Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Další
brzdové kotouče + destičky 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1314
>B-) Honzo,taky děkuji

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pát úno 23, 2018 5:04 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12907
Bydliště: Praha
Není zač :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát úno 23, 2018 5:11 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6600
Bydliště: Brno
Všechny SG XT mají přední brzdy stejný. Destičky jsou stejný i pro atmošku, přestože má menší kotouče. Pouze vzadu mají modely do 05/2003 trošku jiný destičky než od 06/2003. Atmo má vzadu bubny.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát úno 23, 2018 6:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6197
Bydliště: Valašsko
Včera jsem byl v subaru servisu.Bral jsem tam jen dvě spony na hadice.Byl jsem tam mezi těma voňavkama na dvoře,či zánovních subaru vyjíždějících z dílny jak partyzán co právě vystrčil hlavu ze zemljanky :-) Můj ročník tam nebyl ani jeden 8() :-D vše rok,max dva tři staré auta,fakt jak exot na tom jejich dvorku.
Jinak opravdu mimořádně příjemný klučina v sekci náhradních dílů,to fakt jo =) ptal jsem se na podběh předního kola na SG-origo 1800,neorigo 1000kč,vše velmi ochotně hledal a sám říkal,že je to furt drahé,že japonci někdy překvapí cenou...mě to zas tak drahé nepřijde,jako jooo,radši bych sháněl starý origo v dobrém stavu,ale u nových aut to bude teprv nášup.
Ptal jsem se jakou brzdovku používají "oni"na dílně do subaru,do micáků,do suzuki-do všeho ATE,jen příslušnou specifikaci.Pokud budu měnit kotouče a desky komplet za ATE,dal bych tam ATE brzdovku.Teď jsem dolil nějakou co prostě měli na krámě,ale rád bych dal něco známějšího,třeba ate,shell,total...dávali jste někdo tu ATE,při kompletní výměně brzdovky?

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát bře 02, 2018 1:02 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 362
Měl jsi se hlavně zeptat, jestli tam dávají tu řídkou SL6, nebo obyčejnou DOT3,4 , která má dvojnásobnou viskozitu.


pát bře 02, 2018 1:09 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12907
Bydliště: Praha
Já dával do Subaru zatím vždy ATE DOT4 SL.6. Ale do auta bez ESP bych dal asi obyč ATE DOT4.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát bře 02, 2018 2:20 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6197
Bydliště: Valašsko
Ptát jsem se už dál neptal plukovníku,i když by to byla možná zajímavá informace.
No a právě včil jsem opět narazil na ATE SL6 Honza mě utvrdil v tom,že jen obyč DOT4(ATE).Díky za info =) ESP nemám.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát bře 02, 2018 2:38 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6197
Bydliště: Valašsko
http://www.petrol.cz/aktuality/brzdove- ... -3392.aspx
Mimo jiné tam píše,že slovensko je jediná země,kde se na STK kontroluje bod varu brzdovky,to se mě líbí,tohle jsou důležité věci a ne jestli máš na oknech ofuky(dopíšu něco o stk ála ofuky skel do příslušného vlákna).
Ohledně použití a viskozity:
Tuhle bych tam dal,nejvyšší bod varu,dvojnásobná viskozita oproti SL6,taky je klasika DOT4 nejdražšší.Přímo tam uvádějí-ne ESP...
http://www.petrolio.cz/petrolio/eshop/1 ... TYP-200-1L
tu je levnější SL,s nižšším bodem varu
http://www.petrolio.cz/petrolio/eshop/1 ... L-DOT-4-1L
a tu SL6
http://www.petrolio.cz/petrolio/eshop/1 ... ESP-ASR-1L

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát bře 02, 2018 4:01 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12907
Bydliště: Praha
A kde ten bod varu měří? Jestli na kapalině z nádobky, tak to je k ničemu.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


sob bře 03, 2018 6:51 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5623
takovej jeste kokotskej dotaz - jak je to s tim rozdelenim do okruhu? co vim, tak by tam mely byt dva okruhy, takze kdyz nekde treba rupne hadicka, tak 2 kola by porad jeste mely brzdit. ale co nechapu je, kdyz to ma stejne spolecnou nadobku s brzdovkou, tak jak to pak funguje dal? pac bych rekl, ze timhle po par seslapnuti vystrikam i ten obsah nadobky a stejne to prestane brzdit...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob bře 03, 2018 7:52 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3834
Bydliště: Praha
V nádobce je přepážka a ta ji rozděluje pro jednotlivé okruhy.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


sob bře 03, 2018 7:56 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5623
ok, toho jsem si nevsim :-) diky

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob bře 03, 2018 7:58 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24163
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Toho se všimneš až ve chvíli, kdy v tý nádobce ta kapalina není. :-) Samozřejmě je ta přepážka pod hladinou a kdyby ti jeden okruh vytekl, tak ti bude svítit kontrolka.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob bře 03, 2018 8:13 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6197
Bydliště: Valašsko
HonzaCZ píše:
A kde ten bod varu měří? Jestli na kapalině z nádobky, tak to je k ničemu.

Nevím kam tím míříš,jestli tím myslíš to,že kapalina v nádobce neodpovídá kapalině blíže k brzdám???Že se to nemísí,nepromíchá?No určitě to měří jen z nádobky,ani by mě nenapadlo,že odebírají vzorek z odvzdušnění brzd :-)
Jinak jsem teda googlil a třeba tu:
http://www.testek.sk/files/prez/BK-Tatry2007-text.pdf

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


ned bře 04, 2018 12:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6197
Bydliště: Valašsko
Jo a občas,velice zřídka mě zasvítila kontrolka-stop!Myslel jsem,že je to zadními brzdami,protože to zhaslo po krátké jízdě,či záměrném sklouznutí,někdy i při práci s ručkou...taky trochu pifka na minimum kapaliny v nádobce,ale že by kontrolka řvala už při samotném minimu kapaliny???No dolil jsem a fakt to zatím zhaslo,jestli to byl tím...uvidí se ale vypadá,že jo.Jen jsme si myslel,že když je brzdovka na minimu,či přesně řečeno těsně nad ním,tak že to nic hlásit nebude,furt jsem v daném rozmezí.Předpokládám,že se minimálně hladina při provozu mění,ale nikdy jsem tam neviděl nějakou výraznou změnu v nádobce,tam bylo furt stejně,možná to způsobil nějaký náhodný náklon auta,nevím.
Zadní brzdy nehřály...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


ned bře 04, 2018 1:16 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: