Proč jede na 3 válce :(

Odpovědět
Nikky55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: ned úno 25, 2018 11:10 am

Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od Nikky55 »

Ahoj, naše subaru jede u nějakyho důvodu jen na 3 válce a potřebujem radu co to je.. svíčky jsme teď dali nový a kabely to nejsou, zkoušeli jsme je různě prohazovat a vždycky u odpojení z rozdělovače je slyšet a vidět změna, klepe se to atd... Jen u 3tího válce se při odpojení nic neděje, ikdyž prohodíme kabel tak nic :/ takže fakt nevíme už
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od cubrd »

Ztráta tlaku ve válci a nebo vstřikovač. jiskra na ten válec jde?
Nikky55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: ned úno 25, 2018 11:10 am

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od Nikky55 »

Jojo, jiskra jde.. tak zkusíme mrknout na ten tlak a vstřik, dám pak vědět, díky za radu
Nikky55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: ned úno 25, 2018 11:10 am

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od Nikky55 »

Tak nakonec je to prasklá vačka a už je auto v servise, uvidíme jak to dopadne, ale snad už to bude ok.. díky za pomoc :)
Uživatelský avatar
alesgsxr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od alesgsxr »

:-/ to to je důvod
Přílohy
28554810_2038383279509802_1620262008_o.jpg
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od mnov »

To se ucpalo mazání ložiska?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od Slavek_xxx »

To je teda dost masakr. To jsem u SOHC jeste nevidel.... 8() Viko vypada dost zakarbonovany. Nastesti kompletnich hlav je dostatek na trhu ND. Co je to vlastne za model a rok?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od petr »

motor mi ráno jede na benzín na tři válce , když se to přepne na lpg je vše ok a jedou všechny 4 válce, když je moc chladno cca pod 5 stupňů tak to i na benal jede někdy na 4 válce nicméně se mi to už nechce řešit protože na to nikdo nemůže přijít, spíš mě zajímá jak moc to škodí autu když to jede na tři válce než se to ohřeje a než se to přepne na lpg , jezdím jen na lpg takže to na benzín jen startuje a pak ty rána než se to ohřeje
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od mišus »

Co je to za auto? Réza první generace? Když si naposled steloval ventily? Může to bejt svíčka, malej tlak ve válci, špatně seřízeny ventily, kabel, cívka, vstřikovač.....To chce vše zkusit. Co tam máš za kabely?
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od Slavek_xxx »

A neni prerusenej kabel k benzinovemu vstriku? Nebo v haji vstrik samotnej?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od petr »

Na LPG to jede vždy normálně blbne to jen na benzín tudíž kabely a svíčky musí být ok, chyba může být buď ve vstřikovačích nebo kabeláží nebo fakt nevím vstřiky zkoušeny, žádná změna už se mi to nechce řešit , hlavně mě zajímají dopady na auto když to za studena jede chvíli na tři válce
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od mišus »

Musí to mít příčinu. A tou je u benzínových motorů buď jiskra(zápal) nebo palivo (bez toho zápalu není) pokud jde jiskra i palivo, změřil bych tlak na válci kterej vynechává, protože bez komprese taky není zápalu. A jak jistě většina subaraku ví, může tu fungovat tepelna roztažnost zkousel si kontrolovat jiskru za studena? Vstřikování paliva a za studena? Tlak válce za studena a pak s ohratym motorem? Když při provozní teplotě motoru prepnes Lpg na be tak jede na 3 válce? M.
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od mnov »

Klidně může být problém i v LPG jednotce. Benzínové vstřiky jsou tažené do ní a tak tam někde bych hledal problém. Asi bych ten problémový válec spojil napřímo na původní vodič a zkusil to tak. Samozřejmě jen na benzín.
To že to jde změřit, už ani nanavrhuji. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od petr »

nevím komu bych to dal asi vám to tam přivezu :)) jo za tepla to po přepnutí na benzín jede normálně, dneska protože bylo ráno dost chladno tak to jelo normálně na benzín na 4 válce a celý den nebyl problém navíc jsem odpojil na noc baterku to taky pomáhá ale za dva tři dny to zase blbne
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Proč jede na 3 válce :(

Příspěvek od mnov »

Zkontroluj spoj vodiče od vstřiku problémového válce. Plynaři to ustřihnou u konektoru vsřikovače a pak to pájí. To bude nejslabší místo. Prostě to vede do LPG jednotky a pak zase zpět.
Ta teplotní závislost by odpovídala problému na pájeném spoji. Na plyn tam neteče žádný proud, jen si to bere informaci o délce vstřiku a tak to asi nedělá problém.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „I. gen. GM/GC/GF (92-00)“