http://www.reklamace-subaru.cz/

Odpovědět
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od M a r c e l »

skodovka ma taky celozavodni dovolenou, tak je to klidne mozny i v FHI
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od Mira »

No v Německu jsou celozávodky celkem normální. Stejně jako že mají o svátcích zavřeno. To jen u nás se furt blbne. Ale i u nás většina fabrik na 14 dnů zavře a fertig. Většinou ty, které vlastní někdo z venku. Dokonce i jedna japonská firma tu v Brně. V Polsku je mají také. Prostě v evropě jsou jiné zvyklosti než v japanu. A japonci to uznávají, proto v Brně je nařízena celozávodka. No ono je to taky pro ty firmy mnohem výhodnější.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od draconis »

newli: Díky za podělení se o zkušenost. U motoru to celkem chápu, na druhou stranu ostatní, víceméně mechanické části auta bych očekával, že řešit moc nebudou. Ta doprava by je kolikrát vyšla asi dost nerentabilně. A vlastně i proto bych si tipnul, že jsi čekal tak dlouho. Nejspíš to neposílají kvůli nižším nákladům kusově, ale prostě čekají, až se jim toho nastřádá víc najednou. A jestli si dobře vzpomínám, tak v Karlovo případě byla na vině nějaká část podvozku - náprava nebo co? Budu si to muset přečíst znovu... :-)
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od M a r c e l »

spatny disky a jejich nevyvazitelnost vzhledem k naboji, jestli jsem to spravne pochopil...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od draconis »

Já to právě pochopil tak, že ty disky vždycky dokurvil nějaký průser s podvozkem. Asi si to fakt budu muset přečíst znova.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od newli »

draconis: No ja jsem to pochopil z tech telefonatu tak, ze se napsal posudek a mozna i nejak nafotilo a "pouze" se cekalo na vyjadreni japoncu od stolu. Zda proste japonec na zaklade dokumetace rekne: "Jo, my to na kulanci zaplatime". Motor kvuli tomu urcite necestoval do japonska :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
karelh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 02, 2016 1:51 pm
Jméno a příjmení: Karel Hendrych

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od karelh »

draconis píše:Já to právě pochopil tak, že ty disky vždycky dokurvil nějaký průser s podvozkem. Asi si to fakt budu muset přečíst znova.
Pořád nemám úplně jasno ohledně příčiny/následku u těch továrních disků, jakožto naposledy diagnostikovaného majoritního přispěvatele problému. Chci nechat opravit zničené dosedací plochy pro matky, aby se to dalo zkusit. Jinak mimo to se zatím nepodařilo vykoukat nic jiného, než že jeden z nich má pár gramů rozvažek.

Schválně, když to přečtete, tak jestli budou příčiny/následky jasné. V kvízu většina lidí odpovídala, že ano.

Mimochodem, můžete někdo potvrdit, že tohle jsou origo matky k alu diskům MY2012?
rafek-7-scaled.jpg
karelh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 02, 2016 1:51 pm
Jméno a příjmení: Karel Hendrych

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od karelh »

draconis píše:newli: Díky za podělení se o zkušenost. U motoru to celkem chápu, na druhou stranu ostatní, víceméně mechanické části auta bych očekával, že řešit moc nebudou. Ta doprava by je kolikrát vyšla asi dost nerentabilně.
Když bylo se slávou diagnostikované ložisko, tak jsem se ptal, zda-li se takové věci posílají na analýzu do továrny. Odpověd byla, že nikoliv. Ani bych to v automotive u takové komponenty moc nečekal.

Třeba IT světě se občas u komplexního HW RCA dělá, aby se předešlo výrobě dalších zmetkovitých komponent.
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od M a r c e l »

on je asi problem, ze v pneuservisu to vyvyzuji dotazene pomoci trnu skrz stredovou diru disku, na auto to dotahujes pres sedla, takze me tak napada, ze by to diky vytlucenym sedlum mohlo byt spatne, nesoumerne, dotazeny k naboji, ale je teda divny, ze by to nepobral stredici krouzek a dosedaci plocha disku a naboje...

matky vypadaji jako origo subaru, nevim, zda se rocnikove lisi. Ale z fotky tezko soudit, musel bys zmerit konus osazeni na sedla...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od Traveller »

karelh: moje matice na foresteru SJ vypadají přesně tak jako ty vyfocené.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od Traveller »

marzi píše:Nejsem si uplne jisty ale mam pocit, ze mi nekdo kdysi rikal, ze prodejci muzou mit s importerem nastavene ruzne podminky..oboustrane...a muze se to tykat i toho, ze napr.do urcite castky jdou naklady reklamace za prodejcem, vymenou za treba lepsi nakupni cenu auta..snad se nepletu
Potom ovšem nevím, jak by to dělali v AWD, protože ti jsou autorizák, ale žádná nová auta neprodávají. :-/ :-/ A zrovna v mém případě jsem jinde nepochodil, až u nich. No možná se jen musí trochu chtít?!?
Tenkrát mi říkali, že díly jdou za importem a práce za nimi. A pravdu říkajíc, vzhledem k tomu, co jsem tam nechal na pravidelných prohlídkách, tak na tom asi neprodělali. :-DDD :-DDD :-DDD Což ovšem nesnižuje jejich zásluhy, protože bez nich by mi asi to řízení klepalo dodneška. <:-< ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Yarek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: pát lis 18, 2016 8:12 am

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od Yarek »

to karelh: jo, jsou. Mám OTB 2012 a matice jsou tam (vizuálně hodnoceno) stejné. Stejné matice také byly na Foresteru 2007 (přešla mi z něj na OTB 16´ kola i s maticemi na zimní provoz). Jarek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21884
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od HonzaCZ »

M a r c e l píše:on je asi problem, ze v pneuservisu to vyvyzuji dotazene pomoci trnu skrz stredovou diru disku, na auto to dotahujes pres sedla, takze me tak napada, ze by to diky vytlucenym sedlum mohlo byt spatne, nesoumerne, dotazeny k naboji, ale je teda divny, ze by to nepobral stredici krouzek a dosedaci plocha disku a naboje...
Tak ráfek sedí hlavně na středící díře. Na ní by to mělo dosedat poměrně dost přesně. Matkama by se to možná +/- vystředit dalo, ale muselo by se to utahovat ručně a pozvolna, ne pistolí. Lepší tam dát vždycky aspoň ty plastový distanční kroužky, když to nesedí na středu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
karelh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 02, 2016 1:51 pm
Jméno a příjmení: Karel Hendrych

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od karelh »

Díky všem. Jo, divné. Pokud vzpomínám dobře, tak jeden z nápadů byl porovnat vyvážení na střed a na šrouby. Od toho se upustilo, když se přislo na to, že ráfky držely víceméně jen na šestihranu těch matic. Jestli to bylo věčným sundáváním kol či něčím jiným, nevím :-/ Zkusím to nechat opravit a uvidím, jestli se mi to bude chtít dát ještě na moje auto ;-D
karelh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 02, 2016 1:51 pm
Jméno a příjmení: Karel Hendrych

Re: http://www.reklamace-subaru.cz/

Příspěvek od karelh »

Yarek píše:to karelh: jo, jsou. Mám OTB 2012 a matice jsou tam (vizuálně hodnoceno) stejné. Stejné matice také byly na Foresteru 2007 (přešla mi z něj na OTB 16´ kola i s maticemi na zimní provoz). Jarek
Ještě se pro jistotu zeptám - ráfky nevykazují od těch matic žádné poškození, podobné jako mám vyfocené na stránkách? Mám nakonec úplně jiné na druhou sadu, protože i ta vykazovala poškození. Ovšem daleko menší. Narozdíl od těch origo tam v položeném ráfku pěkně zapadnou a nehýbou se. V pneu servisu nazval pán, který to dělá už nějaký ten pátek, ty origo matice vhodné tak na plecháče 8()
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“