Servis Subaru = alfa omega všeho.

Odpovědět
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od garmont »

Yeti - já tam byl dneska taky, okolo 16hod - ale mám to trochu blíže než ty :-)
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
pafka
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 775
Registrován: pát pro 06, 2013 6:57 pm

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od pafka »

Ssob píše:Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkovým Subaru servisem BEK v Ústí nad Labem?
Servis mají na Subaru, Mazdu a Hondu, ale prodávají jen Mazdu a Hondu. Tak mi z toho vychází, že Subaru aut asi moc nedělají a nemuseli by mít dost zkušeností a rutiny.
Oni chvili prodavali i Skodu a delaji kde co... pokud chces nekoho na Subo v UL, tak si sezen p. Kubika. Ma dilnu v Drazdansky ulici. Dela saaby a suba
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Slavek_xxx »

Jinak kdyby se vam zdalo, ze Subaru ma drahej servis, tak vcera jsem byl se sluzebni OII 1.6TDI DSG na servisu po 90ti tisicich v autorizovanym servisu Skoda v Praze. Nemenila sa napln v prevodovce (byla delana loni v ramci svolavacky) a nemenily se rozvody. Ale velkej servis to byl vcetne vsech filtru, bez doplnovani klimatizace + nove zadni kotouce a desticky. Cena celkem (po sleve a umyti vozu zdarma) 16 tisic voci :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od davidherda »

Slavek_xxx píše:Jinak kdyby se vam zdalo, ze Subaru ma drahej servis, tak vcera jsem byl se sluzebni OII 1.6TDI DSG na servisu po 90ti tisicich v autorizovanym servisu Skoda v Praze. Nemenila sa napln v prevodovce (byla delana loni v ramci svolavacky) a nemenily se rozvody. Ale velkej servis to byl vcetne vsech filtru, bez doplnovani klimatizace + nove zadni kotouce a desticky. Cena celkem (po sleve a umyti vozu zdarma) 16 tisic voci
Spojka na OII Scout a Foryn SG stojí stejně, takže můžu říct, že servis SGéčka je zívačka a opravdu srovnatelná s OII

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11891
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Traveller »

Quickly včera platil po servisu v 90.000km něco přes 6.000Kč. :811: :811: Tedy bez těch zadních kotoučů a desek. To by mě zajímalo, jak se komu podařilo za 90.000km odpravit zadní kotouče a desky. :713: :713: :713: ::-DDD: ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
kiti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3387
Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
Jméno a příjmení: Květoš
Bydliště: Brno-venkov

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od kiti »

Asi to lítá naložený a přerozdělení brzd při zatížení funguje.


Ale zase když nejezdíš NEHUNTUJEŠ ::-DDD:
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11891
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Traveller »

Kiti, myslím, že to nemá s naložením co dělat. Ať to naložíš jak to naložíš, tak furt většinu musí brzdit předek a ne zadek. :713: :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od davidherda »

Traveller píše:Quickly včera platil po servisu v 90.000km něco přes 6.000Kč. Tedy bez těch zadních kotoučů a desek. To by mě zajímalo, jak se komu podařilo za 90.000km odpravit zadní kotouče a desky.
na XTéčku jsou 3. kotouče v předu a 2. vzadu má 104tk :-) takže to určitě jde... všechno měnil 1. majitel, mám výjezd prací ze Subaru Balkar

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od HonzaCZ »

Traveller píše:Kiti, myslím, že to nemá s naložením co dělat. Ať to naložíš jak to naložíš, tak furt většinu musí brzdit předek a ne zadek.
Samozřejmě, že naložený auto musí víc brzdit zadkem. Ještě ESP by mohlo při akční jízdě tahat za zadní brzdy, ale jak moc by je to opotřebovávalo, to nevím. Ale táta u předchozího Mondea taky poměrně brzo měnil zadní brzdy, tak to možná je takovej trend teď. ::-DD: Já na OTB měnil zadní kotouče někdy po 200 tis. km a přišlo mi, že jsou to původní. U Lega se měnily při 160.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11891
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Traveller »

Člověče, to mě nějak nenapadlo, že na předku nemusí mít původní díly, ale třeba už to měl dávno vyměněné. :655: :655: :655: Tak nic. Jako bych nic neřek. :811: :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Slavek_xxx »

Zadni kotouce na Outbacku ani tech 90 nevydrzi. Proste vyreznou. Menil jsem je pred peti lety a letos me to ceka znova... :655: A taky u automatu jsou brzdy zatezovany o fous vic.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Kolben »

Na legacy sem prvně měnil ZADNÍ kotouče a destičky v 80.000km. Přední se měnily ve 120ti.


Sent from my iPad mini 4 using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11891
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od Traveller »

HonzaCZ píše:Samozřejmě, že naložený auto musí víc brzdit zadkem. Ještě ESP by mohlo při akční jízdě tahat za zadní brzdy, ale jak moc by je to opotřebovávalo, to nevím. Ale táta u předchozího Mondea taky poměrně brzo měnil zadní brzdy, tak to možná je takovej trend teď. Já na OTB měnil zadní kotouče někdy po 200 tis. km a přišlo mi, že jsou to původní. U Lega se měnily při 160.
Tak nějak nevím, co se mi tu snažíte namluvit?!? Asi je možný, skoro jistý, že když dá člověk do kufru 5 pytlů cementu, tak ten zadek bude brzdit víc než když je prázdný, ale nechcete mi doufám tvrdit, že bude v tu chvíli brzdit víc než předek?!? :713: :713: Proto jsou přece přední kotouče a hlavně desky zhruba 2-3 násobně silnější/větší než zadní, protože předek prostě vytváří většinu brzdného účinku auta. :811:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2913
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od .dundee. »

Kolben píše:Na legacy sem prvně měnil ZADNÍ kotouče a destičky v 80.000km.
Na Legacy jsem na tom byl podobně. V 70.000km měněn komplet zadek.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.

Příspěvek od HonzaCZ »

Traveller píše: Tak nějak nevím, co se mi tu snažíte namluvit?!? Asi je možný, skoro jistý, že když dá člověk do kufru 5 pytlů cementu, tak ten zadek bude brzdit víc než když je prázdný, ale nechcete mi doufám tvrdit, že bude v tu chvíli brzdit víc než předek?!? Proto jsou přece přední kotouče a hlavně desky zhruba 2-3 násobně silnější/větší než zadní, protože předek prostě vytváří většinu brzdného účinku auta.
No ne víc než předek, ale absolutně víc než nenaložený. :845:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“