Ahoj,
omlouvám se za stupidní dotaz - dělal jsem teď důkladně brzdy takže jsem strávil dost času pod autem a všiml jsem si, že jak jdou pod autem ty dva nosníky (nebo co to je :d ), tak tam je vpředu několik děr (cca 1 cm), některý jsou ucpaný plastovýma ucpávkama, některý ne. Má to být všechno ucpaný, nebo to musí zůstat kvůli kondenzaci vody otevřený? Přijde mi, že tam musí cákat hrozný vody a bordelu, ale zas kdyby to mělo být zavřený tak tak subaru nedělá ty díry..
A druhý dotaz - občas mi dovnitř dost zasmrdí benzín, zejména při topení na plno. Pak je to trochu cítít i venku. Ale divný je, že je třeba týden klid, pak to jednou udělá. Co by to mohlo být? V jakém místě to nasává vzduch do kabiny?
díky
Ucpávky dutiny / nosníky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
Ahoj. Nevím, co máš za model, ale všechny starší modely mají ucpány vepředu nosníky za předními podběhy a nosníky za uchycením vlečných ramen vzadu. Jinak jsou ty díry otevřené. A zrovna v těch dlouhých nosnících jich je nasázeno spousta. Originál je to otevřené ale pokud ten nosník zevnitř bude ošetřený, tak to klidně můžeš zacpat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
Ahoj,
impreza GF '99, 92kW. Ano, mám na mysli přesně ty u předních podběhů, je jich tam asi 6 a některý mají plastovej špunt, jiný ne. Šlo mi o to jestli vylítaly, nebo to má zůstat otevřený. Ok, tak ty vepředu ucpu a ostatní nechám ať to dejchá, ošetřený to asi není, vevnitř to je rezavý takže už tam nemá moc smysl cpát vosk, prostříkl jsem to konzervačním konkorem ať je to mastný a nechám to dožít takhle, díky
impreza GF '99, 92kW. Ano, mám na mysli přesně ty u předních podběhů, je jich tam asi 6 a některý mají plastovej špunt, jiný ne. Šlo mi o to jestli vylítaly, nebo to má zůstat otevřený. Ok, tak ty vepředu ucpu a ostatní nechám ať to dejchá, ošetřený to asi není, vevnitř to je rezavý takže už tam nemá moc smysl cpát vosk, prostříkl jsem to konzervačním konkorem ať je to mastný a nechám to dožít takhle, díky
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
Sání topení je pod stěračema před spolujezdcem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- maniosa
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon dub 23, 2018 4:11 pm
- Jméno a příjmení: Matěj Petrů
- Bydliště: Jihlava/Jihlávka - Vysočina
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
A je ten benzín cítit i za jízdy? Mě to občas dělá taky na, ale jen při stání. Dle rad moudřejších jsem došel k závěru, že je to díra va výfuku, což se mi po čase potvrdilo i na zvuku motoru.
Subaru Legacy 2.0R 121kW MY2007
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
dělá to jenom když je chladněji, v teple jsem to nevypozoroval. Když nastartuju, začne to smrdět, benzín je cítit i venku z auta. Za jízdy to chvíli smrdí, po chvíli je to ok.
Zajímavý je, že třeba 5x nic a pak to najednou po nastartování smrdí. Malou dírku někde ve výfuku mám asi taky, trochu to prdí. Ale je to vyloženě smrad benzínu jak kdyby ho člověk chrstnul skleničku na auto, ne zplodiny i když třeba na sytič. Ale je to zajímavá informace..
Pokud to saje pod stěračema tak to musí smrdět z motoru, zkusím se podívat až to bude smrdět jestli něco neuvidím, ale netuším kde jsou nejpravděpodobnějsí místa - předpokládám okolo filtru, hadice? Může to být i někde okolo vstřikovačů apod? Jede to parádně ve všech otáčkách, neškube, krom toho že to smrdí tak to asi nikde nechybí
Koukal jsem do manuálu a zkusím jít po cestě kudy jde vedení, zpátečka regulátoru tlaku atd. Netušíte někdo čemu v manuálu říkají "canister"? Nejvíc to vypadá jako kovový palivový filtr, ale ten je nakreslený jinde.
Co mám vyměnit pokud nic nenajdu? Nerad bych aby mi shořelo auto.. má smysl měnit preventivně hadice/potrubí? Auto je 99 rok, takže už svoje roky má
Zajímavý je, že třeba 5x nic a pak to najednou po nastartování smrdí. Malou dírku někde ve výfuku mám asi taky, trochu to prdí. Ale je to vyloženě smrad benzínu jak kdyby ho člověk chrstnul skleničku na auto, ne zplodiny i když třeba na sytič. Ale je to zajímavá informace..
Pokud to saje pod stěračema tak to musí smrdět z motoru, zkusím se podívat až to bude smrdět jestli něco neuvidím, ale netuším kde jsou nejpravděpodobnějsí místa - předpokládám okolo filtru, hadice? Může to být i někde okolo vstřikovačů apod? Jede to parádně ve všech otáčkách, neškube, krom toho že to smrdí tak to asi nikde nechybí
Koukal jsem do manuálu a zkusím jít po cestě kudy jde vedení, zpátečka regulátoru tlaku atd. Netušíte někdo čemu v manuálu říkají "canister"? Nejvíc to vypadá jako kovový palivový filtr, ale ten je nakreslený jinde.
Co mám vyměnit pokud nic nenajdu? Nerad bych aby mi shořelo auto.. má smysl měnit preventivně hadice/potrubí? Auto je 99 rok, takže už svoje roky má
Re: Ucpávky dutiny / nosníky
mám úplně stejný problém, x týdnů nic a pak najednou smrad, pouze v zimě. Zatím jsem na nic nepřišel.xtcc píše:dělá to jenom když je chladněji, v teple jsem to nevypozoroval. Když nastartuju, začne to smrdět, benzín je cítit i venku z auta. Za jízdy to chvíli smrdí, po chvíli je to ok.
Zajímavý je, že třeba 5x nic a pak to najednou po nastartování smrdí. Malou dírku někde ve výfuku mám asi taky, trochu to prdí. Ale je to vyloženě smrad benzínu jak kdyby ho člověk chrstnul skleničku na auto, ne zplodiny i když třeba na sytič. Ale je to zajímavá informace..
Pokud to saje pod stěračema tak to musí smrdět z motoru, zkusím se podívat až to bude …