SubaruFanClub.cz
https://subarufanclub.cz/forum/

brzdové kotouče + destičky
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=99
Stránka 60 z 69

Autor:  dethroned [ stř led 11, 2017 8:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

mám bremba vepředu kotouče i destičky a rozhodně nepískají. a to jsem ani nedával ty tlumící plíšky ani pastu. ale je pravda že práší hodně...

Autor:  Juras [ stř led 11, 2017 8:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

Já mám zkušenost s vrtanejma takovou, že praskají a už to na autě nechci.

Autor:  VDC [ stř led 11, 2017 10:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

Všichni, co tu kdy měli vrtaný kotouče nakonec psali, že to praská.

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek :) Myslím v danym poměru. Třeba EBC doporučuje, když dáš dopředu GreenStuff, tak dozadu dát obyčejný (Ultimax). Jestli teda neplánuješ následně řešit i předek.

Já teda měl taky vždycky pocit z mdlýho projevu brzd jenom do tý doby, než jsem vyměnil přední brzdy (chápej kotouče + desky). Ono jo, u subaru se na to musí trochu víc šlapat, což může člověk zvyklýho na koncern nebo ford, kde stačí o brzdovej pedál zavadit a spouští se ABS, trochu odradit nebo mu to připadat mdlý. Ale když se tam daj pořádný komponenty, tak se na brzdy dá rozhodně spolehnout.

Autor:  ybrcek [ stř led 11, 2017 11:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru

na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný

Autor:  spm [ stř led 11, 2017 11:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

mam desky bremba vsude a piskalo to dost. ale popravde nevim, co je pod nima za kotouce, ty tam zustavaly jeste puvodni. Paradoxne je to mozna tim, ze moc nebrzdim. Piska to jenom pri pomalym pribrzdovani a kdyz se nekde zabrzdi fest, tak to da nejakou dobu pokoj.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Autor:  Traveller [ stř led 11, 2017 11:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

ybrcek píše:
já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru

na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný


Myslím, že jsme tu před pár měsíci řešili, že tam regulátor je. Zrovna tuším Honza k tomu měl co říct. ;-D

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 11:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

ybrcek: Je tam. Podle modelu, tedy spíš ročníku, buďto konstantní omezovač tlaku nebo novější mají brzdovýho asistenta a ten si tlak už řídí přímo.

Taky to je daný konstrukcí brzd, kdy zadní mají přecijen menší třecí plochu a jeden pístek. Ale pořád to je celkově nastavený, že to počítá s originál komponentama, což budou mít přední i zadní desky stejnou směs. Takže když se dozadu dají lepší, tak pak ten zadek může být přebrzděný až to musí chytat ABS, aby se neblokoval. Samozřejmě mám na mysli nějaké větší brzdění, ne při normální jízdě. Ale zase je dobrý to ani nepodcenit, aby pak auto nemělo tendenci se při prudkym brzdění stáčet zadkem dopředu. Chce to vyladit.

Já mám vpředu EBC obyč kotouče a GreenStuff desky a vzadu ATE kotouče a desky nějaký obyč, myslím Textar. A funguje to moc pěkně.

EDIT: Takže tím chci říct, že pokud dopředu neplánuješ nějaký RedStuff, YellowStuff, DS Performance nebo tak něco, tak dozadu dej normální kvalitní brzdy. Třeba ATE/ATE. A s povrchovou úpravou, aby hned neorezly. To je pak hnusný. :)

Autor:  Slavek_xxx [ stř led 11, 2017 11:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

A hlavne - kazdou vymenu oleje vsechny brzdy nechat vycistit a namazat - vlastni zkusenost. Jinak to nebrzdi a rezne >:-&

Autor:  hamoun [ stř led 11, 2017 6:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

HonzaCZ píše:
Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek


ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 6:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

hamoun píše:
ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...
Ano, proto jsem tam psal "Myslím v danym poměru." :) To znamená, že hůř absolutně, ne relativně. Ono do toho zasahuje spousta parametrů, od typu auta až po řidičský nároky a styl jízdy. Každopádně vždycky je lepší, když zadek bude brzdit trochu hůř i relativně, než kdyby brzdil moc. Ono se takový univerzální doporučení dost blbě konstruuje. :) To si musí každej vyzkoušet. Ale já mám pocit, že kdybych dal dozadu taky GreenStuff, tak to už bude moc.

Autor:  hamoun [ stř led 11, 2017 7:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

ja jezdil yellowstuff na obou nápravách ...
ale to chce zkouset ... a pokud clovek moc nebrzdi, na nic neprijde, není potřeba nic resit a jezdit klasiku ...
ja když menil +- 2 sady do roka, jsem to zvladal i porovnávat ...

Autor:  ybrcek [ stř led 11, 2017 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

Ještě se zeptám výměna zadních desek. Je tam nějaký zádrhel? Něco jako u nových GM zadních trmenu třeba že se pistek musí při zatlačení do brzdice ještě otáčet. A podobný špeky. Díky

posláno z sgs6

Autor:  HonzaCZ [ čtv led 12, 2017 12:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

hamoun: No jo, tak to je jasný. Když měníš sadu 2x ročně, to se to laboruje. :)

ybrcek: Hh, to má GM teď nově? Fordy to měly od 80. let... kvůli ruční brzdě, která brzdila deskama na kotouči. Subaru má vzadu kotouč kombinovanej s bubnem a na ručku je tam ta bubnová brzda. Takže jen pokud bys měnil kotouče, tak je potřeba nejdřív povolit stavěcí šrouby a pak teprve sundavat kotouč. Jinak si můžeš vytrhnout vodící trny paken.

Autor:  ybrcek [ čtv led 12, 2017 7:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdové kotouče + destičky

GM to má od 2003 tuším kdy vyjela Vectra C , Vectra B měla ještě bubnokotouč, nebo kotoučobuben jak kdo chce

to byl jen příklad, jde mi o to abych se na něčem nezasekl

Stránka 60 z 69 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/