Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Legacy r.v.2001-přibržďují před.kola 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 19, 2012 6:49 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Valašské kotáry
Mám Legacy III, přibržďovalo mi přední kolo-dost brutálně, vše bylo žhavé. Sundal jsem třmeny, vyndal desky, zkusil několikrát zamáčknout válečky. Vše jsem vyčistil, poskládal, dal nové desky, které chodí volně. Kolo přibrzďuje dál a navíc přibrzďuje i druhé přední.Rozebráno, vyčistěno, nové desky, brzdiče chodí pěkně. Po jízdě neudržím na kotouči prst-úplně horké. Nevím si už rady, čím by to mohlo být. Jinak brzdí dobře. Až na to přibržďování a hřátí.
A ještě jeden dotaz. Na vodící tyčce brzdiče je gumička. Jakou má funkci? Musí tam být? Byla steřelá a skororozpadlá, dal jsem ji pryč.Jde to někde koupit? Budu vděčný za rady.

_________________
Subaru Legacy Break III,r.v. 2000, 92KW,


pon pro 26, 2016 6:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Gumička na čepu je tam dle mého názoru jen pro tlumení klepání.
To přibrzďování bude asi klasický problém s orezlými písty brzdičů. Dají se nové destičky a orezlá část se zasune do brzdiče a drhne to.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pon pro 26, 2016 7:55 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
Příspěvky: 301
Bydliště: Brno-venkov
Jakou tloustku ma kotouc? Uz jsem se 2x setkal s nevracenim se pistkum kvuli hodne jetym kotoucum. Po jejich vymene pak vse OK.

_________________
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006 Obrázek
Suzuki Ignis 1.3i 2006 Obrázek
exHonda Civic 1.5i VTEC-E 1996 (2013-2015)
exLada Samara 1.3i LPG 1989 (2007-2013)


pon pro 26, 2016 8:09 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 19, 2012 6:49 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Valašské kotáry
LukasV píše:
Jakou tloustku ma kotouc? Uz jsem se 2x setkal s nevracenim se pistkum kvuli hodne jetym kotoucum. Po jejich vymene pak vse OK.

Kotouče jsem sice neměřil, ale nemyslím, že by to tím mohlo být.Jsou už určitě dost opotřebované, ale hladké a nezvlněné. Naopak. Protože tam mám nové skoro desky, jsou pístky hodně zatlačené.Snad mohu ještě dodat, že coby motorkář najedu s autem za rok cca 3-4 000 km, i když jezdím denně autem do práce 3km tam, 3 zpět.

_________________
Subaru Legacy Break III,r.v. 2000, 92KW,


pon pro 26, 2016 8:22 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 21, 2009 8:38 pm
Příspěvky: 995
Bydliště: Rousínov
Nelaboruj, sundej trmen, namaz vodici cepy trmenu a nasad nove prachovky!!! To jsou ty gumicky ktere jsou tam nutne!!! Budes met po problemu!!! Pokud bide problem pretravat vytahni pistky a dej nove tesneni.

_________________
Impreza 2009 1,5
Forester 99 2,0
ex:
Forester 99 2,0 AT Silver
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99 Red; 99 turbo Green
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0 Silver
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 AT green; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6


pon pro 26, 2016 8:24 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 73
Bydliště: Liberec/Jablonec/Jabloneček
já s tim kdysi laboroval u escorta. udělal sem komplet repas brzd, kterej nepomohl, a nakonec byly zarostlý hadičky.

_________________
Subaru Forester SG 2.0 MY2006...02/2017 <---- Obrázek komb. LPG+Benzín ...o autě
Subaru Justy G3X 1.3 MY2005......11/2014 <---- Obrázek benzín a až vyrostu, bude ze mě Forester


pon pro 26, 2016 10:25 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 10, 2013 8:24 pm
Příspěvky: 97
Bydliště: Pardubice
problem bud v hadickach nebo se ti krizi brzdovy trmen ve vodicich cepech .. guma funguje coby prachovka aby se do pohyblive casti nedostaly necistoty .

_________________
> Subaru Outback MY2001 2.5 MT LPG <

Výměny čelních skel - ! pro vozy Subaru speciální akce !
bližsí info přes SZ


pon pro 26, 2016 11:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6813
Bydliště: Nové Hrady
Ja jsem na H6 resil uplne stejnej problem. Uz jsem mel podezreni na odchliplou vnitrni cast gumovy hadice k brzdici, ktera by pak fungovala jako jednocestnej ventil, ale nakonec pomohlo az nekolikery rozebrani brzdicu, olapovani pistku a vymena vsech gumovych casti + kompletni vymena brzdovky - strojem v servisu. Hlavne dulezite - nemazat gumicky a prachovky nicim na bazi ropy. Pouze silikonovym mazivem (ja napriklad jeste pod prachovky striknu trochu silikonovyho spreje nebo v nouzi brzdovku. Jinak se nafouknou a pak to drhne.
Jo a ten gumovej krouzek na cepu ma skutecne jen funkci vymezit vuli proti klepani. Hlavne aby to chodilo volne a vsechny pistky pokud mozno stejne.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


úte pro 27, 2016 8:48 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17029
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Odpovědí dostatek. Je vidět, že všichni přišli do práce po vánocích. ;-D

Brzdy jsou jednouchá mechanika. Jestliže jsi měl rozebrané brzdy, vyčistil a namazal jsi čepy a ty chodí volně, kotouč má povolenou tloušťku a už nevíš, čím by to mohlo být, ale neměl jsi venku pístky, tak tam bych řekl, že je zakopaný pes.
Při tvém nízkém nájezdu, je skoro jisté, že pří více sjetých destičkách pístky z venčí oreznou a při montáži nových destiček, když pístky zatlačíš do těla brzdiče, díky rzi nechodí pístek volně a zůstává zaseklý. Krok pístku je krátký, takže musí být v dobrém stavu, aby se vracel do brzdiče.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


úte pro 27, 2016 9:05 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Příspěvky: 743
dnes sem to dělal,kolo se hřálo už jak svině,čepy v pohodě čístý a namazaný ale byl zarostlý spodní píst,prachovka už není v nejlepší kondici,bude to chtít rozhýbývat častejc,teď je to cajk.


úte pro 27, 2016 7:33 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 19, 2012 6:49 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Valašské kotáry
thunderace píše:
dnes sem to dělal,kolo se hřálo už jak svině,čepy v pohodě čístý a namazaný ale byl zarostlý spodní píst,prachovka už není v nejlepší kondici,bude to chtít rozhýbývat častejc,teď je to cajk.

Jak to tak čtu, nejlepší bude vyměnit všechny prachovky a gumy na brzdách. Jasně budu hledat na netu kde to objednat, ale kdyby někdo měl typ, uvítám. Předem děkuji

_________________
Subaru Legacy Break III,r.v. 2000, 92KW,


úte pro 27, 2016 7:45 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha 3
Sice pozde, ale treba pomuzu nekomu dalsimu. Nejspolehlivejsi a i nejlevnejsi (kvuli cene desticek a kotoucu a pracnosti rozebrani) je udelat si komplet repas brzdicu, sada treba od Frenkit stoji par kacek. Menil jsem i pistky a vodici cepy, je to prace na jedno odpoledne a brzdi to jak novy. Blby je, ze kdyz se to takhle komplet udela, tak nejspis zacnou klepat brzdice. Obcas si pri jizde u nas po kostkach rikam, jestli jsem to nemel nechat zatuhly :-)

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


sob led 14, 2017 1:14 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 19, 2012 6:49 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Valašské kotáry
Díky. Koupil jsem veškeré manžety a všechny gumičky na přední brzdy včetně nových vodících tyček. Největší strach mám z vyndání válečků (pístků) a výměny jejich těsnění. Doufám, že to zvládnu. Nemám teplou garáž tak čekám na teplejší počasí.

_________________
Subaru Legacy Break III,r.v. 2000, 92KW,


sob led 14, 2017 2:28 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha 3
Dulezity je ocistit poradne brzdic okolo pistku od pripadny rzi, pomuze dremel s dratenym kotouckem. Potom maznout vazelinou na brzdy Ate, nasadit vnitrni krouzek, na pistek si nasadit vlnity gufero, nenasazovat do toho horniho zlabku, ale pretahnout cca do pulky pistku, rozbalit gufero a nasadit do zlabku na brzdici, zatlacit opatrne rovnomernou silou pistek uplne nadoraz dolu a pak opatrne zajistit dratenou pruzinkou gufero. Blbe se to vysvetluje, ale jde to celkem dobre, prvni pistek je ojeb, zjistis jak na to a pak uz to jde. V lete na chalupe jsem to delal cca 4 hodinky, komplet s odvzdusnenim a kecanim okolo :) cistyho casu podstatne min. A doporucuju koupit rovnou i hadicky, treba od TRW se da koupit jedna za cca 3 stovky a urcite se to vyplati, protoze pak uz mas brzdy komplet hotovy a muzes to pustit z hlavy. >B-) at se dilo zadari

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


sob led 14, 2017 2:50 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 390
Jen drobná připomínka: když se to ohřeje moc, tak utavíš ventilek a máš problém. Takže delší cesty bez opravy nedoporučuju.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


sob led 14, 2017 4:59 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: