Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další
Klepání od nápravy - volné brzdové čepy 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19784
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Řekl bych, že na konstrukci našich brzd je patrný, jak se japoncům příliš nechce do inovací. :-) Klepe to, ale v zásadě to funguje. :-) Synovci jsem měnil destičky na Twingu a ty brzdy mi přišly taky daleko lépe vyřešené, než jsou ty naše. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv srp 10, 2017 8:37 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1448
Bydliště: Brno/Polička
Petr: ano, je to shit. Dělané na 5 let a pak auto do šmelcu.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


čtv srp 10, 2017 9:33 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Kdyby 5 let. >>:-@@ Mně to vydrželo na novém autě asi 1,5roku, resp. 60.000km.
Všechno v naprostém pořádku, udržované a stejně to bylo prd platné. <:-<

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát srp 11, 2017 5:13 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19784
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Klepe, ale je to funkční ne ? Takže je to akustický problém, ne funkční. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát srp 11, 2017 7:20 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Máš naprostou pravdu, šéfe. ,,,,| (*_^) |,,,, :-DDD No s těmi stávajícími čtyřpístky to už naštěstí řešit nemusím. 8-?
Ale zase budu řešit, jestli mi to kvůli nějakým dementům proleze technickou. :-DDD :-DDD :-DDD

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát srp 11, 2017 7:35 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19784
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To by ten technik musel být odborník na Subaru, aby věděl, že to nebylo v rámci nějakého stupně výbavy montováno. Jsou to originály.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát srp 11, 2017 7:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Originály dokonce s nápisem SUBARU. >B-) Jen se to jaksi nevešlo, ale ty půlcentimetrové podložky pod ráfkama prakticky nejsou ani vidět. :-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát srp 11, 2017 8:29 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
:D ..jeste me napadlo v ramci zoufalosti si ty vlozky vytocit, zkousel jsem je udelat ze silonu ale ta vule je tak miziva ze udelat tak tenkostennou vlozku 0,2mm je nadlidsky vykon a vykon soustruhu:) tak jsem zmensil prumer vodiciho cepu(mam rezervni) a teda musel bych ji zeslabit aspon o milimetr a to se mi uz nechtelo. ted me napada akorat vzit ty trmeny a tu diru pro cep o dva mm zvetsit a dat do ni vlozku. co myslite?

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pát srp 11, 2017 2:31 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 229
PetrCV píše:
:D ..jeste me napadlo v ramci zoufalosti si ty vlozky vytocit, zkousel jsem je udelat ze silonu ale ta vule je tak miziva ze udelat tak tenkostennou vlozku 0,2mm je nadlidsky vykon a vykon soustruhu:) tak jsem zmensil prumer vodiciho cepu(mam rezervni) a teda musel bych ji zeslabit aspon o milimetr a to se mi uz nechtelo. ted me napada akorat vzit ty trmeny a tu diru pro cep o dva mm zvetsit a dat do ni vlozku. co myslite?


Z jakého materiálu chceš tu vložku vyrobit?
Což to vyfutrovat tenkým bronzovým plechem tl. 0.1-0.2 mm a díru vystružit na přesné lícování s minimální vůlí a máznout kvalitní měděnou vazelínou?


pát srp 11, 2017 7:21 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19784
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Taky bych to řešil tak, jak píše plukovník. Spíš sáhnout do díry, než do tloušťky čepu. Masa je na brzdiči dostatek. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob srp 12, 2017 7:09 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
takze v podatate to jak jsem to udelal jak na zacatku ale misto medenych plisku pouzit lepsi material a diru prevrtat a vystruzit:) z tech plastu to moc nejde. vsechno se na soustruhu teplem trhalo nebo kroutilo ikdyz jsem zkousel rady od nejvyssich v praci:)no az bude cas a chut opravy tak se na to vrhnu prozatim tukanim zdar. :D

