Re: brzdové kotouče + destičky
Napsal: pon kvě 13, 2019 1:32 pm
viz nize
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.Nevím, kde servisuješ, ale z AWD mi přišla široká nabídka kotoučů a desek:
OEM kotouč: 3700Kč/ks (asi bez DPH?!?)
OEM desky nevím přesně, ale kolem 5000Kč/přední sada
Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja jsem desky a kotouce na predek za 40 nekoupil, ale desky a kotouce EBC na predek i zadek za 27. Penize si bohuzel jeste netisknu.Ty jsi halt dobrý zákazník, co nekouká na nějakou tu korunu a řídí se tím pravidlem, že "kdo chce mít vopici, musí mít na banány"...
To je daný brzdovým systémem. U Subaru vím o 2 tloušťkách na předek: 30 mm (limit 28) a 24 mm (limit 22) a dvou na zadek: 10 mm (limit 8,5) a 18 mm (limit 16). Tloušťka novýho se může lišit max. o nějaké nízké desetiny mm, a to ještě jenom dolů. Pochybuju, že EBC by byly tlustší než OE, protože by se tam prostě nevešly.lazard píše:Drive nekdo psal, ze Ultimaxx je totez co Turbo Groove. Neni. Utimaxy maji jen rovne drazky, kdezto Turbo Groove maji zahle spolu s doliky a Ultimaxxy jsou podle mne i tensi (kotouce), ale nevam pro to dukaz.
Já jsem věděl, že je nutno se Olomouci vyhýbat širokým obloukem a dokonce jsem to tady už někomu rozmlouval. Tak teď se mi to aspoň potvrdilo.lazard píše:
Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.
Fakt je ten, ze OE veci jsou pekne drahe. Napr., puvodne jsem chtel OEM kovane BBS rafky a byly za 29 tisic (cenre) a 40 tiic (stribrne) s DPH za KUS. Cili jsem radeji za cenu jednoho koupil 4 jine a jeste mi zbylo. Takze bych i veril tomu, ze desky a kotouce OE pak vyjduo na tech 40. Ale me to vlastne vubec nezajima, protoze ja oz mam nove EBC.
Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja …
Tak a máme tu výsledky dlouhodobého (vlastně spíš krátkodobého) testu EBC YellowStuff. Brzdí dobře, za studena i na okruhu, nikdy neztratily brzdný účinek, ale platí za to svým "masem". Vydržely u mne 3000 km a síla obložení je již tenčí (2 mm) než podkladový plech (3 mm)..dundee. píše:Ano, mám teď EBC Yellowstuff, poprvý a zkušebně.
Menil jsi soucasne kotouce i desky (obe EBC)? Pokud ano, jak dlouho (kolik km) si je zajizdel, nez byly podle Tebe plne sedle a fukcni?Ke kotoučům (taky EBC) se chvovaly stejně jak OrangeStuff. Zmizely 2 desetinky, a vyleštěné jsou furt stejně, žádný matný samet. Po trackay byly kotouče krásně domodra.
Normálním jezdcům možná ano, ale Dundeemu určitě ne.lazard píše: Podle infa z EBC by Yellow desky mely vydrzet mnohem vice km.
Myslim, ze ne. Samozejme myslim kolik km v normalnim provozu = jemne brzdeni. Az po urcitem mnozstvi najetych kilometru v normalnim provozu je mozne s novymi kotouci, ale tyka se to i desek, zacit brzdit naplno, ale i pak to trva i nekolik sat a muze i nekolik tisic km, nez zacnou brzdit opravdu dobre. Alespon tak to je u drazkovodulikovanych kooroucu EBC (GD Series) a EBC desek YellowStuff.zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?