ale STi je STi (myslim kridlo .. a teda i cele auto :D )

Odesláno pomocí Tapatalk

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob led 12, 2019 5:09 pm
od Venc8
Mě to připadalo stejný jako STI...

Re: WRC kridlo 08

Napsal: sob led 12, 2019 9:35 pm
od hamoun
tvarove je to podobne / stejne (boky) , ale je to "prilepek" na soucasne kridlo (WRX) …
STi je v kuse (shora to je proste jeden kus) a brzdove svetlo ma na sobe na "konci" … tady vidíš, ze je tam to puvodni ...

Re: WRC kridlo 08

Napsal: ned led 13, 2019 7:38 am
od Venc8
Jj, to už jsem z toho vykoukal. Mě to teda vzhledově neuráží a zase je to 3t. vs 8t. No nic, jestli do léta nepotkám někde originál sti, tak do toho půjdu.