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


sob srp 12, 2017 11:28 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
Příspěvky: 146
Bydliště: Slovensko
Traveller píše:
Kdyby 5 let. Mně to vydrželo na novém autě asi 1,5roku, resp. 60.000km.
Všechno v naprostém pořádku, udržované a stejně to bylo prd platné.
Mne to vydržalo podobne :-( nejde o to že je to len zvukový problém, jednoducho to človek na novom aute neočakáva a ani prístup Subaru nie je úplne kóšer... Jazdil som na mnohých autách rôznych znaciek ale toto je prvé s takým problémom :-( Skôr by som očakával že sa k tomu Subaru postaví chlapsky a ponúkne nejaké poriadne riešenie...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MT (SJ) MY14 Obrázek
Hyundai ix35 Style 4x4 2.0 CRDi 100 kW; MT; Machine Silver...2010-2014 Obrázek
Ford Focus II kombi 1.6 TDCi...2006-2010
Opel Vectra caravan 1.6i........2004-2006
Mazda 323F 1.5i..................2001-2004


sob srp 12, 2017 2:35 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6162
Bydliště: Česká Třebová
Já bych tam žádný tenký plech na vyvložkování nedával, i když přiznávám, že mě to kdysi také napadlo a myslím, že jsem tu o tom i psal. Měď, bronz..., to je jedno z čeho by to bylo, ale prostě to při té malé tloušťce nevydrží. Párkrát zabrzdíš, ohřeje se to, vyschne vazelína a za chvíli je ten plíšek někde shrnutý a kromě toho, že to bude zase klepat, to bude bránit pohybu čepu v díře, takže ty brzdy, které se pak jednoho dne nevrátí do uvolněné polohy a usmažíš je.
Podle mě jsou jen 3 cesty jak z toho ven:
1) koupit zcela nový třmen i s držákem (vlastně komplet brzdy), ale kdo by takovou věc udělal, když riskuješ, že to bude za chvíli úplně stejné <:-<
2) koupit zánovní čtyřpístky jako jsem to udělal já. Moc to nestojí a bonus je, že to začne oproti původním brzdám brzdit. :-D
3) místo plíšku na vyvložkování vyrobit na soustruhu zcela nové čepy, které budou mít o chlup větší průměr než původní. 8-? Jen se musí vzít nějaký materiál, který bude pevnostně dostatečný, bude mít stejnou teplotní roztažnost jako původní (i když u těchto malých rozměrů na tom zase tolik nezáleží), apod. Ale stejně je to loterie, protože nevíš, jak velký průměr čepu udělat - takže je to takové "pokus-omyl"

HOWG!!!

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon srp 14, 2017 5:38 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
hehe no ještě mi tu chybí možnost číslo 4 a to je komplet se na to vysrat ;-D /°b"\
no abych začal, před týdnem jsme se vrátili z dovči a celkem ujeto 2500km + ještě tak tisícovka navrch s tím že než jsem odjel jsem udělal zoufalý pokus a čepy obmotal teflonovou páskou, namazal a vrátil zpět...doteď se zádný klepání nekoná a je to teda víc než všechny mé předešlé pokusy, je mi jasný že to vydrží ještě chvilku a konec, to je ironie...no nic, jinak cesta v subárku super a to ticho od podvozku bylo úžasný, doufám že to aspoň ještě chvilku vydrží než vyměním gumy na zimu a třeba bych to provedl znova když se mi do toho nebude chtít zasahovat jinak. A teda posílám fotku mý Anči jak objímá auto...sama od sebe se slovy naše áto ;-D ..nevím jestli je to těma hvězdama ve znaku ale je to milý [SUBARU]


Přílohy:
Výstřižek3.JPG
Výstřižek3.JPG [ 69.8 KiB | Zobrazeno 398 krát ]

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor
stř srp 30, 2017 7:53 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4044
Bydliště: Valašsko
Naše áááto :-D to mluví za vše,vše v prospěch plejády ;)Hej,nemáš to tam promáčklé,v místě dotyku vaší dcery,nebo to jen hází stín,anebo ti to promáčkla,já bych se na to radši hned podíval [!] :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř srp 30, 2017 8:58 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: