Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Klepání od nápravy - volné brzdové čepy 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
ahoj kluci, tak jsem po výměně spodního pravého čepu kterej klepal, výměně gum stabilizátorů, gum řízení, kostí a zbyl mi na autě tenhle vámi popisovaný zvuk :-e teď jsem prošel technickou a schválně jsem dával pozor jestli na tý "rozjížděcí" stolici na přední nápravě něco pozná, týpek poznamenal že je vše v pořádku žádné vůle tak mi to tím potvrdil protože kdybych při téhle zkoušce nestál na brzdě tak mu to tam dole musí vyklepat ucho.
Nedá se ten třmen třeba přefutrovat? nebo tam dát nějaká vložka měděná nebo něco? ten zvuk je děsnej, chtěl jsem vyměnit i destičky ale jak se tu poznamenalo bylo by to ještě horší 8()
zkusím v práci najít slabej plíšek a dát ho na ten vodící čep šroub schválně co to udělá, je mi jasný že se to v té díře pro čep musí hýbat...no každopádně ten zvuk abys pohledal v autě <:-<

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


stř srp 24, 2016 1:19 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5892
Bydliště: Česká Třebová
Opět jsme si o tom v AWD při prohlídce povídali a klepou si na čelo, proč už s tím kluci japonský něco neudělají - je to opravdu hodně rozšířené napříč všemi modely s dvoupístky. <:-< <:-<
Vyfutrovat by to asi mělo jít, pokud by byl někdo šikovný, kdo si vyhraje s upnutím, aby to nebylo křivě udělané. Nějaký plíšek nebo spíš planžeta mě už také napadly. :-DDD :-DDD :-DDD Ale celkem bych byl opatrný!!! Jedná se o brzdy a s tím není legrace!!!
Každopádně si myslím, že to moc nepotřebuje. Prostě by stačila o desetinku či dvě či tři menší díra a hotovo. Nejdříve to řádně proměřit na nových kusech a podle toho to pak lehce poupravit a udělat těsnější. Ale fakt opatrně!!! [!] [!] [!] Já jsem to nakonec zavrhl, protože se nechci někde zabít.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř srp 24, 2016 1:26 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
ten plíšek by možná byl nejjednodušší řešení a asi i nejbezpečnější. Vozím rodinku a taky s tím nechci hazardovat! to je jasný..ten plíšek co by tam vlastně dělal? jediný co by se mohlo stát tak by se tam nějakým způsobem zadřel a plovoucí čep by už nebyl plovoucí ale to co se z něj stává při běžný neúdržbě brzd? nechce se mi věřit že by ten čep prasknul když by se o ten plíšek opíral, když je tam na volno, při klepacím režimu tak dostává větší záběr, nebo nevím, každopádně buď výměna brzd celých a to radši koupim mladý pemprsky ;-D nebo nějaký home made udělátko.
No ale stejně při stk a kontrole brzd jak mi sešlapoval pedál tak od tý doby to brzdí, brzdový pedál jde hned od shora a není tam taková prodleva, takový to odfouknutí či mrtvej chod..asi možná vylezla nějaká bublinka z posilovače a posunula se někam dál, ale brzdí to teď líp.

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


stř srp 24, 2016 1:36 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
tak mi to nějak nedalo a v práci jsem našel měděnej plíšek který má 0,04mm, stříhl přesnou délku aby to akorát obtočilo vodící čep (ten spodní). změřil jsem že díra do které čep leze je o dvě desetiny větší než čep 9,98mm vs 9,78mm tudíž ten plíšek to vymezil o 0,08mm a i tak byl čep hezky volnej. Namazal jsem to a jel projet a najednou ticho i na kostkách. Chvíli s tím budu jezdit a uvidím jestli se potvrdí že to bude dobrý tak asi nechám v práci vytočit přesný míry.
omlouvám se že tu zasírám vlákno svými problémy :-()()-:


Přílohy:
IMG_20160824_185250.jpg
IMG_20160824_185250.jpg [ 249.27 KiB | Zobrazeno 690 krát ]
IMG_20160824_184124.jpg
IMG_20160824_184124.jpg [ 156.74 KiB | Zobrazeno 690 krát ]
IMG_20160824_183914.jpg
IMG_20160824_183914.jpg [ 240.9 KiB | Zobrazeno 690 krát ]

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


Naposledy upravil PetrCV dne čtv srp 25, 2016 6:13 am, celkově upraveno 1

stř srp 24, 2016 6:56 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 18, 2012 6:12 pm
Příspěvky: 3336
Bydliště: Brno-venkov
Petr CV

Naopak se to přece může hodit.

_________________
Forester 2,5 XT 2010 manuál


stř srp 24, 2016 7:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5892
Bydliště: Česká Třebová
Přesně tak!!! Dobrá informace, která může být ledaskomu užitečná. I(-,^)I I(-,^)I I(-,^)I

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř srp 24, 2016 11:00 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 11, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1997
Bydliště: Budějce - Vyšák
Zrovna dnes jedu do servisu kvůli stejně pofidérnímu klepání, ale pro změnu od zadní nápravy. Je to sice Vectra C B-) takže se to netýká nedomyšlených brzd Subaru, ale příznaky stejné, jako se řeší zde ve vlákně. Dost mi to dalo a jsou tu fakt šikovné informace (-,^)I Uvidím, jestli původ toho poklepávání odhalíme a obzvlášť, když vím, že by to mohlo jít od brzd. Snad bude mechanik otevřený radám 8-? a nebude se ježit, když mu budu chtít poradit. Zatím jsem byl v tom servisu jen jednou, ale spokojenost. Je to zastoupení řetězce Best Drive. O výsledku budu referovat. Třeba nemá jen Subaru tu výsost s poklepáváním od brzd ;-D

_________________
SPRÁVCE SEKCE "KE STAŽENÍ" A FOTOGALERIE
>DODRŽUJ PRAVIDLA SFC WEBU!<
>SUBARUFANCLUB NA FACEBOOKU<


čtv srp 25, 2016 8:36 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
saburafu píše:
Zrovna dnes jedu do servisu kvůli stejně pofidérnímu klepání, ale pro změnu od zadní nápravy. Je to sice Vectra C takže se to netýká nedomyšlených brzd Subaru, ale příznaky stejné, jako se řeší zde ve vlákně. Dost mi to dalo a jsou tu fakt šikovné informace Uvidím, jestli původ toho poklepávání odhalíme a obzvlášť, když vím, že by to mohlo jít od brzd. Snad bude mechanik otevřený radám a nebude se ježit, když mu budu chtít poradit. Zatím jsem byl v tom servisu jen jednou, ale spokojenost. Je to zastoupení řetězce Best Drive. O výsledku budu referovat. Třeba nemá jen …


když jsem makal u oplu tak tohle bouchání klepání od zadní nápravy způsobujou, jsou tam takový dvě velký futra a ty se musí vymlátit a namlátit nový, dvě na každym kole, toť vše =) drží těhlici, už si to moc nepamatuju, vím že se to dělalo v rámci servisních úkonů.

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


čtv srp 25, 2016 10:52 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
Tak nic...přišli mi nový kluzný čepy nebo jak se to jmenuje "Disc Brake Caliper Bolt-Duralast Brake Caliper Bolt/guide Pin Front/Rear" z ebay a teda ten průměr těch čepů je na setinu přesnej jak ten starej, jsem si myslel že mě šálilo očko ale ono ne 8() tudíž to znamená, že ty futra ač jsem je měřil (asi blbě) tak jsou vymlácený(nejspíš hluboku uvnitř). Zkusím si v práci půjčit přesný měřidlo přimo do dutin ať je jistota. No mohl jsem se rovnou zeptat v awd ať je změří a mohl jsem si ušetřit čas a prachy :-D Nevíte náhodou jak se dostat k výkresu toho futra kolik přesně má ten vnitřní průměr být? Neprodává se jen tahle část brzd někde? Bylo by bezpečný to přefutrovat a jakým materiálem? a co na to Jan Tleskač? to je otázek při pondělku ;-D

