Subaru Outback 2021 (6. generace)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
No to samozřejmě. Homologace není zadarmo a kvůli pár prodanejm kusům se jim to prostě nevyplatí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mI5Ui-rUsXQ[/youtube]
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Vcera jsem mel probefahrt, tady v CH se ta nejvyssi verze jmenuje "2.5i Luxury". Vynecham takove divne veci jako ze blinkr nezustane v poloze, ale vraci se do stredu. Vypne se drbnutim do opacneho smeru. Ale pozor, clovek musi drbnout akorat, jinak to zacne blikat na druhou stranu. Myslim ze ti chudaci co jeli kolem me na dalnici, kdyz jsem testoval, ze me v noci nespali. Jako debil jsem furt nekam blikal, ale jel rovne. Nemuze blinkr proste zustat nahore nebo dole?
No a taky nevim jak tam zabudovat predni dashcam cameru, konkurence ma USB zasuvku napriklad nahore ve zpetnym zrcatku, tady bud kamera u skla a kabel prekazejici na tom tabletu, nebo jedine ze by mi ji tam autorizovany dealer nejak zabudoval sam, aniz bych prisel o zaruku, to vubec nevim jestli rovnou neodmitnou. Ale proc auto v roce 2021 nemuze mit zabudovanou predni kameru pro nahravani provozu jako volitelnou vec, fakt nechapu.
No a jak pisete, motor, no. Fakt to nejede. Ale pro manzelku asi dobry.
No a taky nevim jak tam zabudovat predni dashcam cameru, konkurence ma USB zasuvku napriklad nahore ve zpetnym zrcatku, tady bud kamera u skla a kabel prekazejici na tom tabletu, nebo jedine ze by mi ji tam autorizovany dealer nejak zabudoval sam, aniz bych prisel o zaruku, to vubec nevim jestli rovnou neodmitnou. Ale proc auto v roce 2021 nemuze mit zabudovanou predni kameru pro nahravani provozu jako volitelnou vec, fakt nechapu.
No a jak pisete, motor, no. Fakt to nejede. Ale pro manzelku asi dobry.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Já mám kamerku u A sloupku a kabel mi vytáhli v servisu u Chalupů bez řečí
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Teď to neberte osobně, ale pořád čtu že Outback nemá motor, Subaru nemá motor. Nejsem úplně starej, ale moje první auto bylo Trabant combi. 33k mám pocit. A taky jsem jezdil a byl rád že mi neprší na hlavu. Dneska nestačí 170k? Potřeba 200, 300, 500. A k čemu? Před 15 lety jsem jezdil s Pick up Favorit trasu Tábor Praha za 50 minut s prstem v nose. Teď? Koní mám skoro 3x tolik a k čemu.
Nic, ano beru že konkurence má výkonnější agregáty. Ale je mi to tak nějak jedno. Stejně stojíme v jedné koloně
Nic, ano beru že konkurence má výkonnější agregáty. Ale je mi to tak nějak jedno. Stejně stojíme v jedné koloně
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Pravda a bude tahle pravda platit čím dál víc, mám pomalu problém někde řádně prohnat byť jen atmo lesníka SG, jak jej někteří nesprávně a nepěkně nazývají plečkou
Jediná výhoda je při předjíždění, ale tak to stejně taky nelze brát, vnímavý majitel povozu ví co si jeho auto může dovolit a co už by neměl zkoušet.
No je docela problém dnes někde vůbec někoho předjet, při tom dnešním provozu čím dál větší rébus to je další důkaz, že jsi to napsal max realisticky Samozřejmě jde to, ale zahustily se silnice brutálně.
Jediná výhoda je při předjíždění, ale tak to stejně taky nelze brát, vnímavý majitel povozu ví co si jeho auto může dovolit a co už by neměl zkoušet.
No je docela problém dnes někde vůbec někoho předjet, při tom dnešním provozu čím dál větší rébus to je další důkaz, že jsi to napsal max realisticky Samozřejmě jde to, ale zahustily se silnice brutálně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Vladimir_xh: neni to tak jak pisete. I slabe motory driv po seslapnuti pedalu neco delaly. Mely neprimy vstrik a od plynu vedlo lanko, co okamzite otevrelo skrtici klapku.
V tomhle novem Outbackovi jsem chtel pridat, seslapl na podlahu, a tri sekundy se vubec nic nedelo. Vubec nic. To je dlouha doba. Pak se milostive zacina teda zrychlovat. To je zasadni problem aktivni bezpecnosti. Je to atmosfera takze nejde o turbo lag, proste fly-by-wire, seslapnu plyn, nejaky cas sezere ektronika, v druhe sekunde to asi posila dotaz do Japonska, odtam signal zpet ze je mi teda milostive dovoleno zrychlovat no a nakonec se ten motor, priskrceny, aby meli soudruzi v Bruselu a Greta v ustavu radost, jak je ekologicky, rozhodne tahnout a zrychlovat.
Tento 2.5 atmosfericky motor ma dynamiku Felicie 1.3 MPi.
Ja to nejehejtuju, ja to asi budu kupovat. Jine aspekty Subaru ma konkurence drazsi. Ale skoda, ze to v EU neprodavaji s normalnim motorem. Jak tam nekdo nahore psal ze nebudou davat na cesky trh 2.4T, protoze by to nikdo nekupoval. Nesmysl! nejde o cesky trh, v zapadnich statech to auto stoji uplne stejne jako v CR, a vyplata je nekolikanasobna, tady to neni drahe auto. Ale ten 2.4T neni a nebude nikde v EU k dostani.
Vzdyt nekdo tady ten motor 2.4T nasel ze prichazi na Ukrajinsky trh! To je jenom a pouze emisni politika EU, ten motor sem dat nemuzou.
V tomhle novem Outbackovi jsem chtel pridat, seslapl na podlahu, a tri sekundy se vubec nic nedelo. Vubec nic. To je dlouha doba. Pak se milostive zacina teda zrychlovat. To je zasadni problem aktivni bezpecnosti. Je to atmosfera takze nejde o turbo lag, proste fly-by-wire, seslapnu plyn, nejaky cas sezere ektronika, v druhe sekunde to asi posila dotaz do Japonska, odtam signal zpet ze je mi teda milostive dovoleno zrychlovat no a nakonec se ten motor, priskrceny, aby meli soudruzi v Bruselu a Greta v ustavu radost, jak je ekologicky, rozhodne tahnout a zrychlovat.
Tento 2.5 atmosfericky motor ma dynamiku Felicie 1.3 MPi.
Ja to nejehejtuju, ja to asi budu kupovat. Jine aspekty Subaru ma konkurence drazsi. Ale skoda, ze to v EU neprodavaji s normalnim motorem. Jak tam nekdo nahore psal ze nebudou davat na cesky trh 2.4T, protoze by to nikdo nekupoval. Nesmysl! nejde o cesky trh, v zapadnich statech to auto stoji uplne stejne jako v CR, a vyplata je nekolikanasobna, tady to neni drahe auto. Ale ten 2.4T neni a nebude nikde v EU k dostani.
Vzdyt nekdo tady ten motor 2.4T nasel ze prichazi na Ukrajinsky trh! To je jenom a pouze emisni politika EU, ten motor sem dat nemuzou.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Smrtihlav: a zkoušel jsi S režim? Předjeti jednoho auta 2.5 zvládá úplně bravurně. Mám najeto přes 200 tkm s Felicii 1.3 MPi a srovnávat s ní dynamiku je trochu nefér. Když se mi nechce přepínat na S, tak používám double-kick-down, který používám u SpecB.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Přece nejde jen o výkon ale výkon/váha - a právě kvůli situaci na silnicích je 170 koní (ve spojení s laxním CVT) v autě velikosti a hmotnosti outbacka prostě málo - nepředjedeš, a nebo nebezpečně. Že řidič vozu přizpůsobí jízdu možnostem je dobrá teorie, ale v praxi to vypadá hodně jinak :(
Při každé delší cestě zažívám momenty, kdy někdo ve slabém autě předjíždí proklatě dlouho, nezřídka s tím, že ohrozí protijedoucí… na cestě Liberec - Česká Lípa to minimálně jednou týdně končí těžkou nehodou.
Je to každýho věc, ale já to zažívat nehodlám a právě a jenom kvůli té bezpečnosti předjetí (nebo nájezdu na dálnici) u auta těchto rozměrů prostě pod 200kw akceptovat nebudu.
Při každé delší cestě zažívám momenty, kdy někdo ve slabém autě předjíždí proklatě dlouho, nezřídka s tím, že ohrozí protijedoucí… na cestě Liberec - Česká Lípa to minimálně jednou týdně končí těžkou nehodou.
Je to každýho věc, ale já to zažívat nehodlám a právě a jenom kvůli té bezpečnosti předjetí (nebo nájezdu na dálnici) u auta těchto rozměrů prostě pod 200kw akceptovat nebudu.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
No jenom jestli to neni tim, ze ti predjizdeni s oblibou slapou na plyn... pak je ta situace neresitelna, pac jak se dostanou vykonnejsi auta do rukou i tehlech pablbu, tak predjizdeci manevr trva stale stejne dlouho...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Přesně, jak již padlo - potřebujeme násobky výkonu, protože i auta jsou nasobně těžká a kromě toho mají i horší součinitel odporu vzduchu (bezpečnost chodců = vysokej tupej čumák) a ještě k tomu maj obrovský čelní plochy. A v neposlední řadě dost zabíjej automaty a taky díky emisím je ten průběh výkonu horší, než by mohl být.
Když jsem si kupoval BH9, tak to mělo dynamiku horší jak dvoulitrová Sierra, přitom výkon motoru 115 vs 88 kW? Tak kde je asi zakopanej ten pes?
A na závěr je to taky o tom, že pokud ten agregát bude fungovat při běžným provozu např. na 50 % zátěže, tak bude mít zřejmě menší životnost než když bude fungovat na 20 % zátěže.
A pak samozřejmě ta bezpečnost. Taky si nekoupím, auto, který blbě brzdí, tak proč bych si kupoval takový, co blbě zrychluje?
To jsou zřejmý důvody, proč někdo (včetně mě) chce mít v autě motor.
Ale nebude to moc populární, ani častý názor. Jinak by se neprodávalo tolik aut bez motoru.
Když jsem si kupoval BH9, tak to mělo dynamiku horší jak dvoulitrová Sierra, přitom výkon motoru 115 vs 88 kW? Tak kde je asi zakopanej ten pes?
A na závěr je to taky o tom, že pokud ten agregát bude fungovat při běžným provozu např. na 50 % zátěže, tak bude mít zřejmě menší životnost než když bude fungovat na 20 % zátěže.
A pak samozřejmě ta bezpečnost. Taky si nekoupím, auto, který blbě brzdí, tak proč bych si kupoval takový, co blbě zrychluje?
To jsou zřejmý důvody, proč někdo (včetně mě) chce mít v autě motor.
Ale nebude to moc populární, ani častý názor. Jinak by se neprodávalo tolik aut bez motoru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Tak tak, neni to jen o cislech. Vozim se ted v passatu 2.0/TDI 147kw (200 koni) a predjizdi se v tom hur nez v legacy 2.0/D 110 kw (150 koni). Docela me to stve, ale pry se ted tak chovaji vsechna auta - zmacknes plyn az na podlahu a asi po 2 vterinach to zrychli. Jezdit na bezny mod se vubec neda, jak to motor podtaci, tak po kazdem nastartovani (krome vypnuti SS) automaticky prepinam do sport modu. A bude hur ....
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Já mám tedy jen 156 k motor, ale reakci na plyn mám okamžitou. A to nemám přepínač S/I.
Tohle je nekonečná debata. Každý máme jiné představy o potřebném výkonu.
Já se projel v 2,5 OTB (MY208 asi) a úplně v pohodě to jelo .Líp než to moje Ale pochopím, tento někomu nestačí
Nezapomeňte, že to auto má i jiné přednosti. Tak abyste se pak v těch výkonných autech se vůbec vesli do zatáčky. Viz debata o Volvu apod.
Odesláno z mého moto g(9) play pomocí Tapatalk
Tohle je nekonečná debata. Každý máme jiné představy o potřebném výkonu.
Já se projel v 2,5 OTB (MY208 asi) a úplně v pohodě to jelo .Líp než to moje Ale pochopím, tento někomu nestačí
Nezapomeňte, že to auto má i jiné přednosti. Tak abyste se pak v těch výkonných autech se vůbec vesli do zatáčky. Viz debata o Volvu apod.
Odesláno z mého moto g(9) play pomocí Tapatalk
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
Souhlasím s tím, že je lepší ten výkon mít, než nemít, to bez debat. Nicméně nechápu skuhrání, že s tím nelze bezpečně předjet, nebo najet na dálnici. Jeli jste v tom? Víte, že se dá podřadit pádlama, nebo třeba jen šlápnout víc na plyn? Samozřejmě pokud někdo chce předjížděním proskákat na frekventované státovce souvislou řadu aut, tak na to jsou lepší auta a Outback fakt není ideální. Ale, že bych měl problém předjet třeba 5 aut najednou, nebo rychle předjet kamion to opravdu ne. Včera jsem jel ČB - Plz a prostě současný provoz vypadá tak, že se jede soustavně 70 - 100 km/h v obou směrech a předjíždět se dá tak na motorce.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 2021 (6. generace)
zrovna Smrtihlav píše, že v tom jel a nejede to
nebudu to tady dál hejtovat, tady ale probíhá druhý extrém, že je to vlastně v pohodě a musí to každýmu stačit
nebudu to tady dál hejtovat, tady ale probíhá druhý extrém, že je to vlastně v pohodě a musí to každýmu stačit