Tohle dělá i BMW. Psal to Vacilík v SM.Slavek_xxx píše:Nekde jsem dokonce cetl, ze ridici jednotka nekterych koncernovych aut rozezna, ze je auto testovany v normovanym behu (protoze parametry jsou jasne dany) a upravi vsechny nastaveni tak, aby spotreba po tu dobu byla co nejnizsi
SUBARU LEVORG V ČR
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: SUBARU LEVORG V ČR
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Co se týká emisí, tak jsem přiložil článek, kde je to vysvětleno. Mimochodem Subaru tím že prodá V EU méně než 300 000 aut, tak má jiný idividuální limit (vyšší) než tí ostatní co jich prodají několkanásobně více. Pdobně na tom byla Mazda a Suzuki. Jen pro příklad Subaru mělo limit v roce 2013 164,6g/km kdežto Mazda 129g/km, to je limit, do kterého se musí vejít aby neplatily penále. Takže to není tak, že jsou na tom všichni stejně, ale přihlíží se i na malé prodejce a zohledňuje se co vlastně mají dlouhodobě v nabídce. Velkou roli také hraje hmotnost všech aut které má daná automobilka v nabídce. Pokud tedy Subaru nenabízí žádné malé prdítko, tak to ani není na škodu. Ono kdyby Subaru nabízelo např. pouze OTB s 3,6, tak by se ji limit plnil snadněji, než když nabídne i menší model s menším motorem. Celé je to bussines a jede jen o to, aby automoblka vydělal co nejvíce.
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Ten clanek o limitech bych si trasne rad precetl, protoze na forem se o tom hovori kazdou chvili a podle me nikdo z nas (neberte to osobne) to nezna. Bohuzel je ten scan pro me necitelny (moc male). Da se to jeste na stanku koupit, pripadne ziskat nekde lepsi rozliseni? Diky moc!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: SUBARU LEVORG V ČR
hele ja to mam citelny, kliknu na obrazek, pak pravym - zobrazit obrazek - a pak mam jeste zvetseni levym a pak to je celkem citelny.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: SUBARU LEVORG V ČR
A není jednodušší kliknout na obrázek prostředním tlačítkem (kolečkem) myši? :845:
Otevře se v nový záložce a tam už na něj stačí kliknout levým pro zvětšení...
Ono je to vlastně buřt, je to jen o jeden klik rychlejší... a pro notebookáře bez myšáka stejně neproveditelný (i když CTRL+levý tlačítko touchpadu udělá totéž jako prostřední u myši)
Otevře se v nový záložce a tam už na něj stačí kliknout levým pro zvětšení...
Ono je to vlastně buřt, je to jen o jeden klik rychlejší... a pro notebookáře bez myšáka stejně neproveditelný (i když CTRL+levý tlačítko touchpadu udělá totéž jako prostřední u myši)
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Keby človek zrátal tie fúčury a priplatil by si ich u bežného auta , tak za al disky voči plecháčom si priplatí 400€ , za vyhrievanie sedačiek sa pýta tak 250€, vyhrievané zrkadlá dalších 200€ aj ked si myslím že by to bolo v pakete s vyhrievaním čelného skla za ktoré nemôžu chcieť viac ako 500€Levap píše:Specifikace Foryna Entry Edition je tady někde na fóru. Jestli si pamatuji dobře, tak je to bez:
- ALU kola
- vyhřívání sedaček
- vyhřívání zrcátek
- rozmrazování předního skla
Cena v ČR 569.000,- Kč dle ceníku
A táto cena nech 1200€ by bola za dodatočné príplatky cez predajcu, kde oni ušetrili ešte dalších 3800€ :655: Keby zrovna aj 1500€, stále by to bolo 3500€.
Ked tých 3500€ vedia dať len tak, tak ich môžu dať nastálo pre celú ponuku a nemusia ponúkať ani oholenú verziu.
Ono nie nadarmo sa aj na SK Subaru klube písalo že sa oplatilo ísť kúpiť nové auto do Opavy, lebo im predajca vedel ponúknúť ovela ovela lepšiu cenu.
Rovno aj odcitujem :
...v kazdom pripade si daj urcite auto nacenit napr. do Ciech, moj bracho v DanCars Opava min.tyzden kupoval noveho Outbacka Active a nehovoriac o tom ze ich pristup bol ako z inej planety (absolutna ochota, ustretovost, atd.), urobili mu cenu o 6.000 € bez DPH !!!
Nikto nechce aby predávali s minimálnym ziskom, ale tu vysokohorskú prirážku by si mohli odpustiť
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: SUBARU LEVORG V ČR
pufko píše:..Podla tých grafov má obyčajná 2.5i v oblasti 2000 rpm k dispozícii len niečo okolo 45kW a krútiaci moment 215Nm, 1.6 DIT bude mať 50kW a 250Nm a pre lepšiu dynamiku sú podstatné práve Nm..
Teoreticky máš Pufko naprostou pravdu. A u manuálu platí přesně to co píšeš takže subjektivní pocit bude vždy lepši z toho turbomotoru. S manuálem se však ani jeden z těchto motoru neprodává a u CVT je to vše jinak. Prostě bude záležet na celkovém sladění převodovky a motoru a to se nemusí všem výrobcům povést hned na poprvé, zejména pokud chtějí splnit emisní limity. Moje zkušenost s CVT je taková, že i při mírném přidání plynu my vždy otáčky bleskurychle vyskočí přesně tak vysoko jak je potřeba a odpovídají síle a rychlosti přidání plynu a z toho důvodu tu mezeru s nedostatkem výkonu a kroutícího momentu v nízkých otáčkách nepociťuji.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Co se týká té cenové politiky, tak to také nechápu. První auto co jsem koupil v BE jsem také usmlouval o pekelně vysokou částku níž než bylo v ceníku a stejně tak to druhé tady v CZ, které ve finále vyšlo levněji a lépe vybavené než Oktávka, nemluvě o Superbu. Příjde mi to jako nějaký záměr vzbudit v zákazníkách dojem, že se jedná o nějaké luxusní zboží a čekají kdo se nachytá. Když jsem tu cenovou politiku řešil v AWD tak se kluci jen pousmáli a řekli mi, ať Subaru vždy kupuju na konci a přelomu roku a nejlepe předešlý modelový rok a hned jsem o 30% níže. Prostě to tak je a nic s tím neuděláme.
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Ten Levorg 1.6T bude na běžné ježdění příjemný a tichý společník s rozumnou spotřebou. Tady průjezd japonským městem s konečným průměrem 5,3l/100 km. :!:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=erhuJIKmK-c&spfreload=10[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=erhuJIKmK-c&spfreload=10[/youtube]
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: SUBARU LEVORG V ČR
No moc na plyn netlačil, mu utekali aj nákladiaky. Priemer síce pekný, ale pre bežného vodiča nereálny. To je to isté ako sa majitel TDI-čkovej Octavie chváli že mu to jazdí za 4,2l/100km a pritom tachometer sa dostane na 90km/h maximálne pri jazde dolu kopcom :845:
Skrátka jazda 70-80km/h budíkových je málo, keby tam lietal aspon 100-vkou, alebo aspoň tak ako zvyšok. Cele sa mi to pozerať nechcelo ale nenašiel som som tam pasáž kde by prekročil 90km/h, to bola vyslovene ukážka EKO jazdy
Skrátka jazda 70-80km/h budíkových je málo, keby tam lietal aspon 100-vkou, alebo aspoň tak ako zvyšok. Cele sa mi to pozerať nechcelo ale nenašiel som som tam pasáž kde by prekročil 90km/h, to bola vyslovene ukážka EKO jazdy
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: SUBARU LEVORG V ČR
O tom, že to byl eco-run není sporu. Já i přesto považuju pětilitrový odběr za úspěch v autě co má 1600kg, turbobenzín, čtyřkolku, "automat" a v neposlední řadě znak Subaru na kapotě. Krom toho spotřeba pravděpodobně u tohoto kousku ještě klesne, najeto měl 3700km.
Čekal bych, že do/okolo 7l se s tím reálně bude dát jezdit bez většího sebezapření. Otázka je, co ta dynamika (tu nám řidič skutečně moc nepředvedl) a hlavně cena v ČR.
