Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Jasně,záleží jak a kde kdo jezdí,to jsem ale záměrně nezmiňoval,protože řeč byla o nutnosti častější preventivní údržby brzd u subar.Mimochodem jezdil jsem vždy dost velký podíl městského provozu,teď ještě víc,nebo jinak-prostě mix žádné vyloženě dálkovky.Ono i ve městě jde jezdit normálně,nehamtat furt na brzdy,ne aspoň zbytečně agresivně,stejně je to k ničemu,nic člověk neuspěchá,tady ne.A je to navíc bezpečnější,skrz okolní řidiče a potažmo hlavně skrz sám sebe.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
sima: jde, ale stejně ti ty brzdy budou po městě mizet dost rychle... já měl jednou tendenci ošahávat kola, jestli se nehřejou. Nicméně všim sem si, že zatímco po cestě na dálnici domů (nějaký desítky km) jsou kola úplně studený, tak po pár km ve městě při 50km/h to tak není...
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Přesně tak jsem to myslel.sima píše:To je ale normální,já vyměnil po koupi xantie sadu na přední brzdy,koutouče a desky(Fri-tech,byly teda měkké).Teď si nejsem jist jestli se tam jednou neměnili desky,asi ano.Najel jsem s nima 130 000 km,během tohoto žádné zásahy ani údržba,jen výměna desek,ale čistě jen výměna a preventivní promazání.Vzadu jsem navíc dojížděl ještě původní kotouče s destičkami,kolik museli mít najeto si neodvažuju ani tipovat.To samé předtím na peugeotu 309,menší nájezd,ale brzdy bez starostí.Všechno to byly ve finiši staré auta-16 let.
Tráva to myslel beztak podobně,desky měnil asi taky.
Nic tím nehaním,každé auto má své slabiny,některé víc,některé méně,já nějaké problémy …
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte zář 25, 2018 2:19 pm
- Jméno a příjmení: Tomas matuszek
- Bydliště: Příbram
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Traveller.. ty jsi dával ty brzdiče z wrx na forestera SJ? a musel jsi pořizovat i nový kotouče s deskama?
Mam ten samej problém s tim uložením. Nevíte někdo jakými třmeny by šly nahradit ty moje na SG 92kw?
Mam ten samej problém s tim uložením. Nevíte někdo jakými třmeny by šly nahradit ty moje na SG 92kw?
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
4-pístky z WRX. Kotouče i desky jiný.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- alesgsxr
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Pokud je to stejnej průměr tak kotouče zůstavají jsou stejný
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Jojo. Dával jsem je na SJ. Nechal jsem to plně na AWD, takže pořádně ani nevím, co mi tam dali. Kotouče a desky byly stejně zralé na výměnu a WRX čtyřpístky mi sehnali zánovní za 4500. Takže to vyšlo komplet na cca 14000. Ale rozdíl v brždění úžasnej - úplně jiné auto.Maty píše:Traveller.. ty jsi dával ty brzdiče z wrx na forestera SJ? a musel jsi pořizovat i nový kotouče s deskama?
Mam ten samej problém s tim uložením. Nevíte někdo jakými třmeny by šly nahradit ty moje na SG 92kw?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte zář 25, 2018 2:19 pm
- Jméno a příjmení: Tomas matuszek
- Bydliště: Příbram
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Diky za info.. Mám ten samej problem na foresteru SG5 a je to fakt otravný takže to musim začít řešit
z jakýho roku by to WRX belo bejt?
z jakýho roku by to WRX belo bejt?
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Já fakt vůbec netuším?!? Byly to takový klasický červený brzdiče s nalitým nápisem SUBARU. To je vše co vím. A ani na ně nemám fakturu ani žádný papír, jelikož to jen tak někde sehnali a platil jsem jím to zvlášť.
Tak třeba někdo poradí lépe.
Tak třeba někdo poradí lépe.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Měly by vypadat takhle.
Byly i na GT. Pokud je to na atmo, máš kotouče 277 mm a potřebuješ 294 mm. Nebo máte někdo atmo s kotouči 294?Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Outback BH 2.5 měl 294 a byl atmo. Ale to se asi neptáš
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
tyhle wrx brzdy mely i stary STI, do roku 2000, pak to mely wrx do 2007. 2008+ už maj jiny.
jen bacha aby se vesly pod kolo, jsou dost masivni a ne pod kazdej rafek se to vleze. modely 2008+ už jsou mensi
jen bacha aby se vesly pod kolo, jsou dost masivni a ne pod kazdej rafek se to vleze. modely 2008+ už jsou mensi
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte zář 25, 2018 2:19 pm
- Jméno a příjmení: Tomas matuszek
- Bydliště: Příbram
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
jj atmoška
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv lis 29, 2018 4:21 am
- Jméno a příjmení: Robert Machala
- Bydliště: Volary
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Jj ty jsem měl na WRX 2004 a to ti nedělali žádné úpravy žádnej mezikus nic já chtěl dát na levorga Bremba a k tomu musel být mezikus.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Klepání od nápravy - volné brzdové čepy
Jestli to je na mě, tak o žádném mezikusu určitě nebyla řeč a ani se nic takového neobjevilo na faktuře.
Jediná věc, kterou museli dodat navíc, byly asi 5-7mm tlusté podložky pod kola, protože standardní SJ ráfky 17" s ET48 by škrtaly. S průměrem problém nebyl, tam bylo místa mraky, ale proti "loukotím" se to bez podložek nevešlo.
Jediná věc, kterou museli dodat navíc, byly asi 5-7mm tlusté podložky pod kola, protože standardní SJ ráfky 17" s ET48 by škrtaly. S průměrem problém nebyl, tam bylo místa mraky, ale proti "loukotím" se to bez podložek nevešlo.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.