Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Klepání od nápravy - volné brzdové čepy 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2661
Tak u mě je příčina klepání snad odhalena - vnitřní zadní destičky mají vůli, takže v tom rachtají. Teď je jenom otázka, jestli ty destičky byly vadné od začátku nebo jestli ten co je tam montoval je něčím neobrousil, aby je tam narval anebo jestli je vymačkaný ten brzdový třmen. No, doufám, že aspoň třmen bude ok, jelikož mám stejně kotouče na konci životnosti a předek vypadá prakticky stejně (desky mají najeto 20k, chvíli by tam jinak asi ještě vydržely, ale moc jich už tam taky nebylo), tak se to bude dělat celé komplet.


pát zář 01, 2017 12:38 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
tak to je ta lepší varianta :) mě zatím teflonová páska drží i po středních čechách 8-?
sima píše:
Naše áááto to mluví za vše,vše v prospěch plejády Hej,nemáš to tam promáčklé,v místě dotyku vaší dcery,nebo to jen hází stín,anebo ti to promáčkla,já bych se na to radši hned podíval
...to jo to už jsem tak koupil je to lehce postřehnutelné..je vidět že máš dobrý oko =)

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon zář 04, 2017 7:37 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19797
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
PetrCV píše:
mě zatím teflonová páska drží i po středních čechách


Prosím tě o jaké pásce je řeč ? Já znám jen instalatérskou teflonovou pásku. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte zář 05, 2017 6:41 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Já myslím, že myslel přesně tu. Aspoň žiji v tomto domnění.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte zář 05, 2017 7:33 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
jj je to přesně ona ;-D má 0,1mm v tloušce což je tak akorát..už s tím mám něco kolem 3700 km a zatím to neklepe 8()

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


úte zář 05, 2017 10:57 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19797
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
A jakým způsobem jsi to tam aplikoval ?

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte zář 05, 2017 7:06 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2661
Tak nakonec tam chyběl i ten plech... kterej se zdá se shání dost blbě. Takže mám teď originální destičky i s plechem. A je ticho :-) Jestli to po 1000km začne rachotit znova, tak mě asi trefí šlak :-DDD


úte zář 05, 2017 7:59 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
VDC píše:
A jakým způsobem jsi to tam aplikoval ?
... udělal jsem dvě vrstvy na tom čepu a bylo to tak akorát, namazal plastilube a namontoval zpět. POznal jsem to i na brzdovým pedálu že to brzdilo hned od shora a ne někde až v 1/3 chodu. Teď už je ten pedál trochu zas uvolněnej takže ty vůle se tam vytvořily. Je to nejspíš jak s těma čtyřpístkama, žádné vůle ve třmenu a brzdovej pedál brzdí hned od shora okamžitě oproti tomu ten mrtvej chod pedálu na našich brzdách nejdřív srovná všechny vůle v brzdách a pak to teprve začne brzdit....má to svou logiku co myslíte ;-D

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


stř zář 06, 2017 12:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Určitě. Mohu to potvrdit po přechodu na čtyřpístky. Ten rozdíl byl fakt markantní. Myslím pocitový rozdíl při stisknutí pedálu. Že to líp brzdí, to určitě nemusím říkat.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř zář 06, 2017 1:16 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2899
Bydliště: Opava
no ... lidi neblbnete ... tu pasku bych tam fakt necpal ... dyt je to prasecina ...
chce to dat dokupy normlani repasi ...
nebo vyresit tak, jak Trava ... :)

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


stř zář 06, 2017 3:47 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19797
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Přiznám se, že by mě napadlo ledacos, ale motat tam tu pásku bych teda nezkusil. :-) Ale odvážnému štěstí přeje. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř zář 06, 2017 7:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3085
Bydliště: Holýšov
Já to u rozumím. Resp tomu proč to kluci dělají. Měl sem stejnej problém na legacy a na xt a taky mě to příšerně sralo. Ale takovým způsobem se hrabat do něčeho tak důležitého jako jsou brzy bych se tedy neodvážil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Forester XT Sport 2017 (MY18) - Obrázek
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
WRX STI Sport 2016 - Obrázek - NA PRODEJ
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km


stř zář 06, 2017 7:47 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
PetrCV tím "teflonovým" řešením vůbec nic
neriskuje.
Kluzný, vodící kolík pouze fixuje plovoucí třmen v klidové poloze (aby za jízdy samovolně nevypadl ze svého nosníku) s ohledem na opotřebení desek. Čím větší !!! opotřebení desek, tím víc!!! je vysunutý z díry. Nepřenáší téměř žádné namáhání!
Veškerá síla (reakce) třmenu při brždění se přenáší výhradně prostřednictvím brzdových desek (jejich bočních hran) přímo na nosník třmenu vodícími ploškami v jeho tvarování.

Brzdy budou bezpečně brzdit i kdyby vodící kolíky byly úplně vyrezlé.


stř zář 06, 2017 9:16 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19797
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Má pravdu plukovník. =) Jediný, co by se se mohlo stát, že se to bude třmen blbě vracet, když budou ty vodící čepy blbě chodit. Takže by přibržďovaly brzdy, jako když jsou ty čepy přirezlý. Nemůže kvůli tomu upadnout kolo. :-) Ani to nemůže přestat brzdit.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř zář 06, 2017 9:47 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3152
Bydliště: Praha
Jenomže z praxe víme, že pokud "vodící kolíky byly úplně vyrezlé", tak to většinou neznamená klepání, ale naopak trvalé přibrzďování. To samé se může stát pokud se tam omotá teflonová páska a někam se shrne. A jak se to chová, když to trvale přibrzďuje jsem si prakticky ověřil. :-)
Rozpálí se to tak, že je problém sundat i kolo. >:(

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 06, 2017 9:56 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: