Kontrola, výměna ... servis brzd
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Před tím, než jsem brzdy rozebral, tak to klepalo na výmolech.
Nyní jsem tam dal nové gumičky a namazal to ATE Plastilube a nic neklepe.
PS: jedná se o přední brzdy, které jsem vracel zpět staré, jen jsem vyměnil všechny gumičky.
Nyní jsem tam dal nové gumičky a namazal to ATE Plastilube a nic neklepe.
PS: jedná se o přední brzdy, které jsem vracel zpět staré, jen jsem vyměnil všechny gumičky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Co bych dal za klepání Mně to sice neklepe, ale tak cca po 10.000km zmodrají kotouče, začnou kopat a teď na škole smyku jsem navíc objevil zjištění, že když se na tu brzdu fakt rapne a drží se do zastavení, tak to auto tak trochu zůstane na místě stát, zabržděný a nechce se mu odjet Nejhorší je, že pístky mám nový, čepy mám nový, brzdovku mám novou... takže asi fakt zbejvá už jenom ten třmen.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Mnove mám to taky tak uděláno, jen mazivo jsem použil přiožené ze sady od Frenkitu, pátý příspěvek odshora, ať za nedojde k mýlce a zmiňuju tak i ty kostimnov píše:Před tím, než jsem brzdy rozebral, tak to klepalo na výmolech.
Nyní jsem tam dal nové gumičky a namazal to ATE Plastilube a nic neklepe.
PS: jedná se o přední brzdy, které jsem vracel zpět staré, jen jsem vyměnil všechny gumičky.
viewtopic.php?f=39&t=4802&hilit=%C5%A1% ... &start=180
Naposledy upravil(a) sima dne čtv lis 14, 2019 8:53 pm, celkem upraveno 3 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Jendo tohle je příznak zadřených pístků. Sice píšeš, že je máš nové, ale takto se to chová.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Spm, jestli je tam opravdu vše jak píšeš vyměněno a namazáno, kdo to dělal, ty nebo servis?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Kdybych to dělal já, tak je jasný čím to je Servis. Pístky nové jsou, na ty staré, kde přes některý bylo i vidět skrz, jsem se koukal. Nejhorší je, že ono to generálně vzato funguje fakt moc hezky. Ale objevilo se to teď při tom krizovém brždění. Plus teda ty zničené kotouče, jelikož byly nové, tak asi v zásadě stačilo, když se během těch 10.000km to jednou někde přiseklo a přehřálo to kotouč. Nicméně vyměněným pístkům a čepům celkem věřím, takže ještě zůstává otázkou, jestli není zmrvená právě ta druhá část, ve které to jezdí...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Na Foresteru jsem měl vyrezlé pístky, ale brzdič byl v pohodě.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Aha, tak tohleto bude chtít leda rozdělat, od stolu čék nepozná nic. Já teda v tomto neumím poradit víc.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Ještě když slyším tyčky tak mě napadá jestli slaný nebo sejrový.sima píše:Stabilizační tyčky správně- slangově ano kosti, já používám hovorově taky jen kosti, někdo to zná, někdo ne, tak jsem napsal tyčky
Modrý kotouče jsem měl po opakovaným zabrždění z kila. Ještě se z nich pěkně zahulilo, ale pak dál fungovaly v poho, možná líp. Na GT jsem viděl modrý kotouče po 7 km vyjížďce.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
To už v katalogu neuvádějíMira píše: Ještě když slyším tyčky tak mě napadá jestli slaný nebo sejrový.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Záleží na tom jaký katalog máš na mysli
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Já tyčky rád, ale vlastně je už vůbec nejím, natož dle katalogu, tak zpět k brzdám, k čepům
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Spm, občas nevracení pístku způsobí i zpuchřelá hadice, která pustí tlak dovnitř brzdiče (velký tlak) ale nepustí zpět.
Měl jsem to tak na Alfě, když jsem brzdil s citem, tak dobrý, když jsem musel hamstnout tak mi zabrzdilo i to blbý jedno zadní a zůstalo pribržděný. To byl pak smrad...
Měl jsem to tak na Alfě, když jsem brzdil s citem, tak dobrý, když jsem musel hamstnout tak mi zabrzdilo i to blbý jedno zadní a zůstalo pribržděný. To byl pak smrad...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Včera jsem měnil Sasimu destičky. Přijel s tím, že mu to jebe do volantu. Takže jsem počítal se zatuhlými pístky. Omyl. Pístky namazané, absolutně funkční, krásně pohyblivé. Evidentně mu je Aleš namazal, když mu dělal těsnění pod hlavou.
Takže jsem opravdu jen vyměnil destičky a jestli se ozve, že se to nezměnilo, tak budeme měnit kotouče...
Jinak mě to začalo z vyšší rychlosti trochu kopat, tak jsem si říkal, čím to kurva může bejt. A zjitil jsem to minulej tejden, když jsem chtěl nechat zkotrolovat geometrii. Vůle na levé tyčce řízení. Tak jsem zvědavej, až je vyměním, jestli to zmizí, ale jsem si jistej, že ano, protože ty symptomy tomu nasvědčují...
Takže jsem opravdu jen vyměnil destičky a jestli se ozve, že se to nezměnilo, tak budeme měnit kotouče...
Jinak mě to začalo z vyšší rychlosti trochu kopat, tak jsem si říkal, čím to kurva může bejt. A zjitil jsem to minulej tejden, když jsem chtěl nechat zkotrolovat geometrii. Vůle na levé tyčce řízení. Tak jsem zvědavej, až je vyměním, jestli to zmizí, ale jsem si jistej, že ano, protože ty symptomy tomu nasvědčují...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kontrola, výměna ... servis brzd
Zase ja kdyz jsem to trochu postouchnul plynem, tak se ozvalo par lupnuti, odskocilo to a jelo to normalne... pocitam ze u hadice by to zustalo zabrzdeny.podvlada píše:Spm, občas nevracení pístku způsobí i zpuchřelá hadice, která pustí tlak dovnitř brzdiče (velký tlak) ale nepustí zpět.
Měl jsem to tak na Alfě, když jsem brzdil s citem, tak dobrý, když jsem musel hamstnout tak mi zabrzdilo i to blbý jedno zadní a zůstalo pribržděný. To byl pak smrad...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk