Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Forester H6 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm
Příspěvky: 1862
Bydliště: Hradec Králové
To musí bejt raketa :supeer: :supeer:

_________________
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.


čtv črc 14, 2016 11:00 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 8968
Bydliště: Šumava
:conf89: tohle auto nutně potřebuju !!

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


čtv črc 14, 2016 11:13 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm
Příspěvky: 1862
Bydliště: Hradec Králové
To se asi kvůli naším debilním zákonům budeme muset přestěhovat :4690:

_________________
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.


čtv črc 14, 2016 12:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Příspěvky: 13147
Bydliště: Středozem B-)
Ona se prej chysta nejaka zmena v oblasti tuningu...

_________________
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 (KROSTIGRA)
MULTICAR M25 4x2 MULA
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastova Tatra<odrazedlo<kocarek


čtv črc 14, 2016 12:51 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm
Příspěvky: 1862
Bydliště: Hradec Králové
Žel obávám se, že k horšímu :4690: :baseball:

_________________
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.


pát črc 15, 2016 6:50 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6204
Bydliště: Valašsko
Sakra tj mokrý sen tohle :850: :826: A není to nakonec ani tak narvané,ještě tam zbylo docela dost místa,s výfuky dokázali zdá se taky rozumně vyjít,paráda :850:

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát črc 15, 2016 8:40 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4001
Bydliště: Opava
na jezdeni v primce super ... a na co jiného?? :655: ok, ještě super kroutak ... ale bude to tezke celkove - to netusim, co to udela v terenu ... a na cestách to bude tezke na predek ... a o to vic nedotacive ... :666:
poladte si XT ... bude to MNOHEM lepsi volba ... :826:

ale jako rarita a technicky pocin urcite parada :supeer:

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


pát črc 15, 2016 7:46 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24181
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Petře to je jasný, že na silnici je agilnější turbo. Ale právě do terénu a na tahání by to byla výhra. Objem ničím nenahradíš. To bude platit vždycky, i když dnešní doba se snaží tvrdit opak...

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob črc 16, 2016 8:24 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4001
Bydliště: Opava
ja kroutaku při pomale jizde rozumim ... i velkym objemum .. mel jsem doma v automatu R6 a pak i V8 (bmw) :)
jde mi o to, jestli pak tezsi predek nevadi v terenu (dřív zapadnu nebo nekde nevyjedu apod ... ) ... mi se na tech starsich foresterech libi to, jak mala a lehka to jsou auta ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


sob črc 16, 2016 5:41 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24181
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To, že se s ten motor má koně od volnoběhu, je podstatnější, než to, že je těžší. Tím spíš, jestli to je manuál. Ale určitě by bylo zajímavý srovnání turbo versus h6 ve spojení s automatem. Třeba bych byl překvapenej... :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 18, 2016 7:40 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 16, 2012 8:58 pm
Příspěvky: 1022
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Ten rozdíl v hmotnosti je asi dvacet kilo oproti EJ20 turbo. EJ25 vs EZ30 bude podobnej rozdíl.

Tedy když u H6ky použijete nějaké lehké svody (sériové EJ20 turbo svody váží tak dvacet kilo minimálně), dost možná to bude na předek i lehčí. Nezapomínejte na to, že EZ30 patřil k nejlehčím motorům ve své třídě!

Nevím, jak ten 154kw EZ30, ale ten upgradovanej o AVCS (180kw) do terénu dobrej není. Je to točivě, sportovně laděnej motor. Vrchol krouťáku je až někde za hranicí 4k rpm. Síly to má dole o poznání víc, než NA dvouapůla, nebo než dvoulitrové turbo, ovšem ve srovnání s dvouapůlou v turbu rozhodně pokulhává, ten 169kw EJ25 má totiž ve svých posledních iteracích 80% krouťáku dostupného již od nějakých 1800 otáček. Což je něco, o čem si H6ka může nechat jen zdát.

Stejně bych měl ale raději ve Foresteru (a vlastně v jakémkoliv Subárku) právě tu H6ku. Je to nejlepší motor, který kdy vyrobili.

_________________
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.


pon črc 18, 2016 5:47 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12910
Bydliště: Praha
Jo, můžu potvrdit, že na rozdíl od 154 kW má 180 kW průběh krouťáku hodně posunutej k výším otáčkám. Tím pádem i výkon je dostupný až dál. A aby to jelo, je nutný to točit. Neříkám, že to v nízkých otáčkách je lemra, absolutní výkon tam je, ale relativně je potřeba na to koukat tak, že je to točivej motor (taky má omezovač až v 7 tisících). Nejenom 2.5 169 kW turbo má lepší průběh, ale i 2.0 160 kW turbo z Imprezy GT. To je zcela nesrovnatelnej zátah. Jisté závody, co jsme kdysi pořádali to jasně dokázaly. H6 by možná tak dala nějaký turbo na maximální rychlost a ujela by mu. Ale na rozjezd z nuly, nebo dokonce dynamickou akceleraci nope...

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte črc 19, 2016 9:39 am
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 02, 2013 9:11 am
Příspěvky: 510
Bydliště: Bučovice
Však na tu H6 patří ješte dvě turba, na každou stranu jedno. Jinak mi to nedává smysl.

_________________
1997 Skyline GT-R V-spec R33 [500 HP/700 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]


úte črc 19, 2016 10:05 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12910
Bydliště: Praha
Jo, to pak jo. :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte črc 19, 2016 10:09 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 16, 2012 8:58 pm
Příspěvky: 1022
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Z N/A EJ25 lze vydolovat i 250 kobylek. Nasadíte šneka a to nutný harampádí (vstřiky, palivová pumpa, ŘJ atd...) okolo, naladíte a máte 500+ koní easily. Takže ta H6ka půjde atmosféricky udělat klidně i na tři sta koní, možná více. Ovšem daleko, daleko levněji vyjde dát tam buď kompresor od Raptor superchargers, nebo to zbiturbovat, jak píše PetrC. Nejlevnější řešení je v současné době ale ten kompresor. á 150kkč. Nicméně to už se bavíme o nějakých čtyřech, pěti stovkách koní NA KOLECH (!) Biturbo bude stát minimálně kilo jen na šnecích (a jedno jsem někde viděl, vytáhli z toho á 1200 koní), no a atmosféra - jo, kdybych vyhrál ve sportce, hnedka si pořídím do sbírky jedno Spec.B v manuálu, co bude ječet se svými třemi stovkami koní až někam k devíti tisícím otáčkám :845:

_________________
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.


stř črc 20, 2016 6:29 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: