Stránka 68 z 116

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: úte črc 18, 2017 12:07 am
od dvahrnce
Mě byly doporučeny ty Fremaxy, zatím jsem tady nenarazil na nikoho kdo by s nimi měl zkušenost (ale jsem teprve na str. 52) ..
Těžko říct jak moc jsou to marketingové kecy, sám jsem zvědav.. http://motofocus.cz/vyrobci/5036,ame-sp ... max-carbon

brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 7:16 pm
od Bodyšek
Ahoj,zitra jdu na vymenu desticek a kotoucu.Muj mechos mi doporucil Zimmermann kotouce a i desticky a obednal to,nejsou dirovane.Prvni chtel Bosch desky i kotouce a rikal ze ty druhe jsou kvalitnejsi.Vas nazor?Je to na Forestra SH.Dekuji


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 7:43 pm
od cleo
Nekde jsem četl zkušenost ze neni dobre davat ke kotoucum Zimmermann stejné desky. Že to snad hůř brzdi.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 7:55 pm
od Bodyšek
cleo píše:Nekde jsem četl zkušenost ze neni dobre davat ke kotoucum Zimmermann stejné desky. Že to snad hůř brzdi.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
Aha.A sakra Obrázek!No co stim ted.Nejezdim jak zavodnik a na normal brzdeni to staci ne?Jak jsme se vraceli domu vcera tak ve 140km rychlosti jsem zacal vic ostreji brzdit kvuli nejakemu Psonkovi a ozval se sileny trepot.Tak jsem si rikal hned ze se musi vymenit kotouce a desky nebo stahnout na soustruhu a vymenit desky.Mechos rikal ze jak je to vyhrate ze vecinou se to vrati zpet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 8:18 pm
od cleo
Asi bych si z toho hlavu nedělal když už je budeš mít. Uvidíš vyměnit to můžeš vzdycky.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 8:32 pm
od HonzaCZ
Naopak, jak je to jednou vyhřátý a uvolní se napětí v materiálu, tak už se to většinu nezvlní. Teda pokud to není vyrobený z bláta nebo nejsou extrémně přetěžovaný.

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 8:36 pm
od PetrAT
[quote="Bodyšek"][/quote]

Sice nemám zkušenost se subaru
Ale když jsem měnil kotouče a desky na jedničkové oktávě, tak jsem chtěl kombinaci Brembo Max + desky Textar
Nevím proč , mechoš objednal sadu Zimmermann (kotouče bez děr)
Brzdí to mizerně. Jediné plus byla dobrá cena

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 9:22 pm
od Mira
Bodyšku, to se ptáš brzo když jsi je koupil. :-) U OEM kotoučů a desek ATE nezklamou. A co je průšvih jsou děrovaný Zimmermanny, ty se kroutí. A destičky Textar jsou taky fajn.

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 10:01 pm
od Bodyšek
Mira píše:Bodyšku, to se ptáš brzo když jsi je koupil. U OEM kotoučů a desek ATE nezklamou. A co je průšvih jsou děrovaný Zimmermanny, ty se kroutí. A destičky Textar jsou taky fajn.
Mechos je zaridil na zetra vsecko Obrázek.Desky i kotouce.No jde to jeste vratit a vymenit.Tak jedine ze bych to zetra zrusil a nechal to na dalsi den.Ale aby se na mne zase nenasral Obrázek.Tak co nechat to tak nebo vratit?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 10:07 pm
od VDC
Bohouši problémy jsou známé u děrovaných Zimmermannů. Jestli to ty díry nemá, tak s nimi žádný problém být nemusí.

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 10:16 pm
od Bodyšek
VDC píše:Bohouši problémy jsou známé u děrovaných Zimmermannů. Jestli to ty díry nemá, tak s nimi žádný problém být nemusí.
Diky aspon nekdo me uklidnil ObrázekObrázek.Nemaji jsem si na 1000% jisty.Uz jak jsme prejizdeli tak mi ti zaclo trochu trepat ale nebral jsem na takovy duraz,ale na te dalnici to uz bylo neco moooc.A pritom to mechos kontroloval a rikal ze desky jsou jeste v klidu a kotouce jsou krasne obrzdene.A maji minimalni tloustku 22 milimetru a orygos maji myt 24 milimetru.Proste jsou vyhrate.Nekdo dlouho stal na brzde.Mam rad kdyz je to vsecko od jedne znacky,muzes tim vyloucit hromadu vecy a problemu Obrázek.Mozna se pletu Obrázek.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: pon zář 18, 2017 11:25 pm
od Albi
nj, já mám stejný problém Brembo+Brembo %-) (nedávno dělané, nevím které přesně, je možná více typů), na dálnici, nebo při sjíždění z kopců ... kopou ... jinak jsou OK, asi dokud se nezahřejou ...
je to k pos... :(B-ooO

nj, je to alchymie, když servis neví ... tak je to loterie ... a ani obojí od jedné značky není záruka :-/
(a tedy Brembo+Brembo nee; a ty děrované Zimmermanny diskutované výše mi taky kdysi dělaly neplechu)

měl jsem tam předtím nějakou (vychytanou) kombinaci od Carpenterů, fungovala přes 100tis km a kdyby nezarezl pístek, tak šlape dodnes ...

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: úte zář 19, 2017 8:00 am
od seatik
Albi, já mám sice jinou kombinaci a to ATE-ATE a taky mi to po zahřátí kope,nejhorší druhé šlápnutí na brzdu třeba při sjezdu z dálnice. Ale co mi pomohlo,vzal sem auto do Mostu na okruh a po třech kolech se odstranili zcela vibrace. Ještě bych to neházel do kopru,zkus si najít klidný úsek dálnice, zabrzdit ostře z 130 na 50/40,vrátit se zase na 130, ujet kolem 500m a opakovat ten proces 4x,5x. Kotouče by měli mít namodrale černou barvu. Pak auto nech odstavené ,dej si kávu a nech brzdy vychladnout. A nedávej ručku či nestůj na brzdě,když si půjdeš orazit.Nějaký čas mi to vydrželo v pořádku. Nejhorší je jízda po městě, jen tak zlehka přibrždovat , nebo nechat auto déle na dešti a nechat kotouče oreznout. Není to asi úplná jistota,ale buď kotouče vyhodíš nebo se ti to tímto srovná. Důležité je kotouč rovnoměrně prohřát a uvolnit pnutí materiálu.

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: úte zář 19, 2017 11:56 am
od Albi
díky, zkusím to ... nemám co ztratit ;)

Re: brzdové kotouče + destičky

Napsal: úte zář 19, 2017 3:10 pm
od Marty73
Jak píše Vašek, brzdy a kotouče se musí zahořet. Ten process popsal dobře. Jen bych spíše než oraz u kafe volil klidnou jízdu bez brždění, aby se to rovnoměrně zchladilo. Když to necháš stat rozehřáté, na místě mezi deskou a kotoučem se to nechladí. Jde o dvě věci, pnutí a přenos materiálu. Při správném zajetí se na kotouče přenese film materiálu z desek a brzdí to jak má. Když se material přenese nerovnoměrně, jsou tam pak vidět jakoby tmavší fleky, začne to kopat. Pak se říká "zvlněný kotouč", ale je to jen hrbolatý kotouč. Ono zvlnit ten kus železa, když má dost masa, jen tak lehce nelze. Při normální jízdě je to vyloučené a to kopání je způsobeno tím nataveným matrošem..
Jinak kotouče se většinou stáčejí kvůli hranám, když se dávají nové desky a nebo se z nich dostává ten špatně rozložený vrchní materiál. Pak se ale musí opět zajet. Nebojte se ohně ;-D