Co se Octavie a TDI týče, tak ta opravdu moc nežere. Když s ní (O2 1.9TDI 77kw) občas jedu z chaty domů (25 km přes kopec), jezdím s průměrem 4,5l. Outback 3,0R stejným stylem jede za rovných 10l.
Mám jednu oblíbenou trasu na eco-runy (20km do vedlejšího města, okresky a vesnice s dost hustým provozem, nemá smysl předjíždět):
O2 1.9 TDI 77kw - 3,6l
O1 1,8T 136kw - 5,3l
Focus II ST 2,5T 166kw - 5,8l
SL500 320kw - 6,9l
Outback 3,0R 180kw - 9,0l
Asi proto považuju u Subaru (Levorgu) těch 5,3l za úspěch nehledě na režim. :845:
Čekal bych, že do/okolo 7l se s tím reálně bude dát jezdit bez většího sebezapření. Otázka je, co ta dynamika (tu nám řidič skutečně moc nepředvedl) a hlavně cena v ČR.
Co se Octavie a TDI týče, tak ta opravdu moc nežere. Když s ní (O2 1.9TDI 77kw) občas jedu z chaty domů (25 km přes kopec), jezdím s průměrem 4,5l. Outback 3,0R stejným stylem jede za rovných 10l.
Mám jednu oblíbenou trasu na eco-runy (20km do vedlejšího města, okresky a vesnice s dost hustým provozem, nemá smysl předjíždět):
O2 1.9 TDI 77kw - 3,6l
O1 1,8T 136kw - 5,3l
Focus II ST 2,5T 166kw - 5,8l
SL500 320kw - 6,9l
Outback 3,0R 180kw - 9,0l
Asi proto považuju u Subaru (Levorgu) těch 5,3l za úspěch nehledě na režim. :845:
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Člověče to mě překvapuje, měl jsem O1 1.8T 4x4 L&K 110kW a nejmíň jsem tam viděl v Rakousku předpisovou rychlostí 6,4l... A už tak jsem myslel, že je to rozbitý, běžně jsem jezdil tak za 7,5-8l. Myšleno teda ale kombinovaná spotřeba, takže jestli bereš jen mimo město... Ale i tak...emve píše:O1 1,8T 136kw - 5,3l
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: SUBARU LEVORG V ČR
tak pokud je to vyslovene eko jizda, proc ne. bohuzel obcas tyhle eko jezdci co porad setrej, nic proti emve-mu, mam treba takovyho kamarada (O1 66kw), jedou tak pomalu, ze uz zdrzujou ostatni. a kdyz si to "sype" v patek odpoledne z mejta do litomky 70 a je mu divny proc se na nej lepej kamiony..... :845:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Pri takej EKO jazde ako v tom videu by som s 2.5i Legacy urobil spotrebu tiež pod 7l, pretože pri 70-80km/h ukazuje palubák aktuálnu spotrebu cca 6/100km, ale v živote ma to nenapadlo skúšať ::-DD: Jazdím normálne medzi 9-10l/100km
Nový Levorg bude určite úspornejší, ale pod 6/100km to pôjde len s velkým sebazaprením. Takých 7,5-8l/100km kombinovane ale nemusí byť nereálnych
Nový Levorg bude určite úspornejší, ale pod 6/100km to pôjde len s velkým sebazaprením. Takých 7,5-8l/100km kombinovane ale nemusí byť nereálnych
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Párkrát, když jsem jel na pohodu a moc nepředjížděl, tak jsem s 2,5i Legacy měl na PP spotřebu 7,6l/100km.
Věřím, že kdybych se hodně snažil, tak bych se dostal na 7. Ale koho by to bavilo, takhle jezdit.
Dlouhodobě máme na PP spotřebu 8,4l/100km.
Když vycházím z těchto zkušeností, tak ten Levorg by odhadem mohl jezdit s dlouhodobou průměrnou spotřebou kolem 7l/100km.
Věřím, že kdybych se hodně snažil, tak bych se dostal na 7. Ale koho by to bavilo, takhle jezdit.
Dlouhodobě máme na PP spotřebu 8,4l/100km.
Když vycházím z těchto zkušeností, tak ten Levorg by odhadem mohl jezdit s dlouhodobou průměrnou spotřebou kolem 7l/100km.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/