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon zář 19, 2016 9:10 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5892
Bydliště: Česká Třebová
Se obávám, že všechno bylo změřené správně a je to tak v pořádku. <:-< <:-< Nic na tom nevymyslíš. I v AWD říkali, že nechápou, proč tuto dlouholetou slabinu nikdo v Japonsku nevyřeší a mají pravdu.
Ty třmeny, resp. držáky s těmi dírami, mi vyměnili na záruku za nové a během pár tisíc kilásků (asi 2-3tis.) jsem zhruba tam, kde jsem byl. To se nemohlo vyklepat, protože nemělo kde a kdy!!!
Prostě, čtyřpístky to při nějaké vhodné příležitosti jistí. >B-) >B-) Až ještě trochu očuchám kotouče a budou na výměnu nebo až mě to úplně naprdne. :-D :-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon zář 19, 2016 9:26 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
to nemůže být náhoda, to dělaj nám evropanům naschvál japončíci jedni zlobivý :-D
nejsou tam takový vůle v těch čepech kvůli vibracím přenášený z disku do řízení kvůli utlumení? nic jinýho mě teď nenapadá na co ten japonec myslel při kreslení tohoto bazmeku ;-D
no ale stejně...když jsem zkoušel ty své plíšky, profi udělané :-D dát do levé brzdy do toho spodního futra tak tam šlo o dooost hůř než do protější brzdy, tudíž to potvrzuje mou teorii že ta levá strana je víc v p.... a je vymlácena od okraje vozovky, řekl bych že ten problém bude opravdu někde hluboko :-D ale je mi záhadou proč ty horní vodítka či futra maj asi ještě o 2mm větší vůli než ty spodní <:-<

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon zář 19, 2016 10:44 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5892
Bydliště: Česká Třebová
Pozor!!! U forejse SJ jsou spodní a horní čepy různé!!! Mají to na skladě pod dvěma položkama. 8-?

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon zář 19, 2016 10:53 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Milovice,Chomutov
tyhle v impreze co mam jsou taky ty horní jiný a ty maj právě větší vůli než spodní :-/

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon zář 19, 2016 11:00 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 129
PetrCV píše:
tak mi to nějak nedalo a v práci jsem našel měděnej plíšek který má 0,04mm, stříhl přesnou délku aby to akorát obtočilo vodící čep (ten spodní). změřil jsem že díra do které čep leze je o dvě desetiny větší než čep 9,98mm vs 9,78mm tudíž ten plíšek to vymezil o 0,08mm a i tak byl čep hezky volnej. Namazal jsem to a jel projet a najednou ticho i na kostkách. Chvíli s tím budu jezdit a uvidím jestli se potvrdí že to bude dobrý tak asi nechám v práci vytočit přesný míry.
omlouvám se že tu zasírám vlákno svými problémy


Ta díra v držáku zřejmě nebude stejnoměrně vyčochtaná v celé hloubce. Chce to vzít jemně, stavitelným výstružníkem tak, aby ten čep šel vyvložkovat bez vůle nějakým tenkým plechem buď z bronzu, nebo ložiskové kompozice. Kdyby se to potom ještě mázlo grafitem, tak by to třeba mohlo fungovat.
Problém ale asi bude, že sadu přesných výstružníků, která stojí dvacet tisíc každý kutil domácí ve skříni nemá :-/


stř led 18, 2017 12:37 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5892
Bydliště: Česká Třebová
Fakt nevím?!? Čím víc nad tím přemýšlím, tak tím víc si myslím, že tohle není správná cesta?!? Ono to určitě na první pohled/pocit pomůže, ale dlouhodobě?!? Co asi ten "mikroplíšek" vydrží než se vytluče či vymačká?!? A pak se tam někde zmuchlá a skrčí a je na průser zaděláno!!! Tedy po pár ujetých kilometrech. 8-?
Lepší cesta by byla nechat si to "oprsknout" a zjistit, z čeho je to skutečně vyrobené. A pak si udělat nové, o trochu větší, čepy.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř led 18, 2017 1:34 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: