Servis Subaru = alfa omega všeho.
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Yeti - já tam byl dneska taky, okolo 16hod - ale mám to trochu blíže než ty
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Oni chvili prodavali i Skodu a delaji kde co... pokud chces nekoho na Subo v UL, tak si sezen p. Kubika. Ma dilnu v Drazdansky ulici. Dela saaby a subaSsob píše:Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkovým Subaru servisem BEK v Ústí nad Labem?
Servis mají na Subaru, Mazdu a Hondu, ale prodávají jen Mazdu a Hondu. Tak mi z toho vychází, že Subaru aut asi moc nedělají a nemuseli by mít dost zkušeností a rutiny.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Jinak kdyby se vam zdalo, ze Subaru ma drahej servis, tak vcera jsem byl se sluzebni OII 1.6TDI DSG na servisu po 90ti tisicich v autorizovanym servisu Skoda v Praze. Nemenila sa napln v prevodovce (byla delana loni v ramci svolavacky) a nemenily se rozvody. Ale velkej servis to byl vcetne vsech filtru, bez doplnovani klimatizace + nove zadni kotouce a desticky. Cena celkem (po sleve a umyti vozu zdarma) 16 tisic voci :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Spojka na OII Scout a Foryn SG stojí stejně, takže můžu říct, že servis SGéčka je zívačka a opravdu srovnatelná s OIISlavek_xxx píše:Jinak kdyby se vam zdalo, ze Subaru ma drahej servis, tak vcera jsem byl se sluzebni OII 1.6TDI DSG na servisu po 90ti tisicich v autorizovanym servisu Skoda v Praze. Nemenila sa napln v prevodovce (byla delana loni v ramci svolavacky) a nemenily se rozvody. Ale velkej servis to byl vcetne vsech filtru, bez doplnovani klimatizace + nove zadni kotouce a desticky. Cena celkem (po sleve a umyti vozu zdarma) 16 tisic voci
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Quickly včera platil po servisu v 90.000km něco přes 6.000Kč. :811: :811: Tedy bez těch zadních kotoučů a desek. To by mě zajímalo, jak se komu podařilo za 90.000km odpravit zadní kotouče a desky. :713: :713: :713: ::-DDD: ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Asi to lítá naložený a přerozdělení brzd při zatížení funguje.
Ale zase když nejezdíš NEHUNTUJEŠ ::-DDD:
Ale zase když nejezdíš NEHUNTUJEŠ ::-DDD:
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Kiti, myslím, že to nemá s naložením co dělat. Ať to naložíš jak to naložíš, tak furt většinu musí brzdit předek a ne zadek. :713: :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
na XTéčku jsou 3. kotouče v předu a 2. vzadu má 104tk takže to určitě jde... všechno měnil 1. majitel, mám výjezd prací ze Subaru BalkarTraveller píše:Quickly včera platil po servisu v 90.000km něco přes 6.000Kč. Tedy bez těch zadních kotoučů a desek. To by mě zajímalo, jak se komu podařilo za 90.000km odpravit zadní kotouče a desky.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Samozřejmě, že naložený auto musí víc brzdit zadkem. Ještě ESP by mohlo při akční jízdě tahat za zadní brzdy, ale jak moc by je to opotřebovávalo, to nevím. Ale táta u předchozího Mondea taky poměrně brzo měnil zadní brzdy, tak to možná je takovej trend teď. ::-DD: Já na OTB měnil zadní kotouče někdy po 200 tis. km a přišlo mi, že jsou to původní. U Lega se měnily při 160.Traveller píše:Kiti, myslím, že to nemá s naložením co dělat. Ať to naložíš jak to naložíš, tak furt většinu musí brzdit předek a ne zadek.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Člověče, to mě nějak nenapadlo, že na předku nemusí mít původní díly, ale třeba už to měl dávno vyměněné. :655: :655: :655: Tak nic. Jako bych nic neřek. :811: :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Zadni kotouce na Outbacku ani tech 90 nevydrzi. Proste vyreznou. Menil jsem je pred peti lety a letos me to ceka znova... :655: A taky u automatu jsou brzdy zatezovany o fous vic.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Na legacy sem prvně měnil ZADNÍ kotouče a destičky v 80.000km. Přední se měnily ve 120ti.
Sent from my iPad mini 4 using Tapatalk
Sent from my iPad mini 4 using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Tak nějak nevím, co se mi tu snažíte namluvit?!? Asi je možný, skoro jistý, že když dá člověk do kufru 5 pytlů cementu, tak ten zadek bude brzdit víc než když je prázdný, ale nechcete mi doufám tvrdit, že bude v tu chvíli brzdit víc než předek?!? :713: :713: Proto jsou přece přední kotouče a hlavně desky zhruba 2-3 násobně silnější/větší než zadní, protože předek prostě vytváří většinu brzdného účinku auta. :811:HonzaCZ píše:Samozřejmě, že naložený auto musí víc brzdit zadkem. Ještě ESP by mohlo při akční jízdě tahat za zadní brzdy, ale jak moc by je to opotřebovávalo, to nevím. Ale táta u předchozího Mondea taky poměrně brzo měnil zadní brzdy, tak to možná je takovej trend teď. Já na OTB měnil zadní kotouče někdy po 200 tis. km a přišlo mi, že jsou to původní. U Lega se měnily při 160.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Na Legacy jsem na tom byl podobně. V 70.000km měněn komplet zadek.Kolben píše:Na legacy sem prvně měnil ZADNÍ kotouče a destičky v 80.000km.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
No ne víc než předek, ale absolutně víc než nenaložený. :845:Traveller píše: Tak nějak nevím, co se mi tu snažíte namluvit?!? Asi je možný, skoro jistý, že když dá člověk do kufru 5 pytlů cementu, tak ten zadek bude brzdit víc než když je prázdný, ale nechcete mi doufám tvrdit, že bude v tu chvíli brzdit víc než předek?!? Proto jsou přece přední kotouče a hlavně desky zhruba 2-3 násobně silnější/větší než zadní, protože předek prostě vytváří většinu brzdného účinku auta.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno