brzdové kotouče + destičky

Odpovědět
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od dvahrnce »

Mě byly doporučeny ty Fremaxy, zatím jsem tady nenarazil na nikoho kdo by s nimi měl zkušenost (ale jsem teprve na str. 52) ..
Těžko říct jak moc jsou to marketingové kecy, sám jsem zvědav.. http://motofocus.cz/vyrobci/5036,ame-sp ... max-carbon
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Bodyšek »

Ahoj,zitra jdu na vymenu desticek a kotoucu.Muj mechos mi doporucil Zimmermann kotouce a i desticky a obednal to,nejsou dirovane.Prvni chtel Bosch desky i kotouce a rikal ze ty druhe jsou kvalitnejsi.Vas nazor?Je to na Forestra SH.Dekuji


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6338
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od cleo »

Nekde jsem četl zkušenost ze neni dobre davat ke kotoucum Zimmermann stejné desky. Že to snad hůř brzdi.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Bodyšek »

cleo píše:Nekde jsem četl zkušenost ze neni dobre davat ke kotoucum Zimmermann stejné desky. Že to snad hůř brzdi.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
Aha.A sakra Obrázek!No co stim ted.Nejezdim jak zavodnik a na normal brzdeni to staci ne?Jak jsme se vraceli domu vcera tak ve 140km rychlosti jsem zacal vic ostreji brzdit kvuli nejakemu Psonkovi a ozval se sileny trepot.Tak jsem si rikal hned ze se musi vymenit kotouce a desky nebo stahnout na soustruhu a vymenit desky.Mechos rikal ze jak je to vyhrate ze vecinou se to vrati zpet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6338
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od cleo »

Asi bych si z toho hlavu nedělal když už je budeš mít. Uvidíš vyměnit to můžeš vzdycky.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21944
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od HonzaCZ »

Naopak, jak je to jednou vyhřátý a uvolní se napětí v materiálu, tak už se to většinu nezvlní. Teda pokud to není vyrobený z bláta nebo nejsou extrémně přetěžovaný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od PetrAT »

[quote="Bodyšek"][/quote]

Sice nemám zkušenost se subaru
Ale když jsem měnil kotouče a desky na jedničkové oktávě, tak jsem chtěl kombinaci Brembo Max + desky Textar
Nevím proč , mechoš objednal sadu Zimmermann (kotouče bez děr)
Brzdí to mizerně. Jediné plus byla dobrá cena
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10644
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Mira »

Bodyšku, to se ptáš brzo když jsi je koupil. :-) U OEM kotoučů a desek ATE nezklamou. A co je průšvih jsou děrovaný Zimmermanny, ty se kroutí. A destičky Textar jsou taky fajn.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Bodyšek »

Mira píše:Bodyšku, to se ptáš brzo když jsi je koupil. U OEM kotoučů a desek ATE nezklamou. A co je průšvih jsou děrovaný Zimmermanny, ty se kroutí. A destičky Textar jsou taky fajn.
Mechos je zaridil na zetra vsecko Obrázek.Desky i kotouce.No jde to jeste vratit a vymenit.Tak jedine ze bych to zetra zrusil a nechal to na dalsi den.Ale aby se na mne zase nenasral Obrázek.Tak co nechat to tak nebo vratit?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od VDC »

Bohouši problémy jsou známé u děrovaných Zimmermannů. Jestli to ty díry nemá, tak s nimi žádný problém být nemusí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Bodyšek »

VDC píše:Bohouši problémy jsou známé u děrovaných Zimmermannů. Jestli to ty díry nemá, tak s nimi žádný problém být nemusí.
Diky aspon nekdo me uklidnil ObrázekObrázek.Nemaji jsem si na 1000% jisty.Uz jak jsme prejizdeli tak mi ti zaclo trochu trepat ale nebral jsem na takovy duraz,ale na te dalnici to uz bylo neco moooc.A pritom to mechos kontroloval a rikal ze desky jsou jeste v klidu a kotouce jsou krasne obrzdene.A maji minimalni tloustku 22 milimetru a orygos maji myt 24 milimetru.Proste jsou vyhrate.Nekdo dlouho stal na brzde.Mam rad kdyz je to vsecko od jedne znacky,muzes tim vyloucit hromadu vecy a problemu Obrázek.Mozna se pletu Obrázek.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3135
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Albi »

nj, já mám stejný problém Brembo+Brembo %-) (nedávno dělané, nevím které přesně, je možná více typů), na dálnici, nebo při sjíždění z kopců ... kopou ... jinak jsou OK, asi dokud se nezahřejou ...
je to k pos... :(B-ooO

nj, je to alchymie, když servis neví ... tak je to loterie ... a ani obojí od jedné značky není záruka :-/
(a tedy Brembo+Brembo nee; a ty děrované Zimmermanny diskutované výše mi taky kdysi dělaly neplechu)

měl jsem tam předtím nějakou (vychytanou) kombinaci od Carpenterů, fungovala přes 100tis km a kdyby nezarezl pístek, tak šlape dodnes ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od seatik »

Albi, já mám sice jinou kombinaci a to ATE-ATE a taky mi to po zahřátí kope,nejhorší druhé šlápnutí na brzdu třeba při sjezdu z dálnice. Ale co mi pomohlo,vzal sem auto do Mostu na okruh a po třech kolech se odstranili zcela vibrace. Ještě bych to neházel do kopru,zkus si najít klidný úsek dálnice, zabrzdit ostře z 130 na 50/40,vrátit se zase na 130, ujet kolem 500m a opakovat ten proces 4x,5x. Kotouče by měli mít namodrale černou barvu. Pak auto nech odstavené ,dej si kávu a nech brzdy vychladnout. A nedávej ručku či nestůj na brzdě,když si půjdeš orazit.Nějaký čas mi to vydrželo v pořádku. Nejhorší je jízda po městě, jen tak zlehka přibrždovat , nebo nechat auto déle na dešti a nechat kotouče oreznout. Není to asi úplná jistota,ale buď kotouče vyhodíš nebo se ti to tímto srovná. Důležité je kotouč rovnoměrně prohřát a uvolnit pnutí materiálu.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3135
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Albi »

díky, zkusím to ... nemám co ztratit ;)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Marty73 »

Jak píše Vašek, brzdy a kotouče se musí zahořet. Ten process popsal dobře. Jen bych spíše než oraz u kafe volil klidnou jízdu bez brždění, aby se to rovnoměrně zchladilo. Když to necháš stat rozehřáté, na místě mezi deskou a kotoučem se to nechladí. Jde o dvě věci, pnutí a přenos materiálu. Při správném zajetí se na kotouče přenese film materiálu z desek a brzdí to jak má. Když se material přenese nerovnoměrně, jsou tam pak vidět jakoby tmavší fleky, začne to kopat. Pak se říká "zvlněný kotouč", ale je to jen hrbolatý kotouč. Ono zvlnit ten kus železa, když má dost masa, jen tak lehce nelze. Při normální jízdě je to vyloučené a to kopání je způsobeno tím nataveným matrošem..
Jinak kotouče se většinou stáčejí kvůli hranám, když se dávají nové desky a nebo se z nich dostává ten špatně rozložený vrchní materiál. Pak se ale musí opět zajet. Nebojte se ohně ;-D
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Odpovědět

Zpět na „Brzdy“