Vracení pístku

Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22679
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vracení pístku

Příspěvek od spm »

Hmm, mně se vrací až po otočení kola. To byla taky sranda zdiagnostikovat to, že to strašný klepání ze zadku byly volný zadní destičky, kde chyběl ten plech, protože vždycky když se s tím někde zajelo a zastavilo, tak desky zůstaly k sobě secvaknuté a mohlo se s tím lomcovat jakkoliv a bylo to zticha jako hrob :-DDD

Hele nechceš si otevřít dílnu na rozhýbávání brzd? :-DDD Mně už se to relativně srovnalo, že při běžném ježdění je to v pohodě, ale včera mě iritovalo nějaké smradlavé TDI na dálnici bez zrcátek, tak jsem ho radši předjel a když jsem brzdil z těch 160, tak to zase klepalo :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

spm píše: Hele nechceš si otevřít dílnu na rozhýbávání brzd?
Já bych si tím asi moc nevydělal. Dělám to po chvilkách už tři neděle, protože mi nevadí jezdit Imprezou. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Fluval
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: čtv led 31, 2013 8:29 pm

Re: Vracení pístku

Příspěvek od Fluval »

Ahoj,

řešil někdo prosím repasi předních brzd na Outbacka 2005? Jaká je přibližná cena? Pravděpodobně se mi sekl přední pístek a nevrací se - nevěřil bych, že se z brzd může tak kouřit.. 8() Díky.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vracení pístku

Příspěvek od VDC »

mnov píše: Podtlaková i přetlaková pumpa
Dříve jsme měli udělátko na sání kompresoru, ale bylo složité připojování hadic.
Aha, díky
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

Koukám na španělský Frenkit, co jsem kupoval a opravná sada pístků je asi stejná jako na mé auto. Takže cca 500 Kč za sadu na jeden brzdič. Pak je ještě dobré dát nové vodící čepy. To jsem platil 130 Kč za jedny.
Dokáže se to rozpálit opravdu dost a poměrně rychle. Já to ještě neměl v takovém stavu, ale pamatuji si to z minulého auta. To pak ani nešlo sundat kolo, jak bylo vše horké. Chladil jsem to tenkrát sněhem, abych uvolnil brzdič a mohl dojet domů. Pak následovala jízda bez brzdění, protože jak se zabrzdilo, hned se to opět zaseklo.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

VDC píše:
Aha, díky
Jediná výhoda tý pumpy je, že si to uděláš sám. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Vracení pístku

Příspěvek od dethroned »

je to za levňáča, jen je potřeba to udělat fakt pořádně. proto jsem si to opravoval sám. naprostá nutnost je nasadit všechny těsnění tak, aby 100% seděly a držely. což se většinou v servisu nepovedlo. kličové jsou i vodící čepy. když se to udělá poctivě, tak pak neexistuje vibrování kotoučů a zasekávání pístků.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vracení pístku

Příspěvek od VDC »

mnov píše: Jediná výhoda tý pumpy je, že si to uděláš sám.
Jo chápu, já na odvzdušňování v jedný osobě mám takovej přípravek z Uni-Maxu asi za stovku, dostal jsem ho od nich jako dárek a dlouho jsem si myslel, že je to nějaká kravina. A ono to překvapivě funguje. Už to používám dost let. A odsávačku jsem si vytvořil z jedný starý pískovací pistole co nepískuje, ale saje. :-) Ale zajímalo mě, jak vypadá tovární výrobek takové pumpy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

Mám ještě jeden postřeh z opravy brzdičů. Jak to bylo cca čtrnáct dní bez brzdovky, tak i po odvzdušnění je nyní šlápnutí na brzdový pedál asi tak jako do h...a. >:-f
Vím asi čím to je. Už jsem se s tím setkal. Prostě se zavzdušní jednotka ABS a je potřeba ji aktivovat, aby se vyhnal vzduch. Zatím jsem přemýšlel, jak to provést na stojícím autě. Co jsem se dočetl, tak od MY2005 již není diagnostický konektor pod palubkou, kde se dalo spojením dvou pinů na kostru spustit "ABS Sequence Control". Od tohoto modelového ročníku to jde jen pomocí Subaru Select Monitor. Ten doma nemám. Koukal jsem i pod palubku a konektor tam opravdu není. Podle schémat je jednotka ABS připojena na pin 7 OBD konektoru, ale FreeSSM s ní nekomunikuje a asi stejně neumí spustit ten test.
Budu se muset v sobotu na chalupě sklouznout po louce. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21939
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od HonzaCZ »

Delphi to umělo pustit ma VDC jednotce u BH. Mám, můžeme se domluvit a vyzkoušet to.

Jinak se taky mohl zavzdušnit hlavní brzdový válec a to je voser... musí se nějak povolovat nějaký trubičky a slintá to brzdovku všude možně... brrrr.

Já když dělal repas a měl jsem auto taky cca 14 dní bez třmenů, tak jsem si vzal správně tlustý PVC hadičky a nacpal kousky do přívodů, aby z nich netekla brzdovka a ještě jsem to celý zavázal do pytlíku a otočil co nejvýš, kdyby to přecijen teklo. A ještě dolil nádobku po okraj. Prostě veškerou možnou prevenci, aby se mi ten hlavní válec nezavzdušnil, protože jsem si právě předem přečetl, jak blbě se odvzdušňuje. :) No a kupodivu už jenom ty hadičky nepustily ani kapku.

Hadička strčená vevnitř vidět není, ale pro představu. :)
20140702_182825.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

HonzaCZ píše:Delphi to umělo pustit ma VDC jednotce u BH. Mám, můžeme se domluvit a vyzkoušet to.
Děkuji za nabídku, případně bych se ozval.
HonzaCZ píše:Jinak se taky mohl zavzdušnit hlavní brzdový válec a to je voser... musí se nějak povolovat nějaký trubičky a slintá to brzdovku všude možně... brrrr.
Jo na tohle jsem koukal v manuálu. Odpojí trubky, prsty ucpou díry a odvzdušňují. Do toho se mi nechce jít.
HonzaCZ píše:Já když dělal repas a měl jsem auto taky cca 14 dní bez třmenů, tak jsem si vzal správně tlustý PVC hadičky a nacpal kousky do přívodů, aby z nich netekla brzdovka a ještě jsem to celý zavázal do pytlíku a otočil co nejvýš, kdyby to přecijen teklo. A ještě dolil nádobku po okraj. Prostě veškerou možnou prevenci, aby se mi ten hlavní válec nezavzdušnil, protože jsem si právě předem přečetl, jak blbě se odvzdušňuje. No a kupodivu už jenom ty hadičky nepustily ani kapku.
Já si připravil dva šrouby a fíbrová těsnění. Hravě to proteklo závitem, který nebyl nijak utěsněn. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21939
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od HonzaCZ »

Jóóó, závit netěsní... taky jsem na to jednou přišel empiricky. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vracení pístku

Příspěvek od mnov »

Sklouznutí po trávě pomohlo. Pracovní bod pedálu je opět na správném místě. Ještě to chce znovu odvzdušnit, což udělám v pondělí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vracení pístku

Příspěvek od VDC »

Tak to je dobře, že to pomohlo. A díky za tip, že si mám připravit ucpávky na holendry, až budu sundavat brzdiče, abych to pak nemusel řešit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Brzdy“