Stránka 2 z 3

Re: Forester H6

Napsal: čtv črc 14, 2016 12:00 pm
od goha
To musí bejt raketa :supeer: :supeer:

Re: Forester H6

Napsal: čtv črc 14, 2016 12:13 pm
od yohn
:conf89: tohle auto nutně potřebuju !!

Re: Forester H6

Napsal: čtv črc 14, 2016 1:46 pm
od goha
To se asi kvůli naším debilním zákonům budeme muset přestěhovat :4690:

Re: Forester H6

Napsal: čtv črc 14, 2016 1:51 pm
od M a r c e l
Ona se prej chysta nejaka zmena v oblasti tuningu...

Re: Forester H6

Napsal: pát črc 15, 2016 7:50 am
od goha
Žel obávám se, že k horšímu :4690: :baseball:

Re: Forester H6

Napsal: pát črc 15, 2016 9:40 am
od sima
Sakra tj mokrý sen tohle :850: :826: A není to nakonec ani tak narvané,ještě tam zbylo docela dost místa,s výfuky dokázali zdá se taky rozumně vyjít,paráda :850:

Re: Forester H6

Napsal: pát črc 15, 2016 8:46 pm
od hamoun
na jezdeni v primce super ... a na co jiného?? :655: ok, ještě super kroutak ... ale bude to tezke celkove - to netusim, co to udela v terenu ... a na cestách to bude tezke na predek ... a o to vic nedotacive ... :666:
poladte si XT ... bude to MNOHEM lepsi volba ... :826:

ale jako rarita a technicky pocin urcite parada :supeer:

Re: Forester H6

Napsal: sob črc 16, 2016 9:24 am
od VDC
Petře to je jasný, že na silnici je agilnější turbo. Ale právě do terénu a na tahání by to byla výhra. Objem ničím nenahradíš. To bude platit vždycky, i když dnešní doba se snaží tvrdit opak...

Re: Forester H6

Napsal: sob črc 16, 2016 6:41 pm
od hamoun
ja kroutaku při pomale jizde rozumim ... i velkym objemum .. mel jsem doma v automatu R6 a pak i V8 (bmw) :)
jde mi o to, jestli pak tezsi predek nevadi v terenu (dřív zapadnu nebo nekde nevyjedu apod ... ) ... mi se na tech starsich foresterech libi to, jak mala a lehka to jsou auta ...

Re: Forester H6

Napsal: pon črc 18, 2016 8:40 am
od VDC
To, že se s ten motor má koně od volnoběhu, je podstatnější, než to, že je těžší. Tím spíš, jestli to je manuál. Ale určitě by bylo zajímavý srovnání turbo versus h6 ve spojení s automatem. Třeba bych byl překvapenej... :-)

Re: Forester H6

Napsal: pon črc 18, 2016 6:47 pm
od j3rry
Ten rozdíl v hmotnosti je asi dvacet kilo oproti EJ20 turbo. EJ25 vs EZ30 bude podobnej rozdíl.

Tedy když u H6ky použijete nějaké lehké svody (sériové EJ20 turbo svody váží tak dvacet kilo minimálně), dost možná to bude na předek i lehčí. Nezapomínejte na to, že EZ30 patřil k nejlehčím motorům ve své třídě!

Nevím, jak ten 154kw EZ30, ale ten upgradovanej o AVCS (180kw) do terénu dobrej není. Je to točivě, sportovně laděnej motor. Vrchol krouťáku je až někde za hranicí 4k rpm. Síly to má dole o poznání víc, než NA dvouapůla, nebo než dvoulitrové turbo, ovšem ve srovnání s dvouapůlou v turbu rozhodně pokulhává, ten 169kw EJ25 má totiž ve svých posledních iteracích 80% krouťáku dostupného již od nějakých 1800 otáček. Což je něco, o čem si H6ka může nechat jen zdát.

Stejně bych měl ale raději ve Foresteru (a vlastně v jakémkoliv Subárku) právě tu H6ku. Je to nejlepší motor, který kdy vyrobili.

Re: Forester H6

Napsal: úte črc 19, 2016 10:39 am
od HonzaCZ
Jo, můžu potvrdit, že na rozdíl od 154 kW má 180 kW průběh krouťáku hodně posunutej k výším otáčkám. Tím pádem i výkon je dostupný až dál. A aby to jelo, je nutný to točit. Neříkám, že to v nízkých otáčkách je lemra, absolutní výkon tam je, ale relativně je potřeba na to koukat tak, že je to točivej motor (taky má omezovač až v 7 tisících). Nejenom 2.5 169 kW turbo má lepší průběh, ale i 2.0 160 kW turbo z Imprezy GT. To je zcela nesrovnatelnej zátah. Jisté závody, co jsme kdysi pořádali to jasně dokázaly. H6 by možná tak dala nějaký turbo na maximální rychlost a ujela by mu. Ale na rozjezd z nuly, nebo dokonce dynamickou akceleraci nope...

Re: Forester H6

Napsal: úte črc 19, 2016 11:05 am
od PetrC
Však na tu H6 patří ješte dvě turba, na každou stranu jedno. Jinak mi to nedává smysl.

Re: Forester H6

Napsal: úte črc 19, 2016 11:09 am
od HonzaCZ
Jo, to pak jo. :)

Re: Forester H6

Napsal: stř črc 20, 2016 7:29 pm
od j3rry
Z N/A EJ25 lze vydolovat i 250 kobylek. Nasadíte šneka a to nutný harampádí (vstřiky, palivová pumpa, ŘJ atd...) okolo, naladíte a máte 500+ koní easily. Takže ta H6ka půjde atmosféricky udělat klidně i na tři sta koní, možná více. Ovšem daleko, daleko levněji vyjde dát tam buď kompresor od Raptor superchargers, nebo to zbiturbovat, jak píše PetrC. Nejlevnější řešení je v současné době ale ten kompresor. á 150kkč. Nicméně to už se bavíme o nějakých čtyřech, pěti stovkách koní NA KOLECH (!) Biturbo bude stát minimálně kilo jen na šnecích (a jedno jsem někde viděl, vytáhli z toho á 1200 koní), no a atmosféra - jo, kdybych vyhrál ve sportce, hnedka si pořídím do sbírky jedno Spec.B v manuálu, co bude ječet se svými třemi stovkami koní až někam k devíti tisícím otáčkám :845: