Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Odvzdusnenie brzd 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 10, 2019 9:09 am
Příspěvky: 1
Zdravim chalani som tu novy. Mal by som otazku dal som si vymenit platnicky a kotuce a mechanik mi to nevie odvzdusnit ani po vymene brzdoveho valca. Nemate s tymto niekto skusenost ? Je to outback 2001 2,5 awd


ned bře 10, 2019 9:17 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35922
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ahoj Marceli, vítej. Mechanik měnil hlavní brzdový válec a neumí to odvzdušnit ? To teda není moc zručný mechanik.
V tomhle není Subaru jakkoliv specifické. Brzdový systém se odvzdušňuje stejně jako u jakéhokoliv jiného auta.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned bře 10, 2019 10:06 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 2291
Bydliště: Beskydy
měnil jsem brzdovou kapalinu u outbacka a taky jsem trochu zápasil s odvzdušněním nevím proč , nikdy jsem s tím problémy neměl , ale nějak se mi to podařilo zavzdušnit , auto brzdilo normálně akorát šel pedál dost nízko tak bylo jasné že nějaké bublinky vzduchu někde jsou , chvíli jsem s tím jezdil a pak jsem to zkusil znovu odvzdušnit, nikde jsem bubliny neviděl odcházet nicméně to pomohlo a je to už ok
takže podle mě pokud s tím jde jezdit tak chvilku pojezdit a pak zkusit znovu odvzdušnit
u forestra jsem nikdy problém neměl, možná jsem něco udělal nevědomky blbě pomáhal mi 8 letý syn se šlapáním na brzdu


ned bře 10, 2019 5:52 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 10513
Bydliště: Most
Myslím že se tu řešilo, že pokud je to úplně zavzdušněný, tak je potřeba nejdřív "aktivovat"abs . Tzn šlápnout pořádně na brzdy aby muselo sepnout.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


ned bře 10, 2019 6:07 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 12, 2010 8:01 pm
Příspěvky: 668
Bydliště: Kousek od Berouna
Moje Turbolegacy třeba neni možný ovzdušnit s nenastartovanym motorem - ani šlapánim na brzdu, ani odsávačkou.. Stejnej problém jsem měl s Mazdou 323F BA. To jsou ale jediný auta kde musel běžet motor, s jiným jsem problém neměl 8-?

_________________
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07


ned bře 10, 2019 7:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 6106
Bydliště: Praha
námořník píše:
Myslím že se tu řešilo, že pokud je to úplně zavzdušněný, tak je potřeba nejdřív "aktivovat"abs . Tzn šlápnout pořádně na brzdy aby muselo sepnout.

Také si myslím, že to bude zavzdušněné ABS.
U tohoto ročníku by jeho aktivace měla jít spustit klemou na diagnostickém konektoru.
Ale to "šlápnout pořádně na brzdy aby muselo sepnout" funguje spolehlivě. :-)
Po té aktivaci ABS se to musí samozřejmě odvzdušnit.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned bře 10, 2019 11:11 pm
Profil
mnov píše:
Také si myslím, že to bude zavzdušněné ABS....

....."šlápnout pořádně na brzdy aby muselo sepnout" funguje spolehlivě.
Po té aktivaci ABS se to musí samozřejmě odvzdušnit.


Šlápnout pořádně na brzdy, aby muselo sepnout ABS ???
Co je to za blbost?
Já myslel, že u stojícího vozidla nikdy k aktivaci ABS nedojde, neb je k tomu potřeba rychlost vozidla alespoň 4 km/h.

Není lépe manipulovat s brzdovým systémem tak a měnit brzdovou kapalinu způsobem, aby k zavzdušnění hydraulické jednotky nedošlo ?
Není to tak složité...


pon bře 11, 2019 7:01 am
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35922
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Taky tím není míněno šlápnutí na brzdy u stojícího vozidla. Míní se tím projetí auta, aktivace pumpy ABS a opětovné odvzdušnění.
Jinak mi ale úplně nejde do hlavy, proč by při výměně hlavní pumpy, mělo dojít k zavzdušnění systému, respektive ABS. Ale samozřejmě nevím, co s tím servisman dělal a jestli si tu kapalinu nenechal vytéct všechnu.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon bře 11, 2019 7:08 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
VDC píše:
Taky tím není míněno šlápnutí na brzdy u stojícího vozidla. Míní se tím projetí auta, aktivace pumpy ABS a opětovné odvzdušnění.
Jinak mi ale úplně nejde do hlavy, proč by při výměně hlavní pumpy, mělo dojít k zavzdušnění systému, respektive ABS. Ale samozřejmě nevím, co s tím servisman dělal a jestli si tu kapalinu nenechal vytéct všechnu.


No, možná jsem příliš úzkostlivý, ale obávám se, že pokud dojde opravdu k masivnímu zavzdušnění té hydraulické jednotky, tak její odvzdušnění není vůbec jednoduchá záležitost.
Proto také při výměně brzdové kapaliny mám vždy připraveno mnoho litrů nové a úzkostlivě dbám na to, aby k jakémukoliv zavzdušnění systému při plnění nové a odpouštění té staré nemohlo dojít.


pon bře 11, 2019 7:18 am
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35922
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to samozřejmě. To já taky. Je to rozhodně o starost méně.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon bře 11, 2019 8:13 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16600
Bydliště: Praha
U tohohle modelu se dá už zapnout čerpadlo i diagnostikou. Teda u modelu s VDC určitě, u ABS ale asi taky.

Jinak měnit hlavní brzdový válec kvůli zavzdušnění je taky dobrá varianta. :-DDD

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte bře 12, 2019 12:11 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 561
Ahoj,
mám problém. Potřeboval bych odvzdušnit brzdy u Outback 2.5i 2007.
Stáhnul jsem si developerskou verzi FreeSSM, jenže při připojení k ABS mi to napíše chybu komunikace. Připojení k motoru/převodovce funguje normálně. Tenhle model ještě nepodporuje komunikaci s ABS přes FreeSSM?
Koukal jsem, jestli tam nemám něco podobného https://mnsubaru.com/threads/how-to-cyc ... ost-655503
a nic jsem nenašel.

V návodu je že přes Subaru select monitor.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... 7%20(BP-BL)/2007/6%20CHASSIS%20SECTION/ABS%20ABS/3%20ABS%20Sequence%20Control.pdf

Lze tu sekvenci nějak spustit v domácích podmínkách? Po louce se mi fakt jezdid nechce :-/

_________________
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 90 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 300tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)


sob čer 13, 2020 7:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 5287
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Proč nechce? Je to to úplně nejjednodušší řešení. Párkrát to na kluzkém utrhneš do smyku a máš vyřešeno.

_________________
2x Libero E12 ('95 a '98)


sob čer 13, 2020 8:32 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 561
Protože mi příde jednodužší to odvzdušnit, když je to celé bez kol a na špalkách, než pod to pak lézt.

_________________
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 90 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 300tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)


sob čer 13, 2020 9:49 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16600
Bydliště: Praha
To ne, že ještě neumí přes FreeSSM, ale už neumí přes FreeSSM. Navíc nikdy to nešlo přes stejný HW (K-line kabel) jako SSM2. Nejsnazší je to spustit přes Delphi diagnostiku, když nemáš origo. Ale třeba u mě na BLE to čerpadlo spustit přes Delphi nejde.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


sob čer 13, 2020 3:15 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: