Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je pon dub 23, 2018 9:44 pm
brzdové kotouče + destičky
Autor |
Zpráva |
Zkušený uživatel
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm Příspěvky: 281
|
Mě byly doporučeny ty Fremaxy, zatím jsem tady nenarazil na nikoho kdo by s nimi měl zkušenost (ale jsem teprve na str. 52) .. Těžko říct jak moc jsou to marketingové kecy, sám jsem zvědav.. http://motofocus.cz/vyrobci/5036,ame-spickove-technologie-dostupne-vsem-fremax-carbon
_________________ Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R
|
pon črc 17, 2017 11:07 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm Příspěvky: 687
|
Ahoj,zitra jdu na vymenu desticek a kotoucu.Muj mechos mi doporucil Zimmermann kotouce a i desticky a obednal to,nejsou dirovane.Prvni chtel Bosch desky i kotouce a rikal ze ty druhe jsou kvalitnejsi.Vas nazor?Je to na Forestra SH.Dekuji
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
pon zář 18, 2017 6:16 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am Příspěvky: 982 Bydliště: Kroučová
|
Nekde jsem četl zkušenost ze neni dobre davat ke kotoucum Zimmermann stejné desky. Že to snad hůř brzdi.
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
_________________2015 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrák 
|
pon zář 18, 2017 6:43 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm Příspěvky: 687
|
Aha.A sakra  !No co stim ted.Nejezdim jak zavodnik a na normal brzdeni to staci ne?Jak jsme se vraceli domu vcera tak ve 140km rychlosti jsem zacal vic ostreji brzdit kvuli nejakemu Psonkovi a ozval se sileny trepot.Tak jsem si rikal hned ze se musi vymenit kotouce a desky nebo stahnout na soustruhu a vymenit desky.Mechos rikal ze jak je to vyhrate ze vecinou se to vrati zpet. Sent from my iPhone using Tapatalk
|
pon zář 18, 2017 6:55 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am Příspěvky: 982 Bydliště: Kroučová
|
Asi bych si z toho hlavu nedělal když už je budeš mít. Uvidíš vyměnit to můžeš vzdycky.
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
_________________2015 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrák 
|
pon zář 18, 2017 7:18 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 12125 Bydliště: Praha
|
Naopak, jak je to jednou vyhřátý a uvolní se napětí v materiálu, tak už se to většinu nezvlní. Teda pokud to není vyrobený z bláta nebo nejsou extrémně přetěžovaný.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno
|
pon zář 18, 2017 7:32 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon dub 10, 2017 8:52 am Příspěvky: 196 Bydliště: Beskydy
|
[quote="Bodyšek"][/quote]
Sice nemám zkušenost se subaru Ale když jsem měnil kotouče a desky na jedničkové oktávě, tak jsem chtěl kombinaci Brembo Max + desky Textar Nevím proč , mechoš objednal sadu Zimmermann (kotouče bez děr) Brzdí to mizerně. Jediné plus byla dobrá cena
|
pon zář 18, 2017 7:36 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 6215 Bydliště: Brno
|
Bodyšku, to se ptáš brzo když jsi je koupil.  U OEM kotoučů a desek ATE nezklamou. A co je průšvih jsou děrovaný Zimmermanny, ty se kroutí. A destičky Textar jsou taky fajn.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
pon zář 18, 2017 8:22 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm Příspěvky: 687
|
Mechos je zaridil na zetra vsecko  .Desky i kotouce.No jde to jeste vratit a vymenit.Tak jedine ze bych to zetra zrusil a nechal to na dalsi den.Ale aby se na mne zase nenasral  .Tak co nechat to tak nebo vratit? Sent from my iPhone using Tapatalk
|
pon zář 18, 2017 9:01 pm |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 21741 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Bohouši problémy jsou známé u děrovaných Zimmermannů. Jestli to ty díry nemá, tak s nimi žádný problém být nemusí.
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
pon zář 18, 2017 9:07 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm Příspěvky: 687
|
Diky aspon nekdo me uklidnil   .Nemaji jsem si na 1000% jisty.Uz jak jsme prejizdeli tak mi ti zaclo trochu trepat ale nebral jsem na takovy duraz,ale na te dalnici to uz bylo neco moooc.A pritom to mechos kontroloval a rikal ze desky jsou jeste v klidu a kotouce jsou krasne obrzdene.A maji minimalni tloustku 22 milimetru a orygos maji myt 24 milimetru.Proste jsou vyhrate.Nekdo dlouho stal na brzde.Mam rad kdyz je to vsecko od jedne znacky,muzes tim vyloucit hromadu vecy a problemu  .Mozna se pletu  . Sent from my iPhone using Tapatalk
|
pon zář 18, 2017 9:16 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm Příspěvky: 1946 Bydliště: Železná Ruda
|
nj, já mám stejný problém Brembo+Brembo (nedávno dělané, nevím které přesně, je možná více typů), na dálnici, nebo při sjíždění z kopců ... kopou ... jinak jsou OK, asi dokud se nezahřejou ... je to k pos... nj, je to alchymie, když servis neví ... tak je to loterie ... a ani obojí od jedné značky není záruka (a tedy Brembo+Brembo nee; a ty děrované Zimmermanny diskutované výše mi taky kdysi dělaly neplechu) měl jsem tam předtím nějakou (vychytanou) kombinaci od Carpenterů, fungovala přes 100tis km a kdyby nezarezl pístek, tak šlape dodnes ...
_________________ Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008 EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
|
pon zář 18, 2017 10:25 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm Příspěvky: 2644 Bydliště: Plzeňsko
|
Albi, já mám sice jinou kombinaci a to ATE-ATE a taky mi to po zahřátí kope,nejhorší druhé šlápnutí na brzdu třeba při sjezdu z dálnice. Ale co mi pomohlo,vzal sem auto do Mostu na okruh a po třech kolech se odstranili zcela vibrace. Ještě bych to neházel do kopru,zkus si najít klidný úsek dálnice, zabrzdit ostře z 130 na 50/40,vrátit se zase na 130, ujet kolem 500m a opakovat ten proces 4x,5x. Kotouče by měli mít namodrale černou barvu. Pak auto nech odstavené ,dej si kávu a nech brzdy vychladnout. A nedávej ručku či nestůj na brzdě,když si půjdeš orazit.Nějaký čas mi to vydrželo v pořádku. Nejhorší je jízda po městě, jen tak zlehka přibrždovat , nebo nechat auto déle na dešti a nechat kotouče oreznout. Není to asi úplná jistota,ale buď kotouče vyhodíš nebo se ti to tímto srovná. Důležité je kotouč rovnoměrně prohřát a uvolnit pnutí materiálu.
_________________Subaru Forester 2.5 XT MY 2007 http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ  Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
|
úte zář 19, 2017 7:00 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm Příspěvky: 1946 Bydliště: Železná Ruda
|
díky, zkusím to ... nemám co ztratit 
_________________ Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008 EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
|
úte zář 19, 2017 10:56 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm Příspěvky: 2823 Bydliště: Praha/Beroun
|
Jak píše Vašek, brzdy a kotouče se musí zahořet. Ten process popsal dobře. Jen bych spíše než oraz u kafe volil klidnou jízdu bez brždění, aby se to rovnoměrně zchladilo. Když to necháš stat rozehřáté, na místě mezi deskou a kotoučem se to nechladí. Jde o dvě věci, pnutí a přenos materiálu. Při správném zajetí se na kotouče přenese film materiálu z desek a brzdí to jak má. Když se material přenese nerovnoměrně, jsou tam pak vidět jakoby tmavší fleky, začne to kopat. Pak se říká "zvlněný kotouč", ale je to jen hrbolatý kotouč. Ono zvlnit ten kus železa, když má dost masa, jen tak lehce nelze. Při normální jízdě je to vyloučené a to kopání je způsobeno tím nataveným matrošem.. Jinak kotouče se většinou stáčejí kvůli hranám, když se dávají nové desky a nebo se z nich dostává ten špatně rozložený vrchní materiál. Pak se ale musí opět zajet. Nebojte se ohně 
_________________ "If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07 Forester SF, MY02
|
úte zář 19, 2017 2:10